تاپیک فوق جهت بحث و گفتگو در مورد بازیهای رایانه ای و تبادل نظر دوستان در رابطه با بازیهای pc ایجاد شده است .
به همین جهت از دوستان عزیزم خواهشمندم نظرات و بحثهای خود در مورد بازیها را در این قسمت مطرح کنند .
همچنین امیدوارم با ایجاد این بخش از ارسال مواردی جز اخبار گیم در تاپیک "جدید ترین اخبار بازی های رایانه ای" جلوگیری به عمل بیاید .
پیشاپیش از همکاری دوستان عزیزم نهایت تشکر را دارم ...
ویرایش 15 ابان 1395
نوشته اصلی توسط mohammad72
سلام خدمت تمامی عزیزان
دوستان از این به بعد برای تمامی بازیهای جدید یه تاپیک جداگانه زده میشه که میتونید از اون برای بحث و تبادل و نظر استفاده کنید
سعی کنید تو این تاپیک بیشتر در مورد بازی های متفرقه و یا مباحث عمومی بازی ها صحبت کنید
همینطور اگر برای هر بازی که مد نظرتون بود (چه جدید و چه قدیمی) و یا هر موضوع دیگهای که به بازیها مربوط میشد، تاپیک جداگانه وجود نداشت، خودتون تاپیکش رو تو انجمن بازی ها ایجاد کنید
ویدئو ایی فوق العاده دیدنی از فیزیک تخریب پذیری به صورت کاملآ Realtime توسط موتوری که اصلآ نیاز به معرفی نداره CRYENGINE
دوستان این ویدئو از قبل رندر نشده و همه چیز کاملآ ریل تایم رندر میشه ، به زودی یه دمو رسمی از طرف کرایتک منتشر میشه که دوستان سیستم هاشونو محک بزنن ( البته همین الان هم یه دمو غیر رسمی از همین ویدئو منتشر شده که هیچ چی کم نداره )
دوستان به هیچ عنوان دیدن این ویدئو رو از دست ندید
[Only registered and activated users can see links. ]
1280x720
اگر این قوطی ها نبودن که همه چیزو به گ.ن.د بکشن ، الان همه چیز از جمله همین فیزیک تخریب پذیری و ... صد برابر پیشرفت کرده بود ، البته کرایتک به قوطی ها اصلآ نگاه نمی کنه ، فقط PC اصلآ نام Cryengine با PC گره خورده
ویرایش توسط The Joker : 13th April 2014 در ساعت 11:14 AM
ویدئو ایی فوق العاده دیدنی از فیزیک تخریب پذیری به صورت کاملآ Realtime توسط موتوری که اصلآ نیاز به معرفی نداره CRYENGINE
دوستان این ویدئو از قبل رندر نشده و همه چیز کاملآ ریل تایم رندر میشه ، به زودی یه دمو رسمی از طرف کرایتک منتشر میشه که دوستان سیستم هاشونو محک بزنن ( البته همین الان هم یه دمو غیر رسمی از همین ویدئو منتشر شده که هیچ چی کم نداره )
دوستان به هیچ عنوان دیدن این ویدئو رو از دست ندید
اگر این قوطی ها نبودن که همه چیزو به گ.ن.د بکشن ، الان همه چیز از جمله همین فیزیک تخریب پذیری و ... صد برابر پیشرفت کرده بود ، البته کرایتک به قوطی ها اصلآ نگاه نمی کنه ، فقط PC اصلآ نام Cryengine با PC گره خورده
سلام محمد جواد عزیزم...
ممنونم بخاطر این دمو ، بسیار عالی بود ، آبجکتا هم که کلا از بازی Crysis Wh بود.
اما یکی از آبجکتهایی که در تخریب پذیری از نظر من مورد داشت در بال هواپیمایی بود که بعد از تخریب بین سطح یک دیوار عبور کرد ، اما تیکه بالا دیوار باید فرو میریخت....
البته کل دمو فقط نمایش فیزیک بود ،
تمامی آبجکتها که فیزیک و به نمایش گذاشتن اگر در بازی های آینده همچون HOMEFRONT استفاده شود ، شاهد بازی زیبایی خواهیم بود [Only registered and activated users can see links. ]
ویرایش توسط Agent 47 : 13th April 2014 در ساعت 01:33 PM
سلام محمد جواد عزیزم...
ممنونم بخاطر این دمو ، بسیار عالی بود ، آبجکتا هم که کلا از بازی Crysis Wh بود.
اما یکی از آبجکتهایی که در تخریب پذیری از نظر من مورد داشت در بال هواپیمایی بود که بعد از تخریب بین سطح یک دیوار عبور کرد ، اما تیکه بالا دیوار باید فرو میریخت....
البته کل دمو فقط نمایش فیزیک بود ، اگر تمامی آبجکتها که فیزیک و به نمایش بگذارند در بازی های آینده همچون HOMEFRONT استفاده میشود. [Only registered and activated users can see links. ]
سلام آقا فرشاد عزیز دل
این مورد فرو نریختن آبجکت ها که خیلی زیاد دیده میشه تو دمو ، دلیلش هم نبودن قانون جاذبه یا همون Gravity هستش ، کلا این دمو فقط برای نمایش قدرت فوق العاده ی تخریب پذیری کرای انجین بود
ویرایش توسط The Joker : 13th April 2014 در ساعت 02:08 PM
البته این دموی تکنیکی هست و اصلا مشخص نیست که در بازی های اینده مثل همین homefront استفاده بشه
کرای انجین که برای پردازش فیزیک موتور نداره از موتور کمکی havoc استفاده میکنه
البته این دموی تکنیکی هست و اصلا مشخص نیست که در بازی های اینده مثل همین homefront استفاده بشه
کرای انجین که برای پردازش فیزیک موتور نداره از موتور کمکی havoc استفاده میکنه
عطا جان انجین های بزرگی مثل Cryengine همشون موتور فیزیک اختصاصی خودشون رو دارن ، نیاز به Middleware مثل هاوک ندارن [Only registered and activated users can see links. ]
عطا جان انجین های بزرگی مثل Cryengine همشون موتور فیزیک اختصاصی خودشون رو دارن ، نیاز به Middleware مثل هاوک ندارن [Only registered and activated users can see links. ]
اهان نمیدونستم
ولی چرا در کرایسیس 1 از هاوک استفاده شده بود؟
البته این دموی تکنیکی هست و اصلا مشخص نیست که در بازی های اینده مثل همین homefront استفاده بشه
کرای انجین که برای پردازش فیزیک موتور نداره از موتور کمکی havoc استفاده میکنه
تکنیکی بودن دمو که شکی درش نیست...اما کراتک با موتور کرای انجینش همینجوری محض خنده نمیخواد دموی عرضه کنه که بشه باهاش تست کرد..
در پشت سرش داستانی هست و نقشه هایی حالا کی کجا صداش در بیاد معلوم نیست.
نوشته اصلی توسط The Joker
سلام آقا فرشاد عزیز دل
این مورد فرو نریختن آبجکت ها که خیلی زیاد دیده میشه تو دمو ، دلیلش هم نبودن قانون جاذبه یا همون Gravity هستش ، کلا این دمو فقط برای نمایش قدرت فوق العاده ی تخریب پذیری کرای انجین بود
خوب منم به همین قضیه اشاره کردم که شما گرفتی ، بحث تکنیکی و به نمایش کشیدن فیزیک موتور گرافیکی کرای انجین جدا هست و بحث اینکه این تکنیک فیزیک در همین موتور گرافیکی بدون Gravity معنایی نداره....
7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:
Aliover (13th April 2014),Emir (13th April 2014),magiteq (13th April 2014),Reza Y (13th April 2014),smrbh (13th April 2014),stopre (13th April 2014),The Joker (13th April 2014)
نظرم اینکه مثل جریان قبل از بازی کرایسیس 3 شد
یه دمو اومد از قابلیت های موتور جدید.
الانم حتما تواین موتور ، کرایتک داره قابلیت موتورش رو به رخ میکشه.
و میشه گفت تا حدودی به بازی بعدی اشاره میکنه که میتونه چه فیزیکی داشته باشه.