Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M
باز هم NVIDIA و باز هم شکست رقیب
FURY X حتی با وجود شلنگ ... رم لوکس HBM باز هم جلوی 980TI زانو میزند
Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M
باز هم NVIDIA و باز هم شکست رقیب
FURY X حتی با وجود شلنگ ... رم لوکس HBM باز هم جلوی 980TI زانو میزند
ویرایش توسط VFSDF : 13th May 2016 در ساعت 11:52 PM
|
PC GAMER
Always in Next Gen
amirsss (15th May 2016),Dezi (15th May 2016),ErfanDL (11th July 2016),magiteq (14th May 2016),Olesius (18th May 2016),Optimus Prime (14th May 2016),Reza Y (14th May 2016),SaeedSYS (14th May 2016),SYNCMASTER (14th May 2016)
|
magiteq (11th July 2016),Olesius (12th July 2016),Optimus Prime (12th July 2016),Reza Y (13th July 2016),VFSDF (11th July 2016)
اینم متن نقل قول شده از توسعه دهنده بازی DOOM :
** به این معنی که تنها کارتهای گرافیکی AMD GCN هستند که از قابلیت ACEs پشتیبانی می کنند و PAXWELL از این قابلیت پشتیبانی نمی کنه اونم باید منتظر باشند تا NVIDIA داریور منتشر کنه.
*** تازه داره خراب کاریها NVIDIA در میاد.
Does DOOM support asynchronous compute when running on the Vulkan API? Asynchronous compute is a feature that provides additional performance gains on top of the baseline id Tech 6 Vulkan feature set. Currently asynchronous compute is only supported on AMD GPUs and requires DOOM Vulkan supported drivers to run. We are working with NVIDIA to enable asynchronous compute in Vulkan on NVIDIA GPUs. We hope to have an update soon.
|
RX480 یک اشغال تمام عیار
|
PC GAMER
Always in Next Gen
باز هم سایت در پیتی و تستهای درخواستی و رنگ شده :
اینهم تستهای این بازی معرف با api جدید والکان نسبت به open gl
تراشه paxwellباز هم جهش رو به پایین کارایی خودشو اینجا ثابت کرد بازی تا خرخره انودیایی
افزایش 20 درصدی کارایی کارت اشغال 480 بعد از سویچ از api اشغال open gl به والکان در رزولوشن 1080p :
و افزایش کارایی کارت 1070 (البته رو به پایین) با تعویض api از open gl به والکان
بازیهای جدید از این به بعد بنا به درخواست طرفداران سبزه با open gl ساخته میشه برید تو سایت سازنده open gl امضا جمع کنید تا بازیهای جدید رو با این api بسازن![]()
|
magiteq (12th July 2016),mamad67 (12th July 2016),Olesius (12th July 2016),Optimus Prime (12th July 2016)
ویرایش توسط VFSDF : 12th July 2016 در ساعت 04:09 PM
|
PC GAMER
Always in Next Gen
magiteq (12th July 2016),Olesius (12th July 2016),Optimus Prime (12th July 2016),P_A_Y_A_M (12th July 2016),Reza Y (13th July 2016)
باشه بهش میگم شما برید تا موقع امضا واسه ساخت بازیهای open gl جمع کنید تا بعداختلاف 20 درصد رویایی شما هم با جهشی که تراشه پکسول و کارت 1060 رو به پایین داره با کارت اشغال 480 جبران میشه
جهش عظیم رو به پایین تراشه های مکس ول و paxwell وعده های پشتیبانی از والکان و dx12 و 12.1تازه با درایورهای جدید بهتر هم میشه
ادیتور گورو گفته شاید این درایور اخری انودیا به اندازه کافی واسه بازی DOOM برای API والکان مناسب نبوده با به روز رسانی بعد درست میشهانشاا... ما که حسود نیستیم
سازنده بازیها از ترس خرابکاری تراشه های انودیا تو والکان و dx 12 مجبورن با همکاری زورکی و از ترس انودیا برن بازیهاشونو رو با dx 11 و open gl بسازن
(انودیا )![]()
خطاب به بازیسازان (شکلک بالایی ) : مگه نگفتمتون بازی با DX 12 و والکان نسازید
تازه rise of the tomb raider هم پچ async compute ش هم اومده منتظر تستهای بازی هستیم ببینیم پکسول چیکار میکنه![]()
ویرایش توسط golabettruter : 12th July 2016 در ساعت 06:42 PM
|
سایت درخواستی :
درود نمونه دیگه ای از تست بازی DOOM با API جدید والکان
خدا لعنت کنه AMD رو که معماری ساختی از 4 سال پیش که یک تغییر API این طوری حریف رو ضربه فنی کردی![]()
افزایش وحشتناک کارایی فیوری شلنگی : 65 درصد افزایش کارایی با تغییر API از OPEN GL اشغال به والکان![]()
افزایش وحشتناک 52 درصدی کارایی کارت فیوری شلنگی در API والکان
افزایش 11 درصدی کارایی فیگوری شلنگی با والکاندر رزولوشن 4K
میزان افزایش کارایی کارتهای هر دوشرکت با تغییر API از OPEN GL به والکان
کارت رویایی 970 در رزولوشن 2K با منفی 1 درصد افزایش کارایی توانایی خودشو در این رقابت به نمایش گذاشت![]()
پهلوان کارت 980TI با 4 درصد افزایش کارایی در رزولوشن 1080Pدر رزولوشن 2K رویه 970 رو به زمین زده و به درجه 0% افزایش کارایی ترفیع پیدا کرد
ودر رزولوشن 4K با 1% افزایش کارایی
ابرویه از دست رفته انودیا رو خرید
کارت تایتان KILLER و فوق مدرن 1070 هم با بیشتری افزایش کارایی که از خودش نشون داد ابرویه از دست رفته پدران نسل قبل خودش رو خرید 7 درصد افزایش در رزولوشن 1080P![]()
رزولوشن 2K با 4 درصد سعود رو به پایین 3% از توان خودش رو به نمایش گذاشت![]()
و در اخر هم سنگ تمام گذاشتن معماری جدید انودیا در رزولوشن 4K با یک درصد افزایش وحشتناک کارایی با API والکان
واقعا باید به انودیا تبریک گفت با این افزایش کارایی برای معماری جدیدش سنگ تمام گذاشته
به افتخار تیم سبز
ویرایش توسط golabettruter : 13th July 2016 در ساعت 10:07 AM
|
من نمیدونم این AMD تکلیف آدم روشن نمیکنهخدا لعنت کنه AMD رو که معماری ساختی از 4 سال پیش که یک تغییر API این طوری حریف رو ضربه فنی کردی![]()
افزایش وحشتناک کارایی فیوری شلنگی : 65 درصد افزایش کارایی با تغییر API از OPEN GL اشغال به والکان![]()
آخه ی معماری چقدر ظرفیت داره با ی تغییر API اینجوری افزایش Performance میگیره 65% آخه مگه داریم مگه میشه
اینجاست فک میکنم GCN ی شاهکاره زمانی که بشه از تمام توانش بهره برد
![]()
|
golabettruter (13th July 2016),Reza Y (13th July 2016),TERRORIST (14th July 2016)
هنوز بازیسازا به تمام قابلیتهای والکان و DX 12 اشنایی پیدا نکردن
هنوز بازی نیست که از پایه موتورش واسه DX 12 یا والکان طراحی شده باشه
هر چی بازی تا الان اومده بازیساز موتور بازیشو با یک اپدیت به DX 12 یا والکان ارتقا داده نمونش همین تامب رایدر و DOOM و هیتمن و... حتی همون کوانتوم بریک هم پایه موتورش DX 11 بود منتها به خاطر فشارهای مایکروسافت و استفاده اجباری از ویندوز 10 استفاده از DX11 ش رویه ویندوزهای دیگه غیرفعال بود
فعلا باید منتظر بازیهای جدید با موتور جدید طراحی شده برای DX 12 بمونیم تا ببینیم چی میشه
|
|