Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M
باز هم NVIDIA و باز هم شکست رقیب
FURY X حتی با وجود شلنگ ... رم لوکس HBM باز هم جلوی 980TI زانو میزند
Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M
باز هم NVIDIA و باز هم شکست رقیب
FURY X حتی با وجود شلنگ ... رم لوکس HBM باز هم جلوی 980TI زانو میزند
ویرایش توسط VFSDF : 13th May 2016 در ساعت 11:52 PM
|
PC GAMER
Always in Next Gen
amirsss (15th May 2016),Dezi (15th May 2016),ErfanDL (11th July 2016),magiteq (14th May 2016),Olesius (18th May 2016),Optimus Prime (14th May 2016),Reza Y (14th May 2016),SaeedSYS (14th May 2016),SYNCMASTER (14th May 2016)
دوست عزیز Vulkan رابط برنامه نویسی ارتقاء یافته OPENGL هست داستانش با منتلی که شما میفرمایید فرق میکنه
حداقل تو این 16 سال این جوری بوده
در این 16 سالی که شما می فرمایید فناوری گیم و سخت افزار مثل الان نبوده همین OPENGL که خیلی ها نگاهشم نمی کنن محیط عالی و در اختیار میذاره و پرفرومنس خوبی هم ارائه میده، ولکان هم نسل پیشرفته OGL هست.
ویرایش توسط Dezi : 15th May 2016 در ساعت 12:12 PM
|
Reza Y (16th May 2016)
دوستان لطفا احترام متقابل فراموش نشود .
بعد این که بازی نسخه BETA هستش و اینکه هیچ وقت هیچ وقت تستهای وب سایت مانند PCGH نباید قبول داشته باشید از نسخه های اورکلاک کشده تا زیر چشم کارتهای NVIDIA داره استفاده میکنند خوب قطعا بین 20 الی 25 در صد قوی تر از نسخه مرجع هستند این منصفانه نیستش ..
مثل این می مونه ما بخواهیم Nissan GTR Track Edition با 545 اسب بخار با Nissan GTR AMS 2000 HP مقایسه کنیم قطعا هر عقل سلیمی می دونه مقایسه کردند این دو موضوع کاملا اشتباه هستش
اصلا این تنایج قابل قبول نیستش نسخه BETA، با مشکلات بسیار فراوان من تعجب می کنم OPEN GL در بروی کارتهای AMD RADEON به مراتب بهتر از nvidia اجراء میشه ، AMD ثابت کرده با ارائه داده Driver های خود در بحث Open GL به مراتب بهتر بوده چه در گذشته و چه حال حتی در بحث linux ها ،
این ترجمه وب سایت GameGPU.ru درباره این بازی هستش در نسخه آلفاء این بازی :
Apparently the game will automatically adjust settings, not allowing the user to manipulate (not amenable to logic, but apparently setting is determined based on the volume of video adapter
OPEN GL 4.3 FOR AMD
AND
Open GL 4.5 FOR NVIDIA البته تستی که در بازی صورت گرفته از نسخه 4.5 برای nvidia و 4.3 برای AMD بوده .
این ورژن های مختلف هستش که ما شاهده تست اونها در بازی DOOM نظاره گر اون می باشیم،
|
asdaf (16th May 2016),Reza Y (18th May 2016),SYNCMASTER (16th May 2016)
چقدر تفاوت هستش به نظرت نسخه بیتا با الفا. خیلی اختلاف ندارند
|
|
VFSDF (17th May 2016)
بله شما درست می فرمایید بنده اصلا حواسم نبودش که بازی منتشر شده است .
|
Dezi (17th May 2016)
دوست عزیز نفرمایید اینگونه موارد برای همه پیش خواهد آمد، خوب خبر خوشحال کننده برای عزیزان AMD دوست
رفع مشکل درایور از سمت AMD موفقیت آمیز بوده است ای ام دی دیروز درایور [Only registered and activated users can see links. ] ارائه کرده است که حاصل آن افزایش چشم گیر فریم در کارت 390 بوده است، کارت گرافیکی که در چارت های بنچمارک ها خیلی اوضاع خوبی نداشت. خوب دیگه مشکل AMD هم مقداری حل شد و کارت 390 دیگر زیر 380 قرار ندارد!! و جالب اینجاس که فقط این افزایش چشم گیر بر روی 390 صورت گرفته
![]()
|
فاجعه ایی بنام rx480
انويديا با ٣٠-٤٠٪ ترانزيستور كمتر تراشه اي ميده كه حريف رو منهدم كنه
ویرایش توسط VFSDF : 10th July 2016 در ساعت 07:58 PM
|
PC GAMER
Always in Next Gen
از opengl هم بگذار
مرسی
|
افزایش کارایی کارت گرافیک جدید AMD RX 480 با درایور 16.7.1 در بازی DOOM در دو وضوح تصویر Full HD و Quad HD.
Up to 27% faster performance at 1920x1080 using Radeon Software 16.7.1 and DOOM Vulkan on Radeon™ RX480 than with Radeon Software 16.7.1 and DOOM OpenGL.1
Up to 23% faster performance at 2560x1440 using Radeon Software 16.7.1 and DOOM Vulkan on Radeon™ RX480 than with Radeon Software 16.7.1 and DOOM OpenGL.2
|
moc (12th July 2016),Olesius (12th July 2016),Optimus Prime (12th July 2016),Reza Y (11th July 2016)