قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 31 به 40 از 42
Like Tree66Likes

موضوع: ظهور نسل بعد API مایکروسافت

  1. #1
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.

    ظهور نسل بعد API مایکروسافت



    براساس اطلاعیه بلاگ MSDN کمپانی معظم مایکروسافت طی دوهفته اینده در نمایشگاه GDC 2014 پرده از نسل بعد API خود DX12 خواهد برداشت. براساس تصویر منتشر شده لوگوی نام های مطرح دنیای سخت افزار اعم از NVIDIA , AMD , INTEL ,QUALCOMM به چشم میخورده و نوید همکاری نزدیک مایکروسافت با کمپانی های نام برده شده را میدهد و پر واضح است پشتیبانی DX12 از پردازنده های گرافیکی متجمع , پردازنده های اختصاصی و رده موبایل اهمیت ویزه ای پیدا خواهد کرد. با بهینه سازی DX12 شاهد کاهش سربار از پردازنده مرکزی خواهیم بود و همانند MANTLE با استفاده از کدهای زبان ماشین سازگاری هر چه بهتری در سطح سخت افزار خواهد داشت. البته تمامی موارد یاد شده صرفا احتمالات میباشد و در حال حاضر تایید نشده است اما قطع یقین علاوه بر مورد یاد شده سورپرایز های دیگیر در پشت پرده جریان دارد و عاشقان دنیای سخت افزار را شوکه خواهد کرد. به عنوان مثال به نظر میرسد کمپانی QUALCOMM در بخشی از توسعه این API مدرن دخیل خواهد بود و یا اینکه حتی میتوان پیش پیش بینی کرد اینده بسیار روشنی در انتظار پردازنده های گرافیکی بر پایه معماری ARM پدید خواهد امد و در نهایت پشتیبانی معماری اینده پردزانده گرافیکی MAXWELL , NVIDIA از به روز ترین API مایکروسافت دور از انتظار نیست.

    videocardz
    ویرایش توسط magiteq : 6th March 2014 در ساعت 02:28 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  2. 31 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (8th March 2014),Aliover (6th March 2014),AMD Radeon (7th March 2014),arman_kad (21st March 2014),Artemis (6th March 2014),asdaf (6th March 2014),atisoc0936 (21st March 2014),Blue Rose (6th March 2014),CROSSHAIR (7th March 2014),Don_Corleone (6th March 2014),Emir (23rd March 2014),First.Last (21st March 2014),golabettruter (21st March 2014),kral2008 (6th March 2014),Mehdi_FXX (21st March 2014),morteza.p (23rd March 2014),Mr. DB (6th March 2014),NAVID OC (15th August 2014),overclock990 (6th March 2014),Reza Y (6th March 2014),SaeedSYS (6th March 2014),sapple (16th March 2014),SASANOC (24th March 2014),SETIZEN (6th March 2014),smrbh (7th March 2014),TERRORIST (6th March 2014),The Joker (6th March 2014),TRIDENT (6th March 2014),Veyron (6th March 2014),VFSDF (21st March 2014),zeus (6th March 2014)



  3. #31
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها

    من گفتم این api باید به درد بازیسازها بخوره نه سخت افزار سازها بعد دوستان میان میگن منتل مثل dx همگانی نیست و مخصوص gcn هست وقتی بازیسازی داره برای معماری ps4 که همون gcn هست بازی میسازه و یک api برای پورت رو pc داره با همون کدها (دیگه مگه واقعا دیونه باشه باز از دوباره کد نویسی کنه باسه pc ) چرا همچین کاری کنه انودیا هم مجبور میشه بره سمت منتل و درایور هاشو سازگار کنه باهاش مثل زمانی که open GL بود و بعد از اون DX وارد میدان شد
    فکر میکنی چون در کنسول ps4 از معماری gcn استفاده شده طراح بازی میتونه مثل اب خوردن بازی پورت کنه برا PC حتما باید از mantle استفاده کنه ؟ خیر همچین چیزی نیست

    اولا سونی و شخص جناب مارک سرنی عنوان کردن اصلا تو کنسول ps4 هیچ احتیاجی به api mantle ندارن . جهت اطلاع PS4 از سیستم عامل و API اختصاصی خودش استفاده میکنه

    The native operating system of the PlayStation 4 is Orbis OS, which is a fork of FreeBSD version 9.0. The PlayStation 4 features two graphics APIs, a low level API named GNM and a high level API named GNMX
    کنسول سونی از سیستم عامل Orbis OS و API های GNMX و GNM استفاده میکنه که هیچ ربطی به MANTLE ندارن و شک نکن تمام بازیها مولتی پلتفروم یا لید PC هستن یا مستقیم از XBOX ONE DX12 پورت میشن رو PC که خیلی هم راحت تره

    موفق باشی
    ویرایش توسط VFSDF : 23rd March 2014 در ساعت 11:05 PM
    ErfanDL likes this.


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  4. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd March 2014),asdaf (23rd March 2014),ErfanDL (23rd March 2014),magiteq (23rd March 2014),Reza Y (23rd March 2014),SaeedSYS (26th March 2014),sapple (26th February 2015),smrbh (23rd March 2014),TERRORIST (23rd March 2014),Veyron (23rd March 2014)



  5. #32
    OCH Member
    Reza Y آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    30
    نوشته ها
    95
    تشکر شده 589 بار در 102 پست
    Reza Y آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    درود
    منم گلوم رو پاره کردم گفتم علف به دهن بزی باید شیرین بیاد
    من گفتم این api باید به درد بازیسازها بخوره نه سخت افزار سازها بعد دوستان میان میگن منتل مثل dx همگانی نیست و مخصوص gcn هست وقتی بازیسازی داره برای معماری ps4 که همون gcn هست بازی میسازه و یک api برای پورت رو pc داره با همون کدها (دیگه مگه واقعا دیونه باشه باز از دوباره کد نویسی کنه باسه pc ) چرا همچین کاری کنه انودیا هم مجبور میشه بره سمت منتل و درایور هاشو سازگار کنه باهاش مثل زمانی که open GL بود و بعد از اون DX وارد میدان شد
    همه صحبت من اینه این API (منتل مختص کنسولهای نسل جدید اومد ) و ای ام دی هم دی میتونه رویه PC هم اجراش کنه و دید برنامه نوشتن واسش از DX اسانتر و بی درد سر تره و قدرت هدردادن سخت افزارش از DX بسیار کمتره DX هم تا به امروز مختص PC بود
    اگه DX کار باهاش راحت میبود شرکت CRYTEK دیوانه نبود بیاد قرارداشو با APIمنتل محکم کنه
    هیچ کدام از کنسول های نسل جدید از منتل پشتیبانی نمیکنند سونی فکر میکنم از OpenGL استفاده میکنه و ماکروسافت از DX پس عملا کد نویسی بر مبنای منتل برای کنسول وجود نداره که بعدا بخواد راحت برای PC خیلی راحت پرت بشه ضمنا منبع هم برای عدم پشتیبانی کنسول از منتل techpowerup هست که البته قبلا مطالعه کردم و لینکشو گیر نمیارم.
    ویرایش توسط Reza Y : 23rd March 2014 در ساعت 11:35 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Reza Y تشکر کرده اند:

    Emir (25th March 2014),lorn (27th March 2014),magiteq (23rd March 2014),SaeedSYS (26th March 2014),sapple (26th February 2015),VFSDF (27th March 2014),zeus (26th March 2014)



  7. #33
    OCH Member
    mamad67 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    محمد
    سن
    35
    نوشته ها
    178
    تشکر شده 1,369 بار در 178 پست
    mamad67 آنلاین نیست.
    اگه DX بتونه مثل منتل نرخ فرم گیری تو کامپیوترهای Mid و Low افزایش بده اصلا نیازی نیست AMD واسه منتل دیگه این همه هزینه کنه گسترشش. بده اصل هدف AMD از ارایه منتل این بود که از توان قطعاتش مخصوصا APU هاش به درستی استفاده بشه حالا اگه این کارو Microsoft واسش انجام بده فکر نکنم خود AMD هم بدش بیاد

    با تشکر محمد


    Motherboard : ASUS K53TK M.B Processor : AMD A6 3420M
    Main Memory : DDR3 1333 4 G.B Graphics Card : AMD Radeon HD 7670M Dual Graphic
    Cooling Power Supply

  8. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از mamad67 تشکر کرده اند:

    Armintech (24th March 2014),asdaf (24th March 2014),Emir (25th March 2014),golabettruter (24th March 2014),lorn (27th March 2014),Reza Y (24th March 2014),SaeedSYS (26th March 2014),sapple (26th February 2015)



  9. #34
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    If we can believe the slides of course. Over at GDC Nvidia has been discussing the upcoming DX12 API and the DX11 state in terms of gaming. At the event NVIDIA has been showing several slides with benchmarks that show how the company has improved efficiency of their graphics cards in several DirectX 11 titles and still aiming to deliver more improvements through driver updates.
    While showing the driver to driver improvement, these benchmarks also show something very very interesting. They show AMD’s Mantle API faring worse than NVIDIA counterparts, on DX11. That’s right, not DX12 but DX11 through driver updates. Here's the skinny from wccftech:
    There are three drivers mentioned in this article. The first one is the R331 Driver, the second is the R334 Driver and the last is an upcoming Driver.
    We see a clear speed increase going from the R331 drivers to the R334 Drivers but it is with the new upcoming Driver that performance of the Nvidia cards overtake those of their counterparts with Mantle API. Now according to the slides the Test Rig was running Windows 7 on an i7-3930K and 8GB worth of RAM. The first relevant slide shows two applications being tested. One is the Star Swarm demo, which you may remember showed a massive increase in performance with Mantle as compared to Direct3D. The Second is the recently released Thief, which once again showed a significant performance increase with Mantle API.
    Now the first benchmark Star Swarm has a normal axis ranging from 0 till 80 and we see continuously increasing performance with the Nvidia Counterparts. We see that the R9 290X gets a massive bump in performance with Mantle API but that performance is neared by the R334 Driver enabled GTX 780 Ti and overtaken by the up coming Driver enabled GTX 780 Ti.

    The performance gap is pretty significant seeing that this is just a Soft update of the same card. Now the Thief benchmark have a skewed axis starting from 48 fps till 60 fps, so the performance increase is lower (percent wise) than star swarm. However we can see that the GTX 780 Ti overtakes the Mantle Equipped R9 290X once again in terms of performance, with this mysterious new update. This second slide shows some impressive improvements of API features that once again come in this new upcoming driver update.
    This is undeniably one of the most impressive charts i have ever seen. The Benchmark pits Mantle Equipped R9 290X against all three drivers. The new driver is very impressive, increasing performance by orders all around. We see an increase of an order of magnitude in DirectDraw.
    If these benchmarks are true, and it looks like they are, it reveals why Nvidia didn’t bother creating a rival API to Mantle but instead increased optimized their graphics card for the DirectX 11 API in a way that performance can be obtained from a simple driver update. Now the golden question that comes to my mind is this: If Nvidia could do all this with a Soft update, why didn’t it do it before. The obvious answer to that question is slightly alarming.
    Advertisements

    In another slide, NVIDIA has shown the performance scaling between GPUs and CPUs showcasing that the Single precision performance in GeForce GPUs has increased tremendously over the past four years with GeForce GTX 780 Ti pumping almost 5.5 TFLOPs of performance compared to Ivy Bridge which barely cross the 500 GLOPs barrier. The AMD Kaveri APU manages to do 856 GFlops but its still a mighty length behind the graphics units. Similar, the total bandwidth on GeForce GPUs has increased to 336 GB/s as opposed to 60 GB/s on Ivy Bridge. Broadwell is supposed to feature Crystalwell eDRAM which will increase bandwidth to around 100 GB/s but nothing compared to GPUs.
    درود
    همینطور که میدونیم شرکت انویدیا در ارائه ساپورت بینظیر درایوهای جدید برای تراشه های خودش همیشه معروف بوده و جدیدا اعلام کرده بود میخواد ساپورت کارتهای dx10 قطع کنه و بصورت ویژه به ساپورت کارتهای dx11 خودش بپردازه
    انویدیا اعلام کرده کارتهای گرافیکی مبتنی بر dx11 این شرکت با درایو جدید که بزودی منتشر خواهد شد نسبت به کارت های DX11 با درایور AMD Mantle عملکرد بهتری خواهد داشت .

    این فرایند فعلا قبل از عرضه dx12 اتفاق خواهد افتاد که خبر بسیار عالی برای طرفداران انویدیا خواهد بود.

    سپاس
    ویرایش توسط VFSDF : 25th March 2014 در ساعت 04:39 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  10. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (25th March 2014),Blue Rose (15th August 2014),lorn (27th March 2014),magiteq (25th March 2014),Reza Y (26th March 2014),SaeedSYS (26th March 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (25th March 2014),smrbh (25th March 2014),TERRORIST (25th March 2014),zeus (26th March 2014)



  11. #35
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    That's right: NVIDIA's Fermi, Kepler and Maxwell GPUs along with AMD's GCN-based Radeon cards will all support DX12 through future driver updates.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    دوستان میشه یه خرده شفاف سازی کنید برای بنده بعضی جا ها به دلیل کمبود اطلاعات وقتی یک مقاله یا بررسی میخونم دچار سر در گمی میشم

    من این طور متوجه شدم که نسل بعدی کارت های انویدیا مکسول هست که dx12 رو ساپورت میکنه و در ای ام دی کارت های با طراحی GCN ساپورت میکنند

    r 290 tri-x طراحیش GCN مگه نیست ؟؟؟ یعنی ساپورت میکنه ؟ کلا این مقاله رو { اگر معتبره } یکی خلاصه اش رو بگه ممنون میشم . تشکر
    ویرایش توسط SaeedSYS : 26th March 2014 در ساعت 04:15 PM


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  12. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    Blue Rose (15th August 2014),lorn (27th March 2014),zeus (26th March 2014)



  13. #36
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TNA Fan نمایش پست ها
    That's right: NVIDIA's Fermi, Kepler and Maxwell GPUs along with AMD's GCN-based Radeon cards will all support DX12 through future driver updates.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    دوستان میشه یه خرده شفاف سازی کنید برای بنده بعضی جا ها به دلیل کمبود اطلاعات وقتی یک مقاله یا بررسی میخونم دچار سر در گمی میشم

    من این طور متوجه شدم که نسل بعدی کارت های انویدیا مکسول هست که dx12 رو ساپورت میکنه و در ای ام دی کارت های با طراحی سی جی ان ساپورت میکنند

    r 290 tri-x طراحیش سی جی ان مگه نیست ؟؟؟ یعنی ساپورت میکنه ؟ کلا این مقاله رو { اگر معتبره } یکی خلاصه اش رو بگه ممنون میشم . تشکر
    Fermi, Kepler and Maxwell به ترتیب از چپ به راست میشه سری 700 - 600 - 400 و سری های جدیدتر که DX 12 رو پشتیبانی میکنند. R9 290X هم GCN هست و DX12 پشتیبان میکنه حتی سری 7000 هم GCN هستند و DX12 پشتیبانی میکنند
    ویرایش توسط ErfanDL : 26th March 2014 در ساعت 03:52 PM
    SaeedSYS likes this.


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  14. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (26th March 2014),Artemis (26th March 2014),asdaf (26th March 2014),Blue Rose (15th August 2014),lorn (27th March 2014),magiteq (26th March 2014),mamad67 (26th March 2014),Reza Y (26th March 2014),SaeedSYS (26th March 2014),sapple (26th February 2015),smrbh (26th March 2014)



  15. #37
    OCH Member
    mamad67 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    محمد
    سن
    35
    نوشته ها
    178
    تشکر شده 1,369 بار در 178 پست
    mamad67 آنلاین نیست.
    دوستان اسم معماری نوین AMD سی جی ان نیست بلکه GCN هست مخفف کلمه Graphic Core Next هست

    با تشکر محمد


    Motherboard : ASUS K53TK M.B Processor : AMD A6 3420M
    Main Memory : DDR3 1333 4 G.B Graphics Card : AMD Radeon HD 7670M Dual Graphic
    Cooling Power Supply

  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از mamad67 تشکر کرده اند:

    asdaf (26th March 2014),Blue Rose (15th August 2014),lorn (27th March 2014),sapple (26th February 2015),zeus (26th March 2014)



  17. #38
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TNA Fan نمایش پست ها
    That's right: NVIDIA's Fermi, Kepler and Maxwell GPUs along with AMD's GCN-based Radeon cards will all support DX12 through future driver updates.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    دوستان میشه یه خرده شفاف سازی کنید برای بنده بعضی جا ها به دلیل کمبود اطلاعات وقتی یک مقاله یا بررسی میخونم دچار سر در گمی میشم

    من این طور متوجه شدم که نسل بعدی کارت های انویدیا مکسول هست که dx12 رو ساپورت میکنه و در ای ام دی کارت های با طراحی سی جی ان ساپورت میکنند

    r 290 tri-x طراحیش سی جی ان مگه نیست ؟؟؟ یعنی ساپورت میکنه ؟ کلا این مقاله رو { اگر معتبره } یکی خلاصه اش رو بگه ممنون میشم . تشکر
    عزیز من کارت های فعلی به طور کامل از dx12 پشتیبانی نخواهد کرد بازی های بر اساس این api حداقل بیش از یک سال اینده عرضه میشه و نسل اول بازی های مبتنی بر dx12 قرار نیست تفاوت شگرفی در کیفیت تصویر به وجود بیاره.
    Aliover and SaeedSYS like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  18. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Aliover (26th March 2014),AMD Radeon (26th March 2014),Artemis (26th March 2014),asdaf (26th March 2014),Blue Rose (15th August 2014),ErfanDL (26th March 2014),lorn (27th March 2014),Reza Y (26th March 2014),SaeedSYS (26th March 2014),sapple (26th February 2015),smrbh (26th March 2014),VFSDF (26th March 2014)



  19. #39
    OCH Member ThatFalseHat آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    محل سکونت
    ترکمن صحرا
    نام واقعی
    مبین
    سن
    30
    نوشته ها
    3
    تشکر شده 19 بار در 3 پست
    ThatFalseHat آنلاین نیست.
    یه چیزی رو من اینجا ذکر کنم... اگه اشتباه میگم تصحیح کنید اما تا اونجایی که از دهن خود تیم dx شنیدم، dx12 "حتماً" فریم بهتر رو روی کار نمیاره. اینکه چقدر fps بازی نسبت به dx11 بهتر هست یا نه بستگی به تیم سازنده بازی داره! چون مثلاً یسری ارقام رو خود بازیساز باید به dx بده و dx دیگه مسوول چک کردن اون ارقام نیست و در نتیجه fps بهتری داریم. (مثل کنسول ها)

    حالا بیایم به بازی سازا نگاه کنیم. تعداد بازیهایی که pc پلتفرم اصلی هست خیلی کمه و بیشتر پورت های بازی ها هم خیلی تنبلانه و بد و سنگین هست. با این وضع dx12 بنظرم دردی رو دوا نمیکنه! dx12 تا اونجایی که شنیدم کار باهاش پیچیده تر هم هست و فکر نکنم جز شرکت های گردن کلفت کسی طرفش بره برای مدت های طولانی! (+وجودش فقط و فقط در ویندوز 9 و بالاتر تا اونجایی که پیداست. خداییش چند نفر بخاطر dx12 ویندوز 9 میخرن؟ -جدا از ایران که ملت دو ساعته پایرتش میکنن-)
    منتل هم که برای گرافیک های high end ـه amd بیشتر optimize هست و برای بقیه همچین آش دهن پرکنی نبود. حداقل برای گرافیک و cpu من. امیدوارم تو درایورهای whql بعدی درست شه! و امیدوارم dx12 هم مثل منتل فقط برای بالا نشین ها optimize نباشه و همه گیر باشه.
    ویرایش توسط ThatFalseHat : 15th August 2014 در ساعت 06:07 AM


    Motherboard : msi 990fxa-gd65 Processor : amd fx 8350
    Main Memory : 8gb ziadesham has Graphics Card : 1x r9 270x 2gb asus dcu 2
    Cooling : deep cool 50 tmni bara cpu ba chand ta fan 10 tmni Power Supply : green 600

  20. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از ThatFalseHat تشکر کرده اند:

    Blue Rose (15th August 2014),magiteq (15th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),sapple (26th February 2015)



  21. #40
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ThatFalseHat نمایش پست ها
    یه چیزی رو من اینجا ذکر کنم... اگه اشتباه میگم تصحیح کنید اما تا اونجایی که از دهن خود تیم dx شنیدم، dx12 "حتماً" فریم بهتر رو روی کار نمیاره. اینکه چقدر fps بازی نسبت به dx11 بهتر هست یا نه بستگی به تیم سازنده بازی داره! چون مثلاً یسری ارقام رو خود بازیساز باید به dx بده و dx دیگه مسوول چک کردن اون ارقام نیست و در نتیجه fps بهتری داریم. (مثل کنسول ها)

    حالا بیایم به بازی سازا نگاه کنیم. تعداد بازیهایی که pc پلتفرم اصلی هست خیلی کمه و بیشتر پورت های بازی ها هم خیلی تنبلانه و بد و سنگین هست. با این وضع dx12 بنظرم دردی رو دوا نمیکنه! dx12 تا اونجایی که شنیدم کار باهاش پیچیده تر هم هست و فکر نکنم جز شرکت های گردن کلفت کسی طرفش بره برای مدت های طولانی! (+وجودش فقط و فقط در ویندوز 9 و بالاتر تا اونجایی که پیداست. خداییش چند نفر بخاطر dx12 ویندوز 9 میخرن؟ -جدا از ایران که ملت دو ساعته پایرتش میکنن-)
    منتل هم که برای گرافیک های high end ـه amd بیشتر optimize هست و برای بقیه همچین آش دهن پرکنی نبود. حداقل برای گرافیک و cpu من. امیدوارم تو درایورهای whql بعدی درست شه! و امیدوارم dx12 هم مثل منتل فقط برای بالا نشین ها optimize نباشه و همه گیر باشه.
    سلام خدمت شما دوست گرامی
    [Only registered and activated users can see links. ]
    بنده بر خلاف نظر شما ، باید عرض کنم ، بهترین قسمت DX12 افزایش فریم هست ، و 50% کاهش فشار بر روی کارت های گرافیکی و تقسیم کردن ردرینگ یا پردازش بازی توسط CPU/GPU هست و استفاده بهینه از تمامی هسته ها هست.
    جدا از این که بازی های آینده باید درست درمون با این API مچ باشن ، که 100% بازی های اولیه بهینه کاملی ندارند. یکی دیگر از خوبی های DX12 اینه که برای اجرای بازی های بسیار سنگین نسبت به DX11 در بازی های سنگین ، کارتهای گرافیکی نسبتا قوی هم از پسش بر میان و حتما
    نباید یک کارت گرافیکی HIGH END تهیه کرد.

    اولین چیپ گرافیکی iGPU اینتل نیز با نام HD4400 graphics که بر مبنای DX12 ارائه خواهد شد ، تست گرفته شده و 50% در فریم تاثیر مثبت داشته است.
    هم اکنون این API در دست توسعه دهندگان هست.
    و هم اکنون پس از ارائه منتل ؛ انویدیا نیز تمامی کارتهای گرافیکی DX11 خود را برای DX12 آماده کرده است ، و اعلام کرده است تمامی آنها از DX12 پشتیبانی خواهند کرد.
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (16th August 2014),atisoc0936 (15th August 2014),Blue Rose (15th August 2014),magiteq (15th August 2014),mmb2014 (15th August 2014),msover (15th August 2014),smrbh (15th August 2014),TERRORIST (15th August 2014),ThatFalseHat (15th August 2014)



صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2345 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •