قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 3 از 7 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 63
Like Tree43Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر درباره معماری VEGA از شرکت AMD

  1. #1
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,660 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر درباره معماری VEGA از شرکت AMD

    طبق اخرین خبر ها قرار است در سومین روز سال 2017 در ماه January معماری VEGA از طرف AMD به طور رسمی معرفی شود
    اعلام AMD در این مورد سال جدید با معماری جدید است

    [Only registered and activated users can see links. ]

    معماری VEGA معماری بعدی بعد از معماری پولاریس در نقشه راه این شرکت است که طبق نقشه راه دو برابر کارایی به مصرف بیشتر نسبت به پولاریس دارد
    و از لیتوگرافی یکسان با پولاریس یعنی 14 نانومتر استفاده میکند

    این معماری اولین معماری finefet این شرکت که از HBM2 استفاده میکند است که گفته می شود جایگزین سری رده بالا و FURY با HBM1 می شود
    نسخه ای از این معماری با 25 ترافلاپس توانایی 16 بیتی و 12.5 ترافلاپس توانایی 32 بیتی با مصرف 300 وات به طور رسمی اعلام شده است


    و اولین شایعه در این مورد که منتشر شده است این تصویر است که ویژگی های انرا معرفی می کند

    [Only registered and activated users can see links. ]

    در صورت معرفی مناسب با اعلام مشخصات و ویژگی و فن اوری های ان ، انتظار دارم که از طرف تمام دوستان گزارش کاملی از توانایی این معماری داشته باشیم .
    و برداشت و نظرات خودتان را در این مورد بیان کنید .
    Olesius, magiteq, msover and 2 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (3rd January 2017),magiteq (2nd January 2017),msover (3rd January 2017),Olesius (9th January 2017),Optimus Prime (3rd January 2017),Reza Y (3rd January 2017),Tereysi (16th June 2019),TERRORIST (3rd January 2017)



  3. #21
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    درود
    کارت گرافیک AMD VEGA روئیت شد













    این کارت ایا نمونه مهندسی هست ؟
    این دنباله کارت چی هست که بهش وصله
    دوستان توضیح بدن ببینیم چیه !!!
    فکر کنم برد کمکی باشه و AMD از همین طریق کارایی کارت رو افزایش میداده


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده است:

    Reza Y (9th January 2017)



  5. #22
    OCH Member
    ATER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    برزخ
    نام واقعی
    آتر
    سن
    23
    نوشته ها
    378
    تشکر شده 717 بار در 272 پست
    ATER آنلاین نیست.
    الان داشتم توی سایت Techpower آپ میدیدم که خبر درز کرده گرافیک های Vega قرار ماه May عرضه بشن !!!
    Amd The Late
    واقعا که خیلی دیره


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply : EVGA Supernova 850 G2

  6. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از ATER تشکر کرده اند:

    asdaf (13th January 2017),moc (14th January 2017),Reza Y (10th April 2017)



  7. #23
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    زن هم همین بلا سرش اومده اوایل قرار بود ما بین اسکای لیک و کابی لیک عرضه بشه حالا کابی لیک هم عرضه شده هنوز هم خبری از زن نیست
    همین طور پیش بره شاید به آخر سال هم بکشه
    تو اسلاید ها و ... که قبلا منتشر میشد قرار بود وگا روزهای اول 2017 معرفی بشه حالا شده میانه های سال


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  8. #24
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,020
    تشکر شده 14,912 بار در 2,099 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.




    این بررسی صورت گرفته توسط وب سایت Hardware.fr که برای بررسی دو معماری متفاوت از AMD و این که VEGA کاملا معماری متفاوت از GCN 4 خواهد داشت پرچم دار این نسل برای رده گیمینگ در نظر گرفته نشده است و VEGA 11 برای علاقهمندان به دنیای بازی خواهد بود، یکی از دلایلی که این پیشرفت در معماری ها مقایسه شده است کوچک شدن Node ها و استفاده از موتورهای جدید و .... می باشد واقعا معماری Polaris یا یک معماری توانمند ساخته است. که با رشد API ها جدید قدرت این معماری بیشتر خواهد شد .

    ویرایش توسط TERRORIST : 14th January 2017 در ساعت 11:17 PM
    golabettruter and asdaf like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  9. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    amirsss (15th January 2017),asdaf (14th January 2017),golabettruter (15th January 2017),magiteq (14th January 2017),mamad67 (20th April 2017),moc (15th January 2017),Olesius (14th January 2017),Reza Y (16th January 2017)



  10. #25
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,660 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    مصاحبه ای با Scott wasson انجام شده که خدمت شما نکات مهم رو میگم
    معماری وگا دارای انواع و مدل ها و قیمت های متفاوتی خواهد بود
    همچنین خیلی از ویژگی های جدید جزئی و بعضی کلی و مهم دارد که هنوز منتشر نکرده اند !!!

    نمایشی که از وگا داده شد اجرای بازی DOOM را نشان میداد که قابل اجرا بر روی معماری وگا است
    و بعضی از ویژگی های جدید هستند که احتیاج به پشتیبانی API دارند بعضی ها نیاز به درایور ان دارند
    و بعضیا هم باید ابزار هایی توسط AMD به بازی سازها داده شود تا برای ان کدنویسی کنند

    از میان ویژگی های معرفی شده دو بخش از همان ابتدا بازدهی افزوده خودشان را نشان میدهند
    پخش سازی بهتر انواع کارها میان CU ها
    و اتصال متسقیم ROP به کش L2 به جای واسطه کنترلر مموری که در بازی هایی که Differed shading دارند

    bining rasterization و primitive shader از مهم ترین ویژگی های بهبود بازدهی هستند .

    ویژگی سیستم مموری جدید باعث میشود که فراخوانی دقیق تری از اطلاعات مورد نیاز برای رم گرافیک شود
    به صورتی که همیشه نصف اطلاعاتی که در رم گرافیک وارد می شود بدون استفاده هست
    و با فن اوری بارگزاری دقیق اطلاعات رم جدید میتوان در همان ضرفیت حافظه قبلی همانند رمی با دو برابر ضرفیت بیشتر عمل کند
    اینکه این فن اوری از همان ابتدا قابل استفاده خواهد بود یا اینکه احتیاج به برنامه نویسی جدید دارد هنوز نمی خواهند در این مورد جوابی بدهند

    همچنین فقط اشاره ای به نسل بعدی حافظه گرافیکی برای اینده و متفاوت بودن ان شد

    همچنین در مصاحبه دیگری سئوال شد که با پیشرفت GDDR ایا فکر نمی کنید که HBM کم اهمیت شده است؟
    جواب دادند که همان طور که GDDR پیشرفت کرده است HBM نیز خیلی جا و توانایی برای بهبود دارد و هنوز مصرف بهتری از رقبا دارد

    infinity fabric
    سیستم و استراتژی ماژولار جدید AMD
    سیستم قابل انعطاف و افزایش مموری جدید که فرقی نمی کند به گرافیک یا CPU متصل شود یا بخش های دیگر
    بلکه یک بخش یکسان از طراحی را می توانند در محصولات متفاوت خودشان استفاده ببرند
    مثلا کنسول یا APU سرور بخش های امنیتی و...
    فعلا معماری وگا با وجود غیر scalabale بودن بخش های پردازشی گرافیک اما بخش کنترل مموری ان را عینا میتوانند در CPU استفاده کنند
    همچنین گفته شده اگر مثلا برای بازار های مختلف و طراحی چیپ های سفارشی اگر 6 ماه وقت میگرفت
    با infinity fabric و لایه واسطه یکسان و مستقل بودن از نوع سخت افزاری که به ان متصل می شود
    می توانند در عرض چند ساعت طراحی سفارشی از تراشه با بخش های دلخواه با تعداد دلخواه داشته باشند

    [Only registered and activated users can see links. ]
    golabettruter likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  11. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (19th January 2017),Reza Y (20th January 2017),TERRORIST (19th January 2017)



  12. #26
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,660 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    طبق جدید ترین اطلاعات از مراسم وگا در چین که به تازگی منتشر شده

    وگا در دو نسخه چهار و هشت گیگا بایتی برای دسکتاپ خواهد بود!!!!

    و نسخه چهار گیگابایتی پهنای باند حافظه قابل قیاس با gtx 1080ti یازده گیگابیتی خواهد داشت !!!

    و وگا از بعضی از اخیر ترین تراشه های amd کوچکتر خواهد بود !!!!
    که باید پولاریس 480 باشد و در لیتوگرافی یکسان یعنی ترانزیستور کمتر!!!!

    وگا به زودی در هفته های اینده عرضه می شود !!!
    ویرایش توسط asdaf : 30th March 2017 در ساعت 12:08 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  13. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (30th March 2017),kral2008 (29th March 2017),magiteq (29th March 2017),Reza Y (30th March 2017),TERRORIST (29th March 2017)



  14. #27
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,660 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    توسط وب سایت eurogamer اطلاعات جالبی مستقیم از خود ماکروسافت در مورد Scorpio منتشر شده

    CPU/GPU coherency also gets a performance uplift. There's significant hardware offloading too - some of which is inherited from Xbox One, some of which is radically new.

    apu جدید از حافظه coherency مشترک بین cpu و gpu استفاده میکند که اساسی جدید هست و همچنین تاخیر پایینی دارد

    "We essentially moved Direct3D 12," says Goossen. "We built that into the command processor of the GPU and what that means is that
    , for all the high frequency API invocations that the games do, they'll all natively implemented in the logic of the command processor
    - and what this means is that our communication from the game to the GPU is super-efficient."

    دایرکس 12 قابلیت های جدیدی دارد که مستقیما توسط خود CP سخت افزار گرافیکی پشتیبانی میشود
    و کاملا مستقیم و بهینه خواهد بود

    They’re really hard on developers, because they have to learn how to program on these new machines; they’re really hard on customers, which I think sometimes people forget.
    You have to give up a lot of stuff. The idea [for Scorpio and the future] is, can we smooth that out, can this be more about a family, can we think beyond, ‘We’re gonna do this one and then stop and then start all over again.

    هدف کنسول جدید امدن به دوران تازه ای از بهینه سازی ها خواهد بود که بر خلاف گذشته توسعه دهنده گان را محدود نمی کند
    و ازادی و انعطاف بیشتری و تفاوت های سخت افزاری به انها میدهد

    For instance, while PlayStation 4 Pro cannot use its enhanced hardware to add features like supersampling at 1080P unless game developers specifically work to support it, Microsoft made sure that this would be supported at a system level in Scorpio. As a result, users will be able to choose between a performance mode that will run all the games better or a resolution mode

    بر خلاف کنسول سونی که برای بزرگسازی تسکچر ها باید مستقیم توسط توسعه دهندگان کدنویسی میشد
    اسکورپو می تواند در سطح سیستم از ان پشتیبانی کند و کاربر بین حالت سرعت یا رزولیشن افزوده میتواند تغییر حالت دهد
    یعنی بدون نیاز به کدنویسی اختصاصی

    اسکورپیو با 40 cu و هشت هسته بهبود یافته جگوار در لیتوگرافی 16 نانومتری tsmc تولید میشود
    که 360 میلیمتر مربع مساحت سطح تراشه در مقابل 232 سطح تراشه گرافیک 480 با 36 cu هست!!!

    فرکانس گرافیک اسکورپیو 1172 هست
    و cpu 2.3 گیگا هرتز یعنی افزایش 30 درصدی هست

    Processing draw calls - effectively telling the graphics hardware what to draw - is one of the most important tasks the CPU carries out.
    It can suck up a lot of processor resources, a pipeline that traditionally takes thousands - perhaps hundreds of thousands - of CPU instructions. With Scorpio's hardware offload, any draw call can be executed with just 11 instructions, and just nine for a state change.

    دستورات ترسیم که بار پردازشی بر روی cpu و gpu قرار میدهند توسط بخش سخت افزاری اسکورپیو حذف میشوند که بار پردازشی برای هر دو بخش را کاهش میدهد
    و هر دستور ترسیمی 11 دستورالعمل می گیرد که اندازه مقدار geometry گرافیک وگا هست

    با این قابلیت ها و پشتیانی های نرم افزاری دایرکس 12 پردازنده cpu اسکورپیو 50 درصد کاهش فشار پردازشی داشته است!!

    We pushed it through and made sure the 4K textures were flowing through. We’ve got them all there at the right resolutions and they’re not giving us enough of a bandwidth hit to offset that. If we drop back to when we originally ran and we didn’t have 4K assets, it was maybe one per cent different. We were very much bound on a different point than memory bandwidth. It’s been awesome and this is the point it’s at

    بازی فورزا 6 در رزولیشن 4k و 60 فریم در حالی که فقط 60 تا 70 درصد منابع گرافیکی را گرفته بود اجرا شد
    و پهنای باند 384-bit GDDR5 برای ان کافی بوده است و اصلا گلوگاه نبوده!

    همچنین قابلیت های کنترل ولتاژ و کاهش مصرف و حرارت تراشه را دارد

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    golabettruter and SaeedSYS like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  15. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    amirsss (14th April 2017),ATER (9th April 2017),golabettruter (8th April 2017),kral2008 (8th April 2017),Reza Y (15th April 2017),TERRORIST (14th April 2017)



  16. #28
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    580 هم که همون 480 با کلاک1.5ghz ... شاهکاری نکرده متاسفانه


    نقل قول نوشته اصلی توسط asdaf نمایش پست ها
    توسط وب سایت eurogamer اطلاعات جالبی مستقیم از خود ماکروسافت در مورد Scorpio منتشر شده

    CPU/GPU coherency also gets a performance uplift. There's significant hardware offloading too - some of which is inherited from Xbox One, some of which is radically new.

    apu جدید از حافظه coherency مشترک بین cpu و gpu استفاده میکند که اساسی جدید هست و همچنین تاخیر پایینی دارد

    "We essentially moved Direct3D 12," says Goossen. "We built that into the command processor of the GPU and what that means is that
    , for all the high frequency API invocations that the games do, they'll all natively implemented in the logic of the command processor
    - and what this means is that our communication from the game to the GPU is super-efficient."

    دایرکس 12 قابلیت های جدیدی دارد که مستقیما توسط خود CP سخت افزار گرافیکی پشتیبانی میشود
    و کاملا مستقیم و بهینه خواهد بود

    They’re really hard on developers, because they have to learn how to program on these new machines; they’re really hard on customers, which I think sometimes people forget.
    You have to give up a lot of stuff. The idea [for Scorpio and the future] is, can we smooth that out, can this be more about a family, can we think beyond, ‘We’re gonna do this one and then stop and then start all over again.

    هدف کنسول جدید امدن به دوران تازه ای از بهینه سازی ها خواهد بود که بر خلاف گذشته توسعه دهنده گان را محدود نمی کند
    و ازادی و انعطاف بیشتری و تفاوت های سخت افزاری به انها میدهد

    For instance, while PlayStation 4 Pro cannot use its enhanced hardware to add features like supersampling at 1080P unless game developers specifically work to support it, Microsoft made sure that this would be supported at a system level in Scorpio. As a result, users will be able to choose between a performance mode that will run all the games better or a resolution mode

    بر خلاف کنسول سونی که برای بزرگسازی تسکچر ها باید مستقیم توسط توسعه دهندگان کدنویسی میشد
    اسکورپو می تواند در سطح سیستم از ان پشتیبانی کند و کاربر بین حالت سرعت یا رزولیشن افزوده میتواند تغییر حالت دهد
    یعنی بدون نیاز به کدنویسی اختصاصی

    اسکورپیو با 40 cu و هشت هسته بهبود یافته جگوار در لیتوگرافی 16 نانومتری tsmc تولید میشود
    که 360 میلیمتر مربع مساحت سطح تراشه در مقابل 232 سطح تراشه گرافیک 480 با 36 cu هست!!!

    فرکانس گرافیک اسکورپیو 1172 هست
    و cpu 2.3 گیگا هرتز یعنی افزایش 30 درصدی هست

    Processing draw calls - effectively telling the graphics hardware what to draw - is one of the most important tasks the CPU carries out.
    It can suck up a lot of processor resources, a pipeline that traditionally takes thousands - perhaps hundreds of thousands - of CPU instructions. With Scorpio's hardware offload, any draw call can be executed with just 11 instructions, and just nine for a state change.

    دستورات ترسیم که بار پردازشی بر روی cpu و gpu قرار میدهند توسط بخش سخت افزاری اسکورپیو حذف میشوند که بار پردازشی برای هر دو بخش را کاهش میدهد
    و هر دستور ترسیمی 11 دستورالعمل می گیرد که اندازه مقدار geometry گرافیک وگا هست

    با این قابلیت ها و پشتیانی های نرم افزاری دایرکس 12 پردازنده cpu اسکورپیو 50 درصد کاهش فشار پردازشی داشته است!!

    We pushed it through and made sure the 4K textures were flowing through. We’ve got them all there at the right resolutions and they’re not giving us enough of a bandwidth hit to offset that. If we drop back to when we originally ran and we didn’t have 4K assets, it was maybe one per cent different. We were very much bound on a different point than memory bandwidth. It’s been awesome and this is the point it’s at

    بازی فورزا 6 در رزولیشن 4k و 60 فریم در حالی که فقط 60 تا 70 درصد منابع گرافیکی را گرفته بود اجرا شد
    و پهنای باند 384-bit GDDR5 برای ان کافی بوده است و اصلا گلوگاه نبوده!

    همچنین قابلیت های کنترل ولتاژ و کاهش مصرف و حرارت تراشه را دارد

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    کنسول پیشرفته ای هست
    به نظرت چقدر اختلاف میوفته بین اسکورپیو و پلی استیشن پرو ؟!
    اختلاف قدرت ک هست ولی باز برمیگرده سازنده ها چیکار بکنند


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  17. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده است:

    Reza Y (15th April 2017)



  18. #29
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,660 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    سئوال هایی از افراد معمولی اینترنت از راجا شده است که به عرض می رسانم

    وگا هنوز در مرحله ساخت هست و ما به شدت در بخش سخت افزار و نرم افزار در حال تلاش هستیم
    اما شایعات و بی صبری های زیادی مشاهده می کنیم که می خواهم به انها پایان دهم

    وگا در سه معماری متفاوت خواهد بود

    نسخه مخصوص محاسبات و سرور ها که قابلیت های بازی نخواهد داشت

    نسخه Frontier که به معنای خط مقدم هست و علاوه بر قابلیت های سرور توانایی بازی هم خواهد داشت
    و برای تولید کنندگان محتوا و بازی سازان قابلیت های ویژه نرم افزاری و سخت افزاری خواهد داشت

    نسخه rx که فقط مخصوص گیمر ها خواهد بود و قیمت کمتر از نسخه های دیگر و فرکانس و بازدهی بالاتر و چاشنی های خوب برای بازی خواهد داشت

    هر نسخه دو قالب و طراحی خواهد داشت یکی با خنک کننده هوا و نسخه طلایی که با خنک کنند مایع خواهد بود

    نسخه ای که بازدهی ان برای عموم نمایش داده شد نسخه frontier با خنک کننده هوا بود
    و وگا در طراحی نهایی ورودی برق 2x8 پین برای اورکلاک خواهد داشت

    در 31 may در کمپوتکس وگا رونمایی خواهد شد اما در همان هفته عرضه نخواهد شد

    نسخه frontier اول با قیمت بیشتر عرضه خواهد شد و اگر صبر نداشته باشید نسبت به RX برایتان می تواند جذاب باشد

    هدف اصلی معماری وگا در توانایی بالا در حجم انبوه جابه جایی اطلاعات و وضوح 4k هست
    نسخه rx فعلا مموری 16 گیگی نخواهد داشت و در نسخه های دیگر بالاتر از 16 گیگ تفاوت بازدهی مشاهده نشده است
    ما سعی کردیم تا hbm را در دسترس عموم قرار دهیم در حالی که رقیب فقط مشتریان خاص دسترسی به مدل های گران دارند
    وگا دو ردیف hbm2 خواهد داشت ' پهنای باند ان از fiji کمتر خواهد بود 480 در مقابل 512

    در مقایسه با ولتا برای کاربرد محاسباتی و هوش مصنوعی ما بازدهی به قیمت خیلی بهتری خواهیم داشت
    و قیمت مجموع کل سیستم ما به لطف رایزن و پلتفرم های خودمان کمتر خواهد بود

    یکی از سخت ترین کارهای مهندسی ساخت درایور مناسب هست مخصوصا اگر معماری خیلی تغییر داشته باشد
    و یکی از دلایلی که ما شرکت های GPU زیادی نداریم به همین دلیل هست

    معماری ما خیلی برای API هایی نظیر DX12 و VULKAN بهینه هست
    و اگر یک بازی یا موتور بازی دسترسی سطح پایین به گرافیک داشته باشد وگا سعود می کند
    در همین زمان ما وگا را برای API های قدیمی هم تا حد ممکن بهینه سازی می کنیم
    ویرایش توسط asdaf : 19th May 2017 در ساعت 11:10 AM
    golabettruter likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  19. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    golabettruter (20th May 2017),Olesius (19th May 2017),Reza Y (7th June 2017),TERRORIST (19th May 2017)



  20. #30
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    34
    نوشته ها
    346
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    درود چقدر این انجمن بی حال شده دیگه کسی خبری چیزی نمیزاره

    اولین عکس از سطح die پردازنده vega



    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  21. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    asdaf (6th June 2017),Reza Y (7th June 2017),TERRORIST (6th June 2017)



صفحه 3 از 7 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. آخرین شرح حال از کارت گرافیک های Vega
    توسط News Team در انجمن اخبار سایت
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 2nd September 2016, 04:33 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •