قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 184 از 284 نخستنخست ... 84134174182183184185186194234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1,831 به 1,840 از 2831
Like Tree2038Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر در مورد بازیهای رایانه ای

  1. #1
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر در مورد بازیهای رایانه ای

    سلام خدمت دوستان عزیزم ...

    تاپیک فوق جهت بحث و گفتگو در مورد بازیهای رایانه ای و تبادل نظر دوستان در رابطه با بازیهای pc ایجاد شده است .
    به همین جهت از دوستان عزیزم خواهشمندم نظرات و بحثهای خود در مورد بازیها را در این قسمت مطرح کنند .
    همچنین امیدوارم با ایجاد این بخش از ارسال مواردی جز اخبار گیم در تاپیک "جدید ترین اخبار بازی های رایانه ای" جلوگیری به عمل بیاید .

    پیشاپیش از همکاری دوستان عزیزم نهایت تشکر را دارم ...



    ویرایش 15 ابان 1395
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    سلام خدمت تمامی عزیزان

    دوستان از این به بعد برای تمامی بازی‌های جدید یه تاپیک جداگانه زده میشه که میتونید از اون برای بحث و تبادل و نظر استفاده کنید

    سعی کنید تو این تاپیک بیشتر در مورد بازی های متفرقه و یا مباحث عمومی بازی ها صحبت کنید

    همینطور اگر برای هر بازی که مد نظرتون بود (چه جدید و چه قدیمی) و یا هر موضوع دیگه‌ای که به بازی‌ها مربوط میشد، تاپیک جداگانه وجود نداشت، خودتون تاپیکش رو تو انجمن بازی ها ایجاد کنید


  2. 69 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    ABS92 (3rd July 2014),Agent 47 (16th September 2012),ahmaden (19th January 2013),Aliover (31st August 2013),AMD Radeon (20th November 2013),Amin_CaraGT2 (14th November 2014),AMIR (6th December 2013),AMIR_HA (11th March 2013),Armintech (23rd August 2013),Artemis (26th January 2013),aryancoe (9th December 2012),ATER (19th February 2015),atisoc0936 (29th September 2012),Aventador J (1st January 2014),bahman0121 (9th March 2013),Behnam_2337 (30th December 2012),Blue Rose (15th September 2012),Castle (21st April 2014),CROSSHAIR (19th January 2013),Dezi (16th January 2016),Don_Corleone (15th September 2012),dreakboy (24th November 2016),Emir (28th March 2014),ErfanDL (5th October 2013),EVGA-OC (21st March 2014),First.Last (30th December 2012),fredmehdi (14th June 2015),iSteve (29th May 2013),jalal (25th March 2013),JIRJIRAK (18th May 2013),JOKERACN7 (2nd March 2016),KaMi (15th December 2013),m.esfahan (10th March 2015),m343 (27th February 2014),mad4tex (16th September 2012),magiteq (1st January 2014),Mehdi_FXX (9th March 2013),milad0111gh (14th March 2014),moc (14th November 2013),mohammad72 (9th December 2012),musanggt (19th November 2013),NAVID OC (19th April 2013),nvidia oc (25th October 2012),Olesius (26th September 2012),omid_021 (21st March 2014),Optimus Prime (30th March 2013),P_A_Y_A_M (9th August 2014),Raiden (25th September 2013),Rashiddivx (26th September 2012),red30b (7th December 2013),REVENTON (6th October 2014),Reza Y (6th November 2013),Rezasam1 (26th September 2012),rezaya (17th September 2012),ROULY (26th February 2016),SaeedSYS (12th September 2013),SETIZEN (19th October 2013),sMohammad (14th August 2013),smrbh (15th September 2012),stopre (16th December 2013),TERRORIST (13th March 2015),The Joker (9th March 2013),TRIDENT (15th September 2012),Turok (3rd September 2014),َAbolClock (6th May 2014),VFSDF (16th September 2012),XoMa (15th September 2012),zeus (18th April 2014),امید رض (26th September 2014)



  3. #1831
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط stopre نمایش پست ها
    با احترام کامل نسبت به طرفدارای کوجیما و MGS اما نه کوجیما اینکاره س نه MGS بازی تو این سبک...بازی این سبک نیاز به دانش نظامی بسیار بالا داره و تام کلنسی شخصی بود که اجازه ورود به تعدادی از پایگاه های نظامی آمریکا و دسترسی به بعضی از اطلاعات محرمانه تسلیحات آمریکا رو داشت([Only registered and activated users can see links. ])و در برنامه ها و مستند های نظامی به عنوان کارشناس وجود داشت...اما کوجیما؟؟یه بازیساز ژاپنی که که قول میدم هنوز تفاوت M4 با M16 رو نمیفمه...فروم درباره بازی نیست وگرنه میشد یه مطلب کامل درباره این نوشت که چرا splinter cell یک مخفی کاری بسیار عالی و نزدیک به واقعیت هست
    همیجنا چنتا مثال میزنم(از بلک لیست):پالادین:یک پایگاه فرماندهی هوایی برای مخفی کاری واقعا عالیه چون درواقع یک هواپیمای باربری داره حرکت میکنه و یک هواپیمای باربری 95 درصد بی خطره(درصد رو همینجوری گفتم ولی همین حدود هست احتمالا)البته برای فرار از صحنه بسیار عالی...سلاح های بازار سیاه:سلاح هایی که شما میتونید بعد از دستگیر کردن Kobin بخرید درواقعیت هم آمریکایی ها نیاز دارن که از بازار سیاه گیر بیارن چون تعدادیشون روسی هستن و یا ساخت دشمنان آمریکا...
    و خیلی چیزای دیگه که فعلا به دلایل مختلف به ذهنم نمیرسه(اعصابم داغونه)
    به نظر من MGS با Splinter Cell قابل مقایسه نیست(البته نظر همه برای من محترمه و من به شدت روی مسائل نظامی و تاریخی و اینجور چیزای بازی ها خیلی حساسم برای همین عادیه که از MGS خوشم نیاد)

    شما MGS رو با ARMA اشتباه گرفتی.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  4. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th August 2014),AMD Radeon (15th August 2014),Blue Rose (15th August 2014),Emir (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),P_A_Y_A_M (15th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),The Joker (15th August 2014)



  5. #1832
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    با دیدن این تریلر واقعا از یکسری تکنیک های بازی MSG خوشم اومد ..پیشنهاد میکنم ببینید
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ..... سیستم صبر کردنش برای تاریک شدن هوا خیلی جالب بود.
    اما بنده کلا خاطراتی که دارم با Sam Fisher به MSG نمیفروشم ، واقعا اون بازی یکی از موفقعیت های یوبی سافت بود.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Emir (15th August 2014),magiteq (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),P_A_Y_A_M (15th August 2014),ROULY (15th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),The Joker (15th August 2014)



  7. #1833
    OCH Member
    Emir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    محل سکونت
    Highest floor of the tallest skyscraper
    نام واقعی
    Emir
    سن
    39
    نوشته ها
    190
    تشکر شده 772 بار در 162 پست
    Emir آنلاین نیست.
    عزیزانم هیدئو کوجیما رو زیر سوال میبرین؟! داداشش اینجاستا خب عطا جان اینو راست میگه اگه متال گیر نبود اسپلینتر سل هم نبود، شاید بعضی دوستان یادشون نیاد یا فراموش کرده باشن که متال گیر پیشرو در این سبک بوده و زمانی که متال گیر 1 اومد (که خیلی هم حال داد) اسپلینتر و امثال اون به دنیا نیومده بودن، یا مخصوصا متال گیر 2 که در زمان خودش غوغا کرد، یادمه که بهترین بازی سال، بهترین موسیقی رو برد و هیدئو هم بهترین کارگردان سال شد، یه بازی بود که وقتی تمومش میکردی به هیچ وجه ازش زده نمیشدی و دلت میخواست بازم از اول بازیش کنی، حتی با وجود اینکه سالهای زیادی از عرضش میگذره، گرافیک و گیم پلی و داستانش اینقدر فوق العاده بوده که الانم اگه یکی بازیش نکرده باشه اگه بازیش کنه علاقمند بشه تا آخرش بره! هیدئو حتی فقط با همین یه متال گیر در دنیای گیم شهرت و اعتبار زیادی برای خودش کسب کرده اصلا نمیشه زیر سوالش برد، به نظر من خیلی خلاق و باهوشه و در سبک خودش هم عالی کار کرده و همیشه هم طرفدارا رو راضی کرده. به غیر از این، دوستان چرا فقط روی جعبه و این ویدیو قضاوت میکنید؟ گرافیکش بسیار خوب و طراحی حرکات کاراکتر هم واقعا زیبا و عالی کار شده، انعطاف پذیری زیادی هم تو خود کاراکتر و هم استفاده از امکانات و محیط اطرافش وجود داره که خود اسپلینتر سل بلک لیست هم به نظرم از این بابت در مقابلش خیلی ضعیفه. این ویدیو رو ملاک قضاوت قرار ندین، این فقط در مورد جعبه هستش همانطوری که واسه MGR هم از این ویدوئوها زیاد بود در مورد بشکه و سایر لوازم! گیم پلی متال گیر 5 فراتر از این حرفاست، ایشالا تجربش میکنیم میبینیم.


    Motherboard : Divine Monad Processor : Mind
    Main Memory : Subconscious Mind Graphics Card : Imagination
    Cooling : Emotion Power Supply : Belief System
    LIFE isn't about finding yourself
    LIFE is about creating yourself

    George Bernard Shaw

  8. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Emir تشکر کرده اند:

    magiteq (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),P_A_Y_A_M (15th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),smrbh (15th August 2014),The Joker (15th August 2014),TRIDENT (15th August 2014)



  9. #1834
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    272
    تشکر شده 1,534 بار در 261 پست
    ROULY آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    شما MGS رو با ARMA اشتباه گرفتی.
    دلیلی نداره حتما با ARMA مقایسه بشه..
    اسپلینترسل Double Agent و Conviction هم از نظر داستانی قوی بودن..
    مشکل من با MGS تم ژاپنی و قهرمان پروری ژاپنی این بازی هست.یه قهرمان یک تنه در برابر اهریمنهای داستان مبارزه میکنه و.....
    من مشکلی با این فرستادن اجساد با بالن به فضا و یا افتادن کارتن از فضا روی سر اسنیک ندارم(نوش جون طرفداراش) مشکل من اینه که کوجیما خیلی ادعاش میشه بازیش یه اکشن تمام مخفی کاری برای همه هست در حالی که این بازی فقط و فقط به درد فن های MGS میخوره نه کسی مثل من که دنبال یه بازی مخفی کاری ناب با تم رئال هستم
    شاید اگر AGENT توسط راکستار منتشر میشد خیلی معادلات بهم میخورد


    Motherboard : ASUS Z87 PRO Processor : Intel Core i7- 4770K
    Main Memory : GeiL Evo Potenza 16GB -2666MHZ Graphics Card : Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1 Gaming
    Cooling Power Supply : Green GP1000B-OC

  10. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از ROULY تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th August 2014),magiteq (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),smrbh (15th August 2014),TRIDENT (15th August 2014)



  11. #1835
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    Plants vs Zombies: Garden Warfare سه روز رایگان شد. یعنی پس از اجرای بازی تایمر سه روزه شروع میشه. این بازی برخلاف ظاهر اش , هاردکور هست
    [Only registered and activated users can see links. ]


    Agent 47 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  12. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th August 2014),Aliover (15th August 2014),Blue Rose (15th August 2014),Emir (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),P_A_Y_A_M (15th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),smrbh (15th August 2014)



  13. #1836
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    اولین پستی که ایجاد شد ، تایید این بازی بر روی PC بود .
    خوب من که کلا Splinter Cell و میپسندم ، بدم نمیاد این بازی و نیز تجربه کنم. ( بر روی PC )
    این هم در نظر داشته باشید اگر کوجیما با اون تم ژاپنی پست MSG بود
    تام کلنسی هم پشت خیلی از بازی های موفق خودش بود.
    اما تفاوتی که بین این دو بازی هست باعث میشه دیدگاه گیمر به هر دو بازی به گونه دیگری باشد.
    هر دو بازی ( جزو بازی های مخفی کاری هستند ) اما بصورت کاملا متفاوت . خاطر همه هم باشه تام کلنسی ید طولایی در تجهیزات نظامی داره برای بازی های که نوسندگی کرده.
    ( تعصب الکی درست نیست )
    بر عکس هم دیگر MSG متمرکز بر روی داستان است و گزینه دوم براش مخفی کاری هست.
    اما SC برعکس اول تمرکزش بر روی مخفی کاری هست و بعد داستان.
    روش های هر دو نیز متفاوت هست.
    قدمت 1998 بازی MSG در برابر قدمت 2002 بازی SC دلیل بر ربرتری بازی MSG نیست.
    سینماتیک بودن بازی SC و گیم پلی سبک خودش و تمامی آن ، در برابر MSG که کلا نگاه ژاپنی به بازی دارد متفاوت هست .
    از نظر من این دو با هم نمیتونن مقایسه بشن ، چون اگه واقعا کسی بخواد بازی مخفی کاری انجام بده میره Thief بازی میکنه.
    در بازی SC مشخص هست که شما همیشه نمیتونید تمامی دشمنان و از بین ببرید.
    اما MSG براش فرقی نمیکنه ، کارش کشتنه!!
    و در نهایت از نظر بنده MSG یک بازی اکشن و بعد مخفی کاری
    ور بازی SC یک بازی کاملا مخفی کاری و در نهایت اکشن ( در لحظه ایی که انتظار نداری اکشن بازی اتفاق می افتد )

    از تمامی نسخه های SC خاطره دارم ( بدون تعصب ) اما یکی از زیبا ترین نسخه های بازی Splinter Cell: Double Agent بخاطر داستان بسیار قوی و خوبش.

    اینم متای اولین نسخه از هر دو بازی بر روی PC






    اما با این حال در نسخه های بعدی بازی MSG بود که بهترین متا ها رو دریافت کرد.
    اما باز هم در نقطه ایی با SC مواجه شد



    smrbh likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Blue Rose (15th August 2014),Emir (15th August 2014),magiteq (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),Optimus Prime (15th August 2014),ROULY (15th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),SETIZEN (15th August 2014),smrbh (15th August 2014)



  15. #1837
    OCH Member
    Emir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    محل سکونت
    Highest floor of the tallest skyscraper
    نام واقعی
    Emir
    سن
    39
    نوشته ها
    190
    تشکر شده 772 بار در 162 پست
    Emir آنلاین نیست.
    کارتن از فضا نمیوفته سرش بلکه مثل این میمونه که کارتن رو رو سرش میذاره و بعد میشینه، یعنی از بالا به پایین میاد، تو نسخه های قبل هم همینطور بود از آسمون نمیوفتاد ولی چون دوربین فاصلش بیشتر از این نسخه بود کاملا مشخص بود که از بالای سرش کارتن میوفتاد مثل اینکه خودش به این شکل پنهون میشد، حالا شما اینطور فرض کنید که کارتن رو تا میکنه میذاره تو جیبش بعد موقع استفاده باز میکنه میکشه سرش البته سلیقه همه قابل احترامه ولی به نظر من اینقدرا هم نباید به اینطور موارد گیر داد چون به هر حال گیمه و اگه بخوایم از نظر واقعی بودن بررسی کنیم همه بازیها یه مواردی دارن که دور از واقعیته، مثلا اسکایریم، دارک سولز و صدها بازی دیگه میبینی هزار تا آیتم با خودش حمل میکنه که حتی یه کیف هم نداره اگه ما بیاییم به این گیر بدیم که این همه وسایل رو کجا میذاره خب جوابی براش پیدا نمیکنیم یا حتی همین CoD و بتل هم همچین مواردی دارن، البته منم در مورد این بالن زیاد خوشم نیومد و برام سواله که قضیش چیه، حالا ایشالا بازیش که کردیم متوجه میشیم ولی بدون شک شدیدا ارزش بازی کردن رو داره.


    Motherboard : Divine Monad Processor : Mind
    Main Memory : Subconscious Mind Graphics Card : Imagination
    Cooling : Emotion Power Supply : Belief System
    LIFE isn't about finding yourself
    LIFE is about creating yourself

    George Bernard Shaw

  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Emir تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th August 2014),Blue Rose (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),SaeedSYS (15th August 2014),smrbh (15th August 2014)



  17. #1838
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Emir نمایش پست ها
    کارتن از فضا نمیوفته سرش بلکه مثل این میمونه که کارتن رو رو سرش میذاره و بعد میشینه، یعنی از بالا به پایین میاد، تو نسخه های قبل هم همینطور بود از آسمون نمیوفتاد ولی چون دوربین فاصلش بیشتر از این نسخه بود کاملا مشخص بود که از بالای سرش کارتن میوفتاد مثل اینکه خودش به این شکل پنهون میشد، حالا شما اینطور فرض کنید که کارتن رو تا میکنه میذاره تو جیبش بعد موقع استفاده باز میکنه میکشه سرش البته سلیقه همه قابل احترامه ولی به نظر من اینقدرا هم نباید به اینطور موارد گیر داد چون به هر حال گیمه و اگه بخوایم از نظر واقعی بودن بررسی کنیم همه بازیها یه مواردی دارن که دور از واقعیته، مثلا اسکایریم، دارک سولز و صدها بازی دیگه میبینی هزار تا آیتم با خودش حمل میکنه که حتی یه کیف هم نداره اگه ما بیاییم به این گیر بدیم که این همه وسایل رو کجا میذاره خب جوابی براش پیدا نمیکنیم یا حتی همین CoD و بتل هم همچین مواردی دارن، البته منم در مورد این بالن زیاد خوشم نیومد و برام سواله که قضیش چیه، حالا ایشالا بازیش که کردیم متوجه میشیم ولی بدون شک شدیدا ارزش بازی کردن رو داره.
    موافقم با شما دوست عزیزم


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Blue Rose (15th August 2014),Emir (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014)



  19. #1839
    OCH Member
    Emir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    محل سکونت
    Highest floor of the tallest skyscraper
    نام واقعی
    Emir
    سن
    39
    نوشته ها
    190
    تشکر شده 772 بار در 162 پست
    Emir آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    اولین پستی که ایجاد شد ، تایید این بازی بر روی PC بود .
    خوب من که کلا Splinter Cell و میپسندم ، بدم نمیاد این بازی و نیز تجربه کنم. ( بر روی PC )
    این هم در نظر داشته باشید اگر کوجیما با اون تم ژاپنی پست MSG بود
    تام کلنسی هم پشت خیلی از بازی های موفق خودش بود.
    اما تفاوتی که بین این دو بازی هست باعث میشه دیدگاه گیمر به هر دو بازی به گونه دیگری باشد.
    هر دو بازی ( جزو بازی های مخفی کاری هستند ) اما بصورت کاملا متفاوت . خاطر همه هم باشه تام کلنسی ید طولایی در تجهیزات نظامی داره برای بازی های که نوسندگی کرده.
    ( تعصب الکی درست نیست )
    بر عکس هم دیگر MSG متمرکز بر روی داستان است و گزینه دوم براش مخفی کاری هست.
    اما SC برعکس اول تمرکزش بر روی مخفی کاری هست و بعد داستان.
    روش های هر دو نیز متفاوت هست.
    قدمت 1998 بازی MSG در برابر قدمت 2002 بازی SC دلیل بر ربرتری بازی MSG نیست.
    سینماتیک بودن بازی SC و گیم پلی سبک خودش و تمامی آن ، در برابر MSG که کلا نگاه ژاپنی به بازی دارد متفاوت هست .
    از نظر من این دو با هم نمیتونن مقایسه بشن ، چون اگه واقعا کسی بخواد بازی مخفی کاری انجام بده میره Thief بازی میکنه.
    در بازی SC مشخص هست که شما همیشه نمیتونید تمامی دشمنان و از بین ببرید.
    اما MSG براش فرقی نمیکنه ، کارش کشتنه!!
    و در نهایت از نظر بنده MSG یک بازی اکشن و بعد مخفی کاری
    ور بازی SC یک بازی کاملا مخفی کاری و در نهایت اکشن ( در لحظه ایی که انتظار نداری اکشن بازی اتفاق می افتد )

    از تمامی نسخه های SC خاطره دارم ( بدون تعصب ) اما یکی از زیبا ترین نسخه های بازی Splinter Cell: Double Agent بخاطر داستان بسیار قوی و خوبش.

    اینم متای اولین نسخه از هر دو بازی بر روی PC

    اما با این حال در نسخه های بعدی بازی MSG بود که بهترین متا ها رو دریافت کرد.
    اما باز هم در نقطه ایی با SC مواجه شد


    فرشاد جان یه مورد رو هم بگم با بخشی از حرفات موافقم ولی اینکه با توجه به متا و نمره بازی ارزیابی کنیم زیاد موافق نیستم، خودت بهتر میدونی خیلی از بازیها بودن که شاید ما خیلی ازشون خوشمون اومده ولی نمره خیلی پایینی گرفتن یا برعکس یه بازی بوده که موندیم که این نمره رو کی به این بازی داده و چطور همچین نمره ای میتونه بگیره، بعد این دو بازی هم یه 3-4 سالی باهم فاصله دارن و 3-4 سال هم برای گیم کم نیست و کلی تکنولوژی و امکانات تغییر پیدا میکنه به علاوه اینکه تو خود سایتهای گیم هم میبینی نمره یه بازی کلی با سایت دیگه فرق میکنه این مشخص کننده اینه که سلیقه ها فرق میکنه و این نمره ها هم یه معیار استاندارد برای سنجش گیم نیستن.
    گیم کلا یه چیز سلیقه ای هست ممکنه مثلا من از یه گیمی خوشم بیاد که تو 100 نفر فقط 2-3 نفرشون ازش خوششون بیاد یا ممکنه یه گیمی باشه که من جزو اکثریت طرفداران اون گیم باشم، البته در مورد بازیهای ژاپنی تنها ما نیسیتیم کلا کشورهای اروپایی هم یه سری هستن که با اکثر گیمهای ساخت ژاپن مشکل دارن چون سبکشون کاملا متفاوت با چیزی که اینا میخوان هست، معمولا گیم سازهای ژاپنی از تخیل و همینطور فرهنگشون زیاد تو بازیهاشون استفاده میکنن که برعکس کشورهای اروپایی و امریکایی دوست دارن گیمهای واقع گرایانه بازی کنن، البته اینم دلیلی به این نیست که به کل بازیهای ژاپنی رو کنار بذارن اتفاقا همین بازیهای تخیلی مثل final fantasy تو این کشورها هم فروش زیادی داشتن و طرفدارای زیادی دارن.
    در کل به نظرم این دو بازی هم مقایسه نشن بهتره من خودم هم اسپلینتر سل و هم متال گیر رو از نسخه های اول بازی کردم مثل فرشاد جان از اسپلینتر سل هم کلی خاطره دارم و هر کدوم از این دو رو هم جای خودشون دوست دارم. سبکشون رو درسته که یک کلمه مخفی کاری به کار برده میشه و تو یه دسته قرار میدن ولی در واقع هرکدوم خصوصیات خاص خودشون رو دارن و تفاوتهای زیادی باهم دارن، یعنی اگه مقایسه کنیم بدون شک هرکدوم مواردی برای برتری نسبت به دیگری دارن.
    حالا من شما رو نمیدونم ولی خودم هردوشون رو دوست دارم و ازشون لذت میبرم.


    Motherboard : Divine Monad Processor : Mind
    Main Memory : Subconscious Mind Graphics Card : Imagination
    Cooling : Emotion Power Supply : Belief System
    LIFE isn't about finding yourself
    LIFE is about creating yourself

    George Bernard Shaw

  20. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Emir تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th August 2014),Blue Rose (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),smrbh (15th August 2014)



  21. #1840
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Emir نمایش پست ها
    فرشاد جان یه مورد رو هم بگم با بخشی از حرفات موافقم ولی اینکه با توجه به متا و نمره بازی ارزیابی کنیم زیاد موافق نیستم، خودت بهتر میدونی خیلی از بازیها بودن که شاید ما خیلی ازشون خوشمون اومده ولی نمره خیلی پایینی گرفتن یا برعکس یه بازی بوده که موندیم که این نمره رو کی به این بازی داده و چطور همچین نمره ای میتونه بگیره، بعد این دو بازی هم یه 3-4 سالی باهم فاصله دارن و 3-4 سال هم برای گیم کم نیست و کلی تکنولوژی و امکانات تغییر پیدا میکنه به علاوه اینکه تو خود سایتهای گیم هم میبینی نمره یه بازی کلی با سایت دیگه فرق میکنه این مشخص کننده اینه که سلیقه ها فرق میکنه و این نمره ها هم یه معیار استاندارد برای سنجش گیم نیستن.
    گیم کلا یه چیز سلیقه ای هست ممکنه مثلا من از یه گیمی خوشم بیاد که تو 100 نفر فقط 2-3 نفرشون ازش خوششون بیاد یا ممکنه یه گیمی باشه که من جزو اکثریت طرفداران اون گیم باشم، البته در مورد بازیهای ژاپنی تنها ما نیسیتیم کلا کشورهای اروپایی هم یه سری هستن که با اکثر گیمهای ساخت ژاپن مشکل دارن چون سبکشون کاملا متفاوت با چیزی که اینا میخوان هست، معمولا گیم سازهای ژاپنی از تخیل و همینطور فرهنگشون زیاد تو بازیهاشون استفاده میکنن که برعکس کشورهای اروپایی و امریکایی دوست دارن گیمهای واقع گرایانه بازی کنن، البته اینم دلیلی به این نیست که به کل بازیهای ژاپنی رو کنار بذارن اتفاقا همین بازیهای تخیلی مثل final fantasy تو این کشورها هم فروش زیادی داشتن و طرفدارای زیادی دارن.
    در کل به نظرم این دو بازی هم مقایسه نشن بهتره من خودم هم اسپلینتر سل و هم متال گیر رو از نسخه های اول بازی کردم مثل فرشاد جان از اسپلینتر سل هم کلی خاطره دارم و هر کدوم از این دو رو هم جای خودشون دوست دارم. سبکشون رو درسته که یک کلمه مخفی کاری به کار برده میشه و تو یه دسته قرار میدن ولی در واقع هرکدوم خصوصیات خاص خودشون رو دارن و تفاوتهای زیادی باهم دارن، یعنی اگه مقایسه کنیم بدون شک هرکدوم مواردی برای برتری نسبت به دیگری دارن.
    حالا من شما رو نمیدونم ولی خودم هردوشون رو دوست دارم و ازشون لذت میبرم.
    خوب عزیزم ، من کلا بازی های مخفی کاری و دوست دارم ، از سری اول MGS و SC ، و همچنین HITMAN ، با اینکه HITMAN جزو گروه مخفی کاری قرار نمیگیره و کاملا متفاوت هست ، اما عملیات مخفی کاریش خودشو در این گروه نشون میده.
    از نظر من بازی خوب باید فکر و به کار بگیره.
    سبک این دو بازی هم کلا با هم متفاوت هستند. ( با نظرت موافقم همانطور که قبلا گفتم )
    ( اما اگر سعی بشه جاهایی که به نفع کسی هست متای بازی و در نظر نگیریم و جایی که به نفع نیست متای بازی و در نظر نگیریم همچین خوشایند نیست )
    خاطرم هست سر بازی WD و GTA V متای بازی مهمترین بحث صحبت برخی از دوستان بود!!!
    به هر حال این دو بازی بسیار زیبا هستند. SC,MGS


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Blue Rose (15th August 2014),Emir (15th August 2014),mohammad72 (16th August 2014),smrbh (15th August 2014)




کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •