سلام آقا میثمنقل قول:
نوشته اصلی توسط Meisam.Me-Pc [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
همونطور که آقا فرشاد عزیز فرمودن این موضوع صحت نداره
بازی فقط و فقط روی دایرکس 11 اجرا میشه و کسایی که کارتایه قدرتمندی ( البته در نوع خودشون و زمان خودشون :d ) داشتند مثل 4890 یا 295 موفق نشدن بازی رو اجرا کنن چون بازی دایرکس 11 هستش و کارت گرافیک دایرکس 10 :d
من خودم رو کارت 4670 تست کردم و همون اول بازی با ارور زیبای You Need A DX11 Capable GPU To Run This Game مواجه شدم و خورد تو پرم :d
