Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M
باز هم NVIDIA و باز هم شکست رقیب
FURY X حتی با وجود شلنگ ... رم لوکس HBM باز هم جلوی 980TI زانو میزند
Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M
باز هم NVIDIA و باز هم شکست رقیب
FURY X حتی با وجود شلنگ ... رم لوکس HBM باز هم جلوی 980TI زانو میزند
ویرایش توسط VFSDF : 13th May 2016 در ساعت 11:52 PM
|
PC GAMER
Always in Next Gen
amirsss (15th May 2016),Dezi (15th May 2016),ErfanDL (11th July 2016),magiteq (14th May 2016),Olesius (18th May 2016),Optimus Prime (14th May 2016),Reza Y (14th May 2016),SaeedSYS (14th May 2016),SYNCMASTER (14th May 2016)
باز هم سایت درخواستی (منبع بسیار موثق )
داداش شما که زحمت کشیدی و عکس گذاشتی بقیشم بزار دیگه خوباشو تکچین میکنی بقیشو سانسور!!!!!!!!
میزان افزایش کارایی با والکان رزولوشن 1080p :برای 480 اشغال به میزان 30.56 صدم درصد برای کارت 1080 19.40 صدم درصد و برای کارت 970 به میزان 1.00- میباشد
هر چی رزولوشن بالاتر میره واسه کارتهای انودیا غمناک تر میشه
درصد افزایش کارایی رزولوشن 2k :
کارت 1080 همش 5% افزایش 970 هم به طرف منفی گرایش داره و کارت اشغال 480 هم 29.30 % افزایش کارایی داشته
و در اخر رزولوشن محبوب 4k :
کارت 970 که به سلامتی حذف شد کارت 1080 هم کاراییشو در برابر open gl از دست داد و کمتر شد
افزایش کارایی کارت 1080 : 1.58% و کارت اشغال و از رده خارج 480 هم 24.70% افزایش کارایی داشته
|
دلیل غیب شدن 970 در وضوح های بالا دقیقا بر میگرده به فریم بافر و پهنای باندش
|
mamad67 (13th July 2016)
ویرایش توسط golabettruter : 13th July 2016 در ساعت 09:02 PM
|
درایورهای سازگار NVIDIA به زودی واسه DOOM رلیز میشه. و پرفرمنس FIX میشه در VULKAN .
|
یکی از ویژگی های بسیار مهم VULKAN از بین بردن CPU Bottleneck یا همان گلوگاه پردازنده هستش و همچنین از قابلیتهای بارز و بزرگ VULKAN که همیشه بهش اشاره کردم قابلیت Multi Threading یا چند نخی هستش که می تواند به خوبی داده ها بروی چندین نخ و هسته اجراء کنه کنند ما شاهد این هستیم پردازنده های قدیمی AMD و حتی CI3 4330 فریم خوبی نشون داده اند.
VULKAN و D3D12 به طور 90 درصد کدهای MANTLE اجراء میکنند و شیوه کد نویسیشون مشابه هم می باشد.
**** در تصویر پایین با استفاده از OPEN GL شما با مشکلاتی همراه خواهید بودش حتی که پردازنده CI3 با استفاده از VULAKN که به فریم 167 / 144 رسیده با استفاده از OPEN GL نصف این فریم را دریافت نکرده است.
امید وارم شاهد قدرت بیشتر Multi Threading و Multi Core باشیم.
====================
|
golabettruter (15th July 2016),magiteq (15th July 2016),mamad67 (17th July 2016),mmb2014 (15th July 2016),Olesius (16th July 2016)
در تصویر بالا که با استفاده از API VULKAN در بازی DOOM گرفته شده است جدا از این که این ویژگی بیشترین کارایی وبازده برای کارتهای گرافیکی AMD RADEON داشته است ولی
یک نکته ای جالبه ببینید کارت گرافیک R7 360 4 GB نزدیک به TITAN 6 GB 1000 اودلاری می باشد. R7 360 بالاتر از 780 TI و 780 و 770
یا مثلا بالاتر قرار گرفتن کارت گرافیک دو نسل گذشته AMD R9 290 از GTX 970 SLI در این تست
میشه گفت استفاده از این API VULKAN مدیون AMD دونست که شیوه کد نویسی و کتابخانه هاشو در اختیار Khronos قرار داد. هر چقدر از این API استفاده شود ضعف NVIDIA بیشتر نمایان خواهد شد.
هر چقدر از این API استفاده بشه قطعا سود و برنده برای AMD خواهد بود.
ویرایش توسط TERRORIST : 15th July 2016 در ساعت 04:54 PM
|
golabettruter (15th July 2016),magiteq (15th July 2016),mamad67 (17th July 2016),Olesius (16th July 2016)