قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

ثبت نام و عضویت

ثبت نام و عضویت

اطلاعات اجباری

لطفا یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده و وارد کنید, شما با این نام در سایت شناخته خواهید شد.

.لطفا" یک رمز عبور برای نام کاربری خود انتخاب کنید. بخش رمز عبور حساس است هر دو قسمت رمز عبور را صحیح وارد کنید

یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید ممکن است برای تکمیل ثبت نام شما بر روی لینک فعال سازی ثبت نام که به ایمیل شما ارسال میشود کلیک کنید

اطلاعات اضافی برای تکمیل عضویت شما

سن و تاريخ تولد شما در بعضي از قسمتهاي انجمن نمايش داده ميشود. اگر ميخواهيد فقط مدير سايت امكان مشاهده سن و تاريخ تولد شما را داشته باشد از قسمت "حريم شخصي" گزينه مخفي كردن سن و تاريخ تولد را انتخاب كنيد.

اطلاعات بیشتر

اگر کسی این سایت را به شما معرفی کرده نام آن فرد را در این قسمت بنویسید

تمامي زمانهايي كه در سايت نمايش داده ميشوند ميتوانند به راحتي بر مبناي موقعيت جغرافيايي و ساعت محلي شما نمايش داده شود. فقط كافيست تفاوت ساعت محلي خود را با مبناي گرينويچ از ليست زير انتخاب كنيد.

همچنین می توانید گزینه مربوط به تغییر ساعت فصلی DST را نسبت به محل سکونت خود مشخص نمایید.( تغییر ساعت شش ماهه اول سال)

ممکن است هر از گاهي مدير سايت بخواهد ايميلي براي کاربران بصورت گروهي ارسال کند و در آن خبر و يا مطلبي را به اطلاع شما برساند.

قوانین و اساسنامه

جهت عضویت در انجمن ها باید با قوانین زیر توافق کامل داشته باشید:

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب و امکانات سایت

با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين را وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مديران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.

1- سایت Overclockingheroes بر پایه اخلاق و ادب بنا نهاده شده است. لطفا در تمامی موارد ضمن رعایت اخلاق، در برخورد با تمامی کاربران احترام را رعایت نمایید.

2- تمامی کاربران ملزم به انتخاب نام کاربری مناسب در هنگام عضویت می باشند. اکانت های ایجاد شده با نام کاربری نامناسب با تشخیص مدیریت سایت بدون اطلاع قبلی حذف خواهند شد. حتی الامکان سعی کنید از نام های انگلیسی استفاده نمایید.

3- کاربران علاقه مند به تغییرنام کاربری میبایست درخواست خود را به مدیریت کل سایت ارائه نمایند. تغییر نام کاربری برای بار دوم فقط با صلاحدید مدیرت کل سایت صورت خواهد گرفت.

4- کاربرانی که بنا به تشخیص مدیریت کل سایت دارای بیش از یک اکانت کاربری باشند، سایر اکانت های آنان مسدود شده و در صورت تکرار اکانت اصلی نیز مسدود خواهد شد.

5- کاربرانی که در تاپیک ها، پست ها، پروفایل کاربران، آلبوم ها و گروه های جمعی از الفاظ رکیک استفاده نمایند دسترسی آنان به سایت برای بار اول به مدت دو ماه و برای بار دوم بصورت دائم مسدود خواهد شد.

6- کاربرانی که جهت بر هم زدن نظم سایت اقدام به تشکیل گروه نمایند و به فعالیت های تخریبی بپردازند از سایت اخراج خواهند شد.

7- هرگونه توهین به اقوام، ادیان و نژادهای مختلف حتی در پیام خصوصی در صورت گزارش موجب قطع دسترسی ایشان به مدت سه ماه و برای بار دوم بصورت دائم خواهد شد.

8- چنانچه کاربری در پیغام خصوصی از الفاظ ناشایست در مورد شخصی استفاده نماید در صورت شکایت آن فرد دسترسی ایشان به مدت یک ماه قطع خواهد شد. در مراتب بعدی قطع دسترسی سه ماهه برای کاربر اعمال خواد شد.

9- چنانچه کاربری در ارسال خود به هر نحوی به شخص دیگری توهین کرده و وی را به تمسخر بگیرد با تشخیص تیم مدیریتی اخطار دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است توهین به کاربران دیگر صرفا از طریق الفاظ رکیک نیست و تیم مدیریتی نسبت به کوچکترین توهین ها نیز واکنش نشان خواد داد.

10- کاربرانی که بدون ذکر دلایل منطقی سعی در تخریب برندی را داشته و آن برند را مورد تمسخر قرار دهند اخطار دریافت خواهند کرد.

11- هر گونه بحث در مورد مسائل سیا سی در تمامی قسمت های انجمن ممنوع بوده و کاربر خاطی اخطار دریافت خواهد کرد.

12- کاربرانی که بدون بحث و بررسی فنی صرفا قصد تبلیغ برند خاصی را داشته باشند از طرف تیم مدیریت اخطار دریافت خواهند نمود.

13- تمامی ارسال هایی که با زبان فینگیلیش در سطح انجمن ارسال گردند حذف خواهند شد.

14- کاربران لازم است برای تمامی مطالب ارسالی خود منبع را ذکر نمایند. در صورت عدم ذکر منبع مدیریت می تواند بدون اطلاع قبلی به حذف پست اقدام نماید.

15- این انجمن در زمینه علم کامپیوتر و بطور خاص سخت افزار و اورکلاکینگ به فعالیت می پردازد. ارسال ها و تاپیک های ایجاد شده که با موضوع انجمن مرتبط نباشند با تشخیص تیم مدیریتی حذف خواهند شد.

16- پست هایی که شامل لینک از سایت های دانلود عمومی نظیر 4$hared باشند حذف خواهند شد. کاربران در صورت نیاز می توانند فایل خود را در آپلودسنتر سایت آپلود نمایند.

17- تصاویر قرار داده شده در ارسال ها می بایست بر روی آپلودسنتر تصاویر سایت آپلود شده و یا از سایت سخت افزاری معتبر خارجی باشند. ارسال هایی که دارای تصاویر فاقد این دو شرط باشند حذف شده و در صورت تکرار به کاربر اخطار داده خواهد شد.

18- پست هایی که شامل لینک از سایت های مسدود شده باشند حذف خواهند شد.

19- قراردادن لینک موزیک در سطح انجمن بدون هماهنگی با مدیریت کل سایت ممنوع می باشد و پست یا تاپیک مربوطه حذف و کاربر خاطی اخطار دریافت خواهد نمود.

20- مدیران و همکاران انجمن ها می توانند ارسال هایی را که موجب بر هم زدن نظم موضوع شده و یا با موضوع همخوانی ندارند را حذف نموده و در صورت تکرار کاربر خاطی را با دادن اخطار جریمه نمایند. لطفا مطالب خود را صرفا در موضوع مناسب ارسال نمایید.

21- تاپیک های تکراری ارسال شده در سطح انجمن بنا به تشخیص مدیریت حذف و یا با تاپیک اصلی ادغام خواهد شد.

22- کاربران می بایست سوالات خود را در تاپیک های مربوطه مطرح کرده و از ایجاد تاپیک جدید خودداری نمایند. تاپیک های ایجاد شده در این موارد بدون رسیدگی حذف و یا به تاپیک مربوطه انتقال داده خواهند شد.

23- کاربران می بایست بهنگام ارسال پست در هر موضوع قوانین خاص مربوط به آن موضوع را رعایت نمایند. در غیر این صورت ارسال آنان حذف خواهد شد.

24- در صورت تخلف یک گروه جمعی، ایجاد کننده آن گروه به عنوان مسئول شناخته خواهد شد و بنا به نظر مدیریت کل سایت با وی برخورد خواهد شد.

25- پست های متوالی ارسال شده از سوی کاربران چنانچه باعث بر هم خوردن نظم انجمن شوند حذف خواهند شد.

26- تبلیغات سایر وب سایت های مرتبط و قرار دادن لینک آنها در امضا ممنوع است.

27- کاربران ملزم به رعایت سایر قوانین که در تاپیک های جداگانه و موارد خاص اعلام می شوند می باشند.

28- مدیریت سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات شخصی بین افراد ندارد. در صورت وارد کردن بحث و جدل شخصی به انجمن کاربر خاطی اخطار دریافت خواهد نمود.

29- کاربران عزیز در صورت داشتن اعتراض نسبت به عملکرد مدیران سایت می بایست مراتب را به مدیریت ارشد سایت اطلاع دهند. در صورت عمومی کردن اینگونه مسائل ارسال کاربر حذف و وی اخطار دریافت خواهد نمود.

30- چنانچه کاربری سه اخطار دریافت نماید به مدت دو هفته دسترسی ایشان به سایت قطع خواهد شد.

اخطار چهارم برابر با توقیف سه ماهه و اخطار های بعدی موجب توقیف یک ساله خواهند شد.

31- مدیریت سایت می تواند در صورت صلاحدید نسبت به حذف اخطارهای کاربران اقدام نماید.

32- عدم توجه به تذکرها و پیام های مدیران موجب دریافت اخطار خواهد شد.

33- کاربران میبایست سوالات و مشکلات خود را در سطح انجمن و در موضوع مناسب مطرح نمایند. به سوالات و مشکلات سخت افزاری ارسال شده به مدیریت پاسخ داده نخواهد شد و کاربر در صورت تکرار اخطار دریافت خواهد نمود.

34- مدیران و همکاران انجمن موظف اند در صورت ویرایش یا حذف ارسال های کاربران دلیل این امر را بطور مشخص ذکر نمایند.

35- اسامی کاربران توقیف شده، به همراه توضیحاتی در مورد زمان و علت توقیف در تاپیک مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد. کاربران توقیف شده در صورت اعتراض می توانند مراتب اعتراض خود را به آدرس info@overclockingheroes.com ارسال نمایند و ایجاد اکانت دوم حتی برای اعتراض موجب قطع دسترسی دائم خواهد شد.

36- مدیریت سایت میتواند در صورت صلاحدید نسبت به کاهش مدت محرومیت افراد خاطی اقدام نماید.

37- مدیریت سایت می تواند در صورت لزوم قوانین سایت را تغییر دهد. عدم اطلاع از این تغییرات توجیه کننده عدم رعایت آنها نخواهد بود.

با تشکر

تیم مدیریتی اورکلاکینگ هیروز