قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


صفحه 30 از 37 نخستنخست ... 202829303132 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 291 به 300 از 365
Like Tree586Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Crysis 3

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Crysis 3



    EA که یکی از بزرگترین ناشران بازی های رایانه ایی است ، و تا اکنون بازی های بسیار زیبایی را منتشر کرده است برای سال 2013 نقشه بزرگی را به کمک Crytek سازنده بازی Crysis3 در زمینه شوتر و یا همان FSP در سر دارد ، از آنجا که خبرهای فراوانی در مورد بازی Crysis 3 در سراسر وب سایت های خبری است ، میتوان به این نتیجه رسید که EA و Crytek قصد دارند شوتری متفاوت از تمام شوتر ها بسازند و گویا در بازی Crysis 3 ما شاهد 7 جلوه ای جدید گرافیکی خواهیم بود که شبیه آن در هیچ بازی نبوده است. (در همایش E3 گیمری که بازی Crysis 3 را اجرا میکرد انقدر آماتور این کارو به پایان رسانید که خیلی از قدرت های بازی را از جا انداخت اما برای دوستان عزیز overclockingheroes.com با اطلاعاتی که از سایتهای متفاوتی دریافت کردم ، میتوانم Crysis 3 را اینگونه شرح بدهم.



    گیم پلی بازی مقدار اندکی تغییرات داشته است شما در نسخه های پیشین کاور میگرفتید ، نامرئی میشدید ، سریع میدویدید و قدرت بالایی داشتید که تمامی آنها به کمک نانو سوئیت امکان پذیر بود ، در نسخه جدید سری Crysis شما با نانو سوئیت پیشرفته تری روبرو میشوید و امکانات سلاحی پیشرفته تر ، اما فقط همین تفاوتها بین نسخه 2 و 3 هست !!!...خیر دوستان در نسخه 3 شما با وسعت محیط Crysis نسخه 1 با گرافیک و جلوه های ویژه گرافیکی نسخه 2 روبرو میشوید و بازی ادغامی از نسخه 1 و 2 است ، و همچنین موتور بهینه شده CryEngine 3 که میخواهد آخرین فناوری های خود را در نسخه سوم بازی خود به نمایش بگذارد.

    (اما از گیم پلی بازی و هر آنچه که سازندگان بازی در مورد بازی خود گفته اند )



    کرایسیس 3 یک بازی هیجان انگیز و پر سر و صدا است ؟!! نه اینبار نمیتوان گفت که بازی کاملا اکشن یا مخفی کاری دارد بلکه تلفیقی از هر دو در Crysis 3 دیده میشود ، در نسخه دوم بازی خیلی به ندرت پیش می آمد که شما بتوانید یک مرحله را بصورت کاملا مخفی و بی صدا به پایان برسانید ، نهایتا مخفی میشدید و از پشت سر یک دشمن به آرامی رد میشدید و یا او را از پشت خفه میکردید ، اما در نسخه سوم از بازی شما در نقش یک شکارچی عمل میکنید ، و آزادی عمل و تاکتیک حمله شما به هوش خودتان بستگی دارد ، و همچنین ابزار هایی که در اختیار دارید ، خوب یک شکارچی باید بدون ایجاد سر و صدا عملیات خود را انجام دهد در غیر این صورت پرنده از قفس میپرد!!

    ابزار جدید در بازی Crysis 3



    تیر و کمان مخصوص پروفیت که در زمینه مخفی کاری بسیار کمک شما میکند یا به نوعی باید فقط در زمینه مخفی کاری ازش استفاده کنید ، چون معلوم نیست محمات تیر و کمان را در بازی چگونه تهیه خواهید کرد ، پس بیهوده تیر را از کمان رها نکنید ، شلیک تیر آغشته به زهر و کشنده ، تیر آماده انفجار ، تیری با قابلیت ایجاد الکتریسته ، لیزر هدف گیر و امکانات بسیاری در تیر و کمان شما وجود دارد ، که همچنین در آپگریت های بازی بدست خواهید آورد. راه های بسیار زیادی برای حملا حجومی وجود دارد ، و همان طور چگونگی استفاده از تیر و کمان در مراحلی که شما باید بدون صدا عملیات را انجام دهید ، در غیر اینصورت شما لو رفته ایید و اوضاع بهم میریزد.



    در Crysis 3 مراحل مخفی کاری بسیاری را شاهد خواهید بود ، و این مراحل را نمیتوانید به سادگی پشت سر بگذارید ، همانطور که شما قدرتمند تر شدید دشمنان شما هم قدرت بیشتری را دارند ، در مراحل بازی و محیط اطراف بازی شرایطی بوجود می اید که حتی در حالت نامرئی بودن هم شما را لو میدهید ، پس باید بسیار حساب شده قدم بردارید ، اگر حوصله شما سر برود و یک تنه به دل دشمن حمله کنید امکان شکست شما 100 درصد میشود.



    Crysis 3 دارای خصوصیات جدید و ویژه ایی میباشد ، از لحاظ گرافیکی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه 1 و 2 داشته است ، و آیا باز هم مشکلی که در نسخه 2 بوجود آمد و هواداران Crysis را در نسخه PC نا امید کرد پدید می آید یا خیر ، Crytek در این زمینه گفته است که Crysis 3 نسخه DX11 برای PC دارد و گرافیک آن بر روی PC چندین برابر زیباتر جلوه میکند ، اما موتور گرافیکی CryEngine 3 در مورد کنسول ها هم فکری کرده است و نسخه های Xbox و Ps3 دارای ویژگی های گرافیکی خاص خود خواهند بود که از بازی چیزی کم نمیکند. ترکیب محیط نسخه 1 و 2 با هم میتواند بسیار در سنگینی گرافیک بازی افزایش دهد ، اما موتور بهینه شده CryEngine3 سبکتر از نسخه های قبلی جلوه های گرافیکی را به نمایش میگذارد.



    بازی Crysis 3 در سال 2013 عرضه میشود برای هر سه پلتفورم و برای هر کدام ویژگی های گرافیکی و کد نویسی های خاص خود را دارند ، تا همه علاقه مندان بتوانند از این بازی لذت ببرند در ضمن شرکت سازنده Cryteck UK بر روی نسخه جدیدی از بازی HomeFront در حال فعالیت است.



    با تشکر فراوان از شما دوستان عزیز(Fusion)
    Olesius, Mehdi_FXX, XoMa and 21 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 54 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (6th December 2012),Aliover (28th February 2013),AMD Radeon (16th October 2012),Amin_CaraGT2 (12th October 2012),AMIR (13th October 2012),Artemis (30th January 2013),aryancoe (12th December 2012),atisoc0936 (13th October 2012),Behnam_2337 (5th February 2013),Blue Rose (12th October 2012),CROSSHAIR (19th October 2012),Don_Corleone (13th October 2012),ErfanDL (23rd February 2013),First.Last (4th December 2012),fly (12th October 2012),golabettruter (15th April 2013),H a M e D (19th October 2012),Hamedy12 (3rd June 2013),Hamed_Classic (12th October 2012),Hamidreza (6th December 2012),jalal (25th February 2013),JIRJIRAK (13th October 2012),KaMi (6th March 2013),mad4tex (12th October 2012),MAKAN (2nd February 2013),mamad67 (13th December 2012),MASTER OC 7 (1st February 2013),Mehdi_FXX (5th December 2012),Meisam.Me-Pc (8th March 2013),mohammad72 (17th November 2012),NAVID OC (19th October 2012),Nemesis6 (12th October 2012),Olesius (13th October 2012),Optimus Prime (8th April 2013),Osuk (17th October 2012),overclock990 (2nd February 2013),ramincybran (19th October 2012),Reza Y (20th December 2012),ROULY (31st January 2013),saeid72 (6th December 2012),sapple (12th January 2013),SETIZEN (3rd December 2012),sMohammad (2nd February 2013),smrbh (20th February 2013),stopre (15th February 2014),Subzero7111 (14th October 2012),TERRORIST (12th October 2012),The Joker (12th October 2012),TheDarkness (15th April 2013),TRIDENT (12th October 2012),Turok (2nd March 2013),Unborned (23rd February 2013),vandelin (27th February 2013),XoMa (12th October 2012)



  3. #291
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,072 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Meisam.Me-Pc نمایش پست ها
    سلام دوستان توی نظرات یه سایت دانلود خوندم که بازی روی ویندوز 8 و دایرکس 10 جواب مید و با 9800 بازی کرده... به همین خاطر بازی رو به یکی از دوستام که گرافیک 9500 داشت دادم و بازی راحت براش جواب داد.... یکی از دوستان دیگه هم با گرافیک cpu بازی کرده بود! دوستانی که دایرکس 10 گرافیکشون داره هم روی ویندوز 8 32بیتی و هم 64بیتی امتحان کنن ببینن میشه
    سلام آقا میثم
    همونطور که آقا فرشاد عزیز فرمودن این موضوع صحت نداره
    بازی فقط و فقط روی دایرکس 11 اجرا میشه و کسایی که کارتایه قدرتمندی ( البته در نوع خودشون و زمان خودشون ) داشتند مثل 4890 یا 295 موفق نشدن بازی رو اجرا کنن چون بازی دایرکس 11 هستش و کارت گرافیک دایرکس 10

    من خودم رو کارت 4670 تست کردم و همون اول بازی با ارور زیبای You Need A DX11 Capable GPU To Run This Game مواجه شدم و خورد تو پرم
    Agent 47 and Aliover like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  4. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th April 2013),Aliover (4th June 2013),AMD Radeon (16th April 2013),Artemis (16th April 2013),Blue Rose (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),First.Last (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Meisam.Me-Pc (16th April 2013),smrbh (16th April 2013)



  5. #292
    OCH Member
    Meisam.Me-Pc آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرمان.بردسیر
    نام واقعی
    میثم
    نوشته ها
    73
    تشکر شده 196 بار در 62 پست
    Meisam.Me-Pc آنلاین نیست.
    ولی با چشای خودم دیدم که رو گرافیک 9500 بالا اومده بود ! روی گرافیک cpu هم همینطور!
    Aliover likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

    با غصه نشو همدم
    سنت شکن خود باش
    آزادترین فردی
    وقتی که نگی ای کاش...

  6. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Meisam.Me-Pc تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2013),AMD Radeon (16th April 2013),Artemis (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  7. #293
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Meisam.Me-Pc نمایش پست ها
    ولی با چشای خودم دیدم که رو گرافیک 9500 بالا اومده بود ! روی گرافیک cpu هم همینطور!
    خوب دوست عزیز در پست قبلی شما فرمودید 9800 الان میگید 9500 ....فقط کافی هست یه سرچ تو نت بزنید ببینید هیچ کسی این کار و نتونسته عملی کنه..اگر شما هم اطمینان دارید به این موضوع....با سند یا مدرک ای مسئله رو عنوان کنید دوست مهربانم......
    Artemis and Aliover like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2013),AMD Radeon (16th April 2013),Artemis (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),First.Last (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  9. #294
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه | تبریز
    نام واقعی
    پژمان
    سن
    37
    نوشته ها
    675
    تشکر شده 6,704 بار در 492 پست
    Don_Corleone آنلاین نیست.
    میثم جان درست دیدند، این بازی با یکی از فعال ساز هاش که اشتباه نکنم Fix3 باشه با کارتهای گرافیکی DirectX10 سازگار هست. ممنون میشم یکی از دوستان پیداش کرد لینک دانلود به ما هم بده.

    اینم محض اینکه دوستان نگن ما گیم بلد نیستیم :دی
    *
    (ترینر هم نداره ها فرشاد جان اون Difficulty آخرش هم براحتی تموم شد)
    *

    Artemis and AMD Radeon like this.


    Motherboard : MSI BigBang Marshall Processor : Intel Core i7 2600K 4.6GHz
    Main Memory : 2x2Gb Crucial Ballistix 2133 Graphics Card : MSI Radeon R9 270X HAWK
    Cooling : Thermaltake Bigwater 780 Power Supply : Thermaltake Thoughpower 1350

  10. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Don_Corleone تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th April 2013),Aliover (4th June 2013),AMD Radeon (16th April 2013),Artemis (16th April 2013),First.Last (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Meisam.Me-Pc (16th April 2013),smrbh (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  11. #295
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Don_Corleone نمایش پست ها
    میثم جان درست دیدند، این بازی با یکی از فعال ساز هاش که اشتباه نکنم Fix3 باشه با کارتهای گرافیکی DirectX10 سازگار هست. ممنون میشم یکی از دوستان پیداش کرد لینک دانلود به ما هم بده.

    اینم محض اینکه دوستان نگن ما گیم بلد نیستیم :دی
    *
    (ترینر هم نداره ها فرشاد جان اون Difficulty آخرش هم براحتی تموم شد)
    *
    اینجور که شما گفتی 3 بار تمومش کردی..من کفم برید عزیزم


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (16th April 2013),Blue Rose (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),First.Last (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Meisam.Me-Pc (16th April 2013),smrbh (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  13. #296
    OCH Member
    Meisam.Me-Pc آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرمان.بردسیر
    نام واقعی
    میثم
    نوشته ها
    73
    تشکر شده 196 بار در 62 پست
    Meisam.Me-Pc آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    خوب دوست عزیز در پست قبلی شما فرمودید 9800 الان میگید 9500 ....فقط کافی هست یه سرچ تو نت بزنید ببینید هیچ کسی این کار و نتونسته عملی کنه..اگر شما هم اطمینان دارید به این موضوع....با سند یا مدرک ای مسئله رو عنوان کنید دوست مهربانم......
    عزیزم یه بار دیگه پست 290 رو بخون میفهمی چی گفتم...مخصوصا این قسمتش:
    نقل قول نوشته اصلی توسط meisam.me-pc نمایش پست ها
    یه سایت دانلود خوندم که بازی روی ویندوز 8 و دایرکس 10 جواب مید و با 9800 بازی کرده... به همین خاطر بازی رو به یکی از دوستام که گرافیک 9500 داشت دادم و بازی راحت براش جواب داد
    یه نکته دیگه : بنده که مریض نیستم که بخوام همینجوری یه چیزی الکی بپرونم !

    پ.ن : اگه تونستم میریم خونشون یه فیلم از gpu-z و اجرا شدن بازی میگیرم.
    ویرایش توسط Meisam.Me-Pc : 16th April 2013 در ساعت 08:12 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

    با غصه نشو همدم
    سنت شکن خود باش
    آزادترین فردی
    وقتی که نگی ای کاش...



  14. #297
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Meisam.Me-Pc نمایش پست ها
    عزیزم یه بار دیگه پست 290 رو بخون میفهمی چی گفتم...مخصوصا این قسمتش:

    یه نکته دیگه : بنده که مریض نیستم که بخوام همینجوری یه چیزی الکی بپرونم !

    پ.ن : اگه تونستم میریم خونشون یه فیلم از gpu-z و اجرا شدن بازی میگیرم.
    خونسردی خودتون حفظ کنید دوست عزیزم...
    اینکه میفهمم یا نمیفهمم به شما توهینی نکردم...آیا بنده به شما توهین کردم؟....

    من به شما گفتم مریض هستین؟.....من علاقه مند شدم صحبتی که میکنید با سند باشه..اگر من رفتم جای دیگه این مسئله رو بنا به گفته شما عنوان کردم..با مدرک باشه....حرف بدی زدم؟؟؟

    با تشکر ( یه مقداری آروم تر و مهربان تر باشید عزیزم)
    Hamed_Classic, Artemis and Aliover like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  15. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2013),AMD Radeon (16th April 2013),Artemis (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),First.Last (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Meisam.Me-Pc (16th April 2013),ROULY (8th February 2014),smrbh (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  16. #298
    OCH Member
    Meisam.Me-Pc آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرمان.بردسیر
    نام واقعی
    میثم
    نوشته ها
    73
    تشکر شده 196 بار در 62 پست
    Meisam.Me-Pc آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    خونسردی خودتون حفظ کنید دوست عزیزم...اینکه میفهمم یا نمیفهمم به شما توهینی نکردم...آیا بنده به شما توهین کردم؟....من به شما گفتم مریض هستین؟.....من علاقه مند شدم صحبتی که میکنید با سند باشه..اگر من رفتم جای دیگه این مسئله رو بنا به گفته شما عنوان کردم..با مدرک باشه....حرف بدی زدم؟؟؟با تشکر ( یه مقداری آروم تر و مهربان تر باشید عزیزم)
    حامد جان،داداشی،قربونت شم... آخه شما یه جوری گفتی که اگه هر کی اون پست رو میخوند فکر میکرد بنده دروغ گفتم یا شما فکر کردی الکی گفتم... .منم اگه توهینی کردم معذرت میخوام؛شرمندم. در مورد بازی انشاءالله فردا براتون فیلم میذارم. یا علیبهتره این تاپیک مسیر خودشو حفظ کنه و این بحثا نباشه.بازم شرمنده


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

    با غصه نشو همدم
    سنت شکن خود باش
    آزادترین فردی
    وقتی که نگی ای کاش...

  17. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Meisam.Me-Pc تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th April 2013),Aliover (4th June 2013),Artemis (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),Hamed_Classic (17th April 2013),smrbh (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  18. #299
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه | تبریز
    نام واقعی
    پژمان
    سن
    37
    نوشته ها
    675
    تشکر شده 6,704 بار در 492 پست
    Don_Corleone آنلاین نیست.
    مدرک فکر نکنم لازم باشه دوستان

    [Only registered and activated users can see links. ]

    این کار قطعا شدنی هست، بعضی از فعال ساز ها هم این کار رو بصورت خودکار انجام میدن
    ویرایش توسط Agent 47 : 16th April 2013 در ساعت 11:01 PM
    Agent 47 likes this.


    Motherboard : MSI BigBang Marshall Processor : Intel Core i7 2600K 4.6GHz
    Main Memory : 2x2Gb Crucial Ballistix 2133 Graphics Card : MSI Radeon R9 270X HAWK
    Cooling : Thermaltake Bigwater 780 Power Supply : Thermaltake Thoughpower 1350

  19. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Don_Corleone تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th April 2013),Aliover (4th June 2013),Hamed_Classic (17th April 2013),smrbh (16th April 2013),The Joker (16th April 2013)



  20. #300
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Meisam.Me-Pc نمایش پست ها
    حامد جان،داداشی،قربونت شم... آخه شما یه جوری گفتی که اگه هر کی اون پست رو میخوند فکر میکرد بنده دروغ گفتم یا شما فکر کردی الکی گفتم... .منم اگه توهینی کردم معذرت میخوام؛شرمندم. در مورد بازی انشاءالله فردا براتون فیلم میذارم. یا علیبهتره این تاپیک مسیر خودشو حفظ کنه و این بحثا نباشه.بازم شرمنده
    نه میثم عزیزم....( فرشاد هستم گل پسر) من منظوری نداشتم دوست گرامی ، خودتون که میدونید اینجور مسائل که خیلی ها باور ندارند که اتفاقاتی ممکن هست در دنیای گیم بیوفته و همینطور سخت افزار...باید با دلیل باشه...نه اینکه بنده حرف شما رو قبول نداشته باشم...در خیلی از سایت های خارجی پیگیری کردم خیلی ها گفتند شده خیلی ها هم گفتند نشده..و من مشتاق بودم تا به نتیجه درست تری برسم....
    احتیاجی به فیلم و این حرفا نیست عزیزم....اینجوری شما به زحمت میوفتی گل پسر.
    زمانی که 5870 وارد بازر شده بود نتیجه تست این کارت و با کارت زیر خاکی gtx295 داشتم بصورت زنده جلوی چشمام میدیدم و 5870 داشت 20 فریم از 295 بیشتر میگرفت....( دلیلش هم اینبود که 295 خنک کننده خوبی نداشت و بعد از اینکه یک فن اضافه کانارش قرار دادم و فضای خنک سازی بهتر شد نتیجه بر عکس شد و فریم 295 بالا رفت و اون زمان من هرچی گفتم حرارت زیاد کارت گرافیک باعث افت فریم میشه خیلی ها خندیدند....من نمیخواستم این موضوع کرایسیس به همون دچار بشه میثم جان)
    Hamed_Classic and Aliover like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  21. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2013),AMD Radeon (16th April 2013),Artemis (16th April 2013),Behnam_2337 (17th April 2013),Don_Corleone (17th April 2013),First.Last (17th April 2013),Hamed_Classic (17th April 2013),magiteq (17th April 2013),smrbh (16th April 2013)



صفحه 30 از 37 نخستنخست ... 202829303132 ... آخرینآخرین

LinkBacks (?)


کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •