به تازگی چندین وب سایت اقدام به بررسی و معیار سنجش از بازی جدید Gears Of War 4 کرده اند که این بازی از قابلیت گرافیکی D3D12 و ACEs پردازش ناهمگون پشتیبانی میکند، در این بررسی ها از کارتهای گرافیکی هر دو شرکت سازنده چه از نسل جدید و پیشین مورد بررسی قرار گرفته است.
بررسی های صورت گرفته در این بازی این هستش که هر چقدر تعداد هسته ها و Thread در پردازنده بیشتر باشد ما شاهد و یا افزایش کارایی (فریم) خواهیم بود، این بازی می تواند گفت به صورت بهینه می تواند از هسته های پردازنده و نخ ها به درستی استفاده کنند و بار پردازشی را بین این هسته ها همه پخشی کند. دو شرکت AMD و nvidia به تازگی اقدام به معرفی درایور برای بازی Gears of War 4 کرده اند و در بعضی از تست ها در جدیدترین درایورها استفاده نشده بعضی از سایتها اعلام کرده اند به زودی تصاویر جدید و تست ها از درایورها نسخه جدید را منتشر خواهند کرد. درایور استفاده برای محصولات AMD نسخه قدیمی می باشد که AMD به تازگی درایور 16.10.1 را منتشر کرده است که منتظر هستیم تا این درایور بهینه شده برای بازی مورد بررسی قرار بگیرد.
=====================================
============================================
================================================== =
تست پردازنده ها : مقدار استفاده از هسته های فیزیکی و نخ ها :