قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 18
Like Tree47Likes

موضوع: بررسی ایرکولر coolermaster Hyper 212 Evo

  1. #1
    OCH Member
    iSteve آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    ناصر
    سن
    33
    نوشته ها
    178
    تشکر شده 1,325 بار در 176 پست
    iSteve آنلاین نیست.

    Post بررسی ایرکولر coolermaster Hyper 212 Evo

    --------------------------------------- به نام خداوند بخشنده ی مهربان ----------------------------------------------------------

    سلام، در این تاپیک قصد داریم تا به بررسی کولر پردازنده ی Hyper 212 Evo از شرکت coolermaster بپردازیم.



    این کولر داستان بسیار جالب و جذابی برای من داشت که میخوام از یک زاویه ی دیگه و از نزدیک این داستان رو از اول تعریف کنم!
    دمای قطعات برای همه ی عاشقان سخت افزار یک مسئله ی مهم هست، چرا که هیچ کدوم از ما دوست نداریم قطعات نازنینمون گرمشون باشه! گزشته از اینها هر چه دمای یک قطعه پایین تر باشه طول عمر مفید بیشتری داره و کارایی بالاتری رو برای کاربر به ارمغان میاره.
    خوب میریم سر اصل مطلب و تعریف داستان جذاب این کولر دوست داشتنی یعنی coolermaster Hyper 212 Evo:
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    این کولر طبق اعلام شرکت سازنده از سوکت های اینتل شامل 2011-1155-1156-1150-1366-775 و سوکت های AMD از جمله FM2 - FM1 - AM3 - AM3+ - AM2+ - AM3 - AM2 پشتیبانی کامل میکنه.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    لوازم داخل جعبه شامل: هیت سینک اصلی - یک عدد فن 12 سانتی coolermaster - خمیرسیلیکون کولرمستر معمولی - پایه فلزی برای نگهداری هیت سینک روی بورد - بلاک فلزی پشت مادربورد - پایه های پلاستیکی نگهدارنده برای نصب فن دوم - پیچ و مهره برای نصب پایه ها و فن دوم - ابر محافظ لرزش برای نصب فن دوم و همچنین یک وسیله ای که نمیدونم بهش چی بگم! یک آچار هست که داخل مهره ها میوفته تا با چهارسو پیچ ها رو سفت کنیم که بدون اون نمیشه پیچ ها رو سفت کنیم، به همراه دفترچه های راهنمای نصب و... (تصویر سمت راست از اینترنت گرفته شده)
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]



    مشخصات فن:
    فنی که همراه با کولر در جعبه عرضه میشه یک فن 12cm پلاستیکی براق و دودی هست که کیفیت ساخت خوبی داره.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    این فن PWM هست و میتونه به صورت خودکار با توجه به دمای cpu تعداد دورش رو بین 600 تا 2000دور در دقیقه (%10 +-) و با فشار هوای خروجی بین حدودا 30CFM تا 83CFM تنظیم کنه. مقدار نویزی که تولید میکنه بسته به تعداد دورش بین 9 تا 36 دسی بل هست. طول عمر مفیدش 40,000 ساعت تخمین زده شده.
    این فن از طریق یک کانکتور 4پین تغذیه میشه و وزنش 104 گرم هست.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    مشخصات هیت سینک و هیت پایپ ها:
    تعداد 4 عدد هیت پایپ 6میلیمتری از جنس تماما مسی که کف کولر رو هم پوشوندن به سمت بالا میان و به 57 عدد پره ی آلومینیومی هیت سینک متصل هستند. با توجه به ارتفاع کلی 16سانتی متری میتونید روی اکثر کیس ها بدون مشکل نصبش کنید. وزن هیت سینک 465گرم هست که در نوع خودش بسیار سبکه.
    [Only registered and activated users can see links. ]

    فناوری های استفاده شده در این کولر:


    یکی از خصوصیاتی که شرکت کولر مستر به اون تکیه کرده طراحی کف کولر هست. کف کولر در واقع همون ادامه ی هیت پایپ های مسی هستن که باعث سرعت انتقال بسیار بهتر دما میشه اما نکته ی جالبی که در این طراحی هست اینه که هیت پایپ ها در قسمت کف کولر چفت هم هستند طوری که فکر میکنید با هم ادغام شدن. در اصل و وقتی که از نزدیک مشاهده میکنید با هم ادغام نشدن و فقط تا جایی که امکان داشته به هم چفت شدن.
    این طراحی نسبت به طراحی کولرهای مشابهی که هیت پایپ ها در کف کولر قرار دارند باعث انتقال بهتر و سریع تر دما میشه چون در نمونه های دیگه گرما باید در قسمت هایی که هیت پایپ حضور نداره ابتدا به آلومینیوم و سپس به هیت پایپ ها منتقل بشه اما در این کولر دما مستقیما و بدون هیچ واسطه ای به هیت پایپ منتقل میشه.


    میرسیم به نصب کولر! در ابتدا برای کسانی مثل بنده که تجربه ی زیادی در نصب کولرهای غیر استوک نداریم ممکنه ابتدا نیاز پیدا کنیم دفترچه ی راهنمای نصب رو یه نگاهی بندازیم اما در کل نصب کولر Hyper 212 Evo چندان سخت و پیچیده نیست.

    ابتدا کولر استوک خودشو باز کردم و خمیر سیلیکون قدیمی رو از روش کاملا تمیز کردم. گیره ی نگهدارنده ی کولر که در پشت مادربورد نصب میشه رو بستم، برای اینکار به آچاری که داخل جعبه وجود داشت نیاز بود.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    سپس خمیر سیلیکون موجود در جعبه رو روی cpu ریختم. این خمیر سفت نیست و میشه گفت نرمه اما کیفیت خوبی نداره و خیلی زود خشک میشه. تقریبا بعد از یک هفته کارکرد وقتی دوباره کولر رو باز کردم دیدم که اوضاع خمیرش فاجعه اس و خیلی خشک شده!
    [Only registered and activated users can see links. ]
    در حالت عادی که کولر رو آکبند خریدم فن روی هیت سینک نصب بود اما برای نصب نیاز بود که اول فن رو از روش باز کنیم، گیره ی نگهدارنده ی هیت سینک به گیره ی نگهدارنده ی پشتی پیچ میشه و هیت سینک رو نگه میداره (تصویر سمت راست از اینترنت گرفته شده):
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    اما وقتی پیچ ها رو محکم کردم هنوز هیت سینک یک مقداری سرجاش اینور اونور میرفت اما اصلا از جاش بلند نمی شد.
    و اتمام کار نصب:
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    یکی از مزیت های این کولر این هست که با رم هیچ مشکلی نداره! همینطور که در تصاویر بالا میبینید روی دوتا مادربورد تست کردم و هیچ تداخلی با رم ها نداره و اصلا مزاحم رم های شانه بلند که هیت سینک بلند دارن نمیشه. (تصویر سمت چپ از اینترنت گرفته شده)



    [Only registered and activated users can see links. ] تست دما و کارایی:

    مشخصات سیستم تست:
    cpu: intel pentium E2200 2.2GHz @ 3.4GHz
    mainboard: Asus P5QC
    ram: 1X2GB
    VGA: Gigabyte 8400GS


    ابتدا تست دما رو در حالتی میگیریم که روی سیستم فن استوک نصب هست.
    نرم افزار core temp و AIDA 64، دمای cpu رو در حالت حداکثر فشار کاری که زیر تست و استرس نرم افزار تست AIDA 64 هست و همینطور حداقل دما نشون میده:
    [Only registered and activated users can see links. ]
    همینطور که میبینید در حالت عادی حداقل دما 47 درجه بوده و در حداکثر فشار کاری دما به 83 درجه رسیده! در تمام مدت زمان تست و لود کامل، دمای cpu با فن استوک هرگز از 80درجه پایین تر نرفت.

    تست دما با کولر coolermater Hyper 212 Evo:
    حالا نوبت به تست دما با کولر جدیدم هست! قبل از اینکه دما رو ببینم از این کولر انتظار داشتم که دمای cpuی حداقل 30 تا 35 درجه نسبت به کولر استوک کاهش بده، پس با توجه به اطمینانی که از برند و شرکت کولرمستر داشتم انتظاراتم رو از این کولر بالا بردم.

    پس از نصب کولر Hyper 212 Evo سیستم رو روشن کردم و تست دما گرفتم اما ..... :
    [Only registered and activated users can see links. ]

    همش همین بود؟ یک کولر استوک قیمتش 10 تا 20 تومن هست و من این کولر رو 125تومن خریدم، آیا تفاوت بین یک کولر 15تومنی با یک کولر 125تومنی فقط 9درجه ست؟؟؟؟!!!!
    با این کولر دما در حداکثر فشار کاری و با همون شرایط محیطی و همون خمیر از 83 درجه (با کولر استوک) به 74درجه رسید!
    اینجا بود که تو سرم زدم!

    اگه یه جای کار عیب داشته پس عیب کار کجا بود؟

    مزیت هایی که Hyper 212 داره یکیش فن خوب اون هست که حجم خوب و مناسبی از هوا رو منتقل میکنه و یکی از مهمترین نقاط قوتش طراحی کف کولر هست که هیت پایپ ها یا همون لوله های انتقال حرارت به صورت مستقیم با سطح IHS پردازنده در تماس هستند و به خاطر طراحی خاص خودش، حرارت بدون واسطه به این لوله ها انتقال داده میشه. اما یکی از مهمترین نقاط ضعفش همین کف کولره! کف کولر رو که از نزدیک نگاه کنید به هیچ عنوان شبیه کف کولر نیست و بیشتر شبیه ظروف مسی ای هست که با چتکه ی سیمی سطحشو تمیز کرده باشن!
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    به دلیل اینکه دوربین خوبی نداشتم تصاویر بالا از اینترنت گرفته شده.
    همینطور که میبیند اصلا سطح خوبی نداره برای همین تصمیم گرفتم که کف کولر رو lap (سیقلی) کنم. در زمانی که داشتم lap میکردم مادرم همش میگفت اونها لوله هستن اینقدر میسابونی الان سوراخ میشه! البته ریسک هم داشت اما میدونستم که این کولر رو شرکت کولرمستر ساخته نه دیپ کول که یه کم lap کنی مسش تموم بشه و برسی به آلومینیوم!
    پس از lap کردن وقتی سطح براق شد با خمیر براق کننده ی فلزات جلاسنج سطح رو کاملا آیینه ای کردم طوری که میتونم به جرات بگم از lap شرکتی بهتر شد! (البته تعریف از خودم نیست)
    [Only registered and activated users can see links. ]
    دوربینم کیفیت خوبی نداره معذرت میخوام.



    و تست دما بعد از lap کردن coolermaster Hyper 212 Evo

    حالا پس از lap دوباره کولر رو بستم و تست دما گرفتم:

    [Only registered and activated users can see links. ]

    نتیجه چیزی نبود که انتظارشو میشکیدم! من با خودم گفتم با lap کردن شاید نهایتا بین 5 تا 8 درجه دما پایین تر بیاد اما در عین ناباوری 35 درجه کاهش دما نسبت به قبل از lap کردن داشتم! و در کل دمای حداکثر فشار کاری از 74 درجه (قبل از lap کردن) به 39درجه (بعد از lap) کاهش پیدا کرد.
    و اینجا بود که در نهایت ناامیدی امیدوار شدم!






    پر کاهی بود تقدیم به کاربران گرامی و اساتید بزرگوار فروم موفق باشید

    هرگونه کپی برداری از این مطلب تنها با ذکر منبع بلا مانع است.
    ویرایش توسط iSteve : 28th September 2013 در ساعت 12:00 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 38 کاربر بابت این ارسال مفید از iSteve تشکر کرده اند:

    ABS92 (12th December 2013),Agent 47 (28th September 2013),Aliover (28th September 2013),ali_men2004 (4th October 2013),AMD Radeon (4th October 2013),arman_kad (28th September 2013),Armin2012 (29th September 2013),Artemis (28th September 2013),Behnam_2337 (28th September 2013),Blue Rose (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),ErfanDL (28th September 2013),eshraghi2013 (4th October 2013),Hamed_Classic (28th September 2013),IceFire (28th September 2013),mad4tex (2nd October 2013),magiteq (27th September 2013),MAKAN (29th September 2013),Mehdi_FXX (28th September 2013),mmb2014 (11th June 2015),mohammad72 (27th September 2013),mohammad775 (28th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Mr. DB (3rd October 2013),musanggt (20th October 2013),NAVID OC (11th June 2015),Olesius (28th September 2013),Optimus Prime (28th September 2013),overclock990 (28th September 2013),p.X (28th September 2013),Reza Y (28th September 2013),sapple (28th September 2013),SETIZEN (28th September 2013),Subzero7111 (4th October 2013),TERRORIST (28th September 2013),Varand (28th September 2013),Veyron (28th September 2013),XoMa (28th September 2013)



  3. #2
    Retired Assistant
    mohammad775 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل سکونت
    teh
    نام واقعی
    محمد
    سن
    32
    نوشته ها
    325
    تشکر شده 2,055 بار در 315 پست
    mohammad775 آنلاین نیست.
    آفرین ناصر جان
    بسیار عالی بود و استفاده کردیم
    ErfanDL, Aliover, MAKAN and 1 others like this.


    Motherboard : Asrock Z97 Killer Processor : G3258@4 Ghz 1.2 v
    Main Memory : 2x4 Gb 2666@11-13-13 Graphics Card : Sapphire 5850 Game Edition
    Cooling : Tuniq Tower 120+Custom water cooling Power Supply : Silverstone 600W


  4. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad775 تشکر کرده اند:

    Aliover (28th September 2013),Artemis (28th September 2013),Behnam_2337 (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),ErfanDL (28th September 2013),Hamed_Classic (28th September 2013),iSteve (28th September 2013),magiteq (28th September 2013),MAKAN (29th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Mr. DB (3rd October 2013),musanggt (20th October 2013),Olesius (28th September 2013),SETIZEN (28th September 2013),smrbh (28th September 2013),XoMa (28th September 2013)



  5. #3
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    37
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.
    عرض ادب

    بسیار عالی بود ناصر جان ؛ استفاده کردیم .

    با توجه به موجودی بازار ؛ وضعیت قیمت ها و شرایط این خنک کننده ؛ این بررسی میتونه کمک خیلی بزرگی باشه برای انتخاب یک خنک کننده مناسب .

    ممنون بایت زحمتی که کشیدید





    با تقدیم احترام
    Aliover, SETIZEN, MAKAN and 1 others like this.


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....

  6. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از XoMa تشکر کرده اند:

    Aliover (28th September 2013),Artemis (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),Hamed_Classic (28th September 2013),iSteve (28th September 2013),magiteq (28th September 2013),MAKAN (29th September 2013),mohammad775 (28th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Mr. DB (3rd October 2013),NAVID OC (11th June 2015),Olesius (28th September 2013),sapple (28th September 2013),SETIZEN (28th September 2013),smrbh (28th September 2013)



  7. #4
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    سپاهان
    نام واقعی
    آرمان
    سن
    35
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 475 بار در 74 پست
    arman_kad آنلاین نیست.
    آقا ناصر احتمالا قبل از lap کردن کولر درست به cpu نچسبیده بوده یا درست خمیر نزده بودید که به دمای 83 درجه تازه با نرم افزار aida 64 رسیدید اگه با prime 95 تست میکردید احتمالا بالای 90 درجه میشده اونم با پنیوم e2200 من با v6gt دمای 3770k روی فرکانس 4400 با 40 دقیقه تست با پرایم95 روی 65 کنترل کردم و با archon که روی 60 بود !!
    ErfanDL, Aliover and iSteve like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply


  8. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از arman_kad تشکر کرده اند:

    Aliover (28th September 2013),Behnam_2337 (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),ErfanDL (28th September 2013),Hamed_Classic (28th September 2013),iSteve (28th September 2013),magiteq (28th September 2013),mohammad775 (28th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Olesius (28th September 2013),Reza Y (28th September 2013),SETIZEN (28th September 2013),smrbh (28th September 2013)



  9. #5
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    32
    نوشته ها
    1,304
    تشکر شده 8,024 بار در 1,123 پست
    Aliover آنلاین نیست.
    منم با آرمان جان موافقم.
    من خودم کف هت سینگم رو لپ کردم ولی نه اینکه اختلاف 30 درجه ای داشته باشه.
    نهایت 8 درجه اختلاف دما تو لود رو برام به ارمغان آورده.
    در سنگین ترین تست با نرم افزار(Cinebench 11.5) با اور به 4100 دما به 69 درجه میرسید.که قبل از لپ کردن کف هت سینگ فوری به بالای 60 میرسید
    و آخرای تست دیگه میدیدم که وضعیت درام شده خودم سیستم رو ریست میکردم.
    احتمالا کف هت سینگ درست با CPU مچ نشده بوده.
    حالا خوبه شما با نرم افزار سبکی تست کردین.
    اگر با نرم افزار Cinebench 11.5 تست میکردین که CPU ذوب میشد
    iSteve likes this.


    Motherboard : msi Z87 M Gaming Processor : Intel Core i5 4670K @4.6 GHz1.23 v
    Main Memory : (2*2)Corsair Dominator GT 2000Cl8@2200 7-8-6 Graphics Card : msi R9 280 Gaming OC 1150-1500
    Cooling : Coolermaster Hyper TX3 with CFIII Thermal paste Power Supply : GREEN GP-885B

  10. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Aliover تشکر کرده اند:

    arman_kad (28th September 2013),Behnam_2337 (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),iSteve (28th September 2013),mohammad775 (28th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Olesius (28th September 2013),SETIZEN (28th September 2013),smrbh (28th September 2013),XoMa (28th September 2013)



  11. #6
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    ناصر عزیز بسیار ممنون از زحمات شما دوست عزیز
    بررسی خوب و مفیدی بود. بسیار خوب به بخشهای مهم ایرکولینگ اشاره شد. عکسها نیز بصورت پیش نمایش قرار داده شده که میتونه مورد استفاده کاربران با سرعت پایین اینترنت هم قرار بگیره.
    درخصوص ایرکولینگهایی که به واسطه تماس مستقیم با IHS پردازنده کار میکنن، دوستان درست فرمودند و با صیقلی کردن سطح تماس بلاک با پردازنده و استفاده از خمیر خوب، کاهش دمای میانگینی (حداقل) بین 3 تا 5 درجه (بسته به لود پردازنده) حاصل میشه.
    امیدوارم باز هم از بررسیهای شما دوست عزیز بهره مند بشیم.
    Aliover, MAKAN and iSteve like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  12. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Aliover (28th September 2013),arman_kad (28th September 2013),Artemis (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),iSteve (28th September 2013),magiteq (28th September 2013),MAKAN (29th September 2013),mohammad775 (28th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Olesius (28th September 2013),sapple (3rd October 2013),SETIZEN (28th September 2013),smrbh (28th September 2013)



  13. #7
    OCH Member
    iSteve آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    ناصر
    سن
    33
    نوشته ها
    178
    تشکر شده 1,325 بار در 176 پست
    iSteve آنلاین نیست.
    ممنونم از لطف همگی شما سروران گرامی
    در مورد اینکه lap کردن نمیتونه اختلاف دمای 35 درجه رو به همراه داشته باشه این حرف رو قبول دارم و خودمم تعجب کردم، اما در مرحله ی اول که کف کولر هنوز lap نشده بود مطمئن هستم که کولرو به درستی بسته بودم و سرجاش محکم بود، زمانی که دیدم دما با این کولر 74 درجه بود با خودم حدس زدم که شاید در نصب کولر اشتباهی داشتم برای همین برداشتمش و دوباره با دقت زیادی بستمش و مطمئن شدم که سرجاش محکم شده و خمیر به مقدار کافی روش زده باشم ولی بازم در دما تاثیری نداشت. اما شاید چون هنوز تجربه ی زیادی در کار با کولرها ندارم (تا حالا دو تا کولر داشتم) اشتباه از من بوده و شما درست بفرمایید.
    در مورد اینکه چرا تست Wprime نگرفتم، اینو باید عرض کنم که وقتی تست Wprime میگرفتم دما به 80 درجه نمیرسید و روی حول و حوش 70 و خورده ای درجه میچرخید اما وقتی AIDA64 میگرفتم و تیک گزینه هایی که در تصویر مشخص هست رو میذاشتم دما به راحتی بالای 80درجه میرفت. البته با کولر استوک 83درجه بود وگرنه با کولر Hyper 212 Evo همین تست رو همینطور که میبیند روی دمای 74درجه در هنگاه قبل از lap کردن تست میگرفت و بعد از lap دما حداکثر 39درجه بود.
    علت اینکه تست cinbench 11.5 نگرفتم این بود که این تست بسیار سنگین هست و ممکن بود بر اثر دمای بالا به cpu آسیب برسونه! هنگامی که دما روی 83درجه بود مدام رنگ عدد 83 قرمز میشد و منو میترسوند و دیگه جرات نکردم تست cinbench بگیرم!

    البته نمیگم که اگه هر کسی این کولر رو lap کنه 35 درجه کاهش دما داره چون این مطلب یک تجربه ی شخصی بود
    Artemis, Aliover and MAKAN like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از iSteve تشکر کرده اند:

    Aliover (28th September 2013),arman_kad (28th September 2013),Artemis (28th September 2013),Behnam_2337 (28th September 2013),Don_Corleone (28th September 2013),mad4tex (2nd October 2013),magiteq (28th September 2013),MAKAN (29th September 2013),morteza.p (28th September 2013),Mr. DB (3rd October 2013),musanggt (20th October 2013),NAVID OC (11th June 2015),Olesius (28th September 2013),sapple (3rd October 2013),SETIZEN (28th September 2013),XoMa (28th September 2013)



  15. #8
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    همونجا
    نام واقعی
    احمدرضا
    سن
    31
    نوشته ها
    70
    تشکر شده 316 بار در 73 پست
    mad4tex آنلاین نیست.
    دنبال کولر خوب میگشتم سایت تامز این کولر رو پیشنهاد کرد

    تو جستجوی فارسی گوگل، فرومoch جزو اولین نتایج گوگل بود(تبریک میگم به مدیران سایت واقعا سایت پیشرفت کرده)

    مرسی اقا ناصر واقعا عالی بود فقط کف کولرت خیلی حرفا برای گفتن داره، تو کارتون کولرت، دنبال made in china بگرد ببین پیداش میکنی یا نه ??

    یادم باشه وقتی کولرمستر اوو خریدم حتما کفشو صبقلی کنم
    Aliover, mohammad72 and iSteve like this.


    Motherboard : MSI Koft77 Pro Processor : Pentium 4 3.00
    Main Memory : Patriot 1GB Graphics Card : Onboard
    Cooling : Stock Power Supply : Corsair RM650

  16. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از mad4tex تشکر کرده اند:

    iSteve (3rd October 2013),mohammad72 (3rd October 2013),Mr. DB (3rd October 2013),SETIZEN (3rd October 2013)



  17. #9
    OCH Member
    iSteve آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    ناصر
    سن
    33
    نوشته ها
    178
    تشکر شده 1,325 بار در 176 پست
    iSteve آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mad4tex نمایش پست ها
    دنبال کولر خوب میگشتم سایت تامز این کولر رو پیشنهاد کرد

    تو جستجوی فارسی گوگل، فرومoch جزو اولین نتایج گوگل بود(تبریک میگم به مدیران سایت واقعا سایت پیشرفت کرده)

    مرسی اقا ناصر واقعا عالی بود فقط کف کولرت خیلی حرفا برای گفتن داره، تو کارتون کولرت، دنبال made in china بگرد ببین پیداش میکنی یا نه ??

    یادم باشه وقتی کولرمستر اوو خریدم حتما کفشو صبقلی کنم
    سلام احمدرضا جان، ممنونم. بله اون نوشته رو داره روی کارتون نوشته ساخت چین هست چطور مگه؟


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از iSteve تشکر کرده اند:

    Aliover (3rd October 2013),magiteq (3rd October 2013),Mr. DB (3rd October 2013),SETIZEN (3rd October 2013)



  19. #10
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    همونجا
    نام واقعی
    احمدرضا
    سن
    31
    نوشته ها
    70
    تشکر شده 316 بار در 73 پست
    mad4tex آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط iSteve نمایش پست ها
    سلام احمدرضا جان، ممنونم. بله اون نوشته رو داره روی کارتون نوشته ساخت چین هست چطور مگه؟
    جنس چینی همیشه یه جاش میلنگه
    iSteve likes this.


    Motherboard : MSI Koft77 Pro Processor : Pentium 4 3.00
    Main Memory : Patriot 1GB Graphics Card : Onboard
    Cooling : Stock Power Supply : Corsair RM650

  20. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از mad4tex تشکر کرده اند:

    Aliover (4th October 2013),iSteve (4th October 2013)



صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •