قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8
Like Tree18Likes
  • 17 Post By Olesius
  • 1 Post By Olesius

موضوع: بررسی هارد حالت جامد Transcend SSD720 128GB

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    بررسی هارد حالت جامد Transcend SSD720 128GB

    به نام خدا


    کمپانی Transcend (ترانسند) از کمپانی های پیشرو و با سابقه در زمینه تولید ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات مانند کارت های حافظه (Memory Cards)، فلش درایو (USB Flash Drives)، هاردهای حالت جامد (SSD)، هارد درایو های خارجی (External Hard Drives) و ماژول های حافظه DRAM می باشد که کار خود را از سال 1988 میلادی آغاز کرده است. این کمپانی دارای دفاتر متعددی در سطح جهان بوده و دفتر اصلی آن در شهر تایپه کشور تایوان مستقر می باشد.
    هارد های حالت جامد (SSD) چندی است که بدلیل تولید انبوه و متعادل شدن قیمت تمام شده از محبوبیت و عمومیت بالایی در بین کاربران برخوردار شده اند چرا که دیگر هاردهای مکانیکی (HDD) جوابگوی نیاز کاربران نیست. در واقع هاردهای مکانیکی علی رقم داشتن ظرفیت بالای ذخیره سازی اطلاعات، بدلیل فرآیند مکانیکی خواندن و نوشتن اطلاعات و ذخیره اطلاعات به صورت مغناطیسی از سرعت تبادل اطلاعات و دسترسی پایینی برخوردار می باشند. لذا یک سیستم بروز و پیشرفته برای جبران این نقص مستلزم استفاده از هاردهای حالت جامد (SSD) در کنار یک هارد مکانیکی (به عنوان آرشیو) می باشد. بدین ترتیب علاوه بر افزایش سرعت تبادل اطلاعات بطور محسوس و چشمگیری، دیگر لودینگ نرم افزارهای سنگین، بوت ویندوز و ... آزار دهنده و طولانی نخواهد بود!


    SSD720 نسل جدید هاردهای حالت جامد (SSD) کمپانی Transcend با رابط SATA III 6Gb/s و از نوع 2.5 اینچی می باشد که از سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالایی (Read: 560MB/s, Write: 540MB/s) برخوردار بوده و انتخاب هوشمندانه ای برای کاربران حرفه ای محسوب می گردد. به سبب طراحی باریک (7 میلیمتر) قابلیت استفاده در سیستم های دسکتاپ، نوت بوک ها، نت بوک ها و اولترا بوک ها را دارا بوده و در ظرفیت های 64، 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه شده است. از نقاط قوت سری SSD720 بهره گیری از جدیدترین کنترولر کمپانی SandForce از سری SF-2281 می باشد که از ویژگی های بارز آن می توان به بهترین عملکرد، پایداری، امنیت و بازدهی انرژی (Power Efficiency) در کلاس خود اشاره کرد. به طور کلی کنترولرهای کمپانی SandForce برای مصارف حرفه ای (سرور ها) و رایانه های شخصی در دو کلاس Enterprise و Client دسته بندی می گردند و سری SF-2200 جزء دسته دوم قرار می گیرد.




    Specifications:
    Capacity 64GB, 128GB, 256GB, 512GB
    Size 100.3mm × 69.85mm × 7mm
    Weight 95g
    Storage Media MLC NAND Flash memory
    Operating Voltage DC 5V
    Operating Temperature 0°C (32°F) to 70°C (158°F)
    Certificates CE, FCC, BSMI
    Performance Read up to 560MB/s, Write up to 540MB/s
    *Note: Speed may vary due to host hardware, software and usage.

    کمپانی Transcend در نمونه 128 گیگابایتی SSD720 از 8 حافظه فلش NAND با تکنولوژی ساخت 24 نانومتری از نوع SDZNPQBHER MLC با ظرفیت 16 گیگابایت (در مجموع 8*16) ساخت کمپانی خوشنام Sandisk بهره برده و به لطف کنترولر جدید SF-2281 حداکثر سرعت خواندن 550MB/s و حداکثر سرعت نوشتن 500MB/s برای آن ثبت شده است (سرعت خواندن و نوشتن ظرفیت های مختلف متفاوت می باشد). ممکن است این سوال در ذهن شما نقش ببند که MLC چیست؟ حافظه های فلش NAND در دو نوع MLC و SLC تولید می شوند؛ MLC یا Multi Level Cell بیانگر این موضوع می باشد که در هر سلول دو بیت داده قابلیت ذخیره شدن را داراست و در نقطه مقابل آن SLC یا Single Level Cell قرار دارد که در هر سلول ذخیره یک بیت داده امکان پذیر است. بدیهی است از لحاظ تئوری سرعت انتقال اطلاعات در حافظه های فلش NAND از نوع SLC بیشتر از نوع MLC می باشد ولی با این وجود حافظه های فلش NANDاز نوع MLC دو برابر SLC توانایی ذخیره داده یا اطلاعات را در ابعاد یکسان خواهند داشت. لذا حافظه های NAND از نوع MLC بدلیل ظرفیت بالاتر ذخیره سازی اطلاعات برای رایانه های شخصی و مصارف عمومی انتخاب مناسبی محسوب می گردند.






    از دیگر ویژگی های Transcend SSD720 128GB می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    TRIM:
    این دستور در ویندوز 7، به صورت خودکار اطلاعات پاک شده (Deleted Files) را بطور کامل از روی بلاک (Block) ها حذف می کند و کمک شایانی به حفظ سرعت نوشتن هارد حالت جامد (SSD) کرده از استهلاک (Wear) آن در طولانی مدت جلوگیری می کند.

    Intelligent Recycling:
    برای سیستم عامل هایی که از دستور TRIM پشتیبانی نمی کنند، SSD720 با بهره گیری از الگوریتم جمع آوری زباله ها (اطلاعات پاک شده) و سیستم بازیافت (Recycling) هوشمند، فضای آزاد SSD را به صورت پیشرفته مدیریت می کند.

    Wear Leveling:
    به فرآیندی که توزیع مساوی چرخه های نوشتن/پاک کردن را بین بلاک (Block) ها بر عهده دارد اطلاق می گردد. طول عمر مفید SSD720 به لطف این ویژگی و ECC (Error Correction Code) یا کد تصحیح خطا افزایش یافته و انتقال مطمئن اطلاعات را تضمین می کند.

    SMART:
    این ویژگی برای تجزیه و تحلیل وضعیت سلامت SSD720 و تشخیص خرابی های احتمالی قبل از رخ دادن آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت که بر اطلاعات و وضعیت SSD مانند درجه حرارت، تعداد دفعات پاک کردن، ... نظارت کرده و در صورتی که به اقدام خاصی نیاز باشد هشدار می دهد!

    NCQ:
    به زبان ساده این ویژگی کارایی و بازدهی SSD720 را با مدیریت (Optimizing) دستورات خواندن و نوشتن دریافتی افزایش می دهد.


    SSD720 به طور کامل توسط کمپانی Transcend مورد تست و بررسی قرار گرفته است تا هیچ مشکلی از بابت کارکرد در رنج دماهای مختلف نداشته باشد و ابزارهای بهینه سازی پیچیده آن با همکاری یکدیگر طول عمر مفید SSD را افزایش می دهند. همچنین بدلیل نداشتن قطعات متحرک و مکانیکی در مقابل شوک و لرزش مقاوم بوده و مصرف انرژی بسیار کم در کنار کارکرد خنک و ساکت باعث افزایش بازدهی و زمان نگه داری شارژ نوت بوک ها، نت بوک ها، اولترا بوک ها می گردد. توان مصرفی این محصول در حالت لود کامل کمتر از 3 وات می باشد!!
    Idle power consumption: 0.63 watts
    Electricity consumption load: 2.87 watts

    مشخصات سیستم تست:

    CPU: Intel Core i7 2600K 3.4GHz
    MotherBoard: MSI Z77A-GD65
    Memory: SuperTalent 4G 2200MHz Cl8
    VGA: MSI GTX560-Ti Hawk
    PSU: Thermaltake Toghpower XT 875W

    برای تست و بررسی کارایی SSD720 128GB سیستم عامل Windows 7 Ultimate 64-bit SP1 بهمراه آخرین آپدیت ها مورد نیاز می باشد، تمامی درایورهای مادربورد Z77A-GD65 بخصوص چیپست (Ver 9.3.0.1019) نیز بروز بوده و سیستم آماده اجرای تست ها و بنچمارک ها می باشد. نکته قابل ذکر انتخاب گزینه AHCI در بایوس مادربورد به عنوان SATA Mode می باشد تا از تمامی ظرفیت و توانایی این SSD در طول تست ها برخودار باشیم، دیگر گزینه های بایوس در حالت Load Optimized Defaults رها می شوند.
    HDTune Pro v5.0
    Crystal Disk Mark v3.0
    ATTO Disk benchmark v2.4
    PCMark Vantage HDD test

    سنجش سرعت خواندن (Read) با استفاده از نرم افزار HDTune:
    HDTune یکی از محبوب ترین نرم افزار های مانیتورینگ و تست کارایی هارد می باشد که کاربرد فروانی داشته و اطلاعات وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهند. حداکثر سرعت خواندن 387.0MB/s، میانگین سرعت خواندن 365.8MB/s و زمان دسترسی Access Time 0.073ms (میلی ثانیه) بدست می آید.


    سنجش سرعت انتقال (Transfer Speed) فایل 500 مگابایتی :
    سرعت خواندن 486328KB/s و سرعت نوشتن 475449KB/s معادل با 474.92MB/s و 464.30MB/s بدست می آید.


    تست دسترسی تصادفی (Random Access):
    سرعت متوسط خواندن 492.36MB/s در حجم انتقال (Transfer Size) یک مگابایت بدست می آید. با افزایش حجم انتقال شاهد افزایش سرعت متوسط خواندن می باشیم.


    سنجش سرعت خواندن (Read) و نوشتن (Write) با استفاده از نرم افزار Crystal Disk Mark:
    Crystal Disk Mark نیز یکی دیگر از نرم افزار های پرکاربرد با ظاهری ساده در زمینه تست و بنچمارک هارد می باشد. تست مذکور در 3 نوبت/مرحله با 3 نوع اطلاعات (Random, All 0X00 0Fill, All 0XFF 1Fill) اجرا می گردد و حداکثر سرعت خواندن 496.0MB/s و حداکثر سرعت نوشتن 492.4MB/s بدست می آید.





    سنجش سرعت خواندن (Read) و نوشتن (Write) با استفاده از نرم افزار ATTO Disk benchmark:
    نتایج بدست آمده تا این لحظه با مقادیر/آمار اعلام شده از سوی کمپانی Transcend اختلاف کمی داشته است ولی دقیق ترین و بهترین نتایج ممکن را با استفاده از نرم افزار ATTO Disk benchmark کسب خواهیم کرد. سرعت خواندن 559240KB/s و سرعت نوشتن 526344KB/s بدست می آید معادل با 546.13MB/s و 514.00MB/s که با مقادیر/آمار اعلام شده از سوی کمپانی تطابق کامل دارد. هرچند باید مد نظر داشته باشید که در سیستم های مختلف و با استفاده از راه اندازهای مختلف، ممکن هست مقادیر متفاوتی کسب کنید!


    در نهایت تست و بررسی SSD720 128GB را با نرم افزار PC Mark Vantage بهمراه PC Mark 2005 و اجرای بخش مربوط به هارد به پایان می بریم:
    PC Mark Vantage و PC Mark 2005 از سری نرم افزار های شرکت فیوچرمارک (FutureMark) می باشند که بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این نرم افزار ها به تست و بررسی بخش های مختلف سیستم اختصاص داشته و با توجه به کارایی سیستم امتیازی به آن تعلق می گیرد. این امتیاز معیار مناسبی برای مقایسه قدرت و کارایی سیستم های مختلف تلقی می گردد. نتایج بدست آمده در این تست ها از کارایی بالایی این SSD در محیط ویندوز و مصارف عمومی حکایت دارد!





    همان گونه که در ابتدا نیز اشاره گردید، در صورتی که از سیستمی بروز و پیشرفته جهت بازی کردن (Gaming) یا اموری همچون کار کردن با نرم افزارهای سنگین و مهندسی بهره می برید قطعا در کنار هارد مکانیکی (HDD) خود به یک هارد حالت جامد (SSD) برای نصب سیستم عامل و نرم افزارهای حیاتی/مهم نیاز خواهید داشت. Transcend SSD720 128GB با توجه به عملکرد عالی، سرعت بسیار بالا، بهره مندی از جدیدترین کنترولر کمپانی SandForce و ویژگی های متعدد در کنار قیمت مناسب یک انتخاب عالی و هوشمندانه بشمار می آید!



    امیدوارم مفید واقع شود...
    با تشکر
    علی کریمخانی


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 30 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (2nd December 2012),ahmaden (5th January 2013),aliniceboy (19th January 2015),Amin_CaraGT2 (1st December 2012),AMIR (4th August 2014),arman_kad (6th January 2013),atisoc0936 (2nd December 2012),Behnam_2337 (5th January 2013),Blue Rose (1st December 2012),CROSSHAIR (6th January 2013),Don_Corleone (2nd December 2012),ErfanDL (1st December 2012),First.Last (5th January 2013),Hamedy12 (16th April 2013),HWANWOONG (1st December 2012),mahdi8063 (1st December 2012),MAKAN (5th January 2013),Mehdi_FXX (2nd December 2012),mohammad72 (5th January 2013),morteza.p (2nd December 2012),Mr. DB (5th January 2013),Osuk (5th January 2013),p.X (5th January 2013),Reza Y (6th January 2013),Rezasam1 (1st December 2012),sapple (21st December 2012),SETIZEN (5th January 2013),Subzero7111 (17th June 2013),TRIDENT (1st December 2012),XoMa (1st December 2012)



  3. #2
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    بسیار عالی علی جان


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  4. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده اند:

    Agent 47 (2nd December 2012),ahmaden (5th January 2013),AMIR (9th October 2014),Behnam_2337 (5th January 2013),Don_Corleone (2nd December 2012),First.Last (5th January 2013),MAKAN (5th January 2013),Mehdi_FXX (2nd December 2012),mohammad72 (5th January 2013),morteza.p (2nd December 2012),Olesius (1st December 2012),Osuk (5th January 2013),Rezasam1 (1st December 2012),sapple (21st December 2012),SETIZEN (5th January 2013),TRIDENT (1st December 2012)



  5. #3
    OCH Member
    mahdi8063 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    اصفهان
    نام واقعی
    مهدی
    سن
    35
    نوشته ها
    83
    تشکر شده 688 بار در 83 پست
    mahdi8063 آنلاین نیست.
    قیمتش چطوریاس علی جان


    Motherboard : Asus Maximus IV EX Z Processor : Intel I7 3770k @4.5 1.2v
    Main Memory : Crucial 4 gb 1866 Graphics Card : MSI 660 TI PE
    Cooling : Termalright Silver Arrow SB E Extreme Power Supply : Green GP885

  6. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از mahdi8063 تشکر کرده اند:

    AMIR (9th October 2014),Behnam_2337 (5th January 2013),Blue Rose (5th January 2013),Don_Corleone (2nd December 2012),ErfanDL (2nd December 2012),First.Last (5th January 2013),MAKAN (5th January 2013),Mehdi_FXX (2nd December 2012),mohammad72 (5th January 2013),morteza.p (2nd December 2012),Mr. DB (5th January 2013),Olesius (1st December 2012),Osuk (5th January 2013),sapple (21st December 2012),SETIZEN (5th January 2013),TRIDENT (1st December 2012)



  7. #4
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ErfanDL نمایش پست ها
    بسیار عالی علی جان
    مرسی عرفان جان

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi8063 نمایش پست ها
    قیمتش چطوریاس علی جان
    والا مهدی جان آخرین قیمتی که من داشتم 60 گیگ زیر 200 هزار تومن بود و 128 گیگ حول و حوش 300 هزار تومن

    الان احتمالا یک مقداری قیمت ها تغییر کرده..
    ErfanDL likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  8. 17 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (2nd December 2012),AMIR (4th August 2014),Behnam_2337 (5th January 2013),Blue Rose (5th January 2013),Don_Corleone (2nd December 2012),ErfanDL (2nd December 2012),First.Last (5th January 2013),Hamedy12 (5th January 2013),mahdi8063 (2nd December 2012),MAKAN (5th January 2013),Mehdi_FXX (2nd December 2012),Mohammad 1985 (2nd December 2012),mohammad72 (5th January 2013),morteza.p (2nd December 2012),Osuk (5th January 2013),sapple (21st December 2012),SETIZEN (5th January 2013)



  9. #5
    OCH Member
    momo000000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تهران
    سن
    38
    نوشته ها
    218
    تشکر شده 1,032 بار در 167 پست
    momo000000 آنلاین نیست.
    با سلام و خسته نباشید

    بسیار عالی بود مخصوصاً اینکه این برند ssd کمی ناشناخته هست توی ایران
    من هم از همین مدل دارم بسیار عالی عمل میکنه

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi8063 نمایش پست ها
    قیمتش چطوریاس علی جان
    با سلام
    حدود 3 هفته هست که این ssd رو تهیه کردم
    قیمت مدل 128 گیگ 3 هفته پیش 350 بود با گارانتی ماتریس
    مدل 256 گیگ 700 تومن ناقابل


    Motherboard : BIOSTAR H81MHP2 Processor : Intel Core i3-4330
    Main Memory : APACER 2*4 1600 CL8 Graphics Card : GIGABYTE R9 380 WINDFORCE 2X 2GB / Intel HD4600
    Cooling : AIR Cooler Sunbeam Core Contact Freezer 120 Power Supply : Green 750W OC 80Pluse Gold

  10. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از momo000000 تشکر کرده اند:

    AMIR (9th October 2014),arman_kad (6th January 2013),Behnam_2337 (5th January 2013),Don_Corleone (5th January 2013),First.Last (5th January 2013),Hamedy12 (6th January 2013),mahdi8063 (8th June 2014),MAKAN (5th January 2013),Mohammad 1985 (5th January 2013),mohammad72 (5th January 2013),morteza.p (5th January 2013),Olesius (5th January 2013),Osuk (5th January 2013),sapple (12th January 2013),SETIZEN (5th January 2013),smrbh (5th January 2013)



  11. #6
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرج
    سن
    39
    نوشته ها
    89
    تشکر شده 342 بار در 73 پست
    Mohammad 1985 آنلاین نیست.
    ترنسند مدل 64 گیگم داره ؟ اگر هست قیمتش چنده ؟


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از Mohammad 1985 تشکر کرده است:

    Osuk (5th January 2013)



  13. #7
    OCH Member
    MAKAN آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    NORTH
    نام واقعی
    ماکان
    نوشته ها
    47
    تشکر شده 190 بار در 46 پست
    MAKAN آنلاین نیست.
    درود
    اول از همه بسیار ممنون بابت معرفی این ssd. من خودم دنبال ssd هستم و سری ocz vertex3-4 مد نظرم بود ولی این بررسی شما یه تکونی تو مغزم ایجاد کرد.
    توی حجم 120 گیگ این بهتر جواب میده یا ocz vertex3-4 ؟ چون قیمت ocz خیلی بالا میره و 120گیگش چندوقت پیش به 400 هم رسیده بود
    اگه قیمتش هنوز هم همون اطراف 350 باشه خیلی ارزش داره.
    ویرایش توسط MAKAN : 5th January 2013 در ساعت 10:39 PM


    Motherboard : Asus Sabertooth P67 Processor : Intel core i5 2500K
    Main Memory : Corsair Vengeance 2×4GB 1866 Graphics Card : Sapphire 5770 Vapor-X
    Cooling Power Supply

  14. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از MAKAN تشکر کرده اند:

    AMIR (9th October 2014),mohammad72 (5th January 2013),morteza.p (6th January 2013),sapple (12th January 2013)



  15. #8
    OCH Member
    momo000000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تهران
    سن
    38
    نوشته ها
    218
    تشکر شده 1,032 بار در 167 پست
    momo000000 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad 1985 نمایش پست ها
    ترنسند مدل 64 گیگم داره ؟ اگر هست قیمتش چنده ؟
    امروز بازار بودم 64 گیگ حدود 240-250 بود قیمتش

    نقل قول نوشته اصلی توسط MAKAN نمایش پست ها
    درود
    اول از همه بسیار ممنون بابت معرفی این ssd. من خودم دنبال ssd هستم و سری ocz vertex3-4 مد نظرم بود ولی این بررسی شما یه تکونی تو مغزم ایجاد کرد.
    توی حجم 120 گیگ این بهتر جواب میده یا ocz vertex3-4 ؟ چون قیمت ocz خیلی بالا میره و 120گیگش چندوقت پیش به 400 هم رسیده بود
    اگه قیمتش هنوز هم همون اطراف 350 باشه خیلی ارزش داره.
    در مورد مقایسه باید به بررسی های سایتهای دیگه هم دقت کرد ولی من فکر میکنم به ورتکس 3 نسبت به قیمت بچربه ولی ورتکس 4 رو فکر نکنم بتونه باهاش رقابت کنه
    حالا دوستان شاید بتونند بیشتر راهنمایی کنند


    Motherboard : BIOSTAR H81MHP2 Processor : Intel Core i3-4330
    Main Memory : APACER 2*4 1600 CL8 Graphics Card : GIGABYTE R9 380 WINDFORCE 2X 2GB / Intel HD4600
    Cooling : AIR Cooler Sunbeam Core Contact Freezer 120 Power Supply : Green 750W OC 80Pluse Gold

  16. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از momo000000 تشکر کرده اند:

    AMIR (9th October 2014),First.Last (6th January 2013),MAKAN (6th January 2013),Mohammad 1985 (6th January 2013),mohammad72 (6th January 2013),morteza.p (6th January 2013),Osuk (6th January 2013),sapple (12th January 2013),SETIZEN (6th January 2013)




کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •