قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
Like Tree5Likes
  • 1 Post By XoMa
  • 2 Post By Agent 47
  • 1 Post By p.X
  • 1 Post By "Mohamad"

موضوع: تاپیک جامع : اخبار ؛ مقالات ؛ رونمایی و بررسی های تلفن همراه

  1. #1
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    37
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.

    تاپیک جامع : اخبار ؛ مقالات ؛ رونمایی و بررسی های تلفن همراه

    دوستان عزیز در این تاپیک مرجع میتوانید کلیه اخبار ؛ مقالات ؛ رونمایی و معرفی محصولات جدید و دیگر مطالب منتشر شده در سایت های ایرانی که در حوزه تلفن های همراه منتشر شده اند را قرار دهید.




    جهت جلوگیری از شلوغ شدن بخش ؛ لطف بفرمایید از ایجاد هرگونه تاپیک برای این موارد خودداری و تمام مطالب را در همین تاپیک قرار دهید





    با احترام
    Optimus Prime likes this.


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....



  2. #2
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    معرفي رسمي اسمارت فون +HTC One X

    [Only registered and activated users can see links. ]




    مي‌دانيد که در چند هفته اخير شايعات زيادي در مورد گوشي جديد HTC با نام +One X وجود داشت؛ سرانجام انتظارها به پايان رسيد و HTC نخستين گوشي مجهز به سيستم عامل اندرويد 4.1 خود را معرفي نمود. پرچم دار جديد HTC هم اکنون هم از نظر سخت افزاري و هم نرم افزاري نسبت به مدل قبلي خود توسعه يافته است، ضمن اينکه اين اسمارت فون به همراه آخرين نسخه از رابط کاربري +Sense 4 عرضه مي شود.

    اين گوشي پردازنده 1.7 گيگاهرتزي و 4 هسته اي NVIDIA Tegra 3 AP37 را با خود به همراه خواهد داشت؛ همچنين + One X نسبت به One X داراي باتري قوي‌تر 2100 ميلي‌آمپر ساعتي است؛ دوربين جلويي آن نيز از 1.3 مگاپيکسل به 1.6 مگاپيکسل ارتقا يافته است؛ دوربين پشت آن 8 مگاپيکسلي با قابليت autofocus، ديافراگم F2.0 و لنز 28mm خواهد بود که اين دوربين قابليت ضبط ويدئوهاي 1080p را نيز دارد. همچنين صفحه نمايش اين اسمارت فون همان 4.7 اينچي با وضوح 720p و از نوع Super LCD2 است که پوششي از شيشه ضدخش Gorilla Glass 2 آن را محافظت مي‌کند.

    + One X داراي يک آمپلي‌فاير است که صداي خروجي اسپيکر را کنترل مي‌نمايد، اما متاسفانه باز هم هدفون‌هاي Beats در اين مدل هم قرار داده نشده است؛ البته لازم بذکر است که اين گوشي همانند گذشته از سيستم هدفون‌هاي Beats پشتيباني مي‌کند. در بخش ارتباطي، NFC، بلوتوث 4.0 و Wi-Fi از امکانات اين دستگاه HTC است؛ ابعاد One X+ 134.36 در 69.9 در 8.0 ميليمتر و وزن آن نيز 135 گرم خواهد بود.
    اين گوشي قرار است فقط در رنگ مشکي، ماه جاري ميلادي در آسيا و اروپا عرضه شود و همزمان با آن نيز آپديت اندرويد 4.1 و +Sense 4 براي One X و One S نيز عرضه شود. در ادامه مطلب مي توانيد تصاوير بيشتري از پرچم دار جديد HTC را مشاهده نمايد.

    منبع : Gsmarena
    تصاوير پيوست شده تصاوير پيوست شده
    Artemis and Optimus Prime like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  3. #3
    p.X
    Retired assistant
    p.X آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    hamedan
    نام واقعی
    pooyan
    نوشته ها
    311
    تشکر شده 2,095 بار در 319 پست
    p.X آنلاین نیست.
    [Only registered and activated users can see links. ]


    عصر امروز [Only registered and activated users can see links. ]دادیم. این اتفاق رخ داد و نسخه 16 گیگابایتی گلکسی اس 4 با قابلیت LTE برای دو اوپراتور AT&T و T-Mobile معرفی شد.

    Bootloader دستگاه قفل نیست و آپدیت های سیستمی برای آن -احتمالا توسط گوگل- ارائه می شود. یک تجربه نکسوسی کامل بر روی پرچمدار سامسونگ. باید دید در آینده نسخه جهانی این تلفن نیز عرضه خواهد شد یا خیر. قیمت محصول نیز 649 اعلام شده. به نظر می رسد این دستگاه نکسوسی کامل است و حتی در فروشگاه گوگلی پلی به فروش می رسد، ولی برند نکسوس روی آن درج نشده. [Only registered and activated users can see links. ]
    XoMa likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    ﺍﮔﺮ ﺟﺎﯼ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﯼ
    ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﻔﺖ ﮐﺠﺎ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺍﯼ



  4. #4
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    محل سکونت
    "Iran"
    نام واقعی
    Mohamad
    نوشته ها
    18
    تشکر شده 188 بار در 19 پست
    "Mohamad" آنلاین نیست.
    منتظر HTC Desire 816 باشد.



    شرکت اچ‌تی‌سی به عنوان پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، گوشی جدید HTC Desire 816 از خانواده‌‌ی نام‌آور گوشی های میان‌قیمت خود در سال ۲۰۱۴ را در دو نمونه تک سیمکارته و دو سیمکارته معرفی کرد. HTC Desire™ 816 مجموعه‌ای از عناصر اصلی گوشی های شناخته شده در سطح جهانی خانواده HTC One® ،پرچمدار اچ‌تی‌سی، را در خود دارد؛ در عین یکتایی، با همان تنوع رنگی چشمگیر و مدرن، و با کیفیت ساختاری که از سری دیزایر میشناسیم. در راستای تمرکز عمیق و قوی اچ‌تی‌سی بر طراحی فوق‌العاده‌ی داخلی و نمای زیبنده ی بیرونی، HTC Desire 816 شامل امکانات پیشرفته‌ ای است که آنرا به یکی از با ارزش ترین گوشی هایی که اچ‌تی‌سی تا به حال معرفی کرده، تبدیل می‌کند.
    نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت: « HTC Desire 816 نقطه شروعی است در دوران تازه ای از بازار میان‌قیمت ها. این دستگاه با زیبایی بی بدیل وقتی به آن نگاه میکنید و آنرا در دست می‌گیرید، به همراه تکنولوژی و نرم‌افزار قابل مطابقت، پیروز میدان رقابت برای کسانی است که به دنبال مناسب ترین قیمت گوشی هوشمند می‌گردند. به دلیل طراحی خیره کننده و کارآیی پیشرفته با قیمت بسیار مناسب، این گوشی پیشنهاد انتخابی اصیل در رده گوشی های ‌میان‌قیمت است.
    اولین نسخه از چهره ی تازه‌ی خانواده‌ی اچ‌تی‌سی به امکانات کاملی مجهز شده است. از جمله این امکانات میتوان به این موارد اشاره کرد: بلندگوهای دو‌قلوی جلویی به همراه تقویت کننده های از پیش نصب شده وHTC BoomSound™ برای تجربه کیفیت بی‌نظیر صدا، در همان حال که HTC BlinkFeed™ بر روی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، کاربر را در جریان لحظه به لحظه آخرین اخبار و بروز رسانی های شبکه های اجتماعی می‌گذارد. همچنین با تعبیه دو دوربین قدرتمند، HTC Desire 816 گوشی ایده‌آل عاشقان عکاسی است. این گوشی تمام عیار با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی و به همراه امکاناتی همچون HTC Zoe™ و سیستم خودکار “ویدیو‌سازی از عکس‌های برجسته” در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی، بهترین سلفی ها و برترین منظره ها را با شگفت‌انگیز‌‌ترین کیفیت ثبت می‌کند.


    از جست و جو در وب تا بازی های پویا و کارهمزمان با چندین اپلیکیشن؛ پردازشگر چهار هسته ای،۱.۶ گیگاهرتزی، و استاندارد اتصال به شبکه ‌4G LTE با ارایه سرعت و قدرت سطح بالا، به مدل جدید گوشی‌های HTC Desire امکان همگام ماندن با زندگی پرجنب و جوش امروزی را میدهد.
    HTC Desire 816- با رابط کاربری HTC sense6- هم اکنون در بازار ایران موجود است. این گوشی هوشمند جدید در رنگ های مختلفی از جمله آبی، خاکستری و شیری برای مدل تک سیمکارته و در رنگ های سفید و خاکستری برای مدل دو سیمکارته، موجود است

    [Only registered and activated users can see links. ]
    overclock990 likes this.


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified



موضوعات مشابه

  1. بررسی مشکلات و درخواست راهنمایی برای اورکلاک حافظه اصلی(Ram)
    توسط SenatorPC در انجمن اورکلاک حافظه اصلی (Memory Overclocking)
    پاسخ: 375
    آخرين نوشته: 12th July 2017, 12:55 PM
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 7th September 2012, 03:54 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •