قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 9 از 14 نخستنخست ... 7891011 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 81 به 90 از 131
Like Tree98Likes

موضوع: بحث و گفتگو بین DirectX 12.0 و Mantle

  1. #1
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.

    بحث و گفتگو بین DirectX 12.0 و Mantle

    درود




    خدمت دوستان عزیز عرض کنم که بزودی شاهد عرضه ویژگی جدیدی از Microsoft هستیم این ویژگی با DirectX 12.0 شناخته میشود که قرار تحولی شگرف در بازیهای رایانه ای ایجاد کند، مخصوصا در بخش CPU Overhead Reductions یا دسترسی سخت افزاری سطح پایین به واحد CC - CS - SS - ES و ... (توضیح این واحدها بعدا خواهم داد که چرا تو DX 12.0 به کار برده شده اند ).

    از اونجایی که همه ای دوستان من خبر دارند کارتهای گرافیکی با معماری GCN شرکت AMD میشه سری محصولات RADEON 7000 و RADEON R9 - R7 و شرکت Nvidia با معماری های Kepler - Maxwell - Fermi نیز به گفته این دو شرکت سازنده پیشتانی می کنند.




    نکته: محصولات که در بالا گفته شده از قابلیتهای DX 12.0 پیشتیبانی میکنند اما از قابلیت مهم و کارایی که گفته مثل CPU ovehead Reductions پیشتیبانی نمی کنند.

    حالا شروع این تاپیک رو زدم که از نظرات شما دوستان دراین باره رو جویا بشم به نظر شما ایا DirectX 12.0 موفق خواهد بود تا سربار از بخش پردازنده ها کم کنه و باعث بازپخش شدن دادهها و پردازش داده ها بروی رشته های پردازشی بشوند تا عمل پردازش سریعتر انجام شود یا Mantle عنوانی که شرکت AMD با همکاری پنهان Khorons ایجاد کرده اند موفق خواهند بود. زبان برنامه نویسی به کاربرده شده در تکنولوژی DX 12.0 زبان محبوب ++ C هستش توسط مهندسین نرم افزار این شرکت نوشته و پیاده سازی شده است.

    نکته دوم: تکنولوژی Mantle ما در محصولات RADEON شرکت AMD مشاهده می کنیم فعلا در حالت BETA قرار دارد و در اینده قرار است ورژنهای مختلفی برای رفع بیشتر مشکلات Mantle عرضه شوند.


    ویرایش توسط magiteq : 30th August 2015 در ساعت 01:28 PM
    VFSDF, magiteq, mohammad72 and 2 others like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  2. 20 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (2nd September 2015),AMIR (27th March 2015),amirsss (4th March 2015),asdaf (4th March 2015),ATER (4th March 2015),CROSSHAIR (29th March 2015),ErfanDL (4th March 2015),golabettruter (4th March 2015),kral2008 (4th March 2015),magiteq (4th March 2015),mohammad72 (4th March 2015),Olesius (18th March 2015),Optimus Prime (5th March 2015),overclock990 (5th March 2015),p.X (21st August 2015),Reza Y (4th March 2015),SaeedSYS (5th March 2015),SETIZEN (4th March 2015),VFSDF (28th March 2015),امید رض (4th March 2015)



  3. #81
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    متن پایین سازنده بازیAshes of the Singularity گفته که کسانی که کارتهای گرافیکی AMD RADEON دارند در اینده با استفاده از D3D12 تجربه بهتری خواهند داشت نسبت به رقیب سبز ، یک نکته ای دیگری هستش که این nvidia خراب کاری کرده در خواست داده بیخیال این تست در DX12 شو ، این جریان بر می گرده به فیلم جدید Nvidia درایور من کجاست .


    Maxwell doesn't support Async Compute, at least not natively. We disabled it at the request of Nvidia, as it was much slower to try to use it then to not.

    Weather or not Async Compute is better or not is subjective, but it definitely does buy some performance on AMD's hardware. Whether it is the right architectural decision for Maxwell, or is even relevant to it's scheduler is hard to say.
    ویرایش توسط TERRORIST : 30th August 2015 در ساعت 09:54 AM


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  4. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    asdaf (30th August 2015),golabettruter (30th August 2015),magiteq (30th August 2015),mohammad72 (30th August 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (31st August 2015),SYNCMASTER (30th August 2015),امید رض (31st August 2015)



  5. #82
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    خوب مثل اینکه انودیا با شرکت بازی سازی Oxide توسعه دهنده بازی Ashes of Singularity بحثش شده و انودیا گویا قصد تقلب در این بازی رو داشته که طبق گفته ها انودیا از توسعه دهنده بازی تقاضای غیر فعال کردن برخی تنظیمات رو داشته که گویا سازنده بازی اونو رد کرده
    بازی Ashes of Singularity از قابلیت موتور محاسباتی غیرهمگام یا Asynchronous Compute Engines استفاده میکنه که این قابلیت جز قابلتهای اصلی DX 12 هست که در کنسولهای نسل هشتمی هم ازش استفاده شده که گویا سری 900 از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه وانودیا هم تقاضای غیر فعال کردن این قابلیت رو از شرکت Oxide کرده بوده و این توسعه دهنده بازی دست رد به سینه انودیا میزنه
    سازنده بازی گفته این قابلیت موتور محاسباتی غیرهمگام یا Asynchronous Compute Engines در معماری GCN شرکت AMD وجود داره که همین باعث افزایش کارایی کارتهای RADEON در DX 12 میشه که نتیجشو همه دیدن افزایش 30درصدی نسبت به dx 11
    به همین خاطر بوده که انودیا این بنچمارک بازی رو قابل قبول ندونسته
    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط golabettruter : 31st August 2015 در ساعت 06:06 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (31st August 2015),TERRORIST (31st August 2015),امید رض (31st August 2015)



  7. #83
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    دوست عزیز Golabettruter ، یعنی عملاء با این بیانه ها و حرفها سری 900 Nvidia تو مبحث DX12 از دور خارج شده هستش، در بحث نرم افزاری هم کار کنه سبز بازم به کارایی و استفاده Asyn سخت افزاری AMD نمی رسه

    یک نکته ای دیگری هستش یکی که نه چندتا از فن نماهای سبز تو چندتا انجمن معتبر خارجی این نتایج دیدن و یک نکات و بحثها ایجاد شده در این باره ضعف nvidia در DX12

    مثل فن نماهای سبز ایران می گفتن منتظر Big PASCAL هستیم می گفتن BIG PASCAL بیاد DX12 که هیچ DX13 هم ساپورت می کنه یا خدا اینها دیگه علم و غیب دارند بهشون وحی میشه من نمی دونم.

    فیلم جدید NVIDIA ، درایور من کجاست
    ویرایش توسط TERRORIST : 31st August 2015 در ساعت 06:26 PM


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  8. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Armintech (5th September 2015),asdaf (31st August 2015),golabettruter (31st August 2015),magiteq (31st August 2015),mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (31st August 2015),SYNCMASTER (1st September 2015),امید رض (31st August 2015)



  9. #84
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TERRORIST نمایش پست ها
    دوست عزیز Golabettruter ، یعنی عملاء با این بیانه ها و حرفها سری 900 Nvidia تو مبحث DX12 از دور خارج شده هستش، در بحث نرم افزاری هم کار کنه سبز بازم به کارایی و استفاده Asyn سخت افزاری AMD نمی رسه

    یک نکته ای دیگری هستش یکی که نه چندتا از فن نماهای سبز تو چندتا انجمن معتبر خارجی این نتایج دیدن و یک نکات و بحثها ایجاد شده در این باره ضعف nvidia در DX12

    مثل فن نماهای سبز ایران می گفتن منتظر Big PASCAL هستیم می گفتن BIG PASCAL بیاد DX12 که هیچ DX13 هم ساپورت می کنه یا خدا اینها دیگه علم و غیب دارند بهشون وحی میشه من نمی دونم
    اینها مهم نیست بهزاد جان فن بازیه دیگه نمیشه کاریش کرد
    نکته جالب گرین فن ها میگن فیچر لول مکسول 12.1 هست و amd 12.0 و برای همون کلی مانور میدن ولی قافل از اینن بابا amd در توسعه dx 12 با مایکرو دستشون تویه یک کاسه هست
    قضیه انودیا در سری 900 داره جالب میشه اون از کارت 970 اینم از این اونم از درایورهاش که تو اون بازی نتیجه عکس داده
    ویرایش توسط golabettruter : 31st August 2015 در ساعت 06:33 PM
    امید رض likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    Armintech (1st September 2015),magiteq (31st August 2015),mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (31st August 2015),TERRORIST (31st August 2015),امید رض (31st August 2015)



  11. #85
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    سازنده بازی Ashes of Singularity گفته موتور GCN برای DX12 بهینه تر هستش و تا Maxwell ، خیلی جالبه شده سایتهای معتبر سخت افزاری میگن با این شرایط Maxwell از دور خارج شده هستش و باید منتظر Pascal باشیم که بتونه تو DX12 بهینه شده باشه




    In this case, it is used for performance. I can’t divulge too many details, but GCN can cycle in work from an ACE incredibly efficiently. Maxwell’s schedular has noanalog just as a non hyper-threaded CPU has no analog feature to a hyper threaded one

    ویرایش توسط TERRORIST : 1st September 2015 در ساعت 10:20 AM
    mohammad72 and asdaf like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  12. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    asdaf (1st September 2015),golabettruter (1st September 2015),mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (1st September 2015)



  13. #86
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,661 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    خیلی خب تبریک میگم به این ملت همیشه در صحنه
    تئوری هست که زمانی که انویدیا تکنولوژی Asychronous Thread Warp خودش رو ساخته در این فکر بوده که با کلک های درایوری در دایرکس 11 و اجرای جداگانه شدر ها و کامپیل دوباره انها بازدهی خیلی بالاتری از رقیبش داشته باشه

    مسلما انویدیا از تکنیک ها و کارهای زیادی برای بهینه کردن بازی روی دایرکس 11 انجام میدهد
    اما با امدن دایرکس 12 و اجرای بهینه با تمامی ویژگی های خودش در نزدیکترین سطح سخت افزار دوران اینجور کارها به اتمام رسیده است

    بنچمارک های amd در حالت دایرکس 11 بدون هیچگونه بهینه سازی بوده اما انویدیا بهینه سازی هایی انجام میداده که ممکنه جزئی از قابلیت های اصلی دایرکس 12 بوده باشد
    و الان بدون نیاز به هیچ کاری به صورت بومی فعال هستند به همین خاطر تفاوت زیادی بین بازدهی انویدیا وجود ندارد

    مسئولین oxide گفته اند با وجود اینکه قرار داد رسمی با amd دارند اما بیشترین زحمت و بهینه سازی هایی که انجام داده اند برای انویدیا بوده و انویدیا با موج عظیمی از ایمیل ها و درایور و درخواست کد اونها رو بمباران کرده بوده
    پس با این حساب اگر بخواهند بگویند که بازی انها جانب دارانه هست باید بگویند که به انویدیا نزدیکتر هستند تا amd . همچنینی amd این حق را داشته تا جلوی همکاری انها با انویدیا را بگیرد اما همچین کاری نکرده
    همیچنین گفته شده که بازی انها دارای بهینه سازی هایی برای قابلیت های مخصوص و پایین GCN نیست

    یکی از تئوری های داده شده با توجه به پاسخ های oxide و amd تایید شده که مشکل مکسول در Asychronous Thread Warp خودش به این علت هست که بر خلاف ACE ها که توانایی اجرای 8 ترد موازی و جداگانه به صورت انالوگ را دارند
    تکنولوژی انویدیا فقط از یک ترد استفاده میکند و توانایی اجرای خارج از دستور و ترد موازی را ندارد که در صورت وجود error یا دستورات محتاج به متغییر دیگر باعث میشود که تمام 32 Q مکسول متوقف و به حالت STALL تبدیل شوند
    به همین خاطر به صورت سخت افزاری و انالوگ مکسول از این فن اوری پشتیبانی نمیکند

    برای حل این مشکل طبق گفته AMD’s Robert Hallock انویدیا متوسل به دیگر تکنولوژی ابداعی amd در مکسول به نام context switching شده که باعث مدیریت ترد ها و جابه جایی اولویت انها می شود
    اما این باعث فشار زیادی روی context switching و باعث کاهش بازدهی به دلیل توانایی پایین ان میشود . به جای پشتیبانی انالوگ از ترد های موازی انها مسئولیت را به بخش دیگری سپرده اند که عملا پتانسیل و حکمت اصلی ان قابلیت را از ان گرفته است
    با این حساب مکسول توانایی پشتیبانی سخت افزاری از دایرکس 12 را ندارد و این مسئله به هیچ وجه توسط درایور و حقه های نرم افزار حل نخواهد شد

    همچنین Robert Hallock در جواب کسی پاسخ داده است که
    “Raster Ordered Views and Conservative Raster. Thankfully, the techniques that these enable (like global illumination) can already be done in other ways at high framerates (see: DiRT Showdown).
    یعنی بر خلاف مشکل مکسول . ویژگی های دایرکس 12.1 می تواند به شیوه های دیگری اجرا شود بدون مشکل در فریم دهی و بازدهی بالا

    مسئولین انویدیا به خاطر دروغ هایی که گفتن مخصوصا پشتبانی دروغین از
    Asynchronous Compute باید جواب پس بدهند همیچنین مقالات سایت anand باید از دروغ های انویدیا تطهیر شود


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    Armintech (5th September 2015),golabettruter (1st September 2015),magiteq (1st September 2015),mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (1st September 2015),TERRORIST (1st September 2015)



  15. #87
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.




    دوستان و کاربران بدونند که IGPU در نسل ششم معماری Core با اسم رمز: SKYLAKE ، از قابلیت D3D12 و Feature Level 12-1 پشتیبانی می کند در تصویر بالا مدل HD 530 که در پردازنده Corei7 6700K جاسازی شده است و از تمامی Tier 3 پشتیبانی میکند


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  16. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    asdaf (1st September 2015),golabettruter (1st September 2015),mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (1st September 2015)



  17. #88
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    هنوز کسی هست به منتل بخنده ؟!



    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  18. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    asdaf (1st September 2015),mohammad72 (1st September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),TERRORIST (1st September 2015)



  19. #89
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    در پست دوستمون asdaf هم اشاره شده شرکت Nvidia با سازی بازی Ashes نسبت به AMD بیشترین همکاری و تماس داشته و برای ساخت بازی نیز از کدهای Nvidia بیشترین بهینه گی استفاده شده ولی قابلیتی بسیار عالی در معماری GCN به صورت سخت افزاری وجود دارد که به نام هسته های ACEs که با کمک این هسته ها می توان سرعت رندرینگ را افزایش داد در حالی که Nvidia در این شرایط سخت گیر کرده و در D3D12 کارت گرافیک نسل پیشین R9 290X بسیار نزدیک به GTX 980 TI حداقل با دو یا سه فریم از رقیب خود عقب تر می باشد شرکت سازنده بازی گفته است ما با استفاده از واحد ACEs توانستیم به چننین قابلیتهایی دست پیدا کنیم حدود 20 الی 25 درصد با استفاده از Shader Cores ، این بازی به تنهایی برای GCN بهینه نشده است در حالی که شرکت Nvidia کدهای بهینه سازی شده Maxwell را در اختیار سازنده بازی قرار داده و در موتور بازی قرار گرفته است.

    اینم سخنان اقای Dan Baker کارگردان بازی :

    For example, when Nvidia noticed that a specific shader was taking a particularly long time on their hardware, they offered an optimized shader that made things faster which we integrated into our code.
    We only have two requirements for implementing vendor optimizations: We require that it not be a loss for other hardware implementations, and we require that it doesn’t move the engine architecture backward (that is, we are not jeopardizing the future for the present).


    ویرایش توسط TERRORIST : 1st September 2015 در ساعت 08:16 PM
    golabettruter, SaeedSYS and asdaf like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  20. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    asdaf (1st September 2015),golabettruter (2nd September 2015),Olesius (1st September 2015),Reza Y (6th September 2015),SaeedSYS (1st September 2015)



  21. #90
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    رفقا - چرا فشار هایی که در گذشته به AMD وارد شده رو اینجا با اشک های زیاد و خشم نا گسستنی برای بازی OXIDE گیم که همون هم در مرحله پیش از بتا قرار داره اینطور فوران میدید ؟

    مگر نه اینکه حتی در حال حاضر کارایی DX11 انویدیا از DX12 ای که AMD ای اینقدر روش برای این بازی تبلیغ داده بیشتره ؟ (کارای 980ti در dx11 از fury x در dx12 هم بیشتره )

    مگر نه اینکه خود OXIDE تایید کرده تمام تمرکز انویدیا در این بازی روی بخش DX11 بوده و AMD روی DX12 برای همین کارای DX12 در انویدیا باعث کاهاش کارایی اون هم شده نه افزایش (چرا نقل قول جانبدراانه )

    مگر نه اینکه تست STAR SWARM هم موجوده که اون هم اتفاقا DX12 هست و AMD رو دود کرده ؟

    مگر نه اینکه فعلا OXIDE game و amd برای شما قرآن معلی و nvidia برای شما amd دوستان حکم شیطان رجیم

    مگر نه اینکه شما نمیتونید اینو کتمان کنید ؟




    این همه تبلیغات و جنجال میتونه سهم 18% بخاطر جنس آشغال و پر استاتری که دست میده پر کنه ؟ نمیتونه والا نمیتونه

    در این تست مرحله آلفا هم که اپتیمایز برای GCN هست کارایی DX11 انویدیا که روش تمرکز داشته از DX12 رقیب بهتره - حالا در اینده بازی های دیگه ای هم عرضه میشه . تست STAR SWARM هم که گمون نکنم اسپانسرش AMD بود موجوده

    تست STAR SWARM هم که DX12 و 2 برابر AMD بازدهی داشته رو من کجای دلم بزارم ؟


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    ATER (2nd September 2015),Darkterror (2nd September 2015),Reza Y (6th September 2015)



صفحه 9 از 14 نخستنخست ... 7891011 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. حركت API هاي محبوب گذشته عليه AMD Mantle
    توسط VFSDF در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 28th February 2014, 04:28 PM
  2. سوال پیرامونDirectX
    توسط sMohammad در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 16
    آخرين نوشته: 21st December 2013, 09:08 PM
  3. Microsoft > DirectX 11.2
    توسط TERRORIST در انجمن فناوری اطلاعات (IT)
    پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 23rd August 2013, 11:48 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •