قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

MSI Notebook
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
Like Tree3Likes
  • 2 Post By TERRORIST
  • 1 Post By Veyron

موضوع: ----- تست بازی Ashes of The Singularity با درایورهای جدید -----

  1. #1
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,014
    تشکر شده 14,893 بار در 2,093 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.

    ----- تست بازی Ashes of The Singularity با درایورهای جدید -----

    به نام خدا

    ==========


    وب سایت Computer Base، اقدام به تست کارتهای گرافیکی AMD RADEON و Nvidia Geforce همراه با درایورهای جدید کرده است در این تستها با استفاده قابلیت DX12 و همچنین DX11 انجام داده است. گرچه خوشم نمیاد درمورد کارتهای nVIDIA حرف بزنم ولی با ارائه درایور جدید کارت گرافیک GTX 980 TI حدود 11 درصد افزایش کارایی در DX12 به خودش دیده است،





    تست بازی با استفاده از DirectX 12





    ========================


    تست بازی با استفاده از DirectX 11





    ویرایش توسط TERRORIST : 17th October 2015 در ساعت 07:04 PM
    mohammad72 and SYNCMASTER like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  2. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    golabettruter (17th October 2015),moc (17th October 2015),mohammad72 (17th October 2015),SaeedSYS (17th October 2015),SYNCMASTER (17th October 2015),Veyron (17th October 2015)



  3. #2
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    30
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    عدم افزايش قابل توجه كارايي در DX12 براي انويديا با توجه به كاهش اون در گذشته - كاريي 980ti با dx11 از كارتي مثل FURY X هم در Dx12 بيشتره

    به گفته بعضي توسعه دهنده ها كار با DX12 بسيار بسيار مشكل هست و با اين API توپ توي زمين بازي ساز ها و توسعه دهنده ها براي افزايش كارايي هست

    انويديا هم كه هر روز يك معماري جديد عرضه ميكنه كار رو سخت تر هم ميكنه . سخت افزار هاي جديد كه بايد به زور توسط توسعه دهنده ها شناسايي شود

    بهينه سازي روي فرمي با كپلر و كپلر با ماكسول تفاوت داره و ماكسول در آينده پاسكال - انويديا ٣ تا ٤ معماري در اينده براي بهينه سازي داره و دولوپر ها براي انويديا به تنهايي بايد با ٣ تا معماري كنار بيان ( اگر فرمي رو هم در نظر بگيريم )

    از اون طرف GCN هست كه فقط از طرف AMD براي dx12 معرفي شده كه دولوپر ها بايد با اون هم كنار بيان

    در نهايت توسعه دهنده ها بايد حتما با 4-5 معماري مختلف فقط از سمت GPU دست و پنجه نرم كنن و هركدوم توي يك زمينه ساز خودشونو ميزنن . نميدونم در آينده اين مورد رو ميخوان چجوري رفع و رجوع كنن
    ویرایش توسط Veyron : 17th October 2015 در ساعت 08:33 PM
    SYNCMASTER likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    magiteq (18th October 2015),moc (17th October 2015),SaeedSYS (17th October 2015),SYNCMASTER (17th October 2015)



  5. #3
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 843 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    خدایی اینکه 980ti و مخصوصا معماری مکسول سرتر هست حرفی توش نیست ولی انویدیا بغیر از 980ti بقیه رو خیلی پایین بسته که فاصله بین نسخه ti و بدون ti کارت 980 خیلی زیادشده و کارتهای حریف این فاصله رو به شدت پر کردند و فشردگی کارتهای AMD تو گپ این دو کارت خیلی زیاده حتی به طوری که یکدفعه 390x سرتره یکدفعه fury یه بار هم fury nano و نمیشه گفت کدوم مطلقا برتره

    از همه جالبتر اینه که تا حالا هرچی تست بازی با استفاده از دایرکت 12و 11 بوده تو تست دایرکت 11 کارتهای AMD از حالت عادی خیلی پایینتر ظاهر شدند
    مثلا در بقیه بازی ها در دایرکت 11 فاصله آنچنانی بین 980ti و fury نیست ولی تو این بازی اختلاف حدود 50 درصدی رو شاهد هستیم که حتی از 970 هم عقبتره
    نمی دونم شاید ترفندی باشه که مثلا بگه کارتهای ما با استفاده از دایرکت 12 حدود 80% قویتر از دایرکت 11 میشن در صورتی که اگر کارایی در دایرکت 11 این بازی مثل بقیه بازی ها باشه افزایش بازده شاید به 25% هم نرسه
    ویرایش توسط moc : 19th October 2015 در ساعت 12:47 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  6. #4
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    30
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها
    خدایی اینکه 980ti و مخصوصا معماری مکسول سرتر هست حرفی توش نیست ولی انویدیا بغیر از 980ti بقیه رو خیلی پایین بسته که فاصله بین نسخه ti و بدون ti کارت 980 خیلی زیادشده و کارتهای حریف این فاصله رو به شدت پر کردند و فشردگی کارتهای AMD تو گپ این دو کارت خیلی زیاده حتی به طوری که یکدفعه 390x سرتره یکدفعه fury یه بار هم fury nano و نمیشه گفت کدوم مطلقا برتره

    از همه جالبتر اینه که تا حالا هرچی تست بازی با استفاده از دایرکت 12و 11 بوده تو تست دایرکت 11 کارتهای AMD از حالت عادی خیلی پایینتر ظاهر شدند
    مثلا در بقیه بازی ها در دایرکت 11 فاصله آنچنانی بین 980ti و fury نیست ولی تو این بازی اختلاف حدود 50 درصدی رو شاهد هستیم که حتی از 970 هم عقبتره
    نمی دونم شاید ترفندی باشه که مثلا بگه کارتهای ما با استفاده از دایرکت 12 حدود 80% قویتر از دایرکت 11 میشن در صورتی که اگر کارایی در دایرکت 11 این بازی مثل بقیه بازی ها باشه افزایش بازده شاید به 25% هم نرسه
    نه Amd قطعا نميخواد همچين چيزي بگه

    علت كارايي پايين بخش dx11 براي AMD در بازي هاي DX12 رو توسعه دهنده AOTS بيان كرد :

    عدم تمركز AMD براي بهينه سازي در بخش dx11 بازي و تمركز كامل بر روي dx12 - و اتفاقا برعكسش تمركز انويديا بر روي Dx11 و سعي در بهره گيري از حداكثر قدرت اون در عنوان AOTS

    بهينه سازي براي dx12 كار بسيار سختي هست و كار بيشتر و سرمايه بيشتر از سمت هم توسعه دهنده و هم شركت سخت افزاري داره

    ١- بهينه سازي در dx12 براي سخت افزار هاي مختلف -> متفاوت هست

    ٢- اينجا دست توسعه دهنده براي كارايي بيشتر روي يك سخت افزار خاص باز تره ( مثلا از قطاع هاي دستور دهي ٦٤ تايي به جاي ٣٢ تايي استفاده بشه كه اينجا Amd favor ميشه )

    به خاطر بند ١ همين الان انويديا كار بسيار سخت تري از AMD داره چون حداقل ٢ تا ٣ سخت افزار متفاوت براي بهينه سازي داره ( فرمي - كپلر - ماكسول ) و اين كار بسيار بيشتري از سمت انويديا. ميطلبه

    Amd هم كه فعلا يك معماري براي dx12 ارائه كرده و روي اون تمركز كرده

    البته اينها براي dx11 هم تا حدي صادقه - مثلا كارايي پايين و عجيب سري ٧٠٠ كه در بعضي عناوين تازه منتشر شده نشون ميده معماري جديد استفاده كردن تبعاتي هم داره ) براي انويديا نميصرفه روي معماري از دور خارج شده خودش سرمايه گذاري زياد بهينه سازي بكنه اونم تراشه هايي كه ديگه توليد نميشه )


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  7. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده است:

    SYNCMASTER (19th October 2015)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •