قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 31
Like Tree24Likes

موضوع: تست کارت های گرافیکی در بازی Dirt Rally

  1. #1
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.

    تست کارت های گرافیکی در بازی Dirt Rally





    در این تست قصد داریم از بازی مشهور Dirt Rally که یک عنوان AMD EV می باشد توسط وب سایت Computer Base صورت پذیرفته است قرار دهیم. در این تست ما شاهد اجرای روان تمامی کارهای گرافیک چه AMD و NVIDIA خواهیم بود در نبود استفاده از کدهای GAMEWORKS کاربران میتوانند فریم ریت مناسب و بازی را به صورت نرم و بدونه کرش و افت فریم و بد پورت شدن مشکلات که همیشه همراه با عناوین که با GAMEWORKS امیخته شده اند داریم ولی این عنوان AMD Gaming Evolved میباشد کاربران Nvidia هم می توانند به راحتی این بازی بدونه مشکلی اجرا کنند.

    ================================================== =========

    جالبه هر وقت عنوانی با GAME Works عرضه شده و Nvidia توش دست داشته شاهد این مشکلات بودیم : COD BLACK OPSIII مشکل Memory Leaks ، در بازی Batman AK مشکل افتضاح پورت شدن ، یا مشکل در بهینه شدن استفاده از چینش SLI و یا CrossFireX یا Stutter ها موج می زنند CPU Bottleneck ، پایین ترین سطح بهینه سازی زمانی که Nvidia با استفاده از GAME WORKS تو بازی دستکاری میکند. اینها تازه کوچک ترین مشکلات Nvidia هستش تو بازیها ایجاد میکند تنها کارت گرافیک GTX 980 TI می تونه از پس تمام ویژگی های GameWorks بر بیاد


    ================================================== =========

    دوستان توجه کنند:



    این یک نمونه استفاده از GAME WORKS و AMD GE استفاده شده در بازی

    اختلاف دو Avg میان دو کارت گرافیک R9 280X و GTX 960 با استفاده از GAME WORKS و بدونه استفاده از GAME WORKS

    ببینید چقدر اختلاف و کارایی هستش ، وقتی میگم Game Works اشغال هستش به اقا بر می خوره




    GTX960


    Gameworks - Project cars 1080p = min 26fps/ avg 29fps
    Gaming Evolved - Dirt Rally 1080p = min 46fps/ avg 55fps

    R9 280X


    Gameworks - Project cars 1080p = min 27fps/ avg 32fps
    Gaming Evolved - Dirt Rally 1080p = min 61fps/ avg 77f


    ================================================== ==========================

    تست صورت گرفته از سه وضوح تصویر Full HD - Quad HD - 4K با بالاترین سطح تنظیمات.










    ==================






    ========================


    ویرایش توسط TERRORIST : 12th December 2015 در ساعت 03:17 PM


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  2. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (17th December 2015),golabettruter (12th December 2015),magiteq (17th December 2015),mohammad72 (18th December 2015),msover (12th December 2015),Olesius (17th December 2015),Optimus Prime (15th December 2015),SaeedSYS (12th December 2015),SYNCMASTER (12th December 2015)



  3. #21
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها

    تمام بازی هایی که در حال حاظر تهیه میشن اول و اول برای GCN توسعه داده میشن . این واضح هست چون بازی ها بورت کنسولی و برای کنسول ها بهینه میشوند . حتی با این وجود باز هم انویدیا عملکرد برتری رو به نمایش میگذاره .




    . همه اونها هم برای GCN توسعه و بهسازی شدن چون کنسول ها GCN هستند





    .
    کاملاصحیح هستش
    باید ازحق نگذریم که این بازی هایی که الان داریم همه براساس gcnهستند
    اگه غیر ازاین بود معلوم نبود چه بر سر amdمیومد!

    یکی ازدلایلی که رفتم کارت amdخریدم همین gcnبود
    چونکه میدونم حداقل تا وقتی کنسول های نسل فعلی هستند بازی ها براساس اونها یعنی gcnساخته وبهینه میشه
    amdهم به همین خاطر هستش که ازسری7000تا الان سه نسل داره براساس gcnپیش میره
    ویرایش توسط SYNCMASTER : 16th December 2015 در ساعت 12:11 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    P_A_Y_A_M (16th December 2015),Veyron (16th December 2015)



  5. #22
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SYNCMASTER نمایش پست ها
    کاملاصحیح هستش
    باید ازحق نگذریم که این بازی هایی که الان داریم همه براساس gcnهستند
    اگه غیر ازاین بود معلوم نبود چه بر سر amdمیومد!

    یکی ازدلایلی که رفتم کارت amdخریدم همین gcnبود
    چونکه میدونم حداقل تا وقتی کنسول های نسل فعلی هستند بازی ها براساس اونها یعنی gcnساخته وبهینه میشه
    amdهم به همین خاطر هستش که ازسری7000تا الان سه نسل داره براساس gcnپیش میره
    من نمیدونم تا کی میخوان ضعف های مسائل رو بندازن گردن این یکی و اون یکی . بازی ها به شکل بنیادی برای GCN تولید میشن و به سازی می شوند . والبته این برای کاربرای AMD همونجور که SYNCMASTER زیز گفتن بسیار هم خوب هست .

    انویدیا همین الان چند پله از AMD برای هر عنوان جدید عقبتر هست . .واقعا تیم درایوری انویدیا کار سختی رو پیش رو دارن . نه تنها این بلکه انیویدیا باید برای 3 معماری ( فرمی - کپلر ماکسول) بهینه سازی هارو انجام بده اما AMD در حال حاظر تنها یک GCN رو مقابل داره .

    در عناوین AMD Gaming evolved جز tomb raider میشه گفت هیچ تکنیک خاص و قابل عرضی از طرف amd برای متفاوت کردن عنوان pc نسبت به نسخه کنسولی نمیبینیم اما در عناوین اخیر که از کتابخانه GW بهره میبرند هر یک به شکلی تکنیک خاصی رو پشتیبانی میکنند اخرینش هم Wave work برای just caus بود . اگر GW بد بود تنها عنوانی که AMD در E3 با اون FURY رو تبلیغ میکرد عنوان FARCY 4 nvidia GW نمی شد .

    انویدا بدون حاشیه سازی و جنجال و انداختن ضعف در بخشی به گردن دیگران به شکل خوبی کارشو انجام میده . نمیاد ادیتور سایت های بررسی کننده عین Tech report رو بخره و استخدام بکنه . حقایق واضح هستند به همین علت تونسته به سهم 82% ای و سود آوری بسیار خوب شرکتش رو برسونه . تمام اینها بدون کمک از Water cool و HBM و Maxed clock و مصرف بیشتر و ... هست . کار به جایی برسه که تراشه 2.9 بیلیون ترانزیستوری 960 بتونه با تراشه 5 بیلیون ترانزیستوری 380 رقابت بکنهموردی که خیلی این مدت سر زبون هاست و برتری 380 در بعضی عناوین با مصرف بیشتر از حتی gtx970 این مدت سر زبان هاست .


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    P_A_Y_A_M (16th December 2015),SYNCMASTER (16th December 2015)



  7. #23
    OCH Member
    P_A_Y_A_M آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تنکابن
    نام واقعی
    PaYaM
    نوشته ها
    43
    تشکر شده 97 بار در 36 پست
    P_A_Y_A_M آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    HBO مبتکرش انودیا نبوده HBO+ رو انودیا یه سری چیزا بهش اضافه کرده و به انحصار خودش در اورده
    HBO در بازی بتل 3 و4 هست میتونید مشاهده کنید این بازیها تایتلش انودیا نیست و AMD هست
    TXAA انحصاری و رویه کارتهای AMD کار نمیکنه شما میتونی خودت امتحان کنی با یک کارت AMD بری داخل بازی و ببینی اصلا وجود نداره بنده خودم با کارت 290 تست کردم در بازی اساسینز سیندی کیت و گزینه TXAA وجود نداره و فقط MSAA با تنظیمات دیگه هست
    بازی فارکرای 4 در نمایشگاه به خاطر موتور بهینه بازی بود که با کارت فیوری نشون دادن نه به خاطر نشون دادن اجرای تکنیک های انودیا چون در این صورت خود AMD خراب میشد

    بازی Ashes of singulraty هم با درایور جدید انودیا بهتر اجرا شد اما با حذف ASYNC COMPUTE و یا غیر فعال کردنش در تستهایی که با درایور جدیدش بیرون اومد اصلا حرفی از تنظیمات بازی و فعال بودن ASYNC COMPUTE زده نشد

    میشه 90 درصد بازیهایی که از GW استفاده کردن رو حداقل 20 تاشو اسم ببری تا این امار دقیق دست ما بیاد

    بازیهای GOTY شده AMD هم زیاده دراگون ایج اینکوئسشن تامبرایدر اسنایپر الایت2 DEUS EX .....

    قسمت انلاین بازیهای بتل 3 و 4 و حتی بتل هاردلاین تمامی بازیهای انودیا تایتل رو میزاره داخل خورجینش
    جز دراگون ایج بقیه کی گوتی شدن ما خبر نداریم؟
    یعنی واقعا" شما داری بازی fps رو با عناوین RPG انویدیا تایتل مقایسه میکنید؟؟!!!! منظورتون همینه دیگه اگه اشتباه نکنم من خودم طرفدار سرسخت مولتی بتلم ولی مقایسش با RPG ها شوخیه که اصن شوخیشم قشنگ نیست


    Motherboard : ASUS-P8H77-VLE Processor : COR i7 2700k
    Main Memory : 16GB B1600 Graphics Card : Gigabyte Geforce GTX 970 G1 Gaming
    Cooling Power Supply : GREEN 585 B

  8. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از P_A_Y_A_M تشکر کرده اند:

    SYNCMASTER (16th December 2015),Veyron (16th December 2015)



  9. #24
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    HBO مبتکرش انودیا نبوده HBO+ رو انودیا یه سری چیزا بهش اضافه کرده و به انحصار خودش در اورده
    HBO در بازی بتل 3 و4 هست میتونید مشاهده کنید این بازیها تایتلش انودیا نیست و AMD هست

    ای خدا چون HBAO توی bf4 که عنوان amd sponser بوده پس مال انویدیا نیست ؟ آره ؟

    انویدیا در Siggarph سال 2008 از تکنیک دقیق تر اما سنگین تر AO خودش یعنی HBAO رونمایی کرد ( یک سال پس از SSAO معرفی شده توسط ولادمیر کایالین از اعضای Crytec ) این تکنیک بعد ها در عناوین battlefield هم استفاده شد .

    نمونه اولیه اش battlfield Bad company بود که از این تکنیک ابداعی انویدیا استفاده کرد . بعد ها در BF3 و BF4 هم استفاده شد . HBAO+ نوع جدیدتر و ارتقاء یافته تر HBAO هست که AO بسیار دقیق رو ایجاد میکنه اما قدرت محاسباتی زیادی رو طلب میکنه

    گلاب جان وقتی اینجور نظراتت رو میبینیم سریع یاد این میوفتم :

    نورپردازی vxgi ربطی به پردازنده گرافیکی ندارد یعنیپردازنده گرافیکی باعث ایجاد این نوع نورپردازی نیست
    با این فکت ها قبر موسس D3D رو میلرزونی . نکن این کارو

    نقل قول نوشته اصلی توسط P_A_Y_A_M نمایش پست ها
    جز دراگون ایج بقیه کی گوتی شدن ما خبر نداریم؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط P_A_Y_A_M نمایش پست ها
    یعنی واقعا" شما داری بازی fps رو با عناوین RPG انویدیا تایتل مقایسه میکنید؟؟!!!! منظورتون همینه دیگه اگه اشتباه نکنم من خودم طرفدار سرسخت مولتی بتلم ولی مقایسش با RPG ها شوخیه که اصن شوخیشم قشنگ نیست


    اینکه DICE کارش درسته اصلا هیچ شکی نیست . اما این وسط AMD را که حتی یه تکنیک گرافیکی هم به محصولاتش نداده من نمیدونم چه دخلی داره این وسط . باز انویدیا در BF4 و BF3 یک HBAO رو اضافه کرده و AMD فقط SpOnser اش بوده و برای سخت افزار خودش بهینه کرده .

    یعنی انصافا توی همین 2 مورد BF4 و BF3 اثر تکنیک انویدیا هست اما AMD نقش .... رو بازی کرده . تازه این بازی AMD Sponser ای هم هست .
    ویرایش توسط Veyron : 16th December 2015 در ساعت 03:22 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    P_A_Y_A_M (16th December 2015),SYNCMASTER (16th December 2015)



  11. #25
    OCH Member
    P_A_Y_A_M آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تنکابن
    نام واقعی
    PaYaM
    نوشته ها
    43
    تشکر شده 97 بار در 36 پست
    P_A_Y_A_M آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    ای خدا چون HBAO توی bf4 که عنوان amd sponser بوده پس مال انویدیا نیست ؟ آره ؟

    انویدیا در Siggarph سال 2008 از تکنیک دقیق تر اما سنگین تر AO خودش یعنی HBAO رونمایی کرد ( یک سال پس از SSAO معرفی شده توسط ولادمیر کایالین از اعضای Crytec ) این تکنیک بعد ها در عناوین battlefield هم استفاده شد .

    نمونه اولیه اش battlfield Bad company بود که از این تکنیک ابداعی انویدیا استفاده کرد . بعد ها در BF3 و BF4 هم استفاده شد . HBAO+ نوع جدیدتر و ارتقاء یافته تر HBAO هست که AO بسیار دقیق رو ایجاد میکنه اما قدرت محاسباتی زیادی رو طلب میکنه

    گلاب جان وقتی اینجور نظراتت رو میبینیم سریع یاد این میوفتم :



    با این فکت ها قبر موسس D3D رو میلرزونی . نکن این کارو



    اینکه DICE کارش درسته اصلا هیچ شکی نیست . اما این وسط AMD را که حتی یه تکنیک گرافیکی هم به محصولاتش نداده من نمیدونم چه دخلی داره این وسط . باز انویدیا در BF4 و BF3 یک HBAO رو اضافه کرده و AMD فقط SpOnser اش بوده و برای سخت افزار خودش بهینه کرده .

    یعنی انصافا توی همین 2 مورد BF4 و BF3 اثر تکنیک انویدیا هست اما AMD نقش .... رو بازی کرده . تازه این بازی AMD Sponser ای هم هست .
    من کاری به تکنیک ندارم ایشون گفتن بتل می ارزه به کل بازی های انویدیا تایتل خب این وسط عناوین بزرگی هستن که تو سبک RPG هستن که اصلا" قابل قیاس نیستن این دو سبک چه محتوا چه گیمپلی و این قضیه برام به هیچ عنوان قابل هضم نیست چون بخوایم مقایسه کنیم fps اشغالی نیست در مقابل RPG تنها نقطه قوت FPS هم بخش مولتی پلیر هست که اونم برای مدت محدود .
    در ضمن من هم به بازی های دایس علاقه دارم (مولتی پلیر) ولی ایشون جمع زدن همه رو برا همین اینو گفتم .


    Motherboard : ASUS-P8H77-VLE Processor : COR i7 2700k
    Main Memory : 16GB B1600 Graphics Card : Gigabyte Geforce GTX 970 G1 Gaming
    Cooling Power Supply : GREEN 585 B

  12. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از P_A_Y_A_M تشکر کرده است:

    Veyron (16th December 2015)



  13. #26
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    نکته جالبی که ذهن منو به خودش مشغول کرده اینه که معمولا شرکتهای بزرگ وقتی برای محصولاتشون درایو جدید ارائه میدن باعث پیشرفت و افزایش پرفومنس میشن

    اما چرا AMD وقتی درایو جدید میده برعکس خودزنی میکنه







    [Only registered and activated users can see links. ]


    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط VFSDF : 15th January 2016 در ساعت 12:36 PM
    Veyron likes this.


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  14. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    ErfanDL (15th January 2016),moc (15th January 2016),Optimus Prime (19th January 2016),SYNCMASTER (15th January 2016),Veyron (15th January 2016)



  15. #27
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط VFSDF نمایش پست ها
    نکته جالبی که ذهن منو به خودش مشغول کرده اینه که معمولا شرکتهای بزرگ وقتی برای محصولاتشون درایو جدید ارائه میدن باعث پیشرفت و افزایش پرفومنس میشن

    اما چرا AMD وقتی درایو جدید میده برعکس خودزنی میکنه







    [Only registered and activated users can see links. ]


    [Only registered and activated users can see links. ]
    تو درایورهای قبلیAMD از زمان که CRIMSON اومد AMD برا بدست آوردن فریم بالاتر کلی باگ و مشکل تو بازی ها درست کرده بود ولی فریم گیری و مشکل گرما (البته بغیر از چند مدل که مشکل ولتاژ پیدا کرده بودند) به طور کاملا محسوس بهتر شده بود
    مثلا تو بازی Fallout 4 که به شخصه امتحان کرده بودم قبل از ارائه crimson بازی با کلی لگ و افت فریم و بالا رفتن دما کارت همراه بود که با اومدن crimson خیلی خیلی بهتر شد و تقریبا لگی دیده نمیشد ولی کلی باگ درست کرده بود مثلا مینی مپ پایین رو درست نشون نمیداد و اگر چند چند چیز لایه لایه روی هم بودند بعضی مواقع جسم نزدیکتر دیده نمیشد و میشه گفت کیفیت تصویر و رنگ ها و سایه ها کم شد و زاویه ها نرمی خودشونو از دست داده بودند
    ولی با اومدن Hotfix این باگ ها بر طرف شد ولی موضوع فریم گیری و لگ دار شدن و کیفیت تصویر بازی به نظر از قبل از اومدن Crimson بدتر شده و بعضی مواقع لگ به حد بسیار زیادی آزار دهنده میشه و وسط درگیری ها اعصاب آدمو خراب میکنه
    کارت مورد استفاده 290X بوده نه یه کارت میانرده
    Veyron and SYNCMASTER like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (19th January 2016),SYNCMASTER (15th January 2016),TERRORIST (15th January 2016),Veyron (15th January 2016),VFSDF (15th January 2016)



  17. #28
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها
    تو درایورهای قبلیAMD از زمان که CRIMSON اومد AMD برا بدست آوردن فریم بالاتر کلی باگ و مشکل تو بازی ها درست کرده بود ولی فریم گیری و مشکل گرما (البته بغیر از چند مدل که مشکل ولتاژ پیدا کرده بودند) به طور کاملا محسوس بهتر شده بود
    مثلا تو بازی Fallout 4 که به شخصه امتحان کرده بودم قبل از ارائه crimson بازی با کلی لگ و افت فریم و بالا رفتن دما کارت همراه بود که با اومدن crimson خیلی خیلی بهتر شد و تقریبا لگی دیده نمیشد ولی کلی باگ درست کرده بود مثلا مینی مپ پایین رو درست نشون نمیداد و اگر چند چند چیز لایه لایه روی هم بودند بعضی مواقع جسم نزدیکتر دیده نمیشد و میشه گفت کیفیت تصویر و رنگ ها و سایه ها کم شد و زاویه ها نرمی خودشونو از دست داده بودند
    ولی با اومدن Hotfix این باگ ها بر طرف شد ولی موضوع فریم گیری و لگ دار شدن و کیفیت تصویر بازی به نظر از قبل از اومدن Crimson بدتر شده و بعضی مواقع لگ به حد بسیار زیادی آزار دهنده میشه و وسط درگیری ها اعصاب آدمو خراب میکنه
    کارت مورد استفاده 290X بوده نه یه کارت میانرده
    مدل گرافیکتون چی هست moc عزیز . تنظیمات بازی رو میتونید قرار بدید ببینم ؟ در چه رزولوشن و تنظیماتی بازی میکنید ؟

    البته این تاپیک مناسب طرح این مشکل نیست . با خاموش کردن godray فریم ریت و لگ خیلی بهتر میشه هرچند تجربه نور پردازی بازی خیلی کاهش پیدا میکنه چون واقعا godray چهره خوبی به بازی میده .

    نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها
    مدل کارت رو نوشته بودم 290X
    نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها
    مقادیر draw distance و غیره رو در تگ view distance میانه بگذارید ( یعنی خط تا وسط باشه حتما - حالا کمتر باشه بهتر)

    shadow quality حتما HIGH باشه چون تفاوتی با Very high نداره و ناچیزه - AF یا Ansitropic filtring هم روی 8 قرار بدید ( هرچند میدونم سبک ترین تکنیک هست اما سربار اضافی نزاره رو دستورات )

    باقیه گزینه هام خوبه - نباید مشکلی داشته باشه . 290 باید به راحتی از پس این بازی بر بیاد . این بازی روی رم سیستم و پردازنده بسیار حساس هست چون open world اهه .

    بیشتر موارد لگ و غیره به علت طول بلند سایه گذاری روی اجسام در فواصل بسیار دور هست ( long distance shadow prb) بی خود روی اجسام دور و حتی پشت بافر z هم سایه زنی میکنه که نیازی نیست .

    حالا shadow رو های کنید و اندکی با تنظیمات بازی کنید امیدوارم بهتر بشه - نشد باید بریم سراغ آبدیت های بازی
    ویرایش توسط Veyron : 15th January 2016 در ساعت 07:57 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    moc (15th January 2016),SYNCMASTER (15th January 2016),TERRORIST (15th January 2016),VFSDF (15th January 2016)



  19. #29
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    مدل گرافیکتون چی هست moc عزیز . تنظیمات بازی رو میتونید قرار بدید ببینم ؟ در چه رزولوشن و تنظیماتی بازی میکنید ؟

    البته این تاپیک مناسب طرح این مشکل نیست . با خاموش کردن godray فریم ریت و لگ خیلی بهتر میشه هرچند تجربه نور پردازی بازی خیلی کاهش پیدا میکنه چون واقعا godray چهره خوبی به بازی میده .
    مدل کارت رو نوشته بودم 290X

    Veyron likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده اند:

    Veyron (15th January 2016),VFSDF (15th January 2016)



  21. #30
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها
    تو درایورهای قبلیAMD از زمان که CRIMSON اومد AMD برا بدست آوردن فریم بالاتر کلی باگ و مشکل تو بازی ها درست کرده بود ولی فریم گیری و مشکل گرما (البته بغیر از چند مدل که مشکل ولتاژ پیدا کرده بودند) به طور کاملا محسوس بهتر شده بود
    مثلا تو بازی Fallout 4 که به شخصه امتحان کرده بودم قبل از ارائه crimson بازی با کلی لگ و افت فریم و بالا رفتن دما کارت همراه بود که با اومدن crimson خیلی خیلی بهتر شد و تقریبا لگی دیده نمیشد ولی کلی باگ درست کرده بود مثلا مینی مپ پایین رو درست نشون نمیداد و اگر چند چند چیز لایه لایه روی هم بودند بعضی مواقع جسم نزدیکتر دیده نمیشد و میشه گفت کیفیت تصویر و رنگ ها و سایه ها کم شد و زاویه ها نرمی خودشونو از دست داده بودند
    ولی با اومدن Hotfix این باگ ها بر طرف شد ولی موضوع فریم گیری و لگ دار شدن و کیفیت تصویر بازی به نظر از قبل از اومدن Crimson بدتر شده و بعضی مواقع لگ به حد بسیار زیادی آزار دهنده میشه و وسط درگیری ها اعصاب آدمو خراب میکنه
    کارت مورد استفاده 290X بوده نه یه کارت میانرده
    منم باcrimsonمشکل دارم
    قبل ازcrimson باهمون کاتالیست15.9.1betaداشتیم زندگی میکردم بدون افت فریم ولگ و مشکلات حرارتی وباگ توبازی ها
    اما اینcrimsonاومد زندگیم بهم ریخت بعدازدانلودونصب سه تانسخه ازcrimsonدوباره نتیجه گرفتم برگردم به همون کاتالیست 15.9.1نازنین!!!
    کاتالیست مرحوم!خدابیامرزدش عجب درایوری بود
    VFSDF and Veyron like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    moc (15th January 2016),Veyron (15th January 2016),VFSDF (15th January 2016)



صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •