قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 4 از 8 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 31 به 40 از 80
Like Tree76Likes

موضوع: نقد و بررسی پیش نمایش بازی Grand theft Auto V

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی پیش نمایش بازی Grand theft Auto V

    با سلام خدمت دوستان عزیز

    امروز نقد و بررسی کوتاهی در مورد بازی جدید Rockstar تهیه کردم



    سری بازی های GTA برای شرکت بزرگ Rockstar همیشه پول ساز بوده است 25 میلیون نسخه از نسخه قبلی این بازی به فروش رسیده بود و امتیاز 98 را زمان خود کسب کرد
    اما امروز در مورد سری جدید این بازی صحبت خواهیم کرد و این بازی را زیر ذره بین میبریم ، تغییرات بسیار زیادی در این بازی نسبت به نسخه قبلی داشته است؛
    این تغییرات در زمینه گیم پلی ، داستان و گرافیک میشود ( با سری جدید روبرو هستید که کاملا متفاوت است)

    بازی GTA همیشه داستان جذاب و گیرایی داشته است در کنار گرافیک خیره کننده که دنیا و صنعت گیم را در زمینه OPEN-WORLD دگرگون کرده است این بار در بازی
    GTA V شما با 3 شخصیت روبرو میشود که هر کدام داستانی جدا گانه را دنبال میکنند ، اما در مورد این شخصیت ها لازم است توضیحاتی را اضافه کنم.



    این سه شخصیت در بازی شخصیت های اصلی هستند که در روند بازی نقش دارند ( مایکل ، فراکلین ، ترور) همان طور که گفتم این سه شخصیت
    دارای داستانی جدا هستند و راکستار برای هر کدام از آنها روند داستانی خاصی را تهیه کرده که اینن امر باعث میشود گیمر از بازی خسته نشود و در طی بازی
    بین هر کدام از شخصیت ها از گزینه Switch Characters استفاده کند ، که این امر شبیه به نقشه گوگل میباشد که شما میتوانید ببینید شخصیت های دیگر مورد نظر شما در چه حال و هوایی هستند ( نکته جال اینجاست که تا زمانی که شما شخصیت را انتخاب نکرده باشید مثلا مایکل در حال انجام کارهای روزانه خود است )



    دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند. او اهل شهری به نام Blaine است که در بازی وجود دارد. شهر او، جایی برای انسان های خلافکار، معتاد و… است. او بعد از وقوع ماجراهایی با شخصیت های دیگر بازی روبرو می شود.



    شخصیت های بازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و دست به فعالیت های مختلفی بزنند. GTAV از هر نظر یک پیشرفت بسیار بزرگ به حساب می آید و گیم پلی آن نیز واقعاً بزرگتر، هیجان انگیز و کاملاً دگرگون شده است. دنیای این بازی بزرگترین در بین تمام این سری از بازی ها خواهد بود که تکنولوژی ها جدیدی را نیز در خودش قرار داده که باعث شده تا بازیکنان با کنترل بهتری در بازی مواجه شوند. Los Santos بزرگترین شهری است که تا کنون در یک بازی مشاهده خواهید کرد. اگر محیط های بازی هایی مانند Red Dead Redemption ،GTAIV و GTA: San Andreas را در کنار هم قرار دهید، دنیای GTAV از جمع این محیط ها نیز بزرگتر خواهد بود!
    حتی شما در این بازی می توانید به مکان های زیر آب بروید. شخصیت های بازی در این عنوان می توانند فعالیت های مختلفی مانند یوگا، تنیس، گلف و… را انجام دهند. برای رفتن به زیر آب نیز باید تجهیزات غواصی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در بازی GTAV با اتومبیل های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی مواجه خواهید شد. حتی دوچرخه های BMX نیز در بازی دیده می شوند. موتورهای کوهستان، موتورهای شهری، تراکتور، هیلیکوپتر، هواپیما و جت اسکی از جمله وسایلی خواهند بود که در بازی می توانید آن ها را برانید. دن هازر می گوید: “کنترل اتومبیل ها در این بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی شده و از این نظر می توان این قسمت را با بازی های رانندگی مقایسه کرد.



    همچنین فیزیک روی کنترل این وسایل تأثیر زیادی دارد و بازیکنان با هیجان بیشتری روبرو می شوند. در این بازی با مسابقات رانندگی جالبی روبرو می شوید که تا به حال مشاهده نکرده اید.” هازر به این موضوع اشاره می کند که موفقیت بازی GTAIV باعث شد که آن ها پول و سرمایه بیشتری را روی این بازی خرج کنند و کاری کنند که GTAV تأثیرگذارتر از نسخه قبلی باشد. مأموریت های داینامیکی که در بازی Red Dead Redemption وجود داشتند، در این بازی نیز دیده می شوند. Rockstar می گوید که این سیستم باعث می شود تا بازیکنان در زمان بازی با مراحلی روبرو شوند که انتظار آن ها را نداشته اند و این موضوع می تواند جذاب باشد. البته می توانید این مأموریت ها را نادیده بگیرید و آن ها را انجام ندهید.



    موتور Rockstar Advance Game Engine که برای ساخت تمام بازی های Rockstar از آن استفاده می شود، در مقایسه با GTAIV با تغییرات زیادی روبرو شده است. قسمت Rendering، نور و Shaderهای این موتور با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است.جناب آقای هازر می گوید: که در GTAIV موتور گرافیکی می توانست تنها 1.5 کیلومتر دورتر را پردازش کند و در بازی به نمایش دربیاورد، اما در این بازی آن ها می تواند دورترین کوه ها را به تصویر بکشد و گیمر دورترین مکان ها را در مسافت های بسیار دور مشاهده خواهید کرد. جلوه های ویژه بازی بسیار عالی از کار درآمده اند و حتی برخی از انفجارها در فاصله های بسیار دور نیز به نمایش درمی آیند و تغییرات مخرب زیادی بجا می گذارند. موسیقی های بازی نیز هیجان بیشتری را به بازیکنان انتقال می دهد و تجربه Rockstar در Max Payne 3 باعث شده که میان پرده های بازی GTAV بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. این بازی در سال 2013 برای PS3 و Xbox 360 و PC عرضه می شود.

    با تشکر Agent 47

    ویرایش توسط Agent 47 : 2nd May 2013 در ساعت 01:32 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 37 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    3adegh (7th June 2013),ABS92 (20th July 2014),ahmaden (2nd May 2013),Aliover (2nd June 2013),AMD Radeon (2nd May 2013),AMIR_HA (2nd May 2013),Angel of Death (15th October 2013),Artemis (2nd May 2013),aryancoe (3rd June 2013),atisoc0936 (2nd May 2013),benyps (2nd May 2013),Blue Rose (14th May 2013),Emir (13th August 2013),First.Last (3rd May 2013),Hamed_Classic (2nd May 2013),Hamidreza (15th May 2013),JIRJIRAK (2nd May 2013),lorn (16th May 2013),magiteq (2nd May 2013),masoudps3 (18th July 2014),mohammad72 (2nd May 2013),mohammad775 (2nd May 2013),Olesius (3rd May 2013),Optimus Prime (2nd May 2013),overclock990 (2nd May 2013),p.X (2nd May 2013),Reza Y (2nd May 2013),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (3rd May 2013),sMohammad (2nd May 2013),smrbh (3rd May 2013),The Joker (2nd May 2013),TRIDENT (2nd August 2014),Turok (19th June 2013),XoMa (14th May 2013),XZ3RO (2nd May 2013),امید رض (4th August 2014)



  3. #31
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    272
    تشکر شده 1,534 بار در 261 پست
    ROULY آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TNA Fan نمایش پست ها
    گفتم حیفه تاپیک رو زنده نکنم

    اگر از این که بنده در تاریخ 1st April 2014 [Only registered and activated users can see links. ] گفتم gta:v پاییز برای پی سی میاد که کسی باور نکرد ، بگذریم . . .

    انصافا تا پاییز هم نمیشه به خاطر این عنوان صبر کرد حالا اون هایی که تموم کردن رو کنسول میگن بازی فوق العاده بود و همچی تموم بوده فقط داستانش بعضی جا هاش خوب نبوده . . .

    ایا این حقیقت داره که داستانش خیلی قوی نبوده ؟؟

    بالاخره داستان خدا کنه از gta:sa و gta:iv بهتر باشه این همه صبر کردیم خدا کنه چیز هایی بهش اضافه بشه علاوه بر گرافیک

    و یه چیز دیگه ممنون میشم به جز تریلیری که در e3 2014 منتشر شد یه نفر تمامی تریلیر هاش رو اپ کنه یا لینک پی ام کنه
    سعید جان خدایی گیر دادیا..
    شما به من بگو راکستار چه نیازی داشت انقدر قایم موشک بازی در بیاره و مثلا تو صفحه فی..س....بوک.ش اعلام کنه که بازی برا PC ریلیز میشه..
    چرا اون موقع کسی این خبر رو باور نکرد؟
    و گذاشت تا توی کنفرانس سونی اینو اعلام کرد؟
    همه ما اینو میدونستیم بازی بالاخره برای PC و NEX GEN Consoles میاد
    در مورد داستان بازی باید بگم من بازیش کردم داستان گیرایی نداره..خب به هر حال gta هست دیگه نه last of us یا heavy rain
    ولی آزادی عمل و فان بودن بازی نقطه قوت بازی هست..
    توی ps3 من بازیش کردم گرافیک هنری خوبی داره مثلا یادمه راکستار گفته بود هیچ موقع دوتا ساختمون شبیه هم تو بازی نخواهید دید و همچنین نور پردازی خوبی داشت ولی متاسفانه تکسچرهای مربوط به جاده های خاکی و چمنزارهاش افتضاح به تمام معنا بود
    چیز خاصی فکر نمیکنم به بازی اضافه بشه ولی خب چیزی که توی تریلر E3 مشهود بود زیاد شدن تعداد Vehicle ها و npc ها در حد مرگ آوری بود همچنین اضافه شدن grass و درختای بیشتر و بهتر شدن تکسچرها و draw distance و رفلکشنها
    چندتا از تفاوتهای مربوط به نسل 7 و 8 رو اینجا میذارم میتونی ببینی:

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط Agent 47 : 18th July 2014 در ساعت 01:08 PM


    Motherboard : ASUS Z87 PRO Processor : Intel Core i7- 4770K
    Main Memory : GeiL Evo Potenza 16GB -2666MHZ Graphics Card : Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1 Gaming
    Cooling Power Supply : Green GP1000B-OC

  4. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از ROULY تشکر کرده اند:

    ABS92 (20th July 2014),Agent 47 (18th July 2014),Emir (20th July 2014),SaeedSYS (18th July 2014)



  5. #32
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ROULY نمایش پست ها
    سعید جان خدایی گیر دادیا..
    شما به من بگو راکستار چه نیازی داشت انقدر قایم موشک بازی در بیاره و مثلا تو صفحه ف*یسبوکش اعلام کنه که بازی برا PC ریلیز میشه..
    چرا اون موقع کسی این خبر رو باور نکرد؟
    و گذاشت تا توی کنفرانس سونی اینو اعلام کرد؟
    همه ما اینو میدونستیم بازی بالاخره برای PC و NEX GEN Consoles میاد
    در مورد داستان بازی باید بگم من بازیش کردم داستان گیرایی نداره..خب به هر حال gta هست دیگه نه last of us یا heavy rain
    ولی آزادی عمل و فان بودن بازی نقطه قوت بازی هست..
    توی ps3 من بازیش کردم گرافیک هنری خوبی داره مثلا یادمه راکستار گفته بود هیچ موقع دوتا ساختمون شبیه هم تو بازی نخواهید دید و همچنین نور پردازی خوبی داشت ولی متاسفانه تکسچرهای مربوط به جاده های خاکی و چمنزارهاش افتضاح به تمام معنا بود
    چیز خاصی فکر نمیکنم به بازی اضافه بشه ولی خب چیزی که توی تریلر E3 مشهود بود زیاد شدن تعداد Vehicle ها و npc ها در حد مرگ آوری بود همچنین اضافه شدن grass و بهتر شدن texture
    ولی داداش شما همین تاپیک رو مطالع کنید کسی ان چنان امید نداشت خود شما هم یادمه گفتید شخصا منتظرش نیستید برای پی سی و اون جا هم گفتید بچه ها دیگه انتظارش رو ندارن در تضاد هستش با صحبت الان ، من همچین به یه خبر هم پز نمیدم :دی همین جوری گفتم

    بالاخره به نظر شما از gta:iv و sa داستانش بهتر بود ؟!!

    من انتظار داشتم مامورت های بیشتری در نسخه نسل جدید بزارن و کلا باعث بشن اون هایی که تموم هم کردن باز بخرنش بازی کنند دلیلی به جز گرافیک و این مسائل


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  6. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    Emir (20th July 2014),ROULY (18th July 2014)



  7. #33
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    بازی نسبت به نسخه های کنسول های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته حداقل ازنظر گرافیکی
    توهمون تریلر رسمی هم کاملا دیده میشه که چیزی فراتراز تکسچر های فشرده ورزولوشن بالاتر خواهدبود!
    بالاخره راکستار یک سال رواین نسخه جدیدکارکرده ومن فکرمیکنم یک سال وقت زیادیه وراکستارحتما چیزای زیادی به بازی اضافه کرده


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    Agent 47 (18th July 2014),Emir (20th July 2014),ROULY (18th July 2014),stopre (18th July 2014),The Joker (18th July 2014)



  9. #34
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    امیدوارم همانطور که دوستان میگن باشه.
    GTAV احتیاجی به داستان نداره ، خودش یک داستانه :دی
    اما جالبه هنوز DLC های FREE برای PS3 و XBOX360 ارائه میده.
    ویرایش توسط Agent 47 : 18th July 2014 در ساعت 01:25 PM
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (18th July 2014),Blue Rose (19th July 2014),Emir (20th July 2014),Optimus Prime (18th July 2014),ROULY (18th July 2014),SETIZEN (18th July 2014),stopre (18th July 2014),SYNCMASTER (19th July 2014),The Joker (18th July 2014)



  11. #35
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    GTA V WISHLIST

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]

    تصاویر مربوط به نسخه PC میباشد که DLC های خاص خود را دارد و آپشن هایی که در تصویر اول مشخص است.
    اما اگر واقعا نهایت گرافیک این بازی آنچه که در این تصاویر و تریلر مشاهده کردم WD با لگ هاش هنوز دوست دارم!!!!
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (19th July 2014),Blue Rose (19th July 2014),Emir (20th July 2014),magiteq (19th July 2014),Optimus Prime (19th July 2014),smrbh (19th July 2014)



  13. #36
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    این تصاویر شباهتی به تریلر E3 نداره


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  14. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (19th July 2014),Emir (20th July 2014),smrbh (19th July 2014)



  15. #37
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    این تصاویر شباهتی به تریلر E3 نداره
    منم در همین تعجب هستم از سایت معتبر که تاریخ دیروز را داشت تریلر گرفتم و اسکرین شات های اون هست!!!!!
    والا چی بگم خودمم شک دارم این باشه!!!!


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (19th July 2014),Emir (20th July 2014),magiteq (19th July 2014),ROULY (20th July 2014),smrbh (19th July 2014)



  17. #38
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    اصلا عکس ها کیفیت ندارن چطور میشه با اسکرین شات های با کیفیت واچ داگز مقایسه کرد ؟

    تا تریلیر و گیم پلی نسل هشت توسط خود راک استار منتشر نشه همگی فیک هستند

    بنده گیم پلی و تریلر های Gtav رو ps3 رو دیدم در کل برای نسل هفت خیلی خوب بود ، دیگه برای نسل هشت بدتر که نمیشه ، رو پی سی هم جای خود دارد ، اگر واقعا منتلی هم باشه که احتمالش

    زیاده باز رو منتل کیفیتش بهتر خواهد بود

    فردا سعی میکنم مقایسه گرافیکی GTA IV و WD رو بزارم { چون بالاخره GTAV از GTAIV که گرافیکش کمتر نمیشه }
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  18. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    Aliover (21st July 2014),atisoc0936 (22nd July 2014),magiteq (20th July 2014)



  19. #39
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    272
    تشکر شده 1,534 بار در 261 پست
    ROULY آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TNA Fan نمایش پست ها
    اصلا عکس ها کیفیت ندارن چطور میشه با اسکرین شات های با کیفیت واچ داگز مقایسه کرد ؟

    تا تریلیر و گیم پلی نسل هشت توسط خود راک استار منتشر نشه همگی فیک هستند

    بنده گیم پلی و تریلر های Gtav رو ps3 رو دیدم در کل برای نسل هفت خیلی خوب بود ، دیگه برای نسل هشت بدتر که نمیشه ، رو پی سی هم جای خود دارد ، اگر واقعا منتلی هم باشه که احتمالش

    زیاده باز رو منتل کیفیتش بهتر خواهد بود

    فردا سعی میکنم مقایسه گرافیکی GTA IV و WD رو بزارم { چون بالاخره GTAV از GTAIV که گرافیکش کمتر نمیشه }
    منتل چه ربطی به افزایش کیفیت داره آخه؟؟؟
    خواهشا انقدر اطلاعات غلط ندید


    Motherboard : ASUS Z87 PRO Processor : Intel Core i7- 4770K
    Main Memory : GeiL Evo Potenza 16GB -2666MHZ Graphics Card : Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1 Gaming
    Cooling Power Supply : Green GP1000B-OC

  20. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از ROULY تشکر کرده اند:

    Agent 47 (20th July 2014),Aliover (21st July 2014),magiteq (20th July 2014)



  21. #40
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TNA Fan نمایش پست ها
    اصلا عکس ها کیفیت ندارن چطور میشه با اسکرین شات های با کیفیت واچ داگز مقایسه کرد ؟

    تا تریلیر و گیم پلی نسل هشت توسط خود راک استار منتشر نشه همگی فیک هستند

    بنده گیم پلی و تریلر های Gtav رو ps3 رو دیدم در کل برای نسل هفت خیلی خوب بود ، دیگه برای نسل هشت بدتر که نمیشه ، رو پی سی هم جای خود دارد ، اگر واقعا منتلی هم باشه که احتمالش

    زیاده باز رو منتل کیفیتش بهتر خواهد بود

    فردا سعی میکنم مقایسه گرافیکی GTA IV و WD رو بزارم { چون بالاخره GTAV از GTAIV که گرافیکش کمتر نمیشه }
    از لحاظ تکنیک گرافیکی که WD حرف نداره....
    اما از دیگر لحاظ GTAV حرف اول و میزنه.
    در ضمن این منتل چه ربطی به کیفیت گرافیکی بازی داره!!!؟
    منتل رابط API کمپانی AMD هست که بجای پردازش توسط DX11 ازش استفاده میکنه ، برای پرفرومنس بهتر بر روی کارتهای AMD!!!!

    اینم لینک مقایسه BF4 توسط DX11 و منتل!!

    [Only registered and activated users can see links. ]

    DX11

    [Only registered and activated users can see links. ]

    MANTLE

    [Only registered and activated users can see links. ]

    تنها چیزی که مشخص هست کم شدن و افت کردن TEXTURE ها و Lightning بازی به همراه LOD شاید این تنها دلیلی هست که فریم در منتل بالاتر هست!!!


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (21st July 2014),magiteq (20th July 2014),ROULY (20th July 2014),smrbh (20th July 2014),stopre (20th July 2014)



صفحه 4 از 8 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین

LinkBacks (?)

  1. 24th July 2013, 08:53 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •