قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 241 از 284 نخستنخست ... 141191231239240241242243251 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 2,401 به 2,410 از 2831
Like Tree2038Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر در مورد بازیهای رایانه ای

  1. #1
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر در مورد بازیهای رایانه ای

    سلام خدمت دوستان عزیزم ...

    تاپیک فوق جهت بحث و گفتگو در مورد بازیهای رایانه ای و تبادل نظر دوستان در رابطه با بازیهای pc ایجاد شده است .
    به همین جهت از دوستان عزیزم خواهشمندم نظرات و بحثهای خود در مورد بازیها را در این قسمت مطرح کنند .
    همچنین امیدوارم با ایجاد این بخش از ارسال مواردی جز اخبار گیم در تاپیک "جدید ترین اخبار بازی های رایانه ای" جلوگیری به عمل بیاید .

    پیشاپیش از همکاری دوستان عزیزم نهایت تشکر را دارم ...



    ویرایش 15 ابان 1395
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    سلام خدمت تمامی عزیزان

    دوستان از این به بعد برای تمامی بازی‌های جدید یه تاپیک جداگانه زده میشه که میتونید از اون برای بحث و تبادل و نظر استفاده کنید

    سعی کنید تو این تاپیک بیشتر در مورد بازی های متفرقه و یا مباحث عمومی بازی ها صحبت کنید

    همینطور اگر برای هر بازی که مد نظرتون بود (چه جدید و چه قدیمی) و یا هر موضوع دیگه‌ای که به بازی‌ها مربوط میشد، تاپیک جداگانه وجود نداشت، خودتون تاپیکش رو تو انجمن بازی ها ایجاد کنید


  2. 69 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    ABS92 (3rd July 2014),Agent 47 (16th September 2012),ahmaden (19th January 2013),Aliover (31st August 2013),AMD Radeon (20th November 2013),Amin_CaraGT2 (14th November 2014),AMIR (6th December 2013),AMIR_HA (11th March 2013),Armintech (23rd August 2013),Artemis (26th January 2013),aryancoe (9th December 2012),ATER (19th February 2015),atisoc0936 (29th September 2012),Aventador J (1st January 2014),bahman0121 (9th March 2013),Behnam_2337 (30th December 2012),Blue Rose (15th September 2012),Castle (21st April 2014),CROSSHAIR (19th January 2013),Dezi (16th January 2016),Don_Corleone (15th September 2012),dreakboy (24th November 2016),Emir (28th March 2014),ErfanDL (5th October 2013),EVGA-OC (21st March 2014),First.Last (30th December 2012),fredmehdi (14th June 2015),iSteve (29th May 2013),jalal (25th March 2013),JIRJIRAK (18th May 2013),JOKERACN7 (2nd March 2016),KaMi (15th December 2013),m.esfahan (10th March 2015),m343 (27th February 2014),mad4tex (16th September 2012),magiteq (1st January 2014),Mehdi_FXX (9th March 2013),milad0111gh (14th March 2014),moc (14th November 2013),mohammad72 (9th December 2012),musanggt (19th November 2013),NAVID OC (19th April 2013),nvidia oc (25th October 2012),Olesius (26th September 2012),omid_021 (21st March 2014),Optimus Prime (30th March 2013),P_A_Y_A_M (9th August 2014),Raiden (25th September 2013),Rashiddivx (26th September 2012),red30b (7th December 2013),REVENTON (6th October 2014),Reza Y (6th November 2013),Rezasam1 (26th September 2012),rezaya (17th September 2012),ROULY (26th February 2016),SaeedSYS (12th September 2013),SETIZEN (19th October 2013),sMohammad (14th August 2013),smrbh (15th September 2012),stopre (16th December 2013),TERRORIST (13th March 2015),The Joker (9th March 2013),TRIDENT (15th September 2012),Turok (3rd September 2014),َAbolClock (6th May 2014),VFSDF (16th September 2012),XoMa (15th September 2012),zeus (18th April 2014),امید رض (26th September 2014)



  3. #2401
    OCH Member
    امید رض آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    امید رض
    نوشته ها
    313
    تشکر شده 641 بار در 216 پست
    امید رض آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط VFSDF نمایش پست ها
    Grand Theft Auto V نسخه PC دوباره تا 14 April
    25 فروردین تاخیر خورد
    [Only registered and activated users can see links. ]
    من gta v برا pcمیخوامممممم


    Motherboard : GIGA970A_UD3 Processor : AMD FX8320 BLACK EDITION @4.3GH over
    Main Memory : PATRIOT 4*4 16GB 1333 Graphics Card : MSI R9 270X GAMING OC 4GB
    Cooling : DEEPCOOL ICEBERG PRO Power Supply : CORSAIR CS750M


  4. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از امید رض تشکر کرده اند:

    kral2008 (24th February 2015),mohammad72 (25th February 2015),Reza Y (2nd March 2015)



  5. #2402
    OCH Member
    kral2008 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    EAST AZERBAIJAN
    نوشته ها
    41
    تشکر شده 77 بار در 29 پست
    kral2008 آنلاین نیست.
    من دیگه اون شور و حالی که برای اومدنش داشتم دیگه ندارم


    Motherboard : gigabyte x58 ud3r Processor : core i7 920
    Main Memory : adata 12 Gb 1600 Graphics Card : Sapphire R9 290 Tri-X OC
    Cooling : Thermaltake Power Supply : COOLER MASTER 1250 W

  6. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از kral2008 تشکر کرده اند:

    mohammad72 (25th February 2015),امید رض (24th February 2015)



  7. #2403
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    حالا دو روز اینور و اونور , اتفاقی نمیوفته که


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  8. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    kral2008 (25th February 2015),mohammad72 (25th February 2015),Olesius (28th February 2015),SaeedSYS (2nd March 2015),VFSDF (24th February 2015),امید رض (24th February 2015)



  9. #2404
    OCH Member
    امید رض آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    امید رض
    نوشته ها
    313
    تشکر شده 641 بار در 216 پست
    امید رض آنلاین نیست.
    ماکه تا 1000ساله دیگه برا gta v صبرمیکنیم
    ویرایش توسط امید رض : 24th February 2015 در ساعت 11:49 PM


    Motherboard : GIGA970A_UD3 Processor : AMD FX8320 BLACK EDITION @4.3GH over
    Main Memory : PATRIOT 4*4 16GB 1333 Graphics Card : MSI R9 270X GAMING OC 4GB
    Cooling : DEEPCOOL ICEBERG PRO Power Supply : CORSAIR CS750M


  10. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از امید رض تشکر کرده اند:

    kral2008 (25th February 2015),mohammad72 (25th February 2015),Olesius (28th February 2015),SaeedSYS (2nd March 2015),VFSDF (25th February 2015)



  11. #2405
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.

    Battlefield Hardline را در PC در بهترین حالت تجربه کنید



    تهیه کننده Battlefield Hardline درباره نسخه PC اینطور می گوید:
    در حال حاضر بهترین پلتفرم برای تجربه گرافیک کیفیت بصری عالی 1080p 60fps فقط PC است و به نظر من گیمر های واقعی از PC استفاده می کنند.
    ما اشتباهات نسخه ی قبل را تکرار نمی کنیم و این دفعه نسخه PC را با پایداری بیشتری عرضه می کنیم

    ضمن اینکه دقت سرعت عمل در بازی های شوتر اول شخص ( نشانه گیری ) با موس بسیار لذت بخش خواهد بود .

    [Only registered and activated users can see links. ]

    _____
    راک استار امروز تصاویر جدیدی از بازی GTAV نسخه PC با رزولوشن 4K رونمایی کرد.

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    همچنین راک استار صراحتا اعلام کرد بهترین گرافیک ممکن بین تمام پلتفرومها ازان نسخه PC خواهد بود.
    نسخه PC بالاترین کیفیت بصری با جزئیات بیشتر AA وصد البته 60FPS
    ویرایش توسط VFSDF : 28th February 2015 در ساعت 02:54 AM
    mohammad72 likes this.


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  12. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    *MoJtAbA* (1st March 2015),asdaf (28th February 2015),CROSSHAIR (28th February 2015),Emir (1st March 2015),kral2008 (28th February 2015),magiteq (28th February 2015),mohammad72 (28th February 2015),Olesius (28th February 2015),Optimus Prime (3rd March 2015),overclock990 (28th February 2015),Reza Y (2nd March 2015),SaeedSYS (2nd March 2015),SETIZEN (28th February 2015),TERRORIST (28th February 2015),Veyron (28th February 2015),امید رض (28th February 2015)



  13. #2406
    Active Member
    asdaf آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    qom
    نام واقعی
    Mohammad.Ali
    نوشته ها
    225
    تشکر شده 1,661 بار در 231 پست
    asdaf آنلاین نیست.
    هرکسی علاقه ای داره . بعضی ها می خواهد بهتریم فریم و جزئیات و ... رو داشته باشند .بعضی ها هم از قوطی جمع و جور کنار خونه خوششون میاد
    همه چیز به گرافیک نیست . و گرافیک خالی باعث تجربه ای لذب بخش نیست . و کنسول ها هم تجربیات خودشون رو دارند
    منم 6 بار بازی castelvania symphony of night v که مال سگا سترن و سونی 1 میشه رو توی pc از اول تا اخرش بازی کردم و کلی هم حال داد
    تجربیات مولتی پلیر و در کنار دوستان بودن هم خیلی تاثیر گذار هست
    به درون گرایی و برون گرایی هم ربط داره . طرفداران pc اهل سلطه و قدرت و کنترل کامل داشتن هستند . اما طرفداران کنسول به اطراف هم توجه دارند


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از asdaf تشکر کرده اند:

    *MoJtAbA* (1st March 2015),Emir (1st March 2015),kral2008 (28th February 2015),m.esfahan (10th March 2015),magiteq (28th February 2015),mohammad72 (28th February 2015),Olesius (28th February 2015),Reza Y (2nd March 2015),SaeedSYS (2nd March 2015),TERRORIST (28th February 2015),VFSDF (1st March 2015),امید رض (28th February 2015)



  15. #2407
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    تسلیت بابت تاخیر دوباره GTA:V ( دیگه عادت کردیم ! )

    عوامل تاخیر این طور که مشخصه 1- تاخیر برای فروش بیشتر در نسل هشت کنسول ها 2-تاخیر برای لانچ کارت های سری 300 3- تاخیر برای استفاده از TXAA

    با این که حرف رسمی در مورد پشتیبانی GTA:V از MANTLE نشده ولی باز AMD داره در مورد این عنوان صحبت میکنه !




    و همین طور چنین توییتی در مورد نسخه جدید بتل زده شده

    [Only registered and activated users can see links. ]

    و تایید شد که BF:HL از MANTLE پشتیبانی میکنه ( امیدوارم در مورد GTA:V هم همین اتفاق بیافته )

    -------------------------------------------------


    راستی AMD در حال اماده سازی نسخه ی جدید MANTLE هست که در خودش کتابخانه ای داره که برای مقابله با nvidia gameworks هست !

    رقابت ای ام دی و انویدیا جذاب تر میشه ! سه چهارم بازار گرافیک در دستان انویدیا و ای ام دی میخواد کلا همه جوره بجنگه تا به جایگاه خودش برسه .

    -------------------------------------------------


    FUTURE OF GAMING AT


    GDC 2015





    This year marks the introduction of the DirectX® 12 API which is set to revolutionize the way game developers are able to harness the power of their GPUs and CPUs. AMD is at the forefront of this effort and we look forward to sharing this excitement with you!
    Join AMD and AMD partners at the 2015 Game Developers Conference® in San Francisco March 2-6 as they provide tips on how to leverage the amazing performance and visuals of AMD GPU, APU and CPU products.
    GDC is the world’s largest and longest-running professionals-only game industry event. Don’t miss these presentations as part of an exciting five days of tutorials, bootcamps and roundtable discussions where programmers, artists, producers, game designers, audio professionals, business decision-makers and others involved in the development of interactive games gather to exchange ideas and shape the future of the industry.

    Monday march 2

    Advanced Visual Effects with DirectX 11 and 12 Tutorial Day:

    Getting the Most Out of DirectX12

    Monday, March 2, 10 a.m – 11 a.m.
    Location: Room 130, North Hall


    In this talk, AMD and NVIDIA will discuss the new programming model and features of the new API. This is an advanced tutorial, for developers familiar with graphics programming, on how to start developing efficient and effective D3D12 applications straight away, packed with useful tips and insights.
    Speaker(s): Dave Oldcorn, Software Engineering Fellow, AMD; Evan Hart, Principal Engineer, NVIDIA.

    Visual Effects in Star Citizen™

    Monday, March 2, 11:15 a.m. – 12:15 p.m.
    Location: Room 130, North Hall


    A detailed look into the visual effects in development for the crowd funded open world space game Star Citizen and its single player military counterpart Squadron 42. This includes the rendering and lighting of volumetric gases for everything from smoke trails and massive explosions to gas-clouds several hundred miles across. Other rendering effects such as our ship damage system and shield rendering solution will also be presented. The intended audience for this tutorial includes graphics programmers who are planning or actively developing Direct3D applications.

    Speaker(s): Alistair Brown, Director of Graphics Programming, Cloud Imperium.

    Advancements in Tile-based Compute Rendering

    Monday, March 2, 1:45-2:45 p.m.
    Location: Room 130, North Hall


    Tiled deferred rendering and Forward+ rendering are becoming increasingly popular as efficient ways to handle the ever increasing numbers of dynamic lights in games. This talk looks at some of the most recent improvements to this approach as well as exploring the idea of clustered rendering. The intended audience for this tutorial includes graphics programmers who are planning or actively developing Direct3D applications.
    Speaker(s): Gareth Thomas, Developer Technology Engineer, AMD.



    wednesday march 4


    Low Latency and Stutter-Free Rendering in VR and Graphics Applications

    Wednesday, March 4, 3.30 p.m. – 4.30 p.m.
    Location: Room 2014, West Hall


    This talk will provide a detailed explanation of several mechanisms by which graphics engine developers can dramatically reduce both actual and perceived latency and “stuttering” in graphics and virtual reality applications running on modern GPUs such as those powered by the AMD Graphics Core Next (GCN) architecture. Real world examples of optimized AAA content will be discussed and explained, complete with before and after performance metrics. This talk will give developers the tools and understanding required to exploit modern GPU architectures to take their graphics engines to the next level: extremely low latency, stutter-free, liquid smooth graphics at high framerates (90-120Hz and beyond).
    Speaker(s): Layla Mah, Lead Architect of Virtual Reality and Advanced Rendering, AMD.

    Optimizing Games for Graphics Core Next Architecture using AMD Graphics Tools

    Wednesday, March 4, 5 – 6 p.m.
    Location: Room 3003, West Hall


    AMD provides a range of GPU performance analysis and debugging tools for PC graphics development. In this presentation AMD will demonstrate the latest suite of tools including GPU Shader Analyzer for GCN. With their support for modern graphics API’s on both Windows and Linux, these tools provide seamless workflow integration, can help you identify performance and algorithm issues early in the development cycle, and meet your quality and performance goals. Attendees will learn how the AMD tools presented can be used to determine performance bottleneck, debug issues and visualize GCN assembler from their shaders.
    Speaker(s): Gordon Selley, SMTS Software Development Engineer, AMD; John Larkin, Software Development Engineer, AMD

    thursday march 5

    Augmented Hair in Deus Ex Universe projects: TressFX 3.0

    Thursday, March 5, 10 – 11 a.m.
    Location: Room 2014, West Hall


    In this talk, engineers from AMD and Eidos detail the TressFX 3.0 solution used in Dawn Engine which will be the cornerstone to the development of the Deus Ex Universe projects at the studio. We show how Eidos graphics engineers built upon TressFX to break new grounds and deliver a realistic and scalable hair solution in the Dawn Engine for PC and consoles. With a focus on game requirements such as artistic control and animation support this talk will cover the practical considerations of a full TressFX pipeline, from authoring to rendering. In addition, for simulation, we address topics such as collisions, shape preservation, stretching, and wind. For rendering, we discuss how to blend strands with traditional hair meshes, antialiasing solutions, and translucency sorting techniques. We will also cover the latest TressFX 3.0 advancements from AMD, including skinning and fur support, an open source Maya plugin, and new rendering options for optimum scalability. Attendees will learn what quality and performance improvements and trade-offs were made in the Dawn engine TressFX implementation that will be used in the studio’s upcoming titles. They will also see what features a full TressFX pipeline needs to support for AAA game development. And they will learn the latest advancements found in TressFX 3.0.
    Speaker(s): Jason Stewart, MTS Software Engineer, AMD; Uriel Doyon, 3D Programmer, Eidos Montreal

    DirectX 12: A New Meaning for Efficiency and Performance

    Thursday, March 5, 11:30 a.m. – 12:30 p.m.
    Location: Room 2014, West Hall


    Direct3D 12 adds key new rendering features such as multiple queues for asynchronous compute and DMA, and the ultra-performance API both eliminates performance bottlenecks and enables new techniques. AMD will talk about the key interactions between the new D3D12 capabilities and AMD hardware and how to get the best from both. This session will include live demos. Attendee will learn more about how to use the D3D12 API and see how the combination of D3D12 and AMD graphics brings console performance and features to the PC.

    Speaker(s)
    : Dave Oldcorn, Software Engineering Fellow, AMD; Stephan Hodes, Developer Technology Engineer, AMD; Max McMullen, Principal Development Lead, Microsoft; Dan Baker, Graphics Architect, Oxide Games.



    ویرایش توسط SaeedSYS : 2nd March 2015 در ساعت 02:41 PM


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  16. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    Emir (2nd March 2015),magiteq (2nd March 2015),masoudps3 (3rd March 2015),mohammad72 (2nd March 2015),Olesius (2nd March 2015),Optimus Prime (3rd March 2015),P_A_Y_A_M (6th March 2015),Reza Y (2nd March 2015),VFSDF (3rd March 2015),امید رض (2nd March 2015)



  17. #2408
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    منتظر تاپیک این رویداد بزرگ هستیم !!

    لینک های مفید مربوط به رویداد :

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  18. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    magiteq (2nd March 2015),masoudps3 (3rd March 2015),mohammad72 (2nd March 2015),P_A_Y_A_M (6th March 2015),Reza Y (2nd March 2015),امید رض (2nd March 2015)



  19. #2409
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    یه سری خبر :

    [Only registered and activated users can see links. ]

    Vavle's time at GDC is 03.03 in 3 PM ? [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]


    با عرض معذرت به خاطر این که فقط یه سری لینک رو کپی زدم !


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  20. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    Emir (3rd March 2015),magiteq (3rd March 2015),masoudps3 (3rd March 2015),P_A_Y_A_M (6th March 2015),TERRORIST (3rd March 2015),VFSDF (3rd March 2015)



  21. #2410
    Active Member
    SaeedSYS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    LOS SANTOS :D
    نام واقعی
    SAEED
    نوشته ها
    530
    تشکر شده 2,644 بار در 512 پست
    SaeedSYS آنلاین نیست.
    رئیس بخش ایکس باکس گفته بازی ها برای ایکس باکس وان بر اساس dx11 ساخته میشن و بعد به low level api پورت میشن وقتی کامل بر اساس dx12 ساخته بشن 50% افزایش قدرت cpu و 20% افزایش قدرت gpu در ایکس باکس وان رو شاهد خواهیم بود!
    همین طور فردی از فیل پرسید ایا ایکس باکس ویژگی های dx12 رو پشتیبانی میکنه در پاسخ گفت وقتی ایکس باکس وان را میساختیم میدانستیم dx12 قراره چه ویژگی هایی داشته باشه!
    پس کار سونی با قدرتمند تر شدن ایکس باکس وان سخت میشه! به نطرم با این که low level api خودش رو داره بهتره بره سراغ نسخه جدید mantle تا کم نیاره ، فکر رو بکنین این جوری بشه بعد مثلا بازی هاشون ه ک بشه به نوعی ، روی پی سی و کارت های amd با mantle اجرا بشن !! انچارتد 4 در پی سی!

    و یه مورد دیگه این کراس پلتفرم اگر برای همه بازی ها باشه عالی میشه forza , halo , ...و همین طور red dead redemption 2 که احتمالا برای پی سی نیاد با کراس پلتفرم اگر بشه نسخه ایکس باکس وانش رو در پی سی و ویندوز 10 اجرا کرد هم عالی میشه!


    Motherboard : ASUS ™ Z87-C Processor : INTEL CORE i7 4770K | 5200U
    Main Memory : GSKILL RIPJAWS X 8GBx2 16GB 2400Mhz CL11 Graphics Card : nVIDIA GEFORCE GTX 1080 8GB GDDR5X FE | GTX 950M
    Cooling : THERMALTAKE WATER 2.0 PERFORMER + FANS Power Supply : EVGA SUPERNOVA 850 G2 80PLUS GOLD

    !I'll swing by and sign the contracts, alright? Just ignore the bodies

    Trevor Phillips Enterprises Rules #




  22. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از SaeedSYS تشکر کرده اند:

    magiteq (5th March 2015),P_A_Y_A_M (6th March 2015),TERRORIST (5th March 2015),امید رض (5th March 2015)




کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •