قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 31
Like Tree24Likes

موضوع: تست کارت های گرافیکی در بازی Dirt Rally

  1. #1
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.

    تست کارت های گرافیکی در بازی Dirt Rally





    در این تست قصد داریم از بازی مشهور Dirt Rally که یک عنوان AMD EV می باشد توسط وب سایت Computer Base صورت پذیرفته است قرار دهیم. در این تست ما شاهد اجرای روان تمامی کارهای گرافیک چه AMD و NVIDIA خواهیم بود در نبود استفاده از کدهای GAMEWORKS کاربران میتوانند فریم ریت مناسب و بازی را به صورت نرم و بدونه کرش و افت فریم و بد پورت شدن مشکلات که همیشه همراه با عناوین که با GAMEWORKS امیخته شده اند داریم ولی این عنوان AMD Gaming Evolved میباشد کاربران Nvidia هم می توانند به راحتی این بازی بدونه مشکلی اجرا کنند.

    ================================================== =========

    جالبه هر وقت عنوانی با GAME Works عرضه شده و Nvidia توش دست داشته شاهد این مشکلات بودیم : COD BLACK OPSIII مشکل Memory Leaks ، در بازی Batman AK مشکل افتضاح پورت شدن ، یا مشکل در بهینه شدن استفاده از چینش SLI و یا CrossFireX یا Stutter ها موج می زنند CPU Bottleneck ، پایین ترین سطح بهینه سازی زمانی که Nvidia با استفاده از GAME WORKS تو بازی دستکاری میکند. اینها تازه کوچک ترین مشکلات Nvidia هستش تو بازیها ایجاد میکند تنها کارت گرافیک GTX 980 TI می تونه از پس تمام ویژگی های GameWorks بر بیاد


    ================================================== =========

    دوستان توجه کنند:



    این یک نمونه استفاده از GAME WORKS و AMD GE استفاده شده در بازی

    اختلاف دو Avg میان دو کارت گرافیک R9 280X و GTX 960 با استفاده از GAME WORKS و بدونه استفاده از GAME WORKS

    ببینید چقدر اختلاف و کارایی هستش ، وقتی میگم Game Works اشغال هستش به اقا بر می خوره




    GTX960


    Gameworks - Project cars 1080p = min 26fps/ avg 29fps
    Gaming Evolved - Dirt Rally 1080p = min 46fps/ avg 55fps

    R9 280X


    Gameworks - Project cars 1080p = min 27fps/ avg 32fps
    Gaming Evolved - Dirt Rally 1080p = min 61fps/ avg 77f


    ================================================== ==========================

    تست صورت گرفته از سه وضوح تصویر Full HD - Quad HD - 4K با بالاترین سطح تنظیمات.










    ==================






    ========================


    ویرایش توسط TERRORIST : 12th December 2015 در ساعت 03:17 PM


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  2. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (17th December 2015),golabettruter (12th December 2015),magiteq (17th December 2015),mohammad72 (18th December 2015),msover (12th December 2015),Olesius (17th December 2015),Optimus Prime (15th December 2015),SaeedSYS (12th December 2015),SYNCMASTER (12th December 2015)



  3. #11
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    سعید جان کتابخانه گیم ورکس خیلی وسیع هست و ویژگی های ماورای تصوری به بازی ها میده . کی از اونها که بشدت سنگین هست و حتی 980ti هم با سختی زیادی از پسش بر میاد استفاده از voxel ها برای نور پردازی photo realstic هست .

    این تکنیک برای پیاده سازی نیازند Hardware accelerator هست که فقط در سری maxwel gen 2 هست در کپلر و ماکسول 1 یعنی 750ti و به قبل وجود نداره فقط سری 900 .



    این تکنیک با ردگیری indirect light ها با کمک Voxel ها نور پردازی رو میتونه ایجاد کنه پیش از این فقط در CGI ممکن بوده . تست اثرش هم در تست گرافیکی APPOLO 11 هست و فک بر انداز .

    این یکی از 10 ها فیچر کتابخانه GW هست سعید جان نه فقط یک Hair works . کلی ویژگی دیگه هم هست که در بازی های گوتی امسال هم استفاده شده .

    سنگینی تکنیک های انویدیا نشون میده که هنوز راه درازی تا رسیدن به سر حد photo realstic شدن داریم .

    ----

    اما در مورد بازی های اسپانسر amd - خوب میشه گفت صرفا sponcer ای هست و شما کمک تکنولوژیکی خاصی از طرف سازنده و یا در منو های بازی نمیبینی . به طور مثال dice استاد پولیش روی پلتفرم هاست اما خوب بنا به اسپانسر بودن amd دسترسی ویزه گذاشته .

    مورد بعد هم به علت اولویت داشت عناوین کنسولی به شکل عادی تمام بازی های این نسل برای GCN بهبود داده میشوند و اولویت هستند . شاید اگر این مورد برای انویدیا بود اختلاف ها خیلی بیشتر از اینها میشد .
    Optimus Prime likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Dezi (13th December 2015),Optimus Prime (16th December 2015),SaeedSYS (13th December 2015),SYNCMASTER (13th December 2015),TERRORIST (13th December 2015)



  5. #12
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    سعید جان کتابخانه گیم ورکس خیلی وسیع هست و ویژگی های ماورای تصوری به بازی ها میده . کی از اونها که بشدت سنگین هست و حتی 980ti هم با سختی زیادی از پسش بر میاد استفاده از voxel ها برای نور پردازی photo realstic هست .

    این تکنیک برای پیاده سازی نیازند Hardware accelerator هست که فقط در سری maxwel gen 2 هست در کپلر و ماکسول 1 یعنی 750ti و به قبل وجود نداره فقط سری 900 .



    این تکنیک با ردگیری indirect light ها با کمک Voxel ها نور پردازی رو میتونه ایجاد کنه پیش از این فقط در CGI ممکن بوده . تست اثرش هم در تست گرافیکی APPOLO 11 هست و فک بر انداز .

    این یکی از 10 ها فیچر کتابخانه GW هست سعید جان نه فقط یک Hair works . کلی ویژگی دیگه هم هست که در بازی های گوتی امسال هم استفاده شده .

    سنگینی تکنیک های انویدیا نشون میده که هنوز راه درازی تا رسیدن به سر حد photo realstic شدن داریم .

    ----

    اما در مورد بازی های اسپانسر amd - خوب میشه گفت صرفا sponcer ای هست و شما کمک تکنولوژیکی خاصی از طرف سازنده و یا در منو های بازی نمیبینی . به طور مثال dice استاد پولیش روی پلتفرم هاست اما خوب بنا به اسپانسر بودن amd دسترسی ویزه گذاشته .

    مورد بعد هم به علت اولویت داشت عناوین کنسولی به شکل عادی تمام بازی های این نسل برای GCN بهبود داده میشوند و اولویت هستند . شاید اگر این مورد برای انویدیا بود اختلاف ها خیلی بیشتر از اینها میشد .
    درود
    نورپردازی vxgi ربطی به پردازنده گرافیکی ندارد یعنی پردازنده گرافیکی باعث ایجاد این نوع نورپردازی نیست (اینها قابلیتهای دایرکت ایکس جدیده و پردازنده های گرافیکی چه انودیا و چه amd باید از اونها پشتیبانی کنن به خاطر همینه که هم در سری فیوری و سری 900 مشخص شد که هیچ کدومشون به طور کامل از قابلیتهای کامل dx12 پشتیبانی نمیکنن ) بنابراین این موتور بازی سازی هست که این طور قابلیت ها رو درش با توجه به نسخه های dx میگونجونن
    مثلا موتور کرای انجین 3 به بالا و یا حتی انریل انجین 4 یک سیستم همه جانبه و یک پارچه ی نور پردازی بر پایه ی تکنیک Voxel و ساختار Octree به شمار می رود که قابلیت نورپردازی محیط به شکل هم زمان را داراست و به طور مختصر با نام SVOTI شناخته می شود. در واقع از طریق سیستم SVOTI می توان تک تک اجزای محیط را به شکل کامل نور پردازی نمود و در کنار آن کاری کرد تا بر اساس تغییر منبع نور (اعم از تغییر رنگ ، تغییر جهت یا تغییر میزان روشنایی)، تمامی اجزای محیط به شکل پویا نسبت به آن واکنش نشان دهند.



    این تصویر شاید بتواند بخشی از رنگ و جلوه ی موجود در این دمو را به نمایش در آورد. نکته ی جالبی که در این تصویر به چشم می خورد وجود دو لامپ مجزا با دو نور کاملاً متفاوت (از لحاظ رنگی) در فضای این آشپزخانه است. در واقع سیستم نور پردازی SVOTI بسیار به تکنیک نور پردازی هم زمانی شباهت دارد که اخیراً اعضای شرکت انویدیا آن را در ساختار میان افزار GameWorks خود گنجانده اند و چندی پیش شاهد معرفی مختصر این تکنیک در نمایشگاه گیمز کام آلمان بودیم. جالب این جاست که در معرفی این تکنیک نورپردازی جدید، اعضای انویدیا نیز تاکید فراوانی بر پردازش هم زمان منابع مختلف نوری با رنگ های متفاوت از طریق سیستم نورپردازی نوین و هم زمان خود داشتند. امری که در سیستم نور پردازی موتور گرافیکی کرای انجین نیز به چشم می خورد

    اخرین نسخه از این دمو نسخه ی 0.5.0 بود که در واقع با ورژن 3.8.3 موتور گرافیکی کرای انجین آپدیت شده است. در این نسخه می توان علاوه بر ساعات مختلف روز، فضای شب و نورپردازی های مربوط به آن را نیز در محیط این خانه تجربه کرد و علاوه بر آن سیستم نور پردازی یک پارچه ی اجزای محیط هم بهبود قابل ملاحظه ای یافته است. علاوه بر آن رنگ ها و سایه ها نیز در این نسخه به شکل محسوسی پویا تر شده اند و سوای این امر بر تعداد و تنوع اثاثیه ی موجود در این خانه (محیط اصلی دمو) هم افزوده شده است. البته بر طبق گفته های Synce مواردی نظیر بازتاب های نوری پویا تر و همچنین سازگاری بیشتر سیستم نورپردازی SVOTI با ساختار کلی موتور کرای انجین جزو اهداف آتی این دمو است که شاید در آپدیت های بعدی آن لحاظ شوند. در کل می توان گفت که این دموی تکنیکی، بار دیگر به بهترین شکل ممکن توانسته تا پتانسیل های منحصر به فرد فنی موتور کرای انجین را در معرض دید هواداران شرکت کرایتک قرار دهد. اما در این میان هنوز هم این پرسش کلیدی وجود دارد که این قابلیت ها و پتانسیل ها کی و کجا قرار است به شکل عملی مورد استفاده قرار گیرند و تنها در قامت دمو های مختصر و نمایشی باقی نمانند.

    پس بنابراین این شیوه نورپردازی جز قابلیتهای موتور بازی سازی هست که سازنده اون به قابلتهای موتورش اضافه میکنه البته با توجه به قابلیتها و اپدیتهای dx11 به بالا که با توجه به این api سازنده انجین میتونه قابلیتهای موتورش رو بهبود بده

    اون
    real time voxel هم جز قابلیتهای موتور انریل انجین 4 هست چیزی که نسخه سومش ازش محروم بود و ربطی به سری
    900 انودیا نداره

    [Only registered and activated users can see links. ]


    ویرایش توسط golabettruter : 13th December 2015 در ساعت 09:15 AM
    TERRORIST likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (16th December 2015),SYNCMASTER (13th December 2015),TERRORIST (13th December 2015)



  7. #13
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    درود
    نورپردازی vxgi ربطی به پردازنده گرافیکی ندارد یعنی پردازنده گرافیکی باعث ایجاد این نوع نورپردازی نیست (اینها قابلیتهای دایرکت ایکس جدیده و پردازنده های گرافیکی چه انودیا و چه amd باید از اونها پشتیبانی کنن به خاطر همینه که هم در سری فیوری و سری 900 مشخص شد که هیچ کدومشون به طور کامل از قابلیتهای کامل dx12 پشتیبانی نمیکنن ) بنابراین این موتور بازی سازی هست که این طور قابلیت ها رو درش با توجه به نسخه های dx میگونجونن
    گلاب جان . چرا توی مسائل تکنیکی که نمیتونی بری در موردشون تحقیق کنی (شاید هم نمیخوای ) میای یه سری مقاله سخت افزار مگ و سایتای دیگه فارسی زبان میاری که بگی ما نیز هستیم . برای همین voxel base GI رو با VXGI قاطی میکنی بدون اینکه در موردش یه ذره تحقیقی کرده باشی .

    VXGI با مدل های دیگه Voxel GI متفاوت و نسل جدید ابداعی انویدیا هست - اونی که شما فرمودی مدل پیشنهادی کرایتک هست - ربطی به انویدیا vxgi نداره - که البته مبدع اولیه و تمام اینها CYRIL CRASSIN محقق انویدیا هست . اما VXGI با اونها مدل های قبلی تفاوت عمده ای دارد و بیشتر برای HW accelerator طراحی شده . اگرنه خود voxel ها از مدت ها قبل نسل dx11 از طرف انویدیا پیشنهاد شده بودند .

    نورپردازی vxgi ربطی به پردازنده گرافیکی ندارد یعنی پردازنده گرافیکی باعث ایجاد این نوع نورپردازی نیست
    نه البته این پردازش هامربوط به عمه ی سیستم هست - عمه سیستم وظیفه پردازش گرافیکی و نورپردازی را دارد . البته خاله ها هم دستی توی کار دارند . ( یعنی برم اینهارو برای مهد بگم بهتره ).

    --------------

    بگذریم بریم سر فرق VXGI با Voxel based GI های نسل قدیم .

    این فناوری بر میگرده به سال 2011 عصر سری 6000 AMD و 500 انویدیا . اینها همه با VXGI که نیازمند شتابدهنده سخت افزاری هست متفاوت هست .

    نور پردازی بر اساس و کمک از VOXEL ها برای اولین بار در سال 2011 توسط محققین انویدیا معرفی شد ( عصر سریGTX580/GTX570 ) تا جایگزینی برای روش های خطی نورپردزای دینامیکی اون زمان که بسیار سنگین به لحاظ محاسباتی بودند بشود .

    در مدل پیشنهادی انویدیا از شبکه voxel ها برای ذخیره سازی اطلاعات مکانی نور استفاده میشد . محقق ارشد انویدیا cyril crassin این تکنیک رو در همان سال ( یعنی 2011 ) در [Only registered and activated users can see links. ] توضیح داد و اولین و در ویدئویی GTC 2012 که اینجا هست اولین کاربرد عملی اون رو به معرض عموم نمایش گذاشت .[Only registered and activated users can see links. ]

    در دموی ELEMENTAL UE4 هم از فناوری voxel cone tracing که اون سال با هدای اولین GTX680 ها به کارند Epic games به نمایش گذاشتند . یعن با کپلر نسل اول این تکنیک پردازش کردند . (تکنیک نسل قبلی )

    اینها همه در سال 2011 الی 2012 و ابداع و معرفی استفاده از voxel ها به عنوان متدی جدید برای real time GI بود . قابل استفاده و توسعه برای همه . اما اینها با VXGI نسل بعدی انویدیا به کل متفاوت هست .

    اما VXGI چی هست و چه تفاوتی با فناوری های voxel ای نسل قبل ترش داره ؟؟

    از همان زمان معرفی voxel based GI انویدیا برای نسل بعد فناوری اون تحقیقات رو شروع کرده بود . پردازش VOXEL ای و ریل تایم Global illumination نیازند قدرت سخت افزاری بسیار زیادی هست و تقریبا با سخت افزار های فعلی بسیار بعیده بتوان به شکل گسترده از این قابلیت ها برای بهبود کیفیت نور پردازی استفاده کرد .

    به علت سنگینی بسیار زیاد voxel based GI انویدیا راه حلی برای این موضوع داد . شتبادهنده سخت افزاری یا HARDWARE ACCELERATOR فقط برای محاسبات مربوط به Voxel ها . اینجا بود که فناوری اختصاصی انویدیا VXGI ابداع شد . بخش نرم ازفری برای همه موجود هست اما شتبادنده سخت افزاری فقط برای سری 900 هست .

    VXGI تلفیق نرم افزار و شتابدهنده سخت افزاری بر روی یک بستر هست . با ارائه سری 900 انویدیا - این برند Hardware accelerator هایی بر روی تمام تراشه های معماری Maxwell gen 2 یعنی سری 900 قرار داد تا این تراشه ها بتوانند حجم عظیم و نور پردازی بسیار دقیق تری را بر مبنای voxel ها ایجاد کنند.

    این شتاب دهنده های سخت افزاری تنها و تنها بر روی سری 900 یا maxwell gen 2 موجود هست . با استفاده از این شتبادهنده ها و استفاده از MPA کارایی و سرعت پردازشی voxel ها تا 3 برابر مدل هایی هست که بدون استفاده از hw accelerator هستند .




    اینم از نقش هویج گون پردازنده گرافیکی و نقش موثر عمه و خاله در این تکنیک هست .

    این فناوری ابداعی انویدیا قابل استفاده برای همه سخت افزار هاست اما با استفاده از maxwell gen 2 سرعت محاسباتی نور پردازی vxgi تا 3 برابر سخت افزار های بدون VXGI HW accelerator هست . در حال حاظر فقط سری 900 از nvidia VXGI پشتیبانی میکنند اما در آینده احتمالا اون رو روی بستر گرافیک هایی که HW ACC ندارن هم گسترش خواهد داد . فعلا تراشه های که بستر شتبادهنده سخت افزاری دارند می تونند از vxgi پشتیبانی کنند . کارت هایی که فعلا از این تکنیک انویدیا استفاده میکنند :

    [Only registered and activated users can see links. ]

    حال نقش fury و amd که از طرف گلابتون عزیز عنوان شد این وسط و این تکنولوژی چه هست ؟ ( محصولات حاج عبدالله )

    غایت کلی انویدیا از چنین تکنولوژی هایی رو ریان از طرف انویدیا قشنگ گفته :

    and to further advance the state of PC graphics. In the gaming space in particular NVIDIA has a significant interest in making sure PC games aren’t just straight console ports that run at higher framerates and resolutions. This is the situation that has spurred on the development of [Only registered and activated users can see links. ] and technologies like VXGI, so that game developers can enhance the PC ports of their games with technologies that improve their overall rendering quality

    اینه تفاوت نگرش شرکتی مثل انویدیا به آینده PHOTO realstic Based Game graphics و 10 ها فیچر جدید که با اینکه پردازش زیادی رو میطلبند اما قدمی رو به جلو برای افزایش کیفیت گرافیک بازی های نسل بعد هست .

    درضمن این یکی از 10 ها ویژگی کتابخانه GW انویدیا هست . تازه ما در مورد یکی از اینها صحبت کردیم .

    اینها هم بخشی از ویژگی های کتابخانه GW و ویژگی های که به بازی های کامپیوتری داده :

    nVIDIA


    • [Only registered and activated users can see links. ] Enhanced Horizon Based Ambient Occlusion
    • [Only registered and activated users can see links. ] Temporal Anti-aliasing
    • [Only registered and activated users can see links. ] Improves on PCSS to reach new levels of quality and performance, with the ability to render cascaded shadow maps
    • [Only registered and activated users can see links. ] Combination of diffusion based DOF and a fixed cost constant size bokeh effect
    • [Only registered and activated users can see links. ] Library for implementing high-quality skin and eye shading
    • [Only registered and activated users can see links. ] Cinematic-quality ocean simulation for interactive applications
    • [Only registered and activated users can see links. ] Enabling simulation and rendering of fur, hair and anything with fibers
    • [Only registered and activated users can see links. ] Adding Global Illumination greatly improves the realism of the rendered image
    • [Only registered and activated users can see links. ] High definition smoke and fog with physical interaction as well as supernatural effects
    • [Only registered and activated users can see links. ] A grid based system for generating fire, smoke and explosion effects for games
    • [Only registered and activated users can see links. ] Scalable multi-platform game physics solution supporting a wide range of devices, from smartphones to high-end multicore CPUs and GPUs
    • [Only registered and activated users can see links. ] Quickly generate dynamic clothing. Artist focused with intuitive and easy authoring tools
    • [Only registered and activated users can see links. ] Enables artists to quickly generate pervasive destruction significantly enhancing the gaming experience
    • [Only registered and activated users can see links. ] Particles enable artists to easily provide a much more immersive environment by using physical particles which can interact e.g. with wind and explosion force fields. Particles can also be used to simulate fluids


    AMD

    Tress FX

    موارد استفاده شده انویدیا ؟ حداقل در 90% عناوین جدید ( شامل عناوین گوتی امسال Mgs v و witcher 3 و fall out 4 )

    موارد استفاده شده AMD ? فقط تامبریدر .

    نتیجه ؟ اشغال GW ---> فقط از طرف عشاق amd سایت och . کارت ها تقلبی و از رده خارج

    باو لاقل - لاقل آزاده باشید . خخخخخ
    ویرایش توسط Veyron : 13th December 2015 در ساعت 04:03 PM
    Optimus Prime likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    asdaf (13th December 2015),Dezi (13th December 2015),Optimus Prime (16th December 2015),P_A_Y_A_M (13th December 2015),SYNCMASTER (14th December 2015)



  9. #14
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    May 2015
    سن
    43
    نوشته ها
    62
    تشکر شده 144 بار در 53 پست
    Dezi آنلاین نیست.
    الان اینهایی که میگید به بازی دیرت رالی مربوط میشه؟
    من این بازی دیرت و دارم فریم میانگین یا avg در کارت 980 تی آی خیلی بیشتر از اینی هست که تست قرار دادید!!


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  10. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از Dezi تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (16th December 2015),Veyron (13th December 2015)



  11. #15
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Dezi نمایش پست ها
    الان اینهایی که میگید به بازی دیرت رالی مربوط میشه؟
    من این بازی دیرت و دارم فریم میانگین یا avg در کارت 980 تی آی خیلی بیشتر از اینی هست که تست قرار دادید!!
    نه بحث GW شد و من درموردش صحبت کردم بحث به VXGI رسید . بعد یکی از عشاق amd که مقالات SAKHTAFZAR mag میخونه به این نتیجه رسید :

    گلابتون :
    اون real time voxel هم جز قابلیتهای موتور انریل انجین 4 هست چیزی که نسخه سومش ازش محروم بود و ربطی به سری 900 انودیا نداره
    که باعث ایجاد مقاله بالا شد که لاقل اگر سواد خواندن انگلیسی ساده رو هم ندارید لاقل با ترنسلیتور برید ببنید VXGI چی هست . فرقش با Fation های دیگه شرکت ها مثل مال همون کرایتک چیه - اصلا مبدا و معرف و مخترع voxel کی هست .

    بعد از این آبرو ریزی ها نشه که بشه این جمله تاریخی

    نورپردازی vxgi ربطی به پردازنده گرافیکیندارد یعنی پردازنده گرافیکی باعث ایجاد این نوع نورپردازی نیست
    یعنی جد موسس ترانزیستور توی قبر لرزید با این جور فکت ها :sad کلا باید بریم d3d pipline هارو از نو بنویسیم- حس میکنم دارم با بچه های مهد صحبت میکنم . بعد از این همه توضیحاتی که توی این تاپیک ها دادیم اخرم نتیجش میشه این . سطح سواد سایت هم تبدیل به این قسم جملات میشه
    ویرایش توسط Veyron : 13th December 2015 در ساعت 04:43 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (16th December 2015),P_A_Y_A_M (16th December 2015),VFSDF (15th December 2015)



  13. #16
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    نه بحث GW شد و من درموردش صحبت کردم بحث به VXGI رسید . بعد یکی از عشاق amd که مقالات SAKHTAFZAR mag میخونه به این نتیجه رسید :



    که باعث ایجاد مقاله بالا شد که لاقل اگر سواد خواندن انگلیسی ساده رو هم ندارید لاقل با ترنسلیتور برید ببنید VXGI چی هست . فرقش با Fation های دیگه شرکت ها مثل مال همون کرایتک چیه - اصلا مبدا و معرف و مخترع voxel کی هست .

    بعد از این آبرو ریزی ها نشه که بشه این جمله تاریخی



    یعنی جد موسس ترانزیستور توی قبر لرزید با این جور فکت ها :sad کلا باید بریم d3d pipline هارو از نو بنویسیم- حس میکنم دارم با بچه های مهد صحبت میکنم . بعد از این همه توضیحاتی که توی این تاپیک ها دادیم اخرم نتیجش میشه این . سطح سواد سایت هم تبدیل به این قسم جملات میشه
    مستر شانده لیزه
    اینهم پاسخ amd به گیم ورک مسخره انودیا
    جدیدا شرکت amd در پاسخ به میانه افزار انودیا یعنی گیم ورک یک ابزار منبع باز (بر خلاف گیم ورک مسخره که فقط انحصاریه ) رو در اختیار سازندگان بازی های pc قرار داه که اسمش GPU open هست
    [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده است:

    TERRORIST (15th December 2015)



  15. #17
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    مستر شانده لیزه
    اینهم پاسخ amd به گیم ورک مسخره انودیا
    جدیدا شرکت amd در پاسخ به میانه افزار انودیا یعنی گیم ورک یک ابزار منبع باز (بر خلاف گیم ورک مسخره که فقط انحصاریه ) رو در اختیار سازندگان بازی های pc قرار داه که اسمش GPU open هست
    [Only registered and activated users can see links. ]
    شانده ليزه ؟ - گلاب جان من اسم شريف شمارو نميدونم براي همين از روي اكانتتون صداتون ميكنم -

    تقريبا اغلب‏. فيجر هاي انويديا Gw روي Amd هم قابل اجراست - مثل HbaO+ به جاي SSAO - بعضي از فيچر ها هم اصلا بخش شتابدهنده سخت افزاري نياز دارن كه فقط روي انويديا موجود هست مثل VXGI كه بحث شد

    Open gpu رو ديدم .
    اينكه AMD هم يك كتابخانه گرافيكي براي افزايش كيفيت بازي ها ارائه داده بعد از اين همه تاكيد هايي كه اين مدت منتقدانش بهش وارد كردن كار بسيار خوبي هست - بلاخره بايد يه فرقي بين كيفيت بازي هاي Pc با كنسول ها باشه نه فقط يك رزولوشن و فريم ريت بالاتر .

    منظور از open اينجا دسترسي دولوپر ها به پايين ترين سطح دسترسي به Gpu programming محصولات Amd هست منظورopen اينجا open source بودن نيست هرچند كه ١٠٠ درصد open source هست اما تنها به درد معماري GCN ميخورد .

    كلا برنامه هاي پيشنهادي Amd اغلب open source هست حتي MANTEL كه اوايل نبود هم بعد مدتي در اواخر عمر كاريش open source شد - علتش هم واضح هست بيش از 80% بازار در دست رقيب هست و با داشتن سهم ١٨ درصدي قدرت ديكته سياستي براي شركت باقي نمي ماند كه بخواد انحصاري باشد - استقبالي نميشود .
    Optimus Prime likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (16th December 2015),P_A_Y_A_M (16th December 2015),TERRORIST (15th December 2015)



  17. #18
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    شانده ليزه ؟ - گلاب جان من اسم شريف شمارو نميدونم براي همين از روي اكانتتون صداتون ميكنم -

    تقريبا اغلب‏. فيجر هاي انويديا Gw روي Amd هم قابل اجراست - مثل HbaO+ به جاي SSAO - بعضي از فيچر ها هم اصلا بخش شتابدهنده سخت افزاري نياز دارن كه فقط روي انويديا موجود هست مثل VXGI كه بحث شد

    Open gpu رو ديدم .
    اينكه AMD هم يك كتابخانه گرافيكي براي افزايش كيفيت بازي ها ارائه داده بعد از اين همه تاكيد هايي كه اين مدت منتقدانش بهش وارد كردن كار بسيار خوبي هست - بلاخره بايد يه فرقي بين كيفيت بازي هاي Pc با كنسول ها باشه نه فقط يك رزولوشن و فريم ريت بالاتر .

    منظور از open اينجا دسترسي دولوپر ها به پايين ترين سطح دسترسي به Gpu programming محصولات Amd هست منظورopen اينجا open source بودن نيست هرچند كه ١٠٠ درصد open source هست اما تنها به درد معماري GCN ميخورد .

    كلا برنامه هاي پيشنهادي Amd اغلب open source هست حتي MANTEL كه اوايل نبود هم بعد مدتي در اواخر عمر كاريش open source شد - علتش هم واضح هست بيش از 80% بازار در دست رقيب هست و با داشتن سهم ١٨ درصدي قدرت ديكته سياستي براي شركت باقي نمي ماند كه بخواد انحصاري باشد - استقبالي نميشود .
    درود
    خوب منم بر اساس مهم بودن شما و اینکه پستهای تخریبی و سازنده شما و اینکه شما lover hot انودیا هستید و قراره انودیا نصف سهامش رو با گیم ورک بزاره پای قباله شماو شانده لیزه هم یکی از خیابونهای مهم پاریس هست شما رو به این اسم صداتون کردم وگر نه بنده هم نام مبارک شما رو نمیدونم
    اون فیچرهایی از گیم ورک انودیا رویه amd اجرا میشه که باعث تخریب کارتهای amd میشه و اونهایی که ممکنه رویه کارتهای amd شاید حتی بهتر جواب بده سورسش بستست و در انحصار انودیا مونده
    همین گیم ورکی که به نظر شما GOD میاد در زمان معرفیش انتقادات شدیدی بهش شده تا اونجا که بعضی بازیسازها از اون به نام unusable blackbox یاد کردن
    amd کلا چیزی رو برای تخریب رقیب در انحصار خودش نگه نمیداره همون mantle باعث رشد و توسعه بهتر direct x شد که همون طوری که همه دیدن مایکروسافت رو به تکاپو انداخت تا سریعا یه فکری برای نسخه جدید dx محبوبش بکنه و کرد
    اون 80 درصد سهم انودیا هم همونجوری نمی مونه خاطرت جمع باشه
    اگر طوری که خود amd گفته با همکاری سونی و مایکرو نسل نهم کنسولهای بازی با قابلیت اجرای بازیها در رزولوشن 4k و نرخ فریم 60 دیگه خرید pc های گران قیمتی که بتونه بازیها رو در 4k و نرخ فریم مطلوب اجرا کنه هرگز برای کاربران قابل توجیه نیست و صنعت pc تحت فشار و تاثیر قرار میگیره
    ویرایش توسط golabettruter : 16th December 2015 در ساعت 09:48 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده است:

    TERRORIST (17th December 2015)



  19. #19
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    تکنیک های open source کتابخانه gw مثل HBAO و TXAA برای همگان و متن باز هستند اگر AMD از بس اونها بر نمیاد مشکل AMD هست چون حتی از این تکنیک ها در نسخه های توسعه داده شده کنسولی هم استفاده میشه . کنسول ها هم که همگی GCN هستند . علت استفاده هم کیفیت برتر این تکنیک ها است .

    تکنیک های انحصاری GW هم که تکلیفشون مشخصه - انحصاری هست و اصلا روی سخت افزار AMD اجرا نمیشه که بخواد باعث مشکلی بشه . اینکه هوادارای AMD بخوان برای اجرای ضعیف تکنیک های باز مثل HBAO و TXAA بهونه ای بیارن چو بگن اینها بازدهی رو نابود کردن چیز عجیبی نیست . همون مثله قدیمی رقص بلد نبودن و کج بودن زمین به یاد آدم می افته .

    AMD بارها گفتم حتی در کنفرانس معرفی FURY در E3 هم بازی انویدیا GAMEWORKS یعنی FAR CRY 4 رو برای نشان دادن قدرت FURY به معرض عموم گذاشت . این بازی GW هست اما روی سخت افزار AMD بهتر هست . از این مثال روشن تر ؟

    کلا این مسپله بهینگی انویدیا تمام شده است . تمام بازی هایی که در حال حاظر تهیه میشن اول و اول برای GCN توسعه داده میشن . این واضح هست چون بازی ها بورت کنسولی و برای کنسول ها بهینه میشوند . حتی با این وجود باز هم انویدیا عملکرد برتری رو به نمایش میگذاره .

    همین بازی Ashes of singulraty با اینکه بهنگی amd رو برای dx12 داشت و از قطاع های ۶۴ تایی برای دستور دهی استفاده میشد . در آخرین درایور انویدیا حتی در dx12 هم عملکرد بهتری از خودش به جا گذاشت . کسی از کج بودن زمین چیزی نگفت.

    تا اونجا که بعضی بازیسازها از اون به نام unusable blackbox یاد کردن
    تقریبا بیش از ۹۰٪ بازی های نسل جدید از عناصر GW استفاده کردن یا حداقل از HBAO یا TXAA استفاده کرده ان . فقط ۳ عنوان هم نامزد GOTY شدن و یکی برنده GOTY . همه اونها هم برای GCN توسعه و بهسازی شدن چون کنسول ها GCN هستند یعنی از بیس یک قدم جلوتر .

    من موندم اگر کنسول های این نسل انویدیا بودند اختلاف ها تا چه میزان بود .

    اون 80 درصد سهم انودیا هم همونجوری نمی مونه خاطرت جمع باشه
    به عمل کار برآید .
    ویرایش توسط Veyron : 16th December 2015 در ساعت 10:52 AM
    SYNCMASTER likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    P_A_Y_A_M (16th December 2015),SYNCMASTER (16th December 2015),TERRORIST (17th December 2015)



  21. #20
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    تکنیک های open source کتابخانه gw مثل HBAO و TXAA برای همگان و متن باز هستند اگر AMD از بس اونها بر نمیاد مشکل AMD هست چون حتی از این تکنیک ها در نسخه های توسعه داده شده کنسولی هم استفاده میشه . کنسول ها هم که همگی GCN هستند . علت استفاده هم کیفیت برتر این تکنیک ها است .

    تکنیک های انحصاری GW هم که تکلیفشون مشخصه - انحصاری هست و اصلا روی سخت افزار AMD اجرا نمیشه که بخواد باعث مشکلی بشه . اینکه هوادارای AMD بخوان برای اجرای ضعیف تکنیک های باز مثل HBAO و TXAA بهونه ای بیارن چو بگن اینها بازدهی رو نابود کردن چیز عجیبی نیست . همون مثله قدیمی رقص بلد نبودن و کج بودن زمین به یاد آدم می افته .

    AMD بارها گفتم حتی در کنفرانس معرفی FURY در E3 هم بازی انویدیا GAMEWORKS یعنی FAR CRY 4 رو برای نشان دادن قدرت FURY به معرض عموم گذاشت . این بازی GW هست اما روی سخت افزار AMD بهتر هست . از این مثال روشن تر ؟

    کلا این مسپله بهینگی انویدیا تمام شده است . تمام بازی هایی که در حال حاظر تهیه میشن اول و اول برای GCN توسعه داده میشن . این واضح هست چون بازی ها بورت کنسولی و برای کنسول ها بهینه میشوند . حتی با این وجود باز هم انویدیا عملکرد برتری رو به نمایش میگذاره .

    همین بازی Ashes of singulraty با اینکه بهنگی amd رو برای dx12 داشت و از قطاع های ۶۴ تایی برای دستور دهی استفاده میشد . در آخرین درایور انویدیا حتی در dx12 هم عملکرد بهتری از خودش به جا گذاشت . کسی از کج بودن زمین چیزی نگفت.



    تقریبا بیش از ۹۰٪ بازی های نسل جدید از عناصر GW استفاده کردن یا حداقل از HBAO یا TXAA استفاده کرده ان . فقط ۳ عنوان هم نامزد GOTY شدن و یکی برنده GOTY . همه اونها هم برای GCN توسعه و بهسازی شدن چون کنسول ها GCN هستند یعنی از بیس یک قدم جلوتر .

    من موندم اگر کنسول های این نسل انویدیا بودند اختلاف ها تا چه میزان بود .



    به عمل کار برآید .
    HBO مبتکرش انودیا نبوده HBO+ رو انودیا یه سری چیزا بهش اضافه کرده و به انحصار خودش در اورده
    HBO در بازی بتل 3 و4 هست میتونید مشاهده کنید این بازیها تایتلش انودیا نیست و AMD هست
    TXAA انحصاری و رویه کارتهای AMD کار نمیکنه شما میتونی خودت امتحان کنی با یک کارت AMD بری داخل بازی و ببینی اصلا وجود نداره بنده خودم با کارت 290 تست کردم در بازی اساسینز سیندی کیت و گزینه TXAA وجود نداره و فقط MSAA با تنظیمات دیگه هست
    بازی فارکرای 4 در نمایشگاه به خاطر موتور بهینه بازی بود که با کارت فیوری نشون دادن نه به خاطر نشون دادن اجرای تکنیک های انودیا چون در این صورت خود AMD خراب میشد

    بازی Ashes of singulraty هم با درایور جدید انودیا بهتر اجرا شد اما با حذف ASYNC COMPUTE و یا غیر فعال کردنش در تستهایی که با درایور جدیدش بیرون اومد اصلا حرفی از تنظیمات بازی و فعال بودن ASYNC COMPUTE زده نشد

    میشه 90 درصد بازیهایی که از GW استفاده کردن رو حداقل 20 تاشو اسم ببری تا این امار دقیق دست ما بیاد

    بازیهای GOTY شده AMD هم زیاده دراگون ایج اینکوئسشن تامبرایدر اسنایپر الایت2 DEUS EX .....

    قسمت انلاین بازیهای بتل 3 و 4 و حتی بتل هاردلاین تمامی بازیهای انودیا تایتل رو میزاره داخل خورجینش
    ویرایش توسط golabettruter : 16th December 2015 در ساعت 11:29 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده است:

    TERRORIST (17th December 2015)



صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •