تاپیک فوق جهت بحث و گفتگو در مورد بازیهای رایانه ای و تبادل نظر دوستان در رابطه با بازیهای pc ایجاد شده است .
به همین جهت از دوستان عزیزم خواهشمندم نظرات و بحثهای خود در مورد بازیها را در این قسمت مطرح کنند .
همچنین امیدوارم با ایجاد این بخش از ارسال مواردی جز اخبار گیم در تاپیک "جدید ترین اخبار بازی های رایانه ای" جلوگیری به عمل بیاید .
پیشاپیش از همکاری دوستان عزیزم نهایت تشکر را دارم ...
ویرایش 15 ابان 1395
نوشته اصلی توسط mohammad72
سلام خدمت تمامی عزیزان
دوستان از این به بعد برای تمامی بازیهای جدید یه تاپیک جداگانه زده میشه که میتونید از اون برای بحث و تبادل و نظر استفاده کنید
سعی کنید تو این تاپیک بیشتر در مورد بازی های متفرقه و یا مباحث عمومی بازی ها صحبت کنید
همینطور اگر برای هر بازی که مد نظرتون بود (چه جدید و چه قدیمی) و یا هر موضوع دیگهای که به بازیها مربوط میشد، تاپیک جداگانه وجود نداشت، خودتون تاپیکش رو تو انجمن بازی ها ایجاد کنید
سلام بر همگی
سابقا فیزیکس از برنامه نویسی کدا استفاده میکرد اما الان انویدیا مجموعه اونها رو به عنوان gameworks و استفاده از برنامه نویسی directcompute ماکروسافت میفروشه
که روی گرافیک های amd هم اجرا میشه [Only registered and activated users can see links. ]
البته اینجا یک تفاوتی وجود داره و اون اینه که اینجا انویدیا و دوستان ! به کد های فیزیکس یا همون gameworks دسترسی دارند و میتونند به خوبی براش درایور و بازی بهینه بزنند
اما amd به کدها دسترسی نداره و درایورهاش به خوبی انویدیا نخواهد بود
انویدیا اینو با لیسانس میفروشه و روی کارتهای amd هم اجرا میشه که مشکل اکثر بازی سازها رو حل کرده
چون اونها نمیخواستند زحمتی که برای کد نویسی انجام میدهند فقط برای بعضی از مشتریان قابل استفاده باشه (قبلا که انویدیا به اونها پول میداد)
این و تازه شنیدم ( 30 و 60 فریم توی اسلوموشن مشخص میشه ) اگه یک بازی تکنیک اسلوموشن و نداشته باشه از کجا متوجه بشیم وحید جان؟
فرشاد جان براحتی مشخصه مخصوصا برای PC GAMER ها چون ما از چرخش 360 درجه زاویه دوربین بواسطه موس بهره مندیم ( انالوگهای کنسول خیلی کند حرکت میکنن و خطی )
مخصوصا تو صحنه هایی که رفلکس کنش واکنش بسیار زیاده کاملا مشخصه
مثلا زمانی که داریم ویچر3 بازی میکنیم درحالی که داریم زاویه دوربین میچرخونیم یک انفجار مهیب وسط صحنه بوقوع بپونده دیگه چه شود
فرشاد جان اینجا خیلی قشنگ توضیح داده تو چرخش مربع کاملا مشخص شده .
[Only registered and activated users can see links. ]
این هم کاملا مشخصه
[Only registered and activated users can see links. ]
مخصوصا تو بازیهای ریسینگ یا بازیهای شوتر اول شخص سرعت عمل بالاست شدیدا لازمه
من که قشنگ میتونم تشخیص بدم نمیدونم چرا کنسول باز جماعت این فرقو نمیبینه یا خودشو زده به اون راه
________________________________
انالیز بازی واچ داگز توسط دیجیتال فاندری DF منتشر شد جالبه
[Only registered and activated users can see links. ]
حرفم منم نیست دیگه از df بهتر نداریم
گفته در زمینه aa کاملا برتری با پلتفروم PC نسخه کنسولی فاقد AO فریم ریت پایین تر و.....
البته بعدا یه انالیز مفصل از نسخه PC انجام میده
نسخه PC برترین نسخه بحساب میاد
ویرایش توسط VFSDF : 28th May 2014 در ساعت 08:27 PM
یکی از معیار های گیمر خوب بودن برخورداری از ارتباط و عکس العمل چشمی زیاد هست، مثلا اگر شما گیمی را با بهترین مانیتور و با بالاترین تنظیمات گرافیکی نیز اجرا کنید اگر زمان تاخیر چشم با مغز خوبی نداشته باشید بودن یا نبودن نمایشگری با Response Time پایین هم فرق زیادی به حال شما نخواهد کرد.
برای اثبات این مطلب خیلی راحت می توانید دوستان خود را با بخشی از گیم پلی بازی محک بزنید و مطمئن باشید جزئیات دریافتی توسط چشم و مغز دوستان مورد نظر متفاوت می باشد.