سلام به دوستان
این Air cooler رو کامل خودم درست کردم با برنامه SolidWorks گفتم عکس ها رو بزارم اینجا دوستان لذت بببرند
دوستان عزیز نظر یادتون نره [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
فقط بهتره 4 سوراخ بزرگ کناری رو کوچیک تر انتخاب کنید، بیشتر انتقال حرارت از مرکز بلاک انجام می شه و اطراف اون به عنوان بافر استفاده می شه!
بسته به اینکه می خواید بلاک شما قابلیت رسیدن به بیشترین دمای منفی رو داشته باشه > گوشت کف یا فاصله سوراخ تا کف بلاک باید کم باشد
در غیر این صورت اگر برای لودهای سنگین با ولتاژ بالا قصد دارید کنترل دمای بهتری داشته باشید > گوشت کف یا فاصله سوراخ تا کف بلاک باید نسبتا زیاد باشد (این منطقی تر هست)
گوشت کلی، یعنی از جایی که شروع می کنید به سوراخ کردن، حدود 4 سانت باید باشد...
در کل بیشتر باید عملی تست بشه
ورند جان ؛ کارات خیلی تمیز درمیاد ، کف میکنم !
من اومدم یه استوانه درست کنم تو این برنامه موفق نشدم !!!
فک کنم چون با 3D Max عادت دارم اینجوری باشه .
برامون یه مقدار در مورد این برنامه صحبت میکنی ؟
10 کاربر بابت این ارسال مفید از ـ☢Devileytion☢ـ تشکر کرده اند:
Artemis (23rd February 2013),ErfanDL (23rd February 2013),m343 (1st July 2014),MAKAN (23rd February 2013),Mehdi_FXX (9th August 2013),morteza.p (17th August 2013),sapple (3rd March 2014),smrbh (23rd February 2013),Unborned (23rd February 2013),Varand (23rd February 2013)
این برنامه در واقع برای طراحی صنعتی ساخته شده و برای دستگاه هایی همچون CNC و 3D printer خروجی داره و برای طراحی مدل پیش فرض دستگاهی هست که باید تولید بشه
در این برنامه می توان لولا ها و یا جاهای متحرک رو تایین کرد و همچنین می توان Video های Animation در مورد کار و صنعت درست کرد
قسمت render با GPU داره به نام Real View و قسمت render داره با CPU به نام photoview 360 و همچنین می توان خروجی رو با برنامه های render قوی تر مانند keyshot و maxvel استفاده کرد
محیط های آماده برای Render داره و همچنین می توانید از صفر هم محیط Render رو به وجود بیارید، با تنظیم زاویه ها و قدرت تابش نورها
بخش ماتریال داره که قابل update هست
البته دید و تجسم 3D و تسلط کامل بر ابزار هایش می خواهد تا هر چیزی که در ذهن دارید پیاده کنید
اگه علاقه دارید و بی گیر باشید بیش از 70% رو می توانید 3 ماهه یاد بگیرید
ساختار برنامه بیشتر به AutoCad نزدیک می باشد
سخت ترین قسمتش هم نورپردازی هست
چند نمونه از کار هایم رو بزاریم ببینید
مقیاس مهم نیست من به همین برنامه پل و خیابان درست کردم
من برای کار های شرکت خودمون مجبوری یاد گرفتم :دی
عکس بعد از سه لایه
1 - render
2 - FOG light
3 - Effect [Only registered and activated users can see links. ] - [Only registered and activated users can see links. ] - [Only registered and activated users can see links. ]
مقایسه با عکس طبیعی (با موبایل عکس گرفتم)
[Only registered and activated users can see links. ]
[Only registered and activated users can see links. ] - [Only registered and activated users can see links. ] - [Only registered and activated users can see links. ]
[Only registered and activated users can see links. ] - [Only registered and activated users can see links. ] - [Only registered and activated users can see links. ]