قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

MSI Notebook
Green MSI


صفحه 1 از 4 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 32
Like Tree20Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر درباره معماری VEGA از شرکت AMD

  1. #1
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    201
    تشکر شده 1,529 بار در 206 پست
    asdaf آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر درباره معماری VEGA از شرکت AMD

    طبق اخرین خبر ها قرار است در سومین روز سال 2017 در ماه January معماری VEGA از طرف AMD به طور رسمی معرفی شود
    اعلام AMD در این مورد سال جدید با معماری جدید است

    [Only registered and activated users can see links. ]

    معماری VEGA معماری بعدی بعد از معماری پولاریس در نقشه راه این شرکت است که طبق نقشه راه دو برابر کارایی به مصرف بیشتر نسبت به پولاریس دارد
    و از لیتوگرافی یکسان با پولاریس یعنی 14 نانومتر استفاده میکند

    این معماری اولین معماری finefet این شرکت که از HBM2 استفاده میکند است که گفته می شود جایگزین سری رده بالا و FURY با HBM1 می شود
    نسخه ای از این معماری با 25 ترافلاپس توانایی 16 بیتی و 12.5 ترافلاپس توانایی 32 بیتی با مصرف 300 وات به طور رسمی اعلام شده است


    و اولین شایعه در این مورد که منتشر شده است این تصویر است که ویژگی های انرا معرفی می کند

    [Only registered and activated users can see links. ]

    در صورت معرفی مناسب با اعلام مشخصات و ویژگی و فن اوری های ان ، انتظار دارم که از طرف تمام دوستان گزارش کاملی از توانایی این معماری داشته باشیم .
    و برداشت و نظرات خودتان را در این مورد بیان کنید .
    magiteq, msover and golabettruter like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (3rd January 2017),magiteq (2nd January 2017),msover (2nd January 2017),Olesius (9th January 2017),Optimus Prime (3rd January 2017),Reza Y (3rd January 2017),TERRORIST (2nd January 2017)



  3. #2
    OCH Member
    ATER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    برزخ
    نام واقعی
    آتر
    سن
    21
    نوشته ها
    388
    تشکر شده 717 بار در 272 پست
    ATER آنلاین نیست.
    حوب میدونید چیه؟
    این که فردا معرفی برای فروش حاضر بشه !
    امید وارم از پاسکال بهتر عمل کنه تا انویدیا یه تکونی به خودش بده.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply : EVGA Supernova 850 G2

  4. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از ATER تشکر کرده اند:

    asdaf (5th January 2017),Optimus Prime (3rd January 2017)



  5. #3
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    232
    تشکر شده 836 بار در 225 پست
    moc آنلاین نیست.
    مثل پولاریس که قرار بود بیش از دو نیم برابر بازده بیشتر داشته باشه؟؟؟


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  6. #4
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    32
    نوشته ها
    328
    تشکر شده 1,182 بار در 280 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    درود دوستان
    رونمایی از معماری وگا توسط AMD شروع شده اسلایدهاش بیرون اومده برادر بهزاد و محمد علی جان نقدها و بررسیهای موشکافانه رو شروع کنیین بزارید ببینیم چیه
    دوستان منتظر هستیم
    [Only registered and activated users can see links. ]
    محمد علی جان بسم ا...


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  7. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    asdaf (5th January 2017),moc (5th January 2017),Reza Y (9th January 2017),TERRORIST (5th January 2017)



  8. #5
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    201
    تشکر شده 1,529 بار در 206 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    سلام دوستان
    توی تاریخ اشتباه کردم به خاطر منبع ...
    اسلاید هایی هم قبل از مراسم و نمایش اصلی بیرون امده که خیلی احتمال داره مثل سابق بعضی اسلاید هاش کم باشه

    تصویری از compute unite های جدید وگا نداریم

    توانایی محاسبه 32 بیتی از 64 به 128 رسیده
    در هر ALU که 32 بیتی باشد می تواند به جای پذیرش یک دستور 32 بیتی ، دو دستور 16 بیتی در کنار هم قبول کند
    بازدهی 64 بیتی متغییر است !!!

    یک احتمال هست که در نظر نگرفتم و اونم اینه که هر CU از 64 به 128 رسیده !!!!!!!!!!!!
    و دو مسیره و اینا برای کنترل دو تا 64 تایی کنار هم هست !!!
    البته ممکنه اینطوری نباشه و خود قسمت های CU ادرس دهی جداگانه داشته باشند

    معماری برای کلاک و ipc بیشتر طراحی شده
    در هر کلاک دو برابر دستور متفاوت دریافت میکنه و کلاک های ان نیز افزایش پیدا کرده

    معماری همانند نسل های قبلی بخش محاسباتی شدر و ادرس دهی جداگانه دارد

    یک سیستم کاملا انقلابی و جدید کنترل کش اضافه شده که اجازه دسترسی به حافظه اضافی SSD همانند رم گرافیک را میدهد
    که باعث می شود در صنعت سینما که به داده های ترابایتی نیاز دارد کمک خیلی بالایی باشد

    ساختمان جئومتری جدید که همانند Fury چهار تا در کل است اما از ادرس دهی کلی 4 شکل در کلاک به 11 شکل در کلاک رسیده !!!
    بیشتر از 2 برابر ضرفیت جئومتری بیشتر

    دو مسیر برای پردازش هم زمان جئومتری و انجام پیکسل گذاری برای هر CU !!!!

    فشرده سازی رنگ قوی تر !!

    rop یا RBE ها دسترسی به کش L2 دارند که باعث بهبود توانایی سایه زنی تاخیر یافته و همچنین حذف قسمت های پنهان شده است
    الان معماری وگا توانایی tiled یا BINning Rasterization را دارد که باعث کاهش مصرف پهنای باند و عمل پیکسل گذاری بیهوده می شود


    تمام دوستان بعد از معرفی و اطلاعات کامل خودتون هم هر چی دلتون میخواد بنویسید و به روش خودتون گزارش بدید . می خواهیم جشن بگیریم
    golabettruter likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  9. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (5th January 2017),moc (5th January 2017),msover (5th January 2017),Reza Y (6th January 2017),TERRORIST (5th January 2017)



  10. #6
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    1,990
    تشکر شده 14,820 بار در 2,069 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.



    درود

    همان طور که طبق مشخصات منتشر شده محصول جدید AMD از حافظه های پر سرعت و نسل دوم HBM با ظرفیت و سرعت بیشتر بهره مند خواهد بود که پهنای باند یا Memory Controller 512 Bit را برای VEGA همراه با Memory Amount 16 GB فراهم کرده است که واقعا واقعا در بار گذاری دادهها (بافت ها و دیگر داده های پردازشی و دسترسی سریعتر بسیار کمک میکند) افزایش قدرت توان علمیاتی Geometry به 11 Tringles / Clocks و همراه با چهار موتور Geometry که باعث بهره وری بهتر در پهنای باند و مصرف انرژی خواهد شد واحد های جدید پردازشی New Compute Unit ها دارای قدرت پردازشی 128 دستورالعمل 32 بیتی در هر چرخه پردازشی ، یک نکته ای مهمی که باید بهش اشاره کنم ما شاهد افزایش فرکانس در این VEGA نسبت به نسل پشیین خواهیم بود که این خود گواه پردازش داده ها را می دهد. در واقع می توان گفت افزایش دو برابری توان علمیاتی در هر چرخه پردازشی یا Clock Cycle و استفاده از High Bandwidth Cache برای اتصال با HBM برای انجام عملیات Caching در حالی که کارت گرافیک VEGA از نسل دوم HBM 2 استفاده میکند این حافظه های پر سرعت دارای چهار کانال pseudo می باشند که کانال های pseudo قابلیت به اشتراک گذاری داده های Aword را دارند یکی از مزیت ها اصلی این کانال های pseudo باعث کاهش مصرف انرژی می شود، یکی از مزیت ها اضافه شده به معماری VEGA را می توان به این موضوع اشاره اجراء دستورالعمل های پی در پی در یک Single Cycle یا چرخه واحد (منفرد) اشاره کرد
    هر واحد Compute Unit جدید دارای 128 واحد محاسبه و منطق جهت عملیاتها سریع پردازشی ریاضیات و عملیات منطقی در کامپیوتر می پردازد. افزایش مسیر در دسترسی به واحد های Compute Unit ها در معماری VEGA و کاهش وابستگی این معماری به حافظه های اصلی گرافیکی یا VRAM ها .
    در معماری جدید AMD VEGA که در واقع معماری جدیدی نسب به نسل ها گذشته می باشد اجرای دستورالعمل ها کاملا متفاوت می باشد با این تفاوت که معماری های گذشته GCN مانند سری FURY و R9 300 - R9 200 حجم کارها در توسط GPU انجام می شود نمی توانست به صورت کامل از تمام واحد های SIMD به درستی استفاده نمایید در حالی که در نسل جدید تمامی واحد های SIMD که در قالب یک واحد Compute Unit در نظر گرفته شده اند می توانند تمامی واحد یا در واقع سلول های SIMD توسط پردازنده گرافیک برای پردازش ها مورد استفاده قرار بگیرن و هدر رفتی در کارتهای گرافیکی نداشته باشیم.




    ویرایش توسط TERRORIST : 5th January 2017 در ساعت 06:41 PM
    golabettruter and asdaf like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : GSkill Ripjaws 4 | 4×4GB=16GB DDR4 2800MHz Graphics Card : XFX DD AMD RADEON 2* R9 390X
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : GREEN GP850B-OC+ Evo 80Plus Platinum


  11. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    asdaf (5th January 2017),golabettruter (5th January 2017),kral2008 (6th January 2017),moc (5th January 2017),msover (6th January 2017),Reza Y (6th January 2017)



  12. #7
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    32
    نوشته ها
    328
    تشکر شده 1,182 بار در 280 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط asdaf نمایش پست ها
    سلام دوستان
    توی تاریخ اشتباه کردم به خاطر منبع ...
    اسلاید هایی هم قبل از مراسم و نمایش اصلی بیرون امده که خیلی احتمال داره مثل سابق بعضی اسلاید هاش کم باشه

    تصویری از compute unite های جدید وگا نداریم

    توانایی محاسبه 32 بیتی از 64 به 128 رسیده
    در هر ALU که 32 بیتی باشد می تواند به جای پذیرش یک دستور 32 بیتی ، دو دستور 16 بیتی در کنار هم قبول کند
    بازدهی 64 بیتی متغییر است !!!

    یک احتمال هست که در نظر نگرفتم و اونم اینه که هر CU از 64 به 128 رسیده !!!!!!!!!!!!
    و دو مسیره و اینا برای کنترل دو تا 64 تایی کنار هم هست !!!
    البته ممکنه اینطوری نباشه و خود قسمت های CU ادرس دهی جداگانه داشته باشند

    معماری برای کلاک و ipc بیشتر طراحی شده
    در هر کلاک دو برابر دستور متفاوت دریافت میکنه و کلاک های ان نیز افزایش پیدا کرده

    معماری همانند نسل های قبلی بخش محاسباتی شدر و ادرس دهی جداگانه دارد

    یک سیستم کاملا انقلابی و جدید کنترل کش اضافه شده که اجازه دسترسی به حافظه اضافی SSD همانند رم گرافیک را میدهد
    که باعث می شود در صنعت سینما که به داده های ترابایتی نیاز دارد کمک خیلی بالایی باشد

    ساختمان جئومتری جدید که همانند Fury چهار تا در کل است اما از ادرس دهی کلی 4 شکل در کلاک به 11 شکل در کلاک رسیده !!!
    بیشتر از 2 برابر ضرفیت جئومتری بیشتر

    دو مسیر برای پردازش هم زمان جئومتری و انجام پیکسل گذاری برای هر CU !!!!

    فشرده سازی رنگ قوی تر !!

    rop یا RBE ها دسترسی به کش L2 دارند که باعث بهبود توانایی سایه زنی تاخیر یافته و همچنین حذف قسمت های پنهان شده است
    الان معماری وگا توانایی tiled یا BINning Rasterization را دارد که باعث کاهش مصرف پهنای باند و عمل پیکسل گذاری بیهوده می شود


    تمام دوستان بعد از معرفی و اطلاعات کامل خودتون هم هر چی دلتون میخواد بنویسید و به روش خودتون گزارش بدید . می خواهیم جشن بگیریم
    درود
    یه سوال محمد علی جان الان این معماری با درایور تغییر یافته Relive در بخش گیمینگ چقدر به تواناییهاش اضافه شده منظورم کیفیت اجرایی برای بازیهاست بیشتر منظورم بخش فرم تایم هست با معماری جدید و درایورهای جدید


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  13. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده است:

    asdaf (5th January 2017)



  14. #8
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    1,990
    تشکر شده 14,820 بار در 2,069 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.



    اولین تصاویر از VEGA همراه با HBM2 که در مجموعه گفته می شود این کارت گرافیک همراه با 16 GB حجم حافظه اصلی عرضه خواهد شد و می تواند گفت که VEGA بازیگر بزرگی هستش که می تواند معادلات در زمینه محاسبات و پردازش ها بر هم زند. اندازه مشخص شده برای Die/Core نزدیک به 560 MM2 میباشد، مهندسی ساخت Die/Core نیز مانند محصولات Polaris از لیتوگرافی 14 NM FinFet بهره خواهد برد بر این اساس ما شاهده استفاده از نو Node VEGA با اسم رمز : VEGA 10 - 11 خواهیم که بودش که به ترتیب با ظرفیت های 16 و 8 گیگابایت عرضه خواهند شد و اخرین خبر ها درباره عرضه این محصولات به نیمه اول سال 2017 اشاره دارد معماری VEGA اولین محصول شرکت AMD می باشد از ویژگی به نام علمیات ریاضی در قالب بسته ها همراه خواهد بود و همچنین انجام وظایف Deep Learning یا یادگیری عمیق در هوش مصنوعی همراه خواهد بود ، در معماری AMD VEGA کاملا یک معماری جدید نسبت به نسل های پیشین شاهده هستیم به این صورت که NCU یا Next Compute Unit ها جدیدی در این معماری به کار گرفته شده اند که قادر هستند عملیات های محاسباتی (ریاضی) را در قالب ریاضیات با دستیابی 512 Eight Bit در هر چرخه کلاک و 256 عملیات 16 بیتی در در هر Clock را انجام می دهد این عملیات ها توسط واحد ALU صورت می گیرند به این روش که ALU می تواند دو عملیات را در هر زمان از Clock به اتمام برساند. همچنین AMD اعلام کرده است تعمیرات و ترمیم های جدی بروی Pixel Engine ها انجام داده است که در این معماری با نام draw-stream binning rasterizer شناحته می شوند که اجازه پردازش سریعتر و موثرتر Shader و Pixel ها را می دهد به ویژه که میتواند وظایف یا TASK ها در این معماری زمانبندی نماید مربوط به داده های که قرار هستش که در حافظه پنهان cache قرار بگیرد برای پردازش توسط تراشه اصلی این باعث می شود Cache سریعتر Flush شده و داده های بیشتری Fetch شود. و تغییرات در حافظه کش سطح 2 در معماری VEGA که جزء Shader Cluster ها می باشد .

    در معماری کارت های گرافیکی AMD این حافظه ها بودند که باید به داده ها Texture ها و Pixel ها باید دسترسی داشته باشند به عملیات به صورت Non coherent که این نیازمند این بودش که داده های بسیار حرکت داده شوند برای عملیاتهایی همچون Rendering To Texture ها و سپس نوشتن این داده ها یا بافت ها خارج از Pipelines ها که بسیار زمان بر و هزینه بر بوده اش حال شرکت AMD اعلام کرده است با بهبود ها زیادی در همگام سازی ها و تغییرات در نوشتن درایورها توانسته است این مشکلات را حد زیادی برطرف نماید.




    ویرایش توسط TERRORIST : 5th January 2017 در ساعت 06:42 PM
    golabettruter and asdaf like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : GSkill Ripjaws 4 | 4×4GB=16GB DDR4 2800MHz Graphics Card : XFX DD AMD RADEON 2* R9 390X
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : GREEN GP850B-OC+ Evo 80Plus Platinum


  15. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    asdaf (5th January 2017),golabettruter (5th January 2017),moc (5th January 2017),msover (6th January 2017),Reza Y (6th January 2017)



  16. #9
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    201
    تشکر شده 1,529 بار در 206 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    [Only registered and activated users can see links. ]

    قسمت های معماری وگا رو می تونید ببینید
    یکی از تغییراتی که صورت گرفته سیستم حافظه جدید هست . اینبار حافظه HBM2 نام high bandwidth cache را گرفته است
    که به صورت اسمی اشاره می کند که در سیستم جدید مموری گرافیک همانند کش در نظر گرفته می شود و حافظه جانبی به صورت افزوده تا 512 ترابایت می رسد
    طبق گفته Amd میتوان به جای HBM از GDDR استفاده کرد
    سیستم افزودن حافظه SSD جدید بر خلاف نمونه ازمایشی معرفی شده قبلی درگاه حافظه بر روی خود کارت گرافیک ندارد و می تواند از طریق PCI-E به SSD دسترسی پیدا کند
    همچنین محدودیت های نرم افزاری هم نخواهد داشت


    [Only registered and activated users can see links. ]

    بسته سریع ریاضی توانایی استفاده دو 16 بیتی به جای یک 32 بیتی را میدهد که در مواردی چون هوش مصنوعی یا محاسبات ریزی که نیاز به حداقل اشغال منابع را دارد بکار می رود

    [Only registered and activated users can see links. ]

    شیوه عمل ان نیز به این صورت است که اطلاعات دو دستور 16 بیتی را در یک 32 بیتی قرار میدهند اما برای 64 بیتی باید دو کلاک ALU مصرف شود

    [Only registered and activated users can see links. ]

    ابتدا درست تصور کرده بودم 128 تا 32 بیتی در هر کلاک در روی همان تعداد 64 شدر قبلی اجرا می شود . (اما گول خوردم)
    اینجا اصطلاح کلاک کمی مبهم و مخلوط گفته شده . منظور از 128 تا در واقع نسبت به کلاک معماری های قبلی محاسبه شده است.



    کلاک به دو برابر نسل قبل رسیده است . IPC چون خودش کمیت کلاک را حذف کرده است ربطی به کلاک ندارد
    در هر کلاک معماری جدید می تواند دو دستور مستقل را انجام دهد که می تونه دو تا 16 بیتی باشد اما نسل قبل اینطوری نبوده
    یک کلاک از نسل قبل 64 داده 32 بیتی اما در نسل جدید در همان زمان 128 داده 32 بیتی یا هشت دستور 16 بیتی

    نه تنها میزان پذیرش مثلثات و اشکال جئومتری بیشتر از دو برابر شده است اما یک ویژگی جدید نیز اضافه شده
    جئومتری قابلیت برنامه ریزی شدن را دارد که نسل جدید primitive discard Accelerator پولاریس است

    [Only registered and activated users can see links. ]

    یک لایه نرم افزاری و قابل برنامه ریزی به نام primitive shaders با پردازنده خودش را دارد که به جای حالت قبلی جئومتری می تواند به کار گرفته شود
    برای حذف تمیز و سریع مثلثاتی که توسط چشم دیده نمی شوند یا خیلی ریز هستند

    [Only registered and activated users can see links. ]

    مثلا در بازی Deus Ex در رزولیشن 4k تعداد 220 میلیون polygon وجود دارد که فقط 2 میلیون ان قابل مشاهده است که بیشتر از صد برابر فشار بیهوده به گرافیک میاورد

    به جز قابلیت 16 بیتی و حافظه رم SSD افزوده تمامی قابلیت های جدید تاثیر چشمگیری برای گرافیک و بازی دارند . کلاک دو برابر برای همه چیز خوبه
    این معماری وگا به درستی یکی از بزرگترین قدمی هایی بود که بعد از معرفی اولیه GCN گرفته شد

    منابع

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]
    golabettruter likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  17. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (6th January 2017),msover (6th January 2017),Reza Y (6th January 2017),TERRORIST (5th January 2017)



  18. #10
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    232
    تشکر شده 836 بار در 225 پست
    moc آنلاین نیست.
    قسمت آخر یعنی اینکه قبلا AMD بخاطر ضعف در پردازش زیاد مثلثات در درایور مثلثات رو کم و جزییات رو محدود میکرد حالا یک برنامه در سطح معماری این کار رو میکنه
    تو نمایشی هم که AMD از سیستم رایزن+وگا گذاشته تونسته 60 فریم تو 4K از بازی SW BATTLEFRONT بگیره یعنی چیزی در حدود 1080 انویدیا یا یه مقدار قوی تر که این درسته که در ظاهر موفقیت حساب میشه ولی با وجود اینکه وگا اگر شایعات واقعیت داشته باشن بیش از دو برابر 1080 ترانزیستور میبره و از حافظه گرون قیمت HBM هم که قطعا استفاده میکنه یک فاجعه بزرگه که باعث میشه حتی اگر رقابتی در قیمت پیش نیاد این قضیه برا AMD گرون تموم بشه چون حریف هزینه تموم شده بسیار بسیار پایینتری داره
    بنظر این معماری با وجود اینکه ویژگی جالب و جدیدی داره ولی اصل قدرت یک معماری که کارایی به ازای ترانزیستور مصرفی باشه در این معماری حتی نسبت به سری 200 و فیجی پسرفت داشته چون دو برابر فیجی ترانزیستور میخوره ولی دوبرابر فیجی کارایی نداره حتی با وجود حدود 50 درصد فرکانس کاری بالاتر
    ویرایش توسط moc : 6th January 2017 در ساعت 03:17 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  19. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده اند:

    Reza Y (6th January 2017),VFSDF (7th January 2017)



صفحه 1 از 4 123 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. آخرین شرح حال از کارت گرافیک های Vega
    توسط News Team در انجمن اخبار سایت
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2nd September 2016, 04:33 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •