قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 20 از 38 نخستنخست ... 10181920212230 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 191 به 200 از 378
Like Tree301Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Watch Dogs

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Watch Dogs



    کمپانی Ubisoft در سال جاری بازی های بسیاری را در نمایش E3 برای گیمر ها به نمایش در آورد ، همچون بازی زیبای
    Far Cray 3 و Watch Dogs که این دو از مشهور ترین و پر سرو صدا ترین آنها است بازی دیگری هم هست که بعدها در مورد آن برای دوستان عزیزم در سایت OverclockingHeroes عنوان خواهم کرد.



    دوستان عزیز اگر تریلر بازی را در E3 دیده باشید ، شروع داستان و صحبتهایی که در مورد داستان بازی صورت میگیره نشان از اتفاقی در سال 2003 هست که با قطع برق براي 55 ميليون آمريکايي، موجي از وحشت در بين مردم حاکم شد. ثمره اين تاريکي کشته شدن 11 نفر از شهروندان نيويورکي بود است ، داستان بازی پیچیده تر از این است که شما خوانندگان گرامی سایت OverClokingHeroes می اندیشید ، فردی به نام ريموند کِني،کارمند ناراضي، ويروسي را منتشر کرد و متواري شد. چهار ساعت بعد سيستم هاي خطوط انتقال برق به علت بار اضافي دچار اختلال شدند و از کار افتادند ، ده سال بعد، سيستم هاي نرم افزاري بسيار پيشرفته تر شدند، حال سيستم عاملي به نام ctOS خطوط مترو، چراغ هاي ترافيکي، دوربين هاي نظارتي و خطوط انتقال برق را کنترل مي کند. شاید در آینده چنین اتفاقی در دنیای واقعی ما بوجود بیاید.






    ده سال بعد، سيستم هاي نرم افزاري بسيار پيشرفته تر شدند، حال سيستم عاملي به نام ctOS خطوط مترو، چراغ هاي ترافيکي، دوربين هاي نظارتي و خطوط انتقال برق را کنترل مي کند.
    حالا کامپيوترها شهرهاي بزرگ را کنترل مي کنند، اما چه کسي کامپيوترها را کنترل مي کند؟! پاسخ اين پرسش اين است که شرکت خصوصي تمامي اطلاعات شهروندان را جمع آوري ميکند و از آنها بانک بزرگ اطلاعاتي را تشکيل مي دهد. اين اطلاعات شامل نسخه هاي درمان پزشکي، عادت هاي مطالعاتي و ... است. اما اين فقط قسمت کمي از اطلاعاتي است که ctOS جمع آوري ميکند. نرم افزارهاي قوي اطلاعاتي اين سيستم عامل در هر لحظه شما را مورد پردازش قرار مي دهند تا بفهمند شما به چه چيزي فکر مي کنيد؟ و به چه چيزي اعتقاد داريد؟ اين اطلاعات ميتواند عليه شما استفاده شود. نه فقط براي اينکه به شما کالاي مورد علاقه تان را بفروشند، بلکه نگرش شما را به جهان پيرامون تان تغيير دهند.




    ctOS به تمامي اشياء فيزيکي که با آنها سر و کار داريد، متصل است و از اطلاعات لپ تاپ شخصي شما، اتومبيل و ... با خبر مي شود. ctOS پردازش کاملي از ايميل هاي شما، عکس هاي مايه شرمساري، خريدهاي آنلاين تا استفاده از سرويس هاي اورژانسي را شامل مي شود. ده سال پيش، يک مرد تمامي برق قسمت شمال آمريکا را از کار انداخت اما امروزه هر اتفاقي ممکن است. هيچ کسي نميداند که چه قسمتي از سيستم مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت.اما اکثر افراد معتقدند که اتفاق بعدي، چيزي بيشتر از خاموش شدن روشنايي خواهد بود.


    بازی زیبای Watch Dogs را میتوان یک بازی بسیار پیچیده و با گرافیک و گیم پلی زیبایی دانست که نفس کارت گرافیک شما را در خواهد آورد ، سنگینی بازی و همچنین گرافیک بازی بیشتر بخاطر قدرت Open World بودن بازی هست و همچنین موتور گرافیکی بهینه شده و شکل گرفته UN3



    (اما خوب بازی و گیم پلی از کجا شروع میشود ، اگر دوستان گیم پلی بازی را تماشا کرده باشند اطمینان دارم تمامی صحبتهای بنده را تایید خواهند کرد)

    گیم پلی بازی با صدای فردی شروع میشود که گویا شخصیت اصلی بازی باشد ، کلماتی که به زبان می آورد : تو روی خط هستی ، من میدونم حقیقت چیه ، من میدونم به چی فکر میکنی ، من میبینم و میدونم پشت افکارت چی پنهان شده ، به همه دروغ بگو!!!! نمیتونی از من پنهون بمونی ، من دارم میام برای پیدا کردنت.



    شروع بازی با حرکت شخصیت اصلی بازی که شما کنترل آن را به دست دارید شروع میشود ، تاریکی هوا نشان دهنده این است که ساعات اوایل شب است شخصیت به آهستگی از عرض خیابان عبور میکند ، حرکت پالتویی که به تن دارد ، چشم نواز است و همچنین حرکت قوطی های نوشابه و گرد و خاک با صدای بسیار طبیعی بر روی زمین به رخ کشیدن موتور گرافیکی را نشان میدهد ، شخصیت بازی به نوعی راه میرود گویا مورد تعقیب است ، و یا فردی فراریست ، اما نوع لباس پوشیدنش نشان از شخصیتی خطر ناک برای د..و...ل....ت میباشد.



    بافت گرافیکی محیط بازی بسیار خیره کننده است ، حرکت لباس شخصیت بازی ، نوع راه رفتنش نشان از آن دارد که طراحان بسیار دقیق بر روی شخصیت بازی کار کرده اند ، دیگر عابران کنار خیابان به طرز مشکوکی به شخصیت بازی نگاهی میکنند ، در همین حال دست خود را درون بارونی خود میکند و تلفن همراه خود را بیرون می آورد ، و شما با خطوطی مواجه میشید که به افراد نزدیکش برخورد دارد ، این همان تکنولوژی است که با آن میتوانید دشمنان ، دوستان ، و کسانی که در روند بازی به شما کمک میکنند را شناسایی کنید.



    حرکت ماشین ها ، متروی هوایی ، انسانهای پراکنده در خیابان که با هوش مصنوعی بالایی در حرکت و صحبت کردن با هم هستند ، بسیار خیره کننده است ، شهری شلوغ و مرموزی در شیکاگو را به نمایش میگذارد ، شخصیت اصلی بازی وقتی بی حرکت می ایستد هر دو دست خود را درون جیب بارونی خود میکند ، از عرض خیابان به سرعت میدود ، این لحظه ایست که شما حرکت متفاوتی از کاراکتر اصلی بازی میبینید ، دویدن او بسیار طبیعی است و حرکت بارونی به همراه بند آویزانش در هوا بیننده را به خود جلب میکند.



    کاراکتر اصلی بازی به سمت ماموریت خود حرکت میکند و هدف او داخل یک جمع مهمانی که در مورد Dot Connection برگزاد میشود قرار دارد ، اما برای ورد احتیاج به کارت دعوت دارد ، اما با همان گوشی موبایل خود بر روی تلفن فرد سیاه پوستی که جلوی درب ورودی قرار دارد ، پارازیتی ایجاد میکند و او برای اینکه بتواند آنتن از دست رفته را بدست بیاورد ، محل خود را چندین قدمی دور میکند ، و راه را برای ورد کاراکتر باز میکند ، جالب اینجاست که افرادی که در صف هستند شروع به اع..ت..ر..ا..ض میکنند ، ام ادیگر دیر شده ، او وارد مهمانی میشود.



    کاراکتر بازی وقتی وارد مهمانی میشود ، تمام افراد نزدیکش را زیر نظر دارد ، و چرخی در مهمانی میزند ، و به محل اصلی قرارش میرسد ، فردی با چهره شرقی که شبیه به چینی ها هست با او ملاقاتی میکند و از کار خطرناکی شخصیت بازی دست به آن خواهد زد صحبت میکند ، و میخواهد او را قانع کند ، و همچنین اطلاعاتی را در اختیار او میگذارد.



    کاراکتر اصلی بازی به دنبال مردی میگردد ، که گویا فردی پر نفوذ و خطرناک است او کاراکتر مونثی اشاره میکند که به عنوان یک ه..ک..ر در بازی میشناسید ، اما فرد چینی ما اشاره به این دارد که مارکو را نمیتواند در این محل پیدا کند ، و شاید ه..ک..ر بتواند کاری برای او انجام دهد ، و شخصیت بازی ما برای ارتباط با ه..ک..ر شروع به ادامه بازی میکند ، او خیلی راحت میتواند با تلفن همراه خود تمام مشخصات انسانهای اطرافش را همچون اسم ، سن ، محل سکونت ، و همچنین اطلاعات دیگری را دریافت کند وقتی شخصی با تلفن خود صحبت میکند شما میتوانید به صحبتش گوش کنید.



    همچنان که دارد به حرفهای هدف مورد نظر گوش میکند ، متوجه میشود ، که ه..ک..ر از وجود او با خبر است و سریع گزارش میدهد و کاراکتر بازی ما دچار مشکل میشود و باید هر چه سریع محل را ترک کند ، از درب پشتی محل مهمانی قصد خروج دارد ، اما نگهبان که از وجود او با خبر است ، هشدار میدهد ، سر جایش بایستد ، اما شما با ضرباتی که با باتوم برقی خود به او وارد میکنید ، او را از سر راه بر میدارید.



    وقتی از مهمانی خارج میشوید ، هوا بارانی هست ، کیفیت گرافیکی صدا گذاری در هنگام بارندگی و همچنین خیس شدن بارونی کاراکتر مرموز ما بسیار زیبا کار شده است ، تازه قسمت اصلی نمایش گرافیک بازی شروع میشود ، و همچنین گیم پلی زیبای بازی ، بر سر چهار راه شما با بوجود آوردن ، اختلال در چارغ راهنما باعث تصادف میشوید و منطقه را شلوغ میکنید برای عملیات خود در ضمن وقتی شما میخواهید اسلحه بدست شوید ماسک سیاه رنگی بر روی صورت خود میزنید ، که شناسایی نشوید ،




    اینجا دقیقا جایست که گیم پلی بازی به نمایش در می آید ، تر اندازی ، کاور گیری ، حرکتهای سریع کاراکتر بازی شباهت زیادی به Max Payne دارد ، اما نه کاملا شهر آرام و مرموز شیکاگو لحظه ایی به جهنم تبدیل میشود ، در هنگام تیر اندازی و کاور گیری باید بسیار سریع باشید زیرا دشمنان شما خیلی سریع و حرفه ایی هستند ، و شما در این صحنه باید فردی را به قتل برسانید.



    بعد از تصادف شما شاهد این هستید که مردم کنار خیابان سریع به کمک افراد داخل اتوموبیل ها میروند ، و شما به آرامی وارد صحنه تصادف میشوید و اسلحه را به صورت بسیار زیبا در پشت خود نگه میدارید ، اما در یک آن تر اندازی های از سمت بادیگاردهای فرد مورد نظر شما میشود ، اینجاست که میتوان تقلید زمان شلیک در بازی Max Payne را مشاهده کنید ، صحنه آهسته میشود و صدا گذاری حرفه ایی بازی به طرز عجیبی شما را محو خود میکند لگد کلت و پراکندگی پوکه ها ، آتش خوروج گلوله بسیار بسیار زیبا طراحی شده اند ،



    کاراکتر پشت کنار یک ماشین کاور میگیرد تا موقیت خود را بدست بیاورد ، شما شاهد این هستید که مردی داخل ماشین هست که دارد به زنش کمک میکند از ماشین خارج شود در حالی که او مرده است ، شخصیت بازی درب ماشین را باز میکند ، و مرد را خارج میکند ، تا در هنگام تیر اندازی صدمه نبیند ، ( تمام این عملیات را خود شما باید انجام دهید) ، تر اندازی شدید تر میشود ، کاراکتر بازی ما با یک حرکت سریع از روی کاپوت یک اتومبیل به طرف دیگری خیز بر میدارد و با یک حرکت آهسته از روی کاپوت دیگری لیز میخورد و دشمن را هدف قرار میدهد.



    اسلحه را از دشمن بر زمین افتاده گرفته و دست به رگبار بستن میکنید ، در همین حال پمپ بنزین نزدیک شما در یک لحظه به انفجار در می آید ، ( هر چی از صدا گذاری بازی بگم کم گفتم )
    صدای سوت بعد از انفجار گوش شما را میخراشد ، تکه تکه های آهن به این طرف و آن طرف پخش میشود ، دوباره پشت یک اتومبیل دیگر کاور میگیرید ، و همچنان به هدفتان نرسیدید اما دشمنان زیادی را از پای در آورده اید ،



    بالاخره به هدف میرسید کاراکتر بازی مرد مورد نظر را از شیشه ماشین به بیرون میکشد و بی رحمانه به او ضرباتی وارد میکنید ، فرد مورد نظر با صورتی خونی بر روی زمین ، نام شخصیت بازی را میگوید ، Aiden Pearce کاراکتر ما دارای اسم شد ، Aiden به حرفهایی که هدفش میگوید گوش میدهد ، او تهدید میکند که جون سالم از این آشوب به در نمیبرد ، اما Aiden اصلا گوشش به این حرف ها بده کار نیست خیلی راحت دستش را بر روی ماشه میگذارد ، و با شلیک سهمگین کلت همیشگیش ، او را به قتل میرساند.



    دوستان عزیزم ، این بازی میتواند یکی از بهترین های سال 2013 باشد ، تاریخ انتشارش نا معلوم در سال 2013 است ، و گرافیکی فوق العاده را به همراه دارد ، پس بهتر است هرچه سریع تر در این وضعیت گ..ر..ا..ن ی فکر به حال سیستم خود بکنید.

    با تشکر (فرشاد Fusion)


    ویرایش توسط Agent 47 : 26th February 2013 در ساعت 11:33 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 44 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    3adegh (25th May 2014),ABS92 (6th June 2014),ahmaden (7th October 2012),Aliover (25th May 2014),AMD Radeon (26th February 2013),Amin_CaraGT2 (6th October 2012),Artemis (26th February 2013),atisoc0936 (11th June 2014),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),CROSSHAIR (5th October 2012),Don_Corleone (5th October 2012),Emir (3rd July 2013),First.Last (26th February 2013),fly (6th October 2012),Goodman (2nd August 2013),Hamed_Classic (5th October 2012),jalal (24th March 2013),magiteq (5th October 2012),mahdi8063 (25th May 2014),masoudps3 (15th July 2014),Mehdi_FXX (14th September 2013),mmb2014 (27th May 2014),mohammad72 (26th February 2013),NAVID OC (18th August 2014),Olesius (5th October 2012),Optimus Prime (6th October 2012),overclock990 (24th March 2013),rezaya (6th October 2012),ROULY (4th February 2015),saeed0c (5th October 2012),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (5th March 2013),SETIZEN (1st July 2013),sMohammad (1st July 2013),smrbh (27th February 2013),TERRORIST (5th October 2012),The Joker (26th February 2013),TRIDENT (6th October 2012),Varand (30th May 2014),VFSDF (28th February 2013),XoMa (6th October 2012),XZ3RO (26th February 2013),zeus (2nd March 2013)



  3. #191
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ROULY نمایش پست ها
    فرشاد تنظیمات فایل gamerprofile میشه همون xml 3.0 agent دیگه؟؟؟
    اگه میشه اونم بذارش
    فایل ادیت شد
    یادم رفت gamerprofile.xml بذارم

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط Agent 47 : 14th June 2014 در ساعت 08:00 PM
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (14th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),atisoc0936 (14th June 2014),SETIZEN (14th June 2014)



  5. #192
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    نام واقعی
    محمد رضا
    نوشته ها
    128
    تشکر شده 204 بار در 93 پست
    fredmehdi آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    فایل ادیت شد
    یادم رفت gamerprofile.xml بذارم

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    این همون فایلی هست که گفتی دوربین دورتر میره؟
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard : z87-g45 gaming msi Processor : core i7 4770k 3.9gh
    Main Memory : 2x8gb=16gb-1600mh Graphics Card : gtx 660 ti overclocked
    Cooling : ichill xxx cpu cooler Power Supply : 700w

  6. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از fredmehdi تشکر کرده اند:

    Aliover (14th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),atisoc0936 (15th June 2014)



  7. #193
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    32
    نوشته ها
    1,304
    تشکر شده 8,024 بار در 1,123 پست
    Aliover آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SYNCMASTER نمایش پست ها
    سلام عزیز
    من این پچ روازفایلی که این جا گذاشتیداعمال کردم فقط یک مشکل:
    بازی به شدت سنگین شده وگرافیک درحدمرگ بالارفته که باعث شده سیستم داغون مافقط4/0فریم برثانیه بگیره!!!!!
    این یعنی اینکه بااین تنظیماتی که شماگزاشتیدسیستم مافقط درهردوثانیه یک فریم میده!

    وقتی اون گزینه های سبزروکه فرمودید میتونیدتغییربدیدبه کنسول ویاlowتغییرمیدم بازم بازی به شدت سنگینه وبایدبشینم فریم هاروتک به تک بشمارم!
    فقط درصورتی میتونم راحت وبدون لگ وافت فریم بازی کنم که تنظیمات روازداخل خودبازی به highتغییرمیدم دراین صورت بالای30فریم بازی میکنم باکیفیت خوب....
    راه حل دیگه یی هم هستش؟
    vga:560
    ram:2*2gb
    cpu:amd x4@3.8ghz
    داداش گلم رمت هم کمه من با این کارت بازم مشکل رم دارم 3.7 گیگ رمم پر میشه.
    هم اکنون نیازمند یاریتان هستیم ، لطفا کسی جایی رم Dominator GT 2*2 دید بهم خبر بده :دی
    برای منم دقیقا این طور شد.
    فایل آقافرشاد رو لود کردم گرافیک شد یعنی .......... فجیععععععععععععععععععععع استعاره از خیلی بالا !:دی
    یعنی فقط میخکوب شدم.
    ولی فریمم شد بین 0.04 تا 1.7 !!!
    فرشاد با کارتخودش تنظیمات رو سیو کرده بود.
    رم کارتم 1000 تاش پر شد
    رم سیستم هم 3.9 گیگ شد
    یعنی داغونشدم ها له شدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    زمانی که شما تغییرات و از داخل بازی تغییر میدهید تنظیمات فایل XML غیر فعال میشود.
    شما یک راه دیگر دارید...فایل های Patch را بگذارید در همان پوشه باشد ، فایل gamerprofile.xml را حذف کنید ، وارد بازی شوید و تنظیمات آپشن خود بازی را اعمال کنید.
    اما تکنیک های Patch.dat و patch.fat همچنان باقی هست و با این روش میتوانید فریم بهتری بگیرید.
    atisoc0936 and Emir like this.


    Motherboard : msi Z87 M Gaming Processor : Intel Core i5 4670K @4.6 GHz1.23 v
    Main Memory : (2*2)Corsair Dominator GT 2000Cl8@2200 7-8-6 Graphics Card : msi R9 280 Gaming OC 1150-1500
    Cooling : Coolermaster Hyper TX3 with CFIII Thermal paste Power Supply : GREEN GP-885B

  8. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Aliover تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),atisoc0936 (15th June 2014),Emir (15th June 2014),mmb2014 (14th June 2014),ROULY (14th June 2014)



  9. #194
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    دوستان عزیزم سلام با ترفند جدید اومدم : دی

    هنوز فایل Patch.dat جدید کامل نشده اما بدون هیچ پچی ببینید با گرافیک بازی چیکار کردم..
    آموزشش باشه برای فردا شب امشب کل وقتم و تنظیمات این گرفت : دی

    قبل

    [Only registered and activated users can see links. ]

    بعد

    [Only registered and activated users can see links. ]

    قبل

    [Only registered and activated users can see links. ]

    بعد

    [Only registered and activated users can see links. ]

    و چندین اسکرین شات هیجان انگیز : دی

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    فعلا فایل XML و patch جدیدی در کار نیست روش دیگری را فردا آموزش میدم که بتونید باهاش با یک patch اولیه که هنوز دارم بهترین کیفیت و بگیرید.


    شب خوش
    atisoc0936 and Aliover like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (15th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),atisoc0936 (15th June 2014),Emir (15th June 2014),magiteq (15th June 2014),mmb2014 (15th June 2014),SETIZEN (15th June 2014),smrbh (15th June 2014),The Joker (15th June 2014),ـ☢Devileytion☢ـ (15th June 2014)



  11. #195
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aliover نمایش پست ها
    داداش گلم رمت هم کمه من با این کارت بازم مشکل رم دارم 3.7 گیگ رمم پر میشه.
    هم اکنون نیازمند یاریتان هستیم ، لطفا کسی جایی رم Dominator GT 2*2 دید بهم خبر بده :دی
    برای منم دقیقا این طور شد.
    فایل آقافرشاد رو لود کردم گرافیک شد یعنی .......... فجیععععععععععععععععععععع استعاره از خیلی بالا !:دی
    یعنی فقط میخکوب شدم.
    ولی فریمم شد بین 0.04 تا 1.7 !!!
    فرشاد با کارتخودش تنظیمات رو سیو کرده بود.
    رم کارتم 1000 تاش پر شد
    رم سیستم هم 3.9 گیگ شد
    یعنی داغونشدم ها له شدم
    سلام عزیزم ، علی جان ، شما باید از این پچ استفاده کنی و فایل XML حذف کنی وارد بازی بشی ، تنظیم Texture بذاری روی medium
    بعد شما از بازی خارج شو ، فایل XML ساخته شده را باز کن در خط دوم گزینه ایی با این نام میبینی Quality:_runtime بذارش روی high
    بعد فایل و read Only کن . وارد بازی شو ببین وضعیت چطور هست ، امشب طریقه ایجاد نو و افکت و شارپ بودن و با برنامه Radeon Pro و SweetFX قرار میدم ( که باعث هیچ افت فریمی نمیشه)
    atisoc0936 and Aliover like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (15th June 2014),atisoc0936 (15th June 2014),magiteq (15th June 2014)



  13. #196
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    با سلام خدمت دوستان عزیزم

    امروز Patch جدیدی با قابلیت های جدید قرار میدم
    قبل از همه چیز عرض کنم ، پچ ها امکان هر گونه باگی را دارند یا با صرف نظر از این باگ های کوچیک استفاده میکنید یا بعدا در همین پست میگم چیکار کنید
    اما امتحانش ضرر نداره.

    اضافه شدن Blur/Dof که بصورت داینامیک هست و وقتی پیاده در حال حرکت هستید یا به یک مسیر نگاه میکنید Dof/Blur کاهش می یابد
    و مسیری دور تر را مورد تاثیر قرار میدهد.

    به تصاویر زیر دقت کنید

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    در زمان تیر اندازی نیز همینطور هست و همچنین در زمان موتور سواری یا ماشین اضافه شدن مه بیشتر در هنگام غروب و بارنگی و سحر،

    به تصویر زیر دقت کنید

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب ادغام Bloom - Dof - Blur - Real Rain - Fog

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]



    [Only registered and activated users can see links. ]
    خدمت دوستان عرض کنم ، فایل پچ را در مسیر
    X:\X\Ubisoft\WATCH_DOGS\data_win64
    بریزید ، فایل XML با نام gamerProfile را حذف کرده و وارد بازی شوید
    ور در تنظیم گرافیکی بیسیک هر آنچه را که دوست دارید بگذارید باشد مانند رزولیشن
    AA ها ، Quality Texture که مقدار ULTRA و HIGH و MEDIUM
    و اینکه فول اسکرین باشد یا خیر.
    خوب قسمت تنظیمات پیشرفته که رفلکس و HBAO و دیگر موارد خلاصه میشود را تغییری ندهید.
    Apply کنید و خارج شوید.
    حالا به سراغ فایل gamerprofile.Xml رفته و این خط یا line را یا گزینه High بگذارید یا Ultra بستگی به قدرت سیستم خودتون
    AlphaToCoverage="1" ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" Quality="custom" QualityEditor="pc_editor" WindowMode="2" WindowPosX="-1"

    فایل را Save کرده لازم نیست Read Only کنید ، فقط دیگر در تنظیمات گرافیکی دستی نزنید که این امر باعث میشود اگر در حالت High گذاشته باشید به ULTRA تغییر کند و همچنین AA بازی به حالت پیش فرض بر میگردد.

    از این پچ لذت ببرید.

    **********************************************
    دوستانی که میخواهند به هماره این پچ افزایش کیفیت گرافیکی بدون افت فریم یا بدون این پچ ولی افزایش کیفیت گرافیکی داشته باشند!!!

    برنامه Radeon Pro را در لینک زیر دانلود کرده

    [Only registered and activated users can see links. ]

    و همچنین فایل های مخصوص SweetFX که برای بازی WATCH_DOGS تهیه شده است.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    *************************************
    و اکنون آموزش استفاده از Radeon Pro و فایل های SWEETFX

    قبل از هر شروعی لازم است اخطار هایی داده شود
    استفاده از برنامه Fraps و مونیتورینگ RIVA TUNER که به همراه برنامه Msi AFterBurner هست باعث کرش بازی در همان اوایل Run کردنش میشود

    ( تنظیمات سلیقه ایی خود را فقط با بازی با اعداد به دست بیاورید)

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب برنامه را وقتی باز می کنید شاید با یک پیغام در پایین صفحه مواجه بشوید که این بیشتر بخاطر کسانی هست که از Nvidia استفاده میکنند.
    در تصویر بالا خطوط قرمز را باید انجام دهید 32/64 بیتی را با یک بار کلیک فعال کنید چون در حالت نرمال 32 هست
    گزینه ستینگ را در بالا میبینید بزنید و وارد عکس زیرین شوید

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب در سمت چپ SweetFX Setting را کلیک کرده و طبق عکس نسبت به شماره ها اغدام کنید
    در root Location باید پوشه SweetFX که دانلود کردین را قرار دهید ( پوشه را بعد از دانلود در جایی کپی کنید که به هیچ وجه آن را جا به جا یا Cut نمیکنید)
    برای قسمت Hotkey شما میتوانید از Scroll Lock استفاده کنید برای خاموش یا روشن کردن تاثیرات برنامه بر روی بازی ( برای آزمون خطا ) برای اسکرین شات هم F10 فعال هست.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    بعد از آن Save را زده و پنجره بسته میشود حالا طبق عکس زیرین فایل EXE بازی را بیاورید.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب حالا مرحله آخر مانده است وارد کرد فایل TEXT برنامه SWEETFX

    [Only registered and activated users can see links. ]

    در سمت چپ برنامه تب SweetFX را زده تنظمیات را از Import Setting بیاورید ( فایل مورد نظر در پوشه SweetFX که دانلود کرده اید است و نام آن
    Watch Dogs Realistic by Piterrrxd Modified by JeZ
    یک فایل TEXT

    بعد از ایمپورت کردن ، شما تیک Enable SweetFX را میزنید و بر روی فایل بازی در سمت چپ کلیک راست کرده Apply و بعد PLay
    اگر از تنظیمات که یک فرد خارجی ایجاد کرده لذت نمیبرید میتوانید از بازی خارج شوید و گزینه هایی که تیک خورده است را چک کرده و با تغییر اعداد مشاهده کنید که چه دست گلی به آب دادید

    موفق و پیروز باشید



    smrbh, Aliover, magiteq and 1 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (15th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),fredmehdi (15th June 2014),magiteq (15th June 2014),mmb2014 (15th June 2014),overclock990 (17th June 2014),ROULY (16th June 2014),SaeedSYS (15th June 2014),SETIZEN (16th June 2014),smrbh (15th June 2014)



  15. #197
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    نام واقعی
    محمد رضا
    نوشته ها
    128
    تشکر شده 204 بار در 93 پست
    fredmehdi آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    با سلام خدمت دوستان عزیزم

    امروز Patch جدیدی با قابلیت های جدید قرار میدم
    قبل از همه چیز عرض کنم ، پچ ها امکان هر گونه باگی را دارند یا با صرف نظر از این باگ های کوچیک استفاده میکنید یا بعدا در همین پست میگم چیکار کنید
    اما امتحانش ضرر نداره.

    اضافه شدن Blur/Dof که بصورت داینامیک هست و وقتی پیاده در حال حرکت هستید یا به یک مسیر نگاه میکنید Dof/Blur کاهش می یابد
    و مسیری دور تر را مورد تاثیر قرار میدهد.

    به تصاویر زیر دقت کنید

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    در زمان تیر اندازی نیز همینطور هست و همچنین در زمان موتور سواری یا ماشین اضافه شدن مه بیشتر در هنگام غروب و بارنگی و سحر،

    به تصویر زیر دقت کنید

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب ادغام Bloom - Dof - Blur - Real Rain - Fog

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]



    [Only registered and activated users can see links. ]
    خدمت دوستان عرض کنم ، فایل پچ را در مسیر
    X:\X\Ubisoft\WATCH_DOGS\data_win64
    بریزید ، فایل XML با نام gamerProfile را حذف کرده و وارد بازی شوید
    ور در تنظیم گرافیکی بیسیک هر آنچه را که دوست دارید بگذارید باشد مانند رزولیشن
    AA ها ، Quality Texture که مقدار ULTRA و HIGH و MEDIUM
    و اینکه فول اسکرین باشد یا خیر.
    خوب قسمت تنظیمات پیشرفته که رفلکس و HBAO و دیگر موارد خلاصه میشود را تغییری ندهید.
    Apply کنید و خارج شوید.
    حالا به سراغ فایل gamerprofile.Xml رفته و این خط یا line را یا گزینه High بگذارید یا Ultra بستگی به قدرت سیستم خودتون
    AlphaToCoverage="1" ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" Quality="custom" QualityEditor="pc_editor" WindowMode="2" WindowPosX="-1"

    فایل را Save کرده لازم نیست Read Only کنید ، فقط دیگر در تنظیمات گرافیکی دستی نزنید که این امر باعث میشود اگر در حالت High گذاشته باشید به ULTRA تغییر کند و همچنین AA بازی به حالت پیش فرض بر میگردد.

    از این پچ لذت ببرید.

    **********************************************
    دوستانی که میخواهند به هماره این پچ افزایش کیفیت گرافیکی بدون افت فریم یا بدون این پچ ولی افزایش کیفیت گرافیکی داشته باشند!!!

    برنامه Radeon Pro را در لینک زیر دانلود کرده

    [Only registered and activated users can see links. ]

    و همچنین فایل های مخصوص SweetFX که برای بازی WATCH_DOGS تهیه شده است.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    *************************************
    و اکنون آموزش استفاده از Radeon Pro و فایل های SWEETFX

    قبل از هر شروعی لازم است اخطار هایی داده شود
    استفاده از برنامه Fraps و مونیتورینگ RIVA TUNER که به همراه برنامه Msi AFterBurner هست باعث کرش بازی در همان اوایل Run کردنش میشود

    ( تنظیمات سلیقه ایی خود را فقط با بازی با اعداد به دست بیاورید)

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب برنامه را وقتی باز می کنید شاید با یک پیغام در پایین صفحه مواجه بشوید که این بیشتر بخاطر کسانی هست که از Nvidia استفاده میکنند.
    در تصویر بالا خطوط قرمز را باید انجام دهید 32/64 بیتی را با یک بار کلیک فعال کنید چون در حالت نرمال 32 هست
    گزینه ستینگ را در بالا میبینید بزنید و وارد عکس زیرین شوید

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب در سمت چپ SweetFX Setting را کلیک کرده و طبق عکس نسبت به شماره ها اغدام کنید
    در root Location باید پوشه SweetFX که دانلود کردین را قرار دهید ( پوشه را بعد از دانلود در جایی کپی کنید که به هیچ وجه آن را جا به جا یا Cut نمیکنید)
    برای قسمت Hotkey شما میتوانید از Scroll Lock استفاده کنید برای خاموش یا روشن کردن تاثیرات برنامه بر روی بازی ( برای آزمون خطا ) برای اسکرین شات هم F10 فعال هست.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    بعد از آن Save را زده و پنجره بسته میشود حالا طبق عکس زیرین فایل EXE بازی را بیاورید.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خوب حالا مرحله آخر مانده است وارد کرد فایل TEXT برنامه SWEETFX

    [Only registered and activated users can see links. ]

    در سمت چپ برنامه تب SweetFX را زده تنظمیات را از Import Setting بیاورید ( فایل مورد نظر در پوشه SweetFX که دانلود کرده اید است و نام آن
    Watch Dogs Realistic by Piterrrxd Modified by JeZ
    یک فایل TEXT

    بعد از ایمپورت کردن ، شما تیک Enable SweetFX را میزنید و بر روی فایل بازی در سمت چپ کلیک راست کرده Apply و بعد PLay
    اگر از تنظیمات که یک فرد خارجی ایجاد کرده لذت نمیبرید میتوانید از بازی خارج شوید و گزینه هایی که تیک خورده است را چک کرده و با تغییر اعداد مشاهده کنید که چه دست گلی به آب دادید

    موفق و پیروز باشید



    از کجا بفهمیم که این تغییرات اعمال شده؟ایا مودی هم هست که فریم بازی رو بهتر کنه؟برای اجرا بازی حتما باید از این نرم افزار هر دفعه استفاده کنیم؟راهی هست که بشه تنظیمات رو برگردوند؟
    ویرایش توسط Agent 47 : 15th June 2014 در ساعت 11:22 PM


    Motherboard : z87-g45 gaming msi Processor : core i7 4770k 3.9gh
    Main Memory : 2x8gb=16gb-1600mh Graphics Card : gtx 660 ti overclocked
    Cooling : ichill xxx cpu cooler Power Supply : 700w

  16. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از fredmehdi تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th June 2014),Aliover (16th June 2014),mmb2014 (16th June 2014)



  17. #198
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط fredmehdi نمایش پست ها
    از کجا بفهمیم که این تغییرات اعمال شده؟ایا مودی هم هست که فریم بازی رو بهتر کنه؟برای اجرا بازی حتما باید از این نرم افزار هر دفعه استفاده کنیم؟راهی هست که بشه تنظیمات رو برگردوند؟
    دوست عزیز از اونجایی که من این تصاویر و گذاشتم تا شما مقایسه کنید ( برای تفریح عکس آپلود نکردم داداش)
    1-اگر از مودینگ میخواهید استفاده کنید نیاز به برنامه نیست.
    2-اگر از مودینگ و برنامه رادئون استفاده میکنید در توضیحاتم گفتم کدام کلید نشان دهنده تاثیر تغییرات است.
    3- هر بار باید برنامه را باز کنید و مینیمایز بگذارید و بازی خودتون و اجرا کنید لازم نیست برنامه روی صفحه باز باشه و از داخل اون بازی و اجرا کنید.
    4-من کلی توضیحات دادم ( گمان کنم درکش راحت باشه )
    5- قسمت سوئیت اف ایکس برای این گذاشتم دوستان عزیزی که کارت قدرتمند ندارند با تنظیمات خود بازی بدون مودینگ بتوانند در medium یا Low نور پردازی و گرافیکی بهتر را شاهد باشند تا پوششی باشه برای کمبود Vrm کارت گرافیک
    6-از بنده هم دلخور نشو ، من با تمام خستگیم میام برای بچه های سایت یه چیز جدیدی ارائه کنم و وقتی با اینطور سوال ها مواجه میشم گمان میکنم وقتم و خودم کشتم!!! بنده این آموزش و از یک سایت خارجی که اونم فقط توضیح داده بود بدون عکس متوجه شدم....
    دیگه اینکه زبان فراسی هست!!!!
    با تشکر


    3 مرحله انفجار پمپ بنزین : دی

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط Agent 47 : 15th June 2014 در ساعت 11:55 PM
    fredmehdi likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (16th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),fredmehdi (16th June 2014),magiteq (16th June 2014),mmb2014 (16th June 2014),ROULY (16th June 2014),SETIZEN (16th June 2014),smrbh (16th June 2014),SYNCMASTER (16th June 2014)



  19. #199
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    272
    تشکر شده 1,534 بار در 261 پست
    ROULY آنلاین نیست.
    عالیه فرشاد جان
    واقعا باید بهت یه خسته نباشید جانانه بگم
    فقط تنها نکته ای که باید بگم همیشه مودها بدون مشکل نیستن و لزوما با هر سلیقه ای هم جور در نمیان
    ای کاش سازنده پچ میتونست قابلیتهایی که تو بازی اعمال کرده در قالب یه برنامه امکان ON و OFF یا کم و زیاد کردن رو بهمون بده..
    مثلا به نظر شخصی من مقدار DOF رو تو این پچ زیاد قرار داده چوری که وقتی پیاده ایم عملا چیزی نمیشه دید به جز خود شخصیت بازی.. یا تم بنفشی که داره رو من نپسندیدم
    در کل بخاطر زحمتی که کشیدی ممنونم
    راستی:
    یه چیزی که بدجوری فک منو انداخت اینه:

    [Only registered and activated users can see links. ]

    قبلا وقتی آیدن جلوی نور ماشینها می ایستاد سایه نداشت(حتی رو حالت ULTRA) ولی الان
    ویرایش توسط ROULY : 16th June 2014 در ساعت 10:35 AM


    Motherboard : ASUS Z87 PRO Processor : Intel Core i7- 4770K
    Main Memory : GeiL Evo Potenza 16GB -2666MHZ Graphics Card : Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1 Gaming
    Cooling Power Supply : Green GP1000B-OC

  20. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از ROULY تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th June 2014),Aliover (16th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),Artemis (16th June 2014),mmb2014 (16th June 2014),SETIZEN (16th June 2014),smrbh (16th June 2014)



  21. #200
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ROULY نمایش پست ها
    عالیه فرشاد جان
    واقعا باید بهت یه خسته نباشید جانانه بگم
    فقط تنها نکته ای که باید بگم همیشه مودها بدون مشکل نیستن و لزوما با هر سلیقه ای هم جور در نمیان
    ای کاش سازنده پچ میتونست قابلیتهایی که تو بازی اعمال کرده در قالب یه برنامه امکان ON و OFF یا کم و زیاد کردن رو بهمون بده..
    مثلا به نظر شخصی من مقدار DOF رو تو این پچ زیاد قرار داده چوری که وقتی پیاده ایم عملا چیزی نمیشه دید به جز خود شخصیت بازی.. یا تم بنفشی که داره رو من نپسندیدم
    در کل بخاطر زحمتی که کشیدی ممنونم
    سلام عزیزم ، خوب منم زیاد از این DOF حال نمیکنم اما متفاوت هست و جالبه : دی
    آخه سلیقه های خارجی ها هم خیلی متفاوت هست اینم یه درد سر دیگه هست اما داینامیک بودنش خیلی جالب هست
    در ضمن تم بنفش در کار نیست مگر از SWEETFX استفاده کرده باشی و اون فایل که مخصوص این بازی برای WD هست اون تنظیمات تم بنفش یا یه نوعی آبی داره.
    شما اگر از برنامه RADEON PRO استفاده میکنی گزینه technicolor تیکشو بردار ...برای افزایش رنگ محیط هم گزینه Curves و بذار روی مدل 1 و مقدار 9 را بذار 5 و مقدار کنتراس و بذار 0.40
    .....رنگ بازی قوی تر میشه ( در عکسهایی که من گذاشتم شما تم بنفش میبینی !!؟؟ ) اون DOF هم یه جور افکت سینمایی هست ..... با اینکه زیاد هست اما اینطور که متوجه شدم
    قابلیت خاموش و روشن نداره و مقدار کم و زیاد هم نداره بخاطر این که داینامیک است مثلا شما اگه گوشی دستت بگیری و مربع هدف ه...ک و به هر سمتی بگیری از DOF بودن خارج میشه تا بدونی داری چی و ه..ک میکنی...این قابلیت یه حالت سینمایی به بازی میده.
    و یک مسئله دیگه که توی این پچ هست فریم در 40 هم بسیار نرم هست ...گزینه های دیگری هم در برنامه SWEET FX هست ، مثلا HBAO , FXAA و دیگر تنظیمات گرافیکی.
    ویرایش توسط Agent 47 : 16th June 2014 در ساعت 10:34 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (16th June 2014),AMD Radeon (16th June 2014),ROULY (16th June 2014),smrbh (16th June 2014)



صفحه 20 از 38 نخستنخست ... 10181920212230 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. ضعف شدید کارتهای گرافیکی انویدیا در بازی Sleeping Dogs
    توسط VFSDF در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: 8th September 2012, 02:24 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •