قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 11 از 11
Like Tree47Likes

موضوع: 30 عنوان برتر pc در سال 2013

  1. #1
    Assistant
    mohammad72 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    کرج
    نام واقعی
    محمد
    سن
    31
    نوشته ها
    1,145
    تشکر شده 8,383 بار در 1,253 پست
    mohammad72 آنلاین نیست.

    30 عنوان برتر pc در سال 2013

    به نام خدا


    سلام به همه ی دوستان عزیز سایت [Only registered and activated users can see links. ]


    پیش نمایشی از 30 عنوان برتر در سال 2013 رو آماده کردم.سعی کردم بهترین ها رو انتخاب کنم.همینطور اونهایی رو که صد در صد برای PC منتشر میشن رو انتخاب کردم.اگر کم و کاستی ای داشت،به بزرگواری خودتون ببخشید.



    [Only registered and activated users can see links. ]


    هر ساله شاهد رشد [Only registered and activated users can see links. ] در صنعت گیم هستیم.در سال 2011 بازی هایی مثل Call Of Duty Modern Warfare 3,NFS The Run,Assassins Creed Revelations,Crysis 2,Battlefield 3 منتشر شدند
    در سال 2012 شاهد انتشاربازی های بسیار بزرگی مثل Far Cry 3,Hitman Absolution,Call Of Duty Black Ops 2,NFS Most Wanted,Ghost Recon Future Soldier,Dishonered,Assassins Creed III و بازی های بزرگ دیگه ای بودیم.


    امسال نیز بازی [Only registered and activated users can see links. ] بزرگی در راه است....


    1 . DmC: Devil May Cry Developer : Ninja Theory Publisher : Camcom Release Date : 15 Januery


    [Only registered and activated users can see links. ]


    حتما شما هم دانته را میشناسید.مردی که موهای طلایی دارد...ولی این بار شرکت Ninja Theory دست به اقدامی زده است که اصلا برای هواداران سری DmC خوش آیند نیست..این بار موهای طلایی رنگ دانته،به مشکی تبدیل شده است!.هر چند که این شرکت،بسته ی جدید را منتشر خواهد کرد که بازیکن باید چند مرحله ای را با دانته و موهای طلایی بازی کنند.
    در شماره ی پنجم از سری بازی DmC ، دانته وارد شهری میشود که توسط شیاطین تسخیر شده است
    این بازی هم اکنون برای PS3,XBOX360,PC منتشر شده است.


    2 . Dead Space 3 Developer : Visceral Games Publisher : EA Release Date : 5 & 8 February


    [Only registered and activated users can see links. ]


    Dead Space 3 ادامه ای بر شماره ی قبلی آن میباشد که و آیزاک کلارک باید نسل Necromorph را برای همیشه منقرض کند.شرکت سازنده ی بازی،یعنی شرکت Visceral قابلیت های جدیدی مثل کاور گرفتن را به این شماره اضافه کرده است.در این شماره یک همکار اختیاری به نام جان کارور هم همراه شخصیت اول بازی هست تا آیزاک کلارک را همراهی کند.طبق گفته های مدیر عامل شرکت EA ، شماره ی سوم از این بازی بسیار ترسناک تر از سری های قبلی میباشد و به خاطر همین آنها بخش Co-op را نیز در نظر گرفته اند!
    این بازی برای کنسول های XBOX360 و PS3 نیز عرضه میشود.


    3 . Metal Gear Rising: Revengeance Developer : Platinum Games Publisher : Konami Release Date : 19 February


    [Only registered and activated users can see links. ]


    داستان بازی درست 4 سال بعد از عنوان Guns of Patriots اتفاق میفتد.بالاخره Raiden که در سری دوم از بازی های Metal Gear بوده،به عنوان شخصیت اصلی بازی در این شماره قرار دارد.
    شرکت سازنده ی این بازی تمرکز اصلی خود را بر روی برش ها و مبارزات گذاشته است.این بازی در سبک Hack & Slash میباشد.
    این بازی با اینکه در سال 2009 معرفی شده بود اما انتظار میرفت تا در سال 2012 منتشر شود ولی همچون ناوین دیگر تاخیر خورد.


    4 . Sim City Developer : Maxis Publisher : EA Release Date : 5 March


    [Only registered and activated users can see links. ]


    بار دیگر سری دیگری از این بازی شبیه ساز برای PC و Mac منتشر خواهد شد.شرکت سازنده سعی کرده تا جزئیات و بلایای طبیعی را به خوبی نمایش دهد.سبک بازی open-ended city-building میباشد و نسخه ی اول آن در سال در سال 1989 تولید شد!
    به خاطر استقبال زیادی که از این عنوان شد،این شرکت به ساختن بازی های شبیه ساز دیگر (sim) ادامه داد که از جمله ی اونها،بازی The Sims بوده است.


    5 . Lost Planet 3 Developer : Sparkunlimited Publisher : Capcom Release Date : 2013



    داستان این بازی درست بعد از شماره ی دوم آن اتفاق می افتد.شخصیت اصلی بازی Jim Peyton است که وارد سیاره ای به نام E.D.N میشود.سیاره ای که همه جای آن را یخ فرا گرفته است.
    روند بازی، بازیکنان را به قسمتی می رساند که در آن می توانند کنترل یک روبات آهنی بزرگ را به دست بگیرند و سوار آن شوند. با این روبات می توانند هیولاهای بازی را به راحتی از بین ببرند و آن ها را با پاهای این هیولای آهنی له کنند!
    هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده است.


    6 . Hawken Developer : Adhesive Games Publisher : Meteor Entertainment Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    یکی از متفاوت ترین بازی های سال 2013 ، بازی Hawken میباشد. Hawken یک شوتر اول شخص که به جای کنترل یک انسان یا سرباز ، شما یک روبات غول پیکر را کنترل خواهید کرد . در این بازی شما برای زنده ماند نبرد خواهید کرد .از قابلیت های دیگر بازی میتوان به بخش چند نفره یا مالتی پلیر بازی اشاره کرد.
    این بازی برای PC,XBOX 360 منتشر خواهد شد.


    7 . Castlevania: Lords of Shadow 2 Developer : Mercury Steam Publisher : Konami Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    این بازی قرار نبود که برای PC منتشر شود و فقط در انحصار کنسول ها بود ولی در مراسم VGA 2012 ، این عنوان برای PC هم معرفی شد.
    شماره ی اول از این عنوان،به صورت مرموزی به پایان رسید و در پایان شماره ی اول این بازی،زمان بازی به زمان حال کشانده شد.
    در این شماره،بازیکنان باید گابریل را به عنوان شخصیت اول بازی هدایت کنند.هنوز اطلاعات زیادی از این بازی به دست نیامده ولی میتوان آن را به عنوان یکی از عناوین مهم در سال 2013 معرفی کرد.


    8 . Dead Island: Riptide Developer : Techland Publisher : Deep Silver Release Date : 26 April


    [Only registered and activated users can see links. ]


    داستان بازی از این قرار است که قهرمانان سری قبل این بازی به وسیله ی یک هلیکوپتر به یک کشتی پناه میبرند ولی ناگهان یک طوفان بزرگ می آید و باعث بخش شدن یک ویروس مرگبار می شود و دوباره تمام کابوس ها شروع می شود!
    شماره ی اول این بازی در کشور سازنده ی این بازی یعنی کشور آلمان منتشر نشد!آقای “سباستین ریچرت”، مدیرعامل “دیپ سیلور”در مصاحبه ای در گیمز کام 2012 اعلام کرده بود که ما نمیخواهیم این صحنه هایی از این بازی را حذف کنیم چون میخواهیم آن را در تمام کشور های دنیا منتشر کنیم.
    علت این امر این است که رده بندی بازی ها در کشور آلمان،اجازه ی انتشار بازی های بسیار خشن مانند Dark Island را نمیدهد! گفتنی است که شماره ی قبلی این بازی نیز در آلمان منتشر نشده بود.


    9 . Prey 2 Developer : Human Head Studios Publisher : Bethesda Softworks Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    ساخت شماره ی اول Prey از سال 1995 آغاز شد و تا سال 2006 طول کشید.این عنوان تونانست افتخارات زیادی را به دست آورد.شماره ی دوم این بازی در 17 مارس سال 2008 معرفی شد.این عنوان قرار بود در 14 مارس 2011 منتشر شود ولی تاخیر خورد و هیچ خبری از بازی نبود تا اینکه در 19 آوریل 2012 شرکت Bethesda اعلام کرد که ساخت این عنوان کنسل نشده است!
    داستان بازی روایتگر یک مارشال آمریکایی به نام Killian Samuels هست که هنگام سفر خود دچار حادثه میشود و وارد یک سیاره به نام Sphere میشود.او طی این حادثه هوشیاری و حافظه ی خود را از دست میدهد و ..
    شایعات زیادی در مورد این عنوان Open-World وجود دارد ولی هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.


    10 . Injustice: Gods Among Us Developer : Wbie Publisher : NetherRealm Studios Release Date : 16 & 19 April


    [Only registered and activated users can see links. ]


    هدف اصلی از ساختن این بازی توسط خالق سری کمبت یعنی ادبون،این بود که بازی از سبک و حال و هوای مورتال کمبت خارج شود.داستان بازی در سرزمینی رخ میدهد حق و باطل از هم جدا شده اند و در آن قهرمانان داستان ها و فیلم های مختلف با هم به مبارزه می پردازند.از جمله ی آنها میتونا به سو.پرمن،Iron Man اشاره کرد.
    این بازی بخش چند نفره یا مالتی پلیر هم دارد که شرکت NetherRealm Studios برای کمتر شدن ایراد،از بازی مورتال کمبت الهام گرفته است.همینطور این شرکت از ایرادات شماره های قبلی نیز درس گرفته نوید یک بخش چند نفره و بهبود یافته نسبت به نسخه های قبلی را داده است.


    11 . Remember Me Developer : Dontnod Entertainment Publisher : Capcom Release Date : May 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    Remember Me که آی پی جدید شرکت کپکام است،در گیمز کام 2012 معرفی شد که تبدیل به یکی از سورپرایزهای این نمایشگاه شد.در ابتدای کار،این بازی در انحصار کنسول PS3 بود ولی مدیر عامل کپکام اعلام کرد این بازی برای PC و XBOX 360 نیز منتشر میشود.
    داستان بازی در یک شهر خیالی به نام Neo-Paris و در سال 2084 اتفاق میفتد.شخصیت اصلی بازی Nilin نام دارد.شخصیتی به نام Memoreyes ذهن Nilin را برای از بین بردن او پاک میکند و شخصیت اصلی بازی باید به دنبال حقایق پنهان شده بگردد. Nilin تنها یک انسان معمولی نیست.او مهرات بسیار زیادی در ورزش های رزمی دارد و حتی قادر است که وارد ذهن افراد مختلف شود.
    یکی از امکانات جالبی که در این بازی وجود دارد،انتخاب دستی combo ها میباشد.یعنی بازیکن قادر است خودش،combo ی خودش را انتخاب کند و اینطور که گفته شده،این بازی بیش از 50000 combo دارد ! که در نو خود بسیار جالب است.


    12 . Sniper: ghost warrior 2 Developer : City Interactive Publisher : City Interactive Release Date : 12 March


    [Only registered and activated users can see links. ]


    شماره اول این بازی چنگی به دل نزد و مور انتقاد گیمر ها قرار گرفت.حال City Interactive تصمیم گرفته است که تمام اشکالات و ایرادات نسخه های قبلی را از بین ببرد و یک بازی تمام عیار بسازد.از نکات جالب توجه در این بازی،استفاده از موتر بازی سازی قدرتمند unreal engine 3 میباشد که نوید گرافیک بالایی را برای بازی میدهد.
    در قسمت اول،بازی فقط در جنگل های سرسبز بود که خود بهانه ای برای خسته شدن گیمر بود اما در این شماره Cole Anderson باید از جنگلهای استوایی گرفته تا کوه های تبت و مناطق سارایوو به مبارزه بپردازد.
    نکته ای جالب دیگر این است که این بازی 3 بار تاخیر خورده است!این بازی قرار بود آگوست 2012 راهی بازار شود ولی بنا به دلایل نا معلومی،سه بار تاخیر خورده است.


    13 . Star Trek Developer : Digitalextremes Publisher : Paramount Digital Entertainment & Namco Bandai Release Date : 26 April


    [Only registered and activated users can see links. ]


    شاید میتوان گفت که یکی از بی سر و صدا ترین بازی هایی که در حال ساخت است،Star Trek است.این بازی در نمایشگاه E3 توسط Steve Sinclair معرفی شد.Star Trek نام فیلمی است که در سال 2009 ساخته شد و شرکت Digital Extremes از سال 2011 با سازندگان این فیلم وارد مذاکره شد تا اینکه Digital Extremes با سازندگان فیلم در ژوئن سال 2012 به توافق رسیدند.
    Star Trek یک بازی شوتر سوم شخص و ماجرایی میباشد که توسط شرکت Paramount و Namco به صورت مشترک منتشر خواهد شد.
    شخصیت های اصلی Kirk و Spock نام دارند که بازیکنان باید در ابتدای هر مرحله یکی از این دو نفر انتخاب کنند چون تا انتهای مراحل،بازیکنان نیمتوانند شخصیت خود را تغییر دهند.
    هر کدام از شخصیت ها،دارای مهارت های منحصر به فرد خود هستند.Kirk یک تیرانداز حرفه ای است و در کنار آن Spock از مهارت های ویژه ای برای از بین بردن بی سروصدای دشمنان دارد.سلاح های این دو شخصیت نیز با هم فرق دارند.
    داستان بازی توسط Marianne Krawczyk که پیش از این بر روی بازی هایی مثل Shank و God Of War بوده نوشته شده است.
    هنوز اطلاعاتی از داستان بازی منتشر نشده است ولی سازندگان اعلام کرده اند که در نمایشگاه E3 2013 اطلاعات بیشتری از بازی به مخاطبان بدهند.گفتنی است که این بازی از موتور Evolution Engine استفاده میکند.


    14 . Bioshock: Infinite Developer : Irrational Games Publisher : 2K Games Release Date : 26 March

    [Only registered and activated users can see links. ]


    شماره ی سوم از سری Bioshock با نام Infinite،یک شوتر اول شخص میباشد که توسط شرکت Irrational Games در حال ساخت میباشد.
    جریانات بازی در سال 1912 اتفاق می افتد
    Booker DeWitt یکی از افراد سابق Pinkerton است و به خاطر بدهی های بالایی که دارد مجبور به رفتن به شهر در آسمان ها با نام کلمیبا میشود تا زنی جوان به نام الیزابت را پیدا کند.داستان بازی بسیار وسیع است.
    بازیکن Booker را به عنوان شخصیت اصلی بازی کنترل میکند و میتواند همزمان الیزابت را مانند سری قبلی این بازی ها کنترل کند.قابلیت های گرافیکی زیادی هم برای بازی معرفی شده است.این بازی مثل بازی هایی مثل Far Cry 3 و Dishonored پورت بسیار عالی ای داشته است.همینطور این بازی از موتور بهینه شده ی Cry Engine 3 و دایرکت ایکس 10 استفاده میکند.
    این بازی در ابتدا قرار بود در دسامبر 2012 منتشر شود ولی به خاطر بالا بردن کیفیت بازی،زمان انتشار آن به امسال موکول شد.


    15 . Aliens: Colonial Marines Developer : Gearbox Software Publisher : SEGA Release Date : 12 Februray


    [Only registered and activated users can see links. ]


    بازی Aliens: Colonial Marines عنوانی است که از روی فیلم آن ساخته شده است.در سال 2010 نسخه ی اول این بازی با نام Aliens vs. Predator منتشر شده که مورد اسقبال قرار گرفت.حالا این شماره ی دوم از این بازی است که به سختی بر روی آن کار شده است.سبک بازی علمی تخیلی و ترسناک )sci-fi/horror) و شوتر و اول شخص است و اولین بار در نمایشگاه E3 2011 معرفی شد.
    بازی شما را در نقش یک سرجوخه ی آمریکایی به نام Christopher Winter قرار میدهد که باید با بیگانگان فضایی که از نژاد Xenomorphs هستد مبارزه کنید.قابلیت هایی مثل دیدن دشمنان از پشت در و motion trackers در بازی وجود دارد که شما با استفاده از آنها،به راحتی میتوانید دشمنانی را که مخفی شده اند را یدا کنید.
    داستان بازی که بر مبنای سری دوم از فیلم James Cameron است روایتگر سرجوخه ای آمریکایی است که در گروهی به نام search and rescue حضور دارد و برای بازرسی سیاره ای به نام LV-426 وارد آنجا میشوند.چراکه گزارش شده بود که موجودات عجیبی در این سیاره حضور دارند.بعد از درگیری با بیگانگان،سرجوخه کریستوفر وینتر به همراه تعدادی از اعضای گروه زنده می مانند و تلاش میکنند که از دست بیگانگان فرار کنند.
    این بازی نیز توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 3 در حال ساخت و توسعه است.


    16 . South Park: The Stick of Truth Developer : Obsidian Entertainment Publisher : Ubisoft Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    بعد از ورشکست شدن شرکت THQ شرکت های مختلف بازی های در حال ساخت را خریداری کردند.یکی از این شرکت های یوبی سافت بود که بازی South Park: The Stick of Truth را خریداری کرد.عنوانی که THQ به شدت به آن امیدوار بود.
    پیش از این شرکت Obsidian Entertainment عنوان های زیادی را در سبک RPG ساخته بود ولی حالا موقعیت فرق میکند و انتظارات از این شرکت بالا رفته است.
    این بازی بر اساس انیمیشن سریالی South Park که در آمر.یکا پخش میشود،در حال ساخت است.سبک بازی live-action-role-playing game میباشد که شما باید کنترل گروهی از کودکان را که قیام کرده اند،به دست بگیرید.
    شایعاتی پیرامون انتشار این بازی در ماه مارس هست ولی هنوز به طور رسمی تایید نشده است.


    17 . The Walking Dead: Survival Instinct Developer : Terminal Reality Publisher : Activision Release Date : 29 March


    [Only registered and activated users can see links. ]


    عنوان The Walking Dead که سال گذشته در شش چپتر عرضه شد،توانست موفقیت شگفت انگیزی را به دست آورد و حتی جایزه ی GOTY (Game Of The Year) را نیز از آن خود کند،بر اساس فیلم آن ساخته شده است و حالا سری جدید آن با نام Survival Instinct توسط تیم Terminal Reality در حال ساخت است.
    سبک این بازی شوتر اول شخص میباشد.با اینکه سری قبلی این بازی که توسط Telltale Games ساخته شده بود و بر اساس کمیک آن بود،این شماره بر اساس سر.یال آن است.


    18 . Company Of Heroes 2 Developer : Relic Entertainment Publisher : SEGA Release Date : March 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    Company Of Heroes نیز یکی دیگر از بازی های شرکت THQ بود که به دلیل ورشکتگی،به فروش رسید.این بازی در می 2012 معرفی شده بود و برای ژانویه 2013 برنامه ریزی شده بود ولی به دلیل مشکلات مالی شرکت THQ انتشار این بازی به مارس موکول شد.
    این بازی استراتژیک که در انحصار PC است،یکی از بترین بازی ها در سبک بازی های استراتژیک میباشد.شماره ی قبلی این بازی به موفقیت ارزشمندی رسید و حالا نوبت به شماره ی دوم رسیده است ولی آیا سگا میتواند انتظارات بازیکنان را برآورده کند؟
    داستان بازی روایتگر جنگ جهانی دوم است و بازیکن کنترل ارتش سرخ روسیه را بر عهده خواهد گرفت.مراحل بازی بسیار گسترده هستند.از عملیات حمله به Barbarossa تا فتح برلین از جمله مراحل این بازی هستند.
    تیم سازنده از موتور اختصاصی خودشان یعنی Essence 3.0 استفاده میکنند.انفجار ها بسیار زیبا کار شده اند.شماره ی قبلی این بازی،برنده ی بهترین صداگذاری نیز شده بود و این شماره هم صداگذاری بسیار عالی انجام شده است.
    طراحان و مهندسان شرکت Relic Entertainment بر روی یک سناریوی جدید با نام Front line Stories کار میکنند که یکی از جذابترین بخش های بازی خواهد بود.


    19 . Resident Evil 6 Developer : Capcom Publisher : Capcom Release Date : March 22, 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    Resident Evil 6 که با نام Biohazard 6 در ژاپن شناخته میشود،در دوم اکتبر سال گذشته برای XBOX 360 و PS3 منتشر شد و اعلام شده بود که با کمی تاخیر برای PC هم منتشر میشود ولی این اتفاق نیفتاد و بازی تا 22 مارس تاخیر خورد.
    شخصیت های اصلی بازی باید با ویروسی به نام C-virus مبارزه کنند،ویروسی که تمام شهرها را آلوده کرده است.شخصیت های اصلی بازی Chris Redfield از سازمان BSAA ، Leon S. Kennedy کسی که از شهر راکن جان سالم به در برد و جزء نیروهای دولت آمریکا نیز هست ،Albert Wesker و Sherry Birkin به همراه Ada Wong هستند که باید راز این ویروس و پشت پرده ی آن را پیدا کنند.
    بازی به بازیکنان اجزه میدهد که از بین سه سناریوی موجود،یکی را انتخاب کنند.هر کدام از سناریو ها بخشی از داستان را مشخص میکند.سه شخصیتی که در سناریو ها وجود دارند، Leon S. Kennedy, Chris Redfield and Jake Muller هستند.
    شرکت کپکام برای جبران تاخیر نسخه ی PC بازی،قابلیت و مدهای زیادی را برای بخش چند نفره ی آن در نظر گرفته است که همراه بازی و به صورت DLC منتشر خواهند شد.


    20 . Total War: Rome II Developer : Creative Assembly Publisher : SEGA Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    دوم جولای سال 2012 بود که شرکت Creative Assembly عنوان بعدی سری Total War را با نام Rome II معرفی کرد،وقتی که کار ساخت Shogun 2 تازه به پایان رسیده بود و این بازی تازه منتشر شده بود.
    از ویژگی های جدیدی که شرکت Creative Assembly معرفی کرده است میتوان به عوض کردن زاویه ی دید بازی اشاره کرد.آنها اعلام کرده اند که بازیکنان میتوانند تقریبا با هر زاویه ای که میخواهند میتوانند دوربین را تکان دهند.از ویژگی های دیگر بازی میتوان به استفاده از برنامه ای جدید در ساخت بازی اشاره کرد و اینطور که شرکت سازنده اعلام کرده است،گرافیک خارق العاده ای را به ارمغان خواهند آورد که تا به حال در سری Total War دیده نشده است.
    باید منتظر ماند و دید که این بازی که یکی از برترین بازی ها در سبک استراتژیک میباشد،چه خواهد کرد.گفتنی است که Rome : Total War یعنی عنوان قبلی رم که در سال 2005 منتشر شد،جایزه ی بهترین بازی استراتژیک سال را از آن خود کرد.
    آیا شماره ی دوم آن نیز میتواند افتخار قبلی را به دست آورد؟


    21 . Project C.A.R.S Developer : Slightly Mad Studios Publisher : Slightly Mad Studios Release Date : 28 November


    [Only registered and activated users can see links. ]


    Project Cars یک بازی شبیه ساز ریسینگ میباشد که در ابتدا در انحصار PC بود ولی به یک باره خبر ساخت و توسعه ی این بازی برای کنسول ها نیز منتشر شد.
    Project Cars گرافیک خیره کننده ای دارد.گرافیکی که مدیون موتور بازی سازی Madness میباشد.ساخت این بازی تا به الان دو سال طول کشیده است و همچنان در حال ساخت و توسعه می باشد.تا به حال بیش از 60 اتوموبیل لایسنس شده اند و بیش از 35 جاده نیز برای بازی در نظر گرفته شده است.Project Cars هم اکنون در مراحل Alpha به سر میبرد.


    22 . Grid 2 Developer : Codemasters Southam Publisher : Codemasters Releasre Date : 28 & 31 March


    [Only registered and activated users can see links. ]


    سال 2008 بود که شماره ی اول این بازی منتشر شد و به نوعی انقلابی در نصعت ریسینگ به وجود.از اواخر سال 2011 هم شایعاتی پیرامون ساخت شماره ی دوم از این سری به گوش می رسید ولی شرکت Codemasters هیچ واکنشی نشان نداد.ولی در ماه آگوست سال 2012 بود که با انتشار یک تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه ای،رسما از این عنوان پرده برداری کرد.
    شرکت Codemasters در خلق بازی های اتوموبیل رانی مهارت خاصی دارد.پیش از این هم بازی هایی مثل Nascars و Colin MacRay Rally را ساخته است.
    سری دوم از این بازی در مکان های مختلفی مثل Abu Dhabi, Paris, numerous United States خواهد بود.این بازی به وسیله ی موتور بازی سازی EGO 3.0 در حال ساخت است.


    23 . Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist Developer : Ubisoft Toronto Publisher : Ubisoft Release Date : 20 August


    [Only registered and activated users can see links. ]


    در ماه ژوئن سال 2010 شرکت Ubisoft Toronto اذعان کرد که در حال کار بر روی عنوان بعدی از سری Splinter Cell میباشد و در E3 2012 رسما آن را رونمایی کرد.
    داستان بازی تقریبا 6 ماه بعد از نسخه ی قبلی بازی یعنی Convation اتفاق می افتد.رئی.س جم.ه.ور آمر.یکا به صورت علنی دستور به ترور کردن Patricia Caldwell به دلیل فسا.د میدهد و نیروی امنیتی را با گروهی به نام Fourth Echelon عوض میکند،گروهی که بسیار زبده و قدرتمند هستند و سم فیشر،شخصیت اصلی سری بازی های Splinter Cell را به عنوان فرمانده ی این گروه انتخاب میکند.در همین حال،دستور از بین بردن تمام فعالیت های Third Echelon و گروهش را میدهد.گروهی که از دوازده نفر ترو.ریست تشکیل شده اند.
    این گروه مسئولیت ترور لیستی از افراد موسوم به لیست سیاه را میپذیرند.سم فیشر و تیمش باید جلوی این ترور ها را بگیرند،قبل از اینکه تمام اعضای لیست،ترور شوند.به علت سن بالای سم فیشر،Patricia Caldwell از افراد دیگری با نام های Isaac Briggs و Charlie Cole و Anna 'Grim' Grímsdóttir نیز کمک میگیرد.
    قابلیت tag نیز در این بازی وجو دارد تا سم فیشر راحت تر بتواند دشمنان را از پا در آوردگیم پلی بازی بسیار متفاوت شده و روش های از پا در آوردن دشمنان بسیار گسترده تر شده است.این بازی به وسیله ی موتور LEAD Engine (Unreal Engine 2.5) در حال ساخت میباشد.


    24 . Tomb Raider Developer : Crystal Dynamics Publisher : Square Enix Release Date : 5 March


    [Only registered and activated users can see links. ]


    این شماره از بازی،داستان لارا کرافت را روایت میکند.او در سوار یک کشتی ای به نام Endurance میشود،کشتی ای که ناخدای آن Conrad Roth نام دارد.ناگهان طوفانی می آید و کشتی به دو نیم تقسیم میشود و لارا و تعداد زیادی از بازماندگان وارد جزیره ای استوایی در Dragon's Triangle میشوند.حال او باید به دنبال آب و غدا بگردد و از دست حیوان های وحشی جزیره نیز فرار کند ولی گروهی از افراد بدخواه شروع به کشتن مردم میکنند و به دنبال لارا میگردد تا او و همراهانش را بکشند.
    Tomb Raider یک بازی Open-World میباشد که سبک اکشن-ماجرایی نیز چاشنی آن شده است و در المان های RPG نیز مشاهده میشود که زیبایی بازی را دو چندان میکند.
    تیم Crystal Dynamics کار ساخت بازی را از سال 2010 شروع کرده بودند و سال گذشته،رسما از آن رونمایی کردند.موتور استفاده شده در این بازی موتور بهینه شده ی سازنده ی آن یعنی موتور Modified Crystal Engine میباشد.


    25 . Watch Dogs Developer : Ubisoft Montreal Publisher : Ubisoft Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    E3 2012 بود که یوبی سافت از آی پی جدید خود رونمایی کرد و چند دقیقه از گیم پلی بازی را نیز نشان داد و تمام افراد سالن از گرافیک این بازی حیرت زده شدند!در ابتدا مردی نشان داده شد که در خیابان در حال قدم زدن است و وارد محیط های مختلف میشود و ... .این روزها خبری از این بازی منتشر نمیشود و همه پیگیر شایعات پیرامون GTA هستند.
    Watch Dogs یک عنوان Open-World میباشد که پایه و اساس بازی،بر روی هک و استفاده از ابزار های کامپیوتری میباشد.این بازی از حالت co-op نیز بهره میبرد!
    داستان بازی در رابطه با فردی به نام Aiden Pearce میباشد که میتواند با استفاده از کامپیوتر و هک،کنترل شهر را به دست بگیرد و از آن به عنوان یک سلاح استفاده کند!یا به هنگام راه رفتن در خیابان،تمام اطلاعات مربوط به تلفن های همراه مردم را مشهاهده کند.
    مدیر عامل شرکت یوبی سافت اعلام کرده است که این بازی برای نسل حضار و به صورت پلتفرمر عرضه خواهد شد.


    26 . Star Wars 1313 Developer : Lucasarts Publisher : Lucasarts Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    جدیدترین سری استار وارز با نام 1313 که در نمایشگاه E3 2012 معرفی شد،نشانگر گرافیک خارق العاده ای بود و همه گان را به تعجب در آورد!
    داستان بازی در رابطه با سیاره ای به نام Coruscant میباشد که توطئه هایی در آن در حال انجام شدن است.اطلاعاتی زیادی از داستان بازی در دست نیست.
    بازی به سبک شوتر سوم شخص و اکشن ماجرایی میباشد و بسیار پخته تر از شماره های قبلی آن است.مدیر شرکت Lucasarts اعلام کرده است که این بازی برای PC,XBOX 360,PS3 منتشر خواهد شد.
    چند روز پیش،خبری منتشر شد که این بازی برای PS3 در اواخر سال جاری منتشر میشود.این بازی از موتور قدرتمند Unreal Engine 3 استفده میکند.


    27 . Tom Clancy's Rainbow Six: Patriots Developer : Ubisoft Montreal ،Ubisoft Red Storm ، Ubisoft Toronto Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    این بازی در دسامبر سال 2011 معرفی شد و سه تا از استدیو های بازی سازی قدرمتند یوبی سافت،با استفاده از موتور Anvil که در ساخت Assassin's Creed III نیز استفاده شده بود،در حال ساخت و توسعه ی بازی هستند.
    این بازی کاملا متفاوت از بازی های شوتر دیگر است.در این بازی،تاکتیک و تکنیک همه چیز را مشخص میکند.تمام قسمتهای مخنلف بازی بستگی به عملکرد شما دارد.
    نیویور.ک دست به دامن گروه ضربتی به نام Rainbow شده است چرا که گروهی از افراد که نام خود را "True Patriots" می نامند،دست به اقدامی خود سر زده اند و خود قانون را اجرا میکنند و باعث مرگ بسیاری از انسان ها می شوند.
    از عرضه ی نسخه ی قبلی این بازی که در سال 2006 منتشر شد،بیش از 6 سال می گذرد و بنابراین انتظارات از بازی بالا است.


    28 . Metro: Last Light Developer : 4A Games Publisher : Deep Silver Release Date : March 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    آخرین آی پی شرکت THQ که فروخته شد و امسال نیز عرضه میشود،بازی "مترو : آخرین روشنایی" است.این بازی قرار بود با نام Metro 2034 که ادامه ی شماره ی قبلی آن یعنی Metro 2033 بود،منتشر شود ولی به شرکت سازنده،به دلیل گسترده بودن داستان بازی،این عنوان را انتخاب کرد.نویسنده ی این بازی،Dmitry Glukhovsky است که داستان فوق العاده را به ارمغان آورده است.داستان این بازی با کتاب مترو 2034 ارتباطی ندارد.
    این بازی که در E3 سال 2011 معرفی شده است،روایتگر ادامه ی داستان شماره ی قبلی 2033 است.بعد از اینکه آن اتفاق اتمی رخ داد،موجودات خطرناکی از مواد رادیو اکتیو آن به وجود آمدند.دیگر آب و غذا به راحتی پیدا نمیشود و حالا شخصی به نام Artyom که شخصیت اصلی بازی است،سعی به کمک به همنوعان خود دارد.
    THQ اعلام کرده بود که این عنوان را برای WiiU منتشر نخواهد مرد ولی شرکت 4A Games در حال بررسی این موضوع است و ممکن است این بازی برای وی یو نیز منتشر شود.بازی با موتور اختصاصی ناشر بازی،به نام 4A Engine در حال ساخت و توسعه میباشد.


    29 . Battlefield 4 Developers : EA Digital Illusions CE Publisher : EA Release Date : 2013


    [Only registered and activated users can see links. ]


    Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد و با گرافیک و صداگذاری فوق العاده ی خود توانست جوایز بسیار زیاد و ارزنده ای را نصیب خود کند ولی به عنوان شوتر اول شخص سال انتخاب نشد و رقیب دیرینه اش،یعنی ندای وظیه،بهترین شوتر سال شد.
    در اواخر سال 2011 ، مدیر عامل شرکت EA در یکی از دانشگاه های آمر.یکا اذعان نمود که شماره ی چهارم از این بازی در حال ساخت است.تا اینکه چند ماه پیش،این خبر به طور رسمی منتشر شد.با فروش بسیار بالای نسخه ی سوم از این بازی دلیلی وجود ندارد تا نسخه ی چهارن از آن ساخته نشود.
    مدیر عامل شرکت EA اعلام کرده است که این بازی برای کنسول های نسل حاضر و نسل بعد منتشر خواهد شد.با این تفاوت که کنسول های نسل حاضر بازی را با در 30 فریم اجرا میکنند و کنسول های نسل بعد،در 60 فریم.
    حال باید منتظر ماند و دید که این بازی چه میکند.معمولا در اواسط سال،عنوان بعدی بازی Call Of Duty که رقیب اصلی این بازی است،معرفی میشود.فعلا شایعاتی پیرامون MW4 وجود دارد.


    30 . Crysis 3 Developer : Crytek Frankfurt , Crytek UK Publisher : EA Release Date : 22 February


    [Only registered and activated users can see links. ]


    شماره ی سوم از یکی از بزرگترین بازی های کامپیوتری در سال 2012 به طور رسمی معرفی شد.این هنوان ادامه ای بر شماره ی قبلی آن است.این بار بازیکن در نقش Prophet میباشد که به نیویور.ک برگشته است و با ویروسی که توسط C.E.L.L. به وجود آمده است،باید مبارزه کند.در این شهر،هفت مکان زیبا و متفاوت وجود دارد که به "Seven Wonders" مشهور شده است.شهر به ویسله ی Nonodome احاطه شده است و به همین علت،محیطی بسیار زیبا توسط Crytek خلق شده است.
    بازی از لحاظ فنی تفاوت چشمگیری نداشته است اما از لحاظ گرافیکی بسیار پیشرفت خوبی داشته است تا جایی که مدیر عامل EA اعلام کرد که این آخرین حد گرافیکی برای کنسول های نسل حاضر است و بیش از این امکان ندارد.
    سلاح ها و اسلحه های جدیدی به بازی اضافه شده است که از مهمترین آنها میتوان به تیروکمان مخصوص Prophet اشاره کرد.شرکت Crytek UK در حال کار بر روی شماره ی دوم عنوان Homefront میباشد که در سال 2015 عرضه میشود.



    امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه و لذت کافی رو برده باشید.


    نویسنده : [Only registered and activated users can see links. ]
    این مطلب به طور اختصاصی برای سایت [Only registered and activated users can see links. ] نوشته شده است و کپی از مطلب فوق فقط با ذکر منبع مجاز است.


    Motherboard : MSI A75A-G35 Processor : AMD Athlon II X4 631 @ 2.8
    Main Memory : Kingston Hyper Blue 2x4GB Dual-Channel @ 1730 Graphics Card : AMD Radeon 6790 XFX Edition @ 890/1140
    Cooling : GREEN Power Supply : Green GP530A-EU
    Metal Pro Clan

  2. 24 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad72 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (2nd February 2013),ahmaden (2nd February 2013),AMD Radeon (2nd February 2013),Amin_CaraGT2 (2nd February 2013),AMIR_HA (2nd February 2013),Artemis (2nd February 2013),Blue Rose (2nd February 2013),CROSSHAIR (2nd February 2013),Don_Corleone (2nd February 2013),First.Last (24th September 2013),Hamed_Classic (2nd February 2013),Hamidreza (2nd February 2013),HWANWOONG (2nd February 2013),MASTER OC 7 (10th February 2013),Olesius (2nd February 2013),red30b (4th February 2013),ROULY (2nd February 2013),SaeedSYS (4th September 2013),SETIZEN (2nd February 2013),smrbh (2nd February 2013),Subzero7111 (2nd February 2013),The Joker (2nd February 2013),TRIDENT (3rd February 2013),Turok (2nd February 2013)



  3. #11
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad72 نمایش پست ها
    سلامی دوباره به همه ی دوستان

    در مورد بازی Metal Gear که شماره ی سوم این لیست هست،باید خدمت دوستان عرض کنم که برای PC منتشر نمیشه....یه مدت خبری مبنی بر منتشر شدنش برای PC بود ولی منتشر نخواهد شد.

    به تازگی تریلری از بازی The Walking Dead: Survival Instinct منتشر شده که در آخر اون Boxshot بازی نشون داده میشه و در بین باکس شات ها،خبری از نسخه ی PC نیست!!! در حالی که عکسی که در پست اول شماره هفدهم قرار دادم،ملاحظه میکنید که پایین سمت چپ،نوشته شده PC ....هیچ خبر و دلیلی هم برای منتشر نشدن برای PC اعلام نشده..

    [Only registered and activated users can see links. ]


    با تشکر از همه ی دوستان.

    محمد جان بسیار ممنون از اطلاع رسانیتون ....
    بله همینطوره ..
    بسیاری از سایتهای معتبرخارجی هم تو چند تا عنوان مبهم همینطور سر در گم بودند ...

    باتشکر

  4. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    Agent 47 (10th February 2013),Artemis (10th February 2013),mohammad72 (10th February 2013),The Joker (10th February 2013),TRIDENT (10th February 2013)



صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

LinkBacks (?)

  1. 13th April 2015, 08:34 PM

موضوعات مشابه

  1. حافظه های پر سرعت DDR4 (Double Data Rate 4) 2013 -2015
    توسط TERRORIST در انجمن حافظه اصلی (RAM)
    پاسخ: 9
    آخرين نوشته: 8th April 2014, 11:03 AM
  2. نقدو بررسی پیش نمایش بازی Tomb Raider 2013
    توسط Agent 47 در انجمن نقد و بررسی
    پاسخ: 124
    آخرين نوشته: 23rd January 2014, 11:23 PM
  3. پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 21st September 2012, 06:05 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •