قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 10 از 14 نخستنخست ... 89101112 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 91 به 100 از 131
Like Tree98Likes

موضوع: بحث و گفتگو بین DirectX 12.0 و Mantle

  1. #1
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.

    بحث و گفتگو بین DirectX 12.0 و Mantle

    درود




    خدمت دوستان عزیز عرض کنم که بزودی شاهد عرضه ویژگی جدیدی از Microsoft هستیم این ویژگی با DirectX 12.0 شناخته میشود که قرار تحولی شگرف در بازیهای رایانه ای ایجاد کند، مخصوصا در بخش CPU Overhead Reductions یا دسترسی سخت افزاری سطح پایین به واحد CC - CS - SS - ES و ... (توضیح این واحدها بعدا خواهم داد که چرا تو DX 12.0 به کار برده شده اند ).

    از اونجایی که همه ای دوستان من خبر دارند کارتهای گرافیکی با معماری GCN شرکت AMD میشه سری محصولات RADEON 7000 و RADEON R9 - R7 و شرکت Nvidia با معماری های Kepler - Maxwell - Fermi نیز به گفته این دو شرکت سازنده پیشتانی می کنند.




    نکته: محصولات که در بالا گفته شده از قابلیتهای DX 12.0 پیشتیبانی میکنند اما از قابلیت مهم و کارایی که گفته مثل CPU ovehead Reductions پیشتیبانی نمی کنند.

    حالا شروع این تاپیک رو زدم که از نظرات شما دوستان دراین باره رو جویا بشم به نظر شما ایا DirectX 12.0 موفق خواهد بود تا سربار از بخش پردازنده ها کم کنه و باعث بازپخش شدن دادهها و پردازش داده ها بروی رشته های پردازشی بشوند تا عمل پردازش سریعتر انجام شود یا Mantle عنوانی که شرکت AMD با همکاری پنهان Khorons ایجاد کرده اند موفق خواهند بود. زبان برنامه نویسی به کاربرده شده در تکنولوژی DX 12.0 زبان محبوب ++ C هستش توسط مهندسین نرم افزار این شرکت نوشته و پیاده سازی شده است.

    نکته دوم: تکنولوژی Mantle ما در محصولات RADEON شرکت AMD مشاهده می کنیم فعلا در حالت BETA قرار دارد و در اینده قرار است ورژنهای مختلفی برای رفع بیشتر مشکلات Mantle عرضه شوند.


    ویرایش توسط magiteq : 30th August 2015 در ساعت 01:28 PM
    VFSDF, magiteq, mohammad72 and 2 others like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  2. 20 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (2nd September 2015),AMIR (27th March 2015),amirsss (4th March 2015),asdaf (4th March 2015),ATER (4th March 2015),CROSSHAIR (29th March 2015),ErfanDL (4th March 2015),golabettruter (4th March 2015),kral2008 (4th March 2015),magiteq (4th March 2015),mohammad72 (4th March 2015),Olesius (18th March 2015),Optimus Prime (5th March 2015),overclock990 (5th March 2015),p.X (21st August 2015),Reza Y (4th March 2015),SaeedSYS (5th March 2015),SETIZEN (4th March 2015),VFSDF (28th March 2015),امید رض (4th March 2015)



  3. #91
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    رفقا - چرا فشار هایی که در گذشته به AMD وارد شده رو اینجا با اشک های زیاد و خشم نا گسستنی برای بازی OXIDE گیم که همون هم در مرحله پیش از بتا قرار داره اینطور فوران میدید ؟

    مگر نه اینکه حتی در حال حاضر کارایی DX11 انویدیا از DX12 ای که AMD ای اینقدر روش برای این بازی تبلیغ داده بیشتره ؟ (کارای 980ti در dx11 از fury x در dx12 هم بیشتره )

    مگر نه اینکه خود OXIDE تایید کرده تمام تمرکز انویدیا در این بازی روی بخش DX11 بوده و AMD روی DX12 برای همین کارای DX12 در انویدیا باعث کاهاش کارایی اون هم شده نه افزایش (چرا نقل قول جانبدراانه )

    مگر نه اینکه تست STAR SWARM هم موجوده که اون هم اتفاقا DX12 هست و AMD رو دود کرده ؟

    مگر نه اینکه فعلا OXIDE game و amd برای شما قرآن معلی و nvidia برای شما amd دوستان حکم شیطان رجیم

    مگر نه اینکه شما نمیتونید اینو کتمان کنید ؟




    این همه تبلیغات و جنجال میتونه سهم 18% بخاطر جنس آشغال و پر استاتری که دست میده پر کنه ؟ نمیتونه والا نمیتونه

    در این تست مرحله آلفا هم که اپتیمایز برای GCN هست کارایی DX11 انویدیا که روش تمرکز داشته از DX12 رقیب بهتره - حالا در اینده بازی های دیگه ای هم عرضه میشه . تست STAR SWARM هم که گمون نکنم اسپانسرش AMD بود موجوده

    تست STAR SWARM هم که DX12 و 2 برابر AMD بازدهی داشته رو من کجای دلم بزارم ؟
    Fable Legends هم داره میاد با UE4 ساختن ، UE هم رفیق صمیمی انویدیا :دی

    ببینیم چی میشه


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  4. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (2nd September 2015),mohammad72 (2nd September 2015),Reza Y (6th September 2015),SYNCMASTER (2nd September 2015),Veyron (2nd September 2015)



  5. #92
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SA SYS نمایش پست ها
    Fable Legends هم داره میاد با UE4 ساختن ، UE هم رفیق صمیمی انویدیا :دی

    ببینیم چی میشه
    مطمئن باش هيچ جاي fable 4 نخواهي ديد optimize for maxwell يا. optimize for NVIDIA بر عكس AMD

    چيزي كه منو نگران ميكنه كارايي ماكسول نيست چون خود oxide هم تاييد كرده انويديا روي dx11 تمركز كرده در اين عنوان - اما مسئله نگران كننده عرضه PASCAL Architecture هست و فراموشي كپلر و مكسول

    اين اولين بار هست كه انويديا يك معماري جديد رو فقط توي يك نسل ميده اونم سري ٩٠٠

    انويديا گفته خيلي بازي داره بر اساس dx12 تا آخر امسال مياد - و كلا زمان زيادي براي ماكسول نمونده و انويديا كارش با مكسول تمومه.

    مسئله بعدي اينه كه انويديا توي dx11 هم خيلي جاها شكست خورده

    انويديا توي dx11 هم توي خيلي بازي ها از رقيب شكست ميخورد و اينو توي عنوان هاي زيادي ديديم . مثلا بازي هاي موتور روسي كه خودش اسپانسر بود نمونش سري استالكر و مترو كه هميشه كارايي پايينتري داشت .

    سري پاسكال هم در راهه و انويديا ميتونه خيلي سريع بلايي كه سر كپلر اورد سر ماكسول هم بياره و تمركزش رو بزاره روي پاسكال و ما هيچوقت متوجه نشيم اصلا مكسول توي اين زمينه چه كاره بود

    82% از بازاري كه همون هم درحال كوچك شدنه باعث اين رفتار ها هم ميشه
    ویرایش توسط Veyron : 2nd September 2015 در ساعت 09:36 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (2nd September 2015),asdaf (2nd September 2015),magiteq (2nd September 2015),mohammad72 (2nd September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (5th September 2015),TERRORIST (2nd September 2015)



  7. #93
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    اینجور که بوش میاد در پشتیبانی از ویژگی های DX12 اینتل با اختلاف طوفانی AMD/NVIDIA رو دود کرده :



    حداقل 6 فیچر هست که اینتل ساپورت میکنه و AMD/NVIDIA نه

    خطرناک تر از IGP های اینتل برای انویدیا و AMD هیچی نیست - آروم آروم داره کوارتر به کوارتر سهم کلی بازار Discrete GPU ها به IGPU ها انتقال پیدا میکنه

    کم کم با تئوری APU های AMD و قدرت بیشتر IGPU های AMD هم باید خداحافظی کرد و قدرت بسیار زیاد IGPU اینتل کور سوی امید AMD رو هم در اون بخش نابود میکنه


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),asdaf (2nd September 2015),moc (2nd September 2015),mohammad72 (2nd September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (5th September 2015),SYNCMASTER (2nd September 2015),TERRORIST (2nd September 2015)



  9. #94
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    یکی از اعضای Oxide سازنده بازی Ashes Of The Sing شخصا در یکی از وب سایتهای سخت افزاری حضور بهم رسونده که درباره اینکه ما شدیدا با NVIDIA در حال کار کردن و همکاری هستیم درباره این گندکاری Nvidia برای استفاده از قابلیت Async Compute در سری 900 این محصولات ، این شخص اشاره کرده که Nvidia در تلاش هستش که این خراب کاری در D3D12 را با استفاده از Driver هاش درست کنه مانند قابلیت سخت افزاری AMD نمی تواند بالاترین کارایی داشته باشد.
    اقای Mark Cerny عضو ارشد سازنده PS4 پیشتر نیز اعلام کرده بود درباره قابلیت های که در GCN وجود دارد به خاطر همین هستش که کنسول PS4 را با همکاری AMD و این معماری GCN ساختن.



    We actually just chatted with Nvidia about Async Compute, indeed the driver hasn't fully implemented it yet, but it appeared like it was. We are working closely with them as they fully implement Async Compute. We'll keep everyone posted as we learn more.
    ویرایش توسط TERRORIST : 5th September 2015 در ساعت 07:33 PM


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  10. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),golabettruter (5th September 2015),mohammad72 (5th September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (5th September 2015),SYNCMASTER (5th September 2015),Veyron (5th September 2015)



  11. #95
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    خود انويديا اعلام كرده تمركزش رو براي اجراي قابليت A Sync براي aots گذاشته تا در dx12 هم بدرخشه

    چطور انويديا با تمركز روي DX11 نه حتي از dx12 خودش بلكه از AMD هم در fps خام جلوتر رفته ؟

    اگر انويديا بتونه با dx12 و تمركز روي اون تفاوت قابل لمسي در حد حتي ٢٠٪ ايجاد كنه كه هيچ - اگرنه واقعا هايپ ايجاد شده توسط dx12 واقعا قابل تامل هست .

    چون فعلا انويديا با dx11 نشون داده از dx12 متمركز حتي حريف هم برتر هست و اين نگراني dx12 HYPE ايجاد ميكنه .


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),mohammad72 (5th September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (5th September 2015),SYNCMASTER (6th September 2015)



  13. #96
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    به فول خبرنگاران عربی : یا الله یا الله یا الله

    تازه داره گند کاری های NVIDIA در میاد، اقای David Kanter در وب سایت Tech report اعلام کرده است معماری Maxwell یا همون سری 900 جیگر با VR یا واقعی مجازی مشکل داره ،

    منتظر Big PASCAL DX13 هستیم به فول فن نماها NVIDIA

    David Kanter talks to Scott Wasson on the TR Podcast and confirms Nvidia's problems with Maxwell for VR.


    He says that in terms of preemption they are "possibly catastrophic" and even behind pre-Skylake Intel
    golabettruter and SaeedSYS like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  14. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),golabettruter (6th September 2015),mahdi8063 (7th September 2015),moc (6th September 2015),mohammad72 (5th September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (5th September 2015),SYNCMASTER (6th September 2015),Veyron (5th September 2015)



  15. #97
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,661 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    مشکل مکسول حتی اگر با بارگزاری مدیریت ترد ها روی cpu و فشار بر روی ان انجام شود
    باز هم مشکل دیگری وجود دارد و ان هم این هست که طبق گفته amd انجام دستورات محاسبات همزمان با گرافیک باید به گونه ای باشد که تاخیری در اجرای ان ایجاد نکند

    افراد Beyond3d با برنامه نویسی برای بنچمارک گیری و فرستادن همزمان داده های خام ساده برای دیدن اینکه ایا معماری توانایی اجرای همزمان را دارد یا خیر


    اگر افزایش تعداد صف‌های اجرا شده باعث افزایش خطی در زمان اجرای آنها شود، بیانگر این است که کارت نمی‌تواند صف‌های چندگانه را به صورت همزمان پردازش کند و در نتیجه از Async Shaders پشتیبانی نمی‌کند.
    روی معماری مکسول انویدیا، اجرای همزمان تا سقفِ ۳۱ لیست فرمان تقریبا با سرعت یکسان و بدون تاخیر بود، اما از هنگام اضافه شدن لیستِ شماره ۳۲، زمان رندر هم اضافه می‌شود که نشان از ایجاد سربار برای زمان‌بندی صف‌ها است.



    از طرف دیگر روی معماری GCN از صف شماره‌ی ۶۴ به بالا کمی تاخیر به آن اضافه می‌شود. این رفتار نشانه‌ی سازگاریِ کامل این معماری با قابلیت Async Shaders و توانایی واحد زمان‌بندِ این معماری است.
    اتفاق جالب این است که زمانِ اجرای صف ها در معماری مکسول تا زمانی که کمتر از ۳۱ عدد باشند به نحو بارزی کمتر از معماری CGN است
    [Only registered and activated users can see links. ]

    در واقع دلیل این عملکرد به معماری اصلی پردازنده بر می گردد . در حالی که مکسول همانند نسل قبلی خود توانایی ادرس دهی 32 warp برای هر SIMD را دارد (2 دسته 16 تایی)
    اما GCN هر CU ان از چهار SIMD که 16 تایی هستند بهره میبرد و میتواند تمام انها را ادرس دهی کند یعنی 64 ترد
    و معماری GCN برای کنترل ترد های زیادی به صورت همزمان بهینه سازی شده است به همین خاطر تاخیر بالاتری نسبت به مکسول دارد و amd توصیه کرده است که برای پوشش تاخیر باید از هسته ها به طور کامل استفاده شوند
    میتوان گفت که معماری انویدیا به صورت سریالی یباشد اما معماری amd به صورت موازی . که در صورت استفاده شدن از توان موازات معماری amd برتر خواهد بود
    [Only registered and activated users can see links. ]

    اما برای کارهای گرافیکی فقط از نصف قدرت معماری استفاده می شود و نصف دیگر ان را میتوان با محاسبات همزمان و موازی استفاده برد
    و این چیزی است که دقیقا مسئولین UE4 به ان اشاره کرده اند و برای موتور گرافیکی خود از AsyncCompute استفاده خواهند برد
    [Only registered and activated users can see links. ]


    با حذف قسمت های کنترل سخت افزاری زیادی و سپردن وظیفه انها به درایور انویدیا به انعطاف پزیری بالایی در دایرکس 11 رسیده بود همچنین که باعث کاهش مصرف می شد
    اما من برای اینده دلواپس هستم با این حقیقت که انویدیا مجبور هست که معماری خودش را تغییر بدهد و فرگشت داشته باشد و هرچی برای پاسکال و اینده خودش طراحی کرده بود به کاغذ باطله تبدیل شده است
    درحالی که انویدیا تازه تلاش برای رسیدن به معماری 2012 و فیلوری رقیبش میکند . رقیبش معماری نسل بعد را بیرون خواهد داد که حتی ACE های خودش را قدیمی کرده و واحد HWS را جایگزین کرده با دوبرابر قدرت و قابلیت های بیشتر

    You will find that the vast majority of DX12 titles in 2015/2016 are partnering with AMD.
    Mantle taught the development world how to work with a low-level API, the consoles use AMD and low-level APIs, and now those seeds are bearing fruit.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),golabettruter (6th September 2015),mahdi8063 (7th September 2015),moc (6th September 2015),mohammad72 (6th September 2015),p.X (6th September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (6th September 2015),SYNCMASTER (6th September 2015),TERRORIST (6th September 2015),Veyron (6th September 2015)



  17. #98
    OCH Member
    ATER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    برزخ
    نام واقعی
    آتر
    سن
    28
    نوشته ها
    378
    تشکر شده 717 بار در 272 پست
    ATER آنلاین نیست.
    نمی دونم چرا یه حس بدی به من دست داده این چند وقته بعد از خوندن این مطالب

    اگر یه بنج مارک DX12 بیاد که بازی برای هیچ کدوم پولیش نشده باشه و AMD بهتر عمل کنه میرم کارتم رو میفروشم.

    با 3.5 گیگ میشه کنار امد ولی این که یه کارت 2 سالی قدیمی تر از کارت من بهتر فریم بگیره نه.

    البته امیده وار Nvidia به گفته خودش هم شده تو DX12 بهتر از AMD باشه.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply : EVGA Supernova 850 G2

  18. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از ATER تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),mahdi8063 (7th September 2015),mohammad72 (6th September 2015),p.X (6th September 2015),Reza Y (6th September 2015),SYNCMASTER (6th September 2015),Veyron (6th September 2015)



  19. #99
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    در واقع دلیل این عملکرد به معماری اصلی پردازنده بر می گردد . در حالی که مکسول همانند نسل قبلی خود توانایی ادرس دهی 32 warp برای هر SIMD را دارد (2 دسته 16 تایی)
    اما GCN هر CU ان از چهار SIMD که 16 تایی هستند بهره میبرد و میتواند تمام انها را ادرس دهی کند یعنی 64 ترد

    ا ASDAF عزيزم ادرس دهي 64 ترد در CU ها؟؟؟ ؟ :D - ادرس دهي تمام اونها ؟؟ :O
    مورد اول:
    معماري تراشه هاي گرافيكي از آرايه هاي ١٦ تايي با ١ دستورالعمل تشكيل شده asdaf عزيزم يعني براي هر WF فقط و فقط ٤ تا نه ٦٤ تا پسر مگه cpu اه - و اصلا اصل كار با IS دستورالعمل هست نه ترد ها دوست گلم (البته ترد مفهوم كلي هست و اينجا منظور از ترد ديتا هايي هست كه قراره روشون دستورالمعمل انجام بشه .)


    يعني اينكه اون ترد هايي كه شما فرمودي هيچ عمل ادرس دهي روي هيچكدوم انجام نميشه و نميتونه كه بشه - ادرس دهي در درجات بالاتر FE براي فقط ١ WF با ٤ دستورالعملي هست كه بايد روي ٦٤ تا داده انجام بشه


    مورد دوم
    سازماندهي دهي ((اصلي)) اصلا در SM يا Cu انجام نميشه بلكه زمانبندي و ارسال انجام ميشه و يك wave front در چهار سيكل در يك VEC-simd اه GCN CU به انجام ميرسه .

    اون 64 تايي كه براي AMD گفتي مجموع 8 تا ACE در كل تراشه انجام ميدن نه در هر CU دوست گلم - براي انويديا هم در GTE كلي و بخش FE تراشه

    براي انويديا هم كه حسش نيست كامل بحث كنم الان


    مسئله جالبي كه وجود داره اينه كه كاربراي beyond 3d گذارش كردن HD7950 از FURYX بمراتب بهتر و با زمان كمتري دستورات رو انجام دادن - ( فيلوري still ايز فيلوري )

    والبته انويديا هم باسرعت بيشتري انجام ميده نسبت به رقيب .
    -------------


    تجربه انويديا در HWS حداقل ٤-٥ سال بيشتر از حريف amd هست و اون دوراني كه amd در معماري تمام ilp و sws دست و پا ميزد انويديا fermi رو داشت كه پادشاه بلامنازع HWS بود و كاملا HWS بود .


    اين AMD بود كه به سمت معماري scaler اي انويديا گون رفت نه انويديا ( در واقع مجبور شد از راه اشتباهش برگرده ) - انويديا فقط بخشي از زمانبندي رو در زماني كه تماما HWS در fermi architecture بود به نرم افزار در kepler سپرد و در maxwell تعادل بيشتري ايجاد كرد با اينكه بخش SWS هنوز وجود داشت .


    هنر انويديا اين بوده كه در زمان هاي مورد نياز معماري هاي مورد نياز اون زمان رو طراحي كرده - با fermi بازار HPC هارو قبضه كرد و نسبت به AMD بيش از 90% بازار HPC رو تا الان در اختيار گرفته - در حال حاضر هم در بخش گيم بيش از 80% بازار رو درو كرده .


    اگر نگراني از پشتيباني فيچر هاي dx12 هست الان intel از هم انويديا هم AMD بسيار جلوتر هست . اتفاقا يكي از مسئولان AMD هم از ترس برتري رقيب عقب نشيني كرد و خود اذعان كرد ما هم از خيلي از ويژ گي خاي dx12 پشتيباني نميكنيم .


    اما پيشبيني اينده هست بيايد صبر كنيد - با اومدن پاسكال PASCAL ARCHITECTURE هم خواهيم ديد كي چند مرده حلاجه - چرا الان دوباره پيشبيني ميكنيد كه خدايي نكرده مثل گذشته و ارزوهاتون براي FIJI اپيك فيل بشيد - چيزي تا عرضه نمونده خخخخ
    ویرایش توسط Veyron : 6th September 2015 در ساعت 02:40 PM
    magiteq likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (6th September 2015),asdaf (7th September 2015),ATER (6th September 2015),magiteq (6th September 2015),moc (6th September 2015),p.X (6th September 2015),Reza Y (7th September 2015),SaeedSYS (7th September 2015),SYNCMASTER (6th September 2015),TERRORIST (6th September 2015)



  21. #100
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    رامین جان بیا عزیز ببینم برای چه پاسخی داری برای این حرکت Nvidia که سازنده بازی را از هر نظر تحت فشار قرار داده در این بازی که با دستکاری کردن تو این بازی و یک سری تنظیمات بتواند حالا تقلبی یا امداد غیبی برسه از طرف جبرئیل برای Nvidia که بتونند تو بحث D3D12 که خراب کاری کردند یک جوری ماست مالیش کنند.

    Nvidia دیده که نمی تونه Gameworks مسخره و اشغالش تو این بازی قالب کنه نتیجه دلخواه نگرفته داره اتیش می گیره




    NVIDIA Was Putting Pressure On Us To Disable Certain Settings In The Benchmark

    When Oxide’s Ashes of the Singularity benchmark tool was released, NVIDIA issued a statement claiming that it does not consider this particular benchmark to represent what DX12 can achieve on its hardware. However, it seems that a lot has been going on in the background. According to one of Oxide’s developer, NVIDIA was pressuring Oxide to remove certain settings in its benchmark.

    As Oxide’s developer claimed, NVIDIA’s PR department put pressure on the team in order to disable certain settings in its Ashes of the Singularity benchmark. Oxide refused to do so, which basically led to NVIDIA’s statement regarding Ashes of the Singularity.

    Oxide’s developer also revealed that NVIDIA’s Maxwell does not support natively Async Compute, and that NVIDIA asked Oxide to disable it for its graphics cards.
    ویرایش توسط TERRORIST : 6th September 2015 در ساعت 06:15 PM
    golabettruter likes this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  22. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (7th September 2015),asdaf (7th September 2015),golabettruter (6th September 2015),magiteq (6th September 2015),mahdi8063 (7th September 2015),p.X (6th September 2015),Reza Y (7th September 2015),SaeedSYS (7th September 2015),SYNCMASTER (6th September 2015),Veyron (6th September 2015)



صفحه 10 از 14 نخستنخست ... 89101112 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. حركت API هاي محبوب گذشته عليه AMD Mantle
    توسط VFSDF در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 28th February 2014, 04:28 PM
  2. سوال پیرامونDirectX
    توسط sMohammad در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 16
    آخرين نوشته: 21st December 2013, 09:08 PM
  3. Microsoft > DirectX 11.2
    توسط TERRORIST در انجمن فناوری اطلاعات (IT)
    پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 23rd August 2013, 11:48 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •