قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


صفحه 2 از 37 نخستنخست 123412 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 365
Like Tree586Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Crysis 3

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Crysis 3



    EA که یکی از بزرگترین ناشران بازی های رایانه ایی است ، و تا اکنون بازی های بسیار زیبایی را منتشر کرده است برای سال 2013 نقشه بزرگی را به کمک Crytek سازنده بازی Crysis3 در زمینه شوتر و یا همان FSP در سر دارد ، از آنجا که خبرهای فراوانی در مورد بازی Crysis 3 در سراسر وب سایت های خبری است ، میتوان به این نتیجه رسید که EA و Crytek قصد دارند شوتری متفاوت از تمام شوتر ها بسازند و گویا در بازی Crysis 3 ما شاهد 7 جلوه ای جدید گرافیکی خواهیم بود که شبیه آن در هیچ بازی نبوده است. (در همایش E3 گیمری که بازی Crysis 3 را اجرا میکرد انقدر آماتور این کارو به پایان رسانید که خیلی از قدرت های بازی را از جا انداخت اما برای دوستان عزیز overclockingheroes.com با اطلاعاتی که از سایتهای متفاوتی دریافت کردم ، میتوانم Crysis 3 را اینگونه شرح بدهم.



    گیم پلی بازی مقدار اندکی تغییرات داشته است شما در نسخه های پیشین کاور میگرفتید ، نامرئی میشدید ، سریع میدویدید و قدرت بالایی داشتید که تمامی آنها به کمک نانو سوئیت امکان پذیر بود ، در نسخه جدید سری Crysis شما با نانو سوئیت پیشرفته تری روبرو میشوید و امکانات سلاحی پیشرفته تر ، اما فقط همین تفاوتها بین نسخه 2 و 3 هست !!!...خیر دوستان در نسخه 3 شما با وسعت محیط Crysis نسخه 1 با گرافیک و جلوه های ویژه گرافیکی نسخه 2 روبرو میشوید و بازی ادغامی از نسخه 1 و 2 است ، و همچنین موتور بهینه شده CryEngine 3 که میخواهد آخرین فناوری های خود را در نسخه سوم بازی خود به نمایش بگذارد.

    (اما از گیم پلی بازی و هر آنچه که سازندگان بازی در مورد بازی خود گفته اند )



    کرایسیس 3 یک بازی هیجان انگیز و پر سر و صدا است ؟!! نه اینبار نمیتوان گفت که بازی کاملا اکشن یا مخفی کاری دارد بلکه تلفیقی از هر دو در Crysis 3 دیده میشود ، در نسخه دوم بازی خیلی به ندرت پیش می آمد که شما بتوانید یک مرحله را بصورت کاملا مخفی و بی صدا به پایان برسانید ، نهایتا مخفی میشدید و از پشت سر یک دشمن به آرامی رد میشدید و یا او را از پشت خفه میکردید ، اما در نسخه سوم از بازی شما در نقش یک شکارچی عمل میکنید ، و آزادی عمل و تاکتیک حمله شما به هوش خودتان بستگی دارد ، و همچنین ابزار هایی که در اختیار دارید ، خوب یک شکارچی باید بدون ایجاد سر و صدا عملیات خود را انجام دهد در غیر این صورت پرنده از قفس میپرد!!

    ابزار جدید در بازی Crysis 3



    تیر و کمان مخصوص پروفیت که در زمینه مخفی کاری بسیار کمک شما میکند یا به نوعی باید فقط در زمینه مخفی کاری ازش استفاده کنید ، چون معلوم نیست محمات تیر و کمان را در بازی چگونه تهیه خواهید کرد ، پس بیهوده تیر را از کمان رها نکنید ، شلیک تیر آغشته به زهر و کشنده ، تیر آماده انفجار ، تیری با قابلیت ایجاد الکتریسته ، لیزر هدف گیر و امکانات بسیاری در تیر و کمان شما وجود دارد ، که همچنین در آپگریت های بازی بدست خواهید آورد. راه های بسیار زیادی برای حملا حجومی وجود دارد ، و همان طور چگونگی استفاده از تیر و کمان در مراحلی که شما باید بدون صدا عملیات را انجام دهید ، در غیر اینصورت شما لو رفته ایید و اوضاع بهم میریزد.



    در Crysis 3 مراحل مخفی کاری بسیاری را شاهد خواهید بود ، و این مراحل را نمیتوانید به سادگی پشت سر بگذارید ، همانطور که شما قدرتمند تر شدید دشمنان شما هم قدرت بیشتری را دارند ، در مراحل بازی و محیط اطراف بازی شرایطی بوجود می اید که حتی در حالت نامرئی بودن هم شما را لو میدهید ، پس باید بسیار حساب شده قدم بردارید ، اگر حوصله شما سر برود و یک تنه به دل دشمن حمله کنید امکان شکست شما 100 درصد میشود.



    Crysis 3 دارای خصوصیات جدید و ویژه ایی میباشد ، از لحاظ گرافیکی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه 1 و 2 داشته است ، و آیا باز هم مشکلی که در نسخه 2 بوجود آمد و هواداران Crysis را در نسخه PC نا امید کرد پدید می آید یا خیر ، Crytek در این زمینه گفته است که Crysis 3 نسخه DX11 برای PC دارد و گرافیک آن بر روی PC چندین برابر زیباتر جلوه میکند ، اما موتور گرافیکی CryEngine 3 در مورد کنسول ها هم فکری کرده است و نسخه های Xbox و Ps3 دارای ویژگی های گرافیکی خاص خود خواهند بود که از بازی چیزی کم نمیکند. ترکیب محیط نسخه 1 و 2 با هم میتواند بسیار در سنگینی گرافیک بازی افزایش دهد ، اما موتور بهینه شده CryEngine3 سبکتر از نسخه های قبلی جلوه های گرافیکی را به نمایش میگذارد.



    بازی Crysis 3 در سال 2013 عرضه میشود برای هر سه پلتفورم و برای هر کدام ویژگی های گرافیکی و کد نویسی های خاص خود را دارند ، تا همه علاقه مندان بتوانند از این بازی لذت ببرند در ضمن شرکت سازنده Cryteck UK بر روی نسخه جدیدی از بازی HomeFront در حال فعالیت است.



    با تشکر فراوان از شما دوستان عزیز(Fusion)
    Olesius, Mehdi_FXX, XoMa and 21 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 54 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (6th December 2012),Aliover (28th February 2013),AMD Radeon (16th October 2012),Amin_CaraGT2 (12th October 2012),AMIR (13th October 2012),Artemis (30th January 2013),aryancoe (12th December 2012),atisoc0936 (13th October 2012),Behnam_2337 (5th February 2013),Blue Rose (12th October 2012),CROSSHAIR (19th October 2012),Don_Corleone (13th October 2012),ErfanDL (23rd February 2013),First.Last (4th December 2012),fly (12th October 2012),golabettruter (15th April 2013),H a M e D (19th October 2012),Hamedy12 (3rd June 2013),Hamed_Classic (12th October 2012),Hamidreza (6th December 2012),jalal (25th February 2013),JIRJIRAK (13th October 2012),KaMi (6th March 2013),mad4tex (12th October 2012),MAKAN (2nd February 2013),mamad67 (13th December 2012),MASTER OC 7 (1st February 2013),Mehdi_FXX (5th December 2012),Meisam.Me-Pc (8th March 2013),mohammad72 (17th November 2012),NAVID OC (19th October 2012),Nemesis6 (12th October 2012),Olesius (13th October 2012),Optimus Prime (8th April 2013),Osuk (17th October 2012),overclock990 (2nd February 2013),ramincybran (19th October 2012),Reza Y (20th December 2012),ROULY (31st January 2013),saeid72 (6th December 2012),sapple (12th January 2013),SETIZEN (3rd December 2012),sMohammad (2nd February 2013),smrbh (20th February 2013),stopre (15th February 2014),Subzero7111 (14th October 2012),TERRORIST (12th October 2012),The Joker (12th October 2012),TheDarkness (15th April 2013),TRIDENT (12th October 2012),Turok (2nd March 2013),Unborned (23rd February 2013),vandelin (27th February 2013),XoMa (12th October 2012)



  3. #11
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Fusion نمایش پست ها
    فکر نکنم سیستم مورد نیاز بازی یا همان پیشنهادی این باشه....صد در صد در بالاترین جزئیات به 7970 و یا 680 احتیاج پیدا کنیم....
    فرشاد جان اینو از سایت systemrequirements گذاشتم ...
    یادم میاد اوایل معرفی crysis3 بعضی منابع 680 رو اعلام کرده بودن ... حالا تا ببینیم چه تغییراتی اتفاق میفته ...

    ممنونم از مطلب زیبات ... فرشاد عزیز ...

  4. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    Agent 47 (13th October 2012),atisoc0936 (14th October 2012),Blue Rose (13th October 2012),JIRJIRAK (13th October 2012),Olesius (14th October 2012),TRIDENT (14th October 2012)



  5. #12
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    اطمینان داشته باشید در نسخه سوم ، فلش بکی به نسخه های قبلی خواهیم داشت ..و کل محتوای داستان روشن میشه.

    حامد عزیزم ..... کرایسیس جزو معدود بازی هایی هست که سخت افزار قوی برای اجرای بالاترین جزئیات میخواد ، بعد میشه بازی های دیگه ایی همچون FarCry3 و Watch Dogs و....

    اما همه بازی ها رایانه ایی به یک نوع سنگین نیستن ، موتور گرافیکی Crysis که همگی میدوندی CryEngine3 هست و در نسخه سوم بهینه تر شده ، و این به مفهوم سنگین تر شدن نیست ، یعنی جلوه های گرافیکی بیشتری و میتونه به نمایش بذاره و در کنارشم بتونه با سخت افزار ها کنار بیاد ، برخی از بازی های موتور گرافیکی بهینه شده و یا کاملی ندارند ، و شما در بازی احساس میکنید سیستم داره کم میاره و فریم افت میکنه...این نمیتونه از بالا بودن سطح گرافیک یک بازی باشه ، بلکه این ضعف و ناتوانی موتور گرافیکی یک بازی هست.اگر دقت کنید ..کارت گرافیک هایی که کرایسیس 1 و نمیتونستند به خوبی پردازش کنن
    کرایسیس 2 را به راحتی فریم گیری میکردند و این موفقیت برای CryEngine بوده که تونسته بهترین محیط گرافیکی و هماهنگ با سخت افزار ها بهینه کنه.
    ویرایش توسط Agent 47 : 13th October 2012 در ساعت 11:28 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (16th October 2012),Artemis (27th February 2013),atisoc0936 (14th October 2012),Blue Rose (13th October 2012),Hamed_Classic (14th October 2012),Olesius (14th October 2012),TRIDENT (14th October 2012),zeus (19th October 2012)



  7. #13
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    آخرین اخبار از Cryteck در مورد بازی Crysis 3 در این مورد بود که موتور گرافیکی CryEgine3 به قدرتی رسیده که در گیم پلی بازی نیز تاثیر مستقیمی دارد ، و برای دوستداران PC بازی بزرگی را تهیه کردیم که در DX11 قدرتی دو صد چندان را به همراه دارد...و از لحاظ گرافیکی خیال گیمر های PC راحت باشد جمله آخره تیم Cryteck این بود ( برید حالشو ببرید)

    جدیدترین اسکرین شات از محیط بازی
    [Only registered and activated users can see links. ]
    Hamed_Classic, Artemis and TRIDENT like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    arman_kad (19th October 2012),Artemis (27th February 2013),Blue Rose (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),MASTER OC 7 (1st February 2013),smrbh (20th October 2012),TRIDENT (19th October 2012)



  9. #14
    OCH Member
    H a M e D آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    حامد
    سن
    36
    نوشته ها
    45
    تشکر شده 122 بار در 39 پست
    H a M e D آنلاین نیست.
    بچه ها همه صحبت از سنگین بودن این بازی می کردن چه نسخه 1 یا 2 ولی با GTX460 راحت اجرا می شد حالا ببینیم نسخه 3 چطور میشه

    ولی به نظرم سنگین ترین بازی مترو 2033 بود که تا اجرا می شد تو سیستمم گرافیک می خواست منفجر شه البته تنظیمات بازی همه High بود ، دور فن آخرین دور می رفت به نظر مترو سنگین تر از همه بازی هاس حالا اگر کسی بازی کرده و هم عقیده با منه اعلام کنه


    Motherboard : ASUS P8P67 Processor : Intel Core i5 2500K
    Main Memory : G.Skill Trident 2x2GB 1600 DDR3 Graphics Card : Gigabyte Radeon HD 5670
    Cooling : ZALMAN CNPS10X Power Supply : Green 585b

  10. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از H a M e D تشکر کرده اند:

    Agent 47 (19th October 2012),arman_kad (19th October 2012),Blue Rose (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),ramincybran (19th October 2012),TRIDENT (19th October 2012)



  11. #15
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط H a M e D نمایش پست ها
    بچه ها همه صحبت از سنگین بودن این بازی می کردن چه نسخه 1 یا 2 ولی با GTX460 راحت اجرا می شد حالا ببینیم نسخه 3 چطور میشه

    ولی به نظرم سنگین ترین بازی مترو 2033 بود که تا اجرا می شد تو سیستمم گرافیک می خواست منفجر شه البته تنظیمات بازی همه High بود ، دور فن آخرین دور می رفت به نظر مترو سنگین تر از همه بازی هاس حالا اگر کسی بازی کرده و هم عقیده با منه اعلام کنه
    با سلام خدمت حامد عزیز
    1 خیلی با آواتارت حال میکنم.
    2 موتور گرافیکی هر دو بازی متفاوت هستش ، سنگینی بازی Metro2033 بیشتر بخاطر وجود Physx برای Nvidia دارها هستش و اینکه هر سنگینی در هر بازی ملاک بر بودن بهترین گرافیک نیست این مسئله رو قبلا هم ذکر کردم...کارت GTX460 زمانی میتونی بگی Crysis 2 را راحت اجرا میکنه که با DX11 و High Res Pack بازی کرده باشی در رزولیشن 1920x1080 و فریم قابل قبولی بین 50 تا 60 گرفته باشی که این غیر ممکن هستش...
    3 بازی مترو از لحاظ موتور گرافیکی بهینه نبود عزیز این و خود سازنده ها هم بهش اعتراف کردند ( البته این هم ذکر کنم که Metro2033 در جای خودش بازی بسیار خوش گرافیکی بود)
    و 4 نکته اینکه Metro Last light که نسخه جدید از بازی Metro هستش در سال 2013 منتشر میشه و نسخه بهینه شده از موتور 4A Game هم در اون بکار رفته اما موفقیت CryEngine در کرایسیس رفع باگهای گرافیکی و بهینه کردن اون هستش ، شما به هیچ وجه نمیتونی سنگینی Metro2033 ملاک بر برتر بودن اون نسبت به Crysis 2 در گرافیک بدونید.

    موفقیت در یک بازی شرط بر این هست که بهترین محیط گرافیکی و افکتهای آن را بتونه روان در اختیار گیمر بگذاره ، Crysis 2 از Crysis 1 از لحاظ گرافیکی بسیار قوی تر عمل کرد ، اما خیلی سبکتر از Crysis 1 اجرا میشد و این یک موفقیت در CryEngine هستش.

    با نهایت احترام به نظر شما
    ویرایش توسط Agent 47 : 19th October 2012 در ساعت 02:15 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    arman_kad (19th October 2012),Artemis (27th February 2013),Blue Rose (19th October 2012),H a M e D (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),ramincybran (19th October 2012),saber.k (2nd February 2013),smrbh (20th October 2012),TRIDENT (19th October 2012)



  13. #16
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    يه هتل دور افتاده- huste.l hotel
    نام واقعی
    مرد چاق
    نوشته ها
    91
    تشکر شده 1,156 بار در 94 پست
    ramincybran آنلاین نیست.
    نمي دونم چرا اما يكي از بدترين چيزايي كه توي كرايسيس ٢ تو ذوقم ميزد عدم پويايي محيط نسبت به كرايسيس ١ بود مشخصا به همين خاطر بود بسيار روون تر و نرم تر نسبت به شماره ١ اجرا ميشد

    حتي كرايسي warhead هم بسيار كم حجمتر از ارجينال ١ بود چون شماره ١ ٩٠٪ درخت ها از مدل هايي بودن كه قابليت شكستن داشتن محيط پربود از برگ هاي بزرگ استوايي كه با حركت باد و رد شدن ما تكون ميخوردن بزرگي و عمق ديد و.........

    همه اينها به علاوه تخريب پذيري خونه هاي استوايي كرايسيس ١ رو بهترين تجربه عمرم كرد . و ايمان دارم اين كرايسي ٣ با همين تريلر هايي كه تازگي ازش ديدم عمرا بتونه در حد شماره ١ اون ظاهر بشه

    چرا از لحاظ بسري بينهايت بهتره اما عمق و اصالت و بزرگي و سنگيني شماره ١ اون رو عمرا بتونه تكرار كنه

    انشالا از دست اين نسل كخي راحت ميشيم و نسل بعد دوباره ميحط هايي به عظمت و پويايي كرايسيس ١ به علاوه جلوه هاي بصري بي نظير شماره ٢ و ٣ خواهيم ديد

    همه بيايد كنار من دو عا كنيد:D حالا سه عا هم كرديد قبوله :D
    ویرایش توسط ramincybran : 19th October 2012 در ساعت 05:57 AM
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از ramincybran تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (3rd December 2012),Blue Rose (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),TRIDENT (19th October 2012),zeus (19th October 2012)



  15. #17
    OCH Member
    zeus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    538
    تشکر شده 3,597 بار در 527 پست
    zeus آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SWORD-MASTER نمایش پست ها
    ممنون ولی بیشتر نظرم بر این بود که اول کرایسس 2 فیلم بازی کرده که مرده؟
    بعد راستی با این اوصاف پس کاراکتر اصلی پرافت هست!!!
    کاراکتر اصلی باید باشه هر تریلر از گیم پلی دیدم خودش بود با این تفاوت دیگه از کسی دستور نمیگیره
    سایکو هم هست ولی قابل بازی هست؟ (بعضی از جاهای داستان) نمیدونم
    ای کاش نومد هم باشه خیلی دوستش داشتم ساکت(بیشتر جاها) نجیب بحث 30 یا 30 میشد حوصلش سر میرفت
    همه اينها به علاوه تخريب پذيري خونه هاي استوايي كرايسيس ١ رو بهترين تجربه عمرم كرد . و ايمان دارم اين كرايسي ٣ با همين تريلر هايي كه تازگي ازش ديدم عمرا بتونه در حد شماره ١ اون ظاهر بشه

    چرا از لحاظ بسري بينهايت بهتره اما عمق و اصالت و بزرگي و سنگيني شماره ١ اون رو عمرا بتونه تكرار كنه
    سا زندگان گفتند تخریب پذیریش مثل شماره 1 نیست فکنم اون تخریب پذیری از موتور کرای انجین حذف شده !
    یه جا خوندم گفتند که رقیب خوبی برا شماره 1 خواهد بود
    ویرایش توسط zeus : 19th October 2012 در ساعت 08:39 AM
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard : GA-EP45T-DS3R Processor : Intel E8400
    Main Memory : Corsair Vengeance 8GB Graphics Card : ASUS 780 Ti DirectCU II
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme Power Supply : Corsair RM850

  16. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از zeus تشکر کرده اند:

    Agent 47 (19th October 2012),arman_kad (19th October 2012),atisoc0936 (3rd December 2012),Blue Rose (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),ramincybran (19th October 2012),TRIDENT (19th October 2012)



  17. #18
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    هیچ بازی بدون ایراد نیست دوستان عزیز ، Crysis 1 و محیطش ایجاب میکرد اون تخریب پذیری و داشته باشه ، اما در زمینه گیم پلی خیلی ضعیفتر از Crysis 2 بود ، کرایسیس 2 با DX11 خیلی زیبا بود و تمام بافتهای گرافیکی محیط خیلی زیبا کار شده بود ، از نظر من نباید نسخه ها را با هم مقایسه کنید....
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Artemis (27th February 2013),atisoc0936 (3rd December 2012),Blue Rose (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),TRIDENT (19th October 2012)



  19. #19
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    35
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Fusion نمایش پست ها
    هیچ بازی بدون ایراد نیست دوستان عزیز ، Crysis 1 و محیطش ایجاب میکرد اون تخریب پذیری و داشته باشه ، اما در زمینه گیم پلی خیلی ضعیفتر از Crysis 2 بود ، کرایسیس 2 با DX11 خیلی زیبا بود و تمام بافتهای گرافیکی محیط خیلی زیبا کار شده بود ، از نظر من نباید نسخه ها را با هم مقایسه کنید....
    در کرایسس 2 یکم محیط بازی تکراری جلوه میداد و از اول تا آخر بازی همش احساس می کردم در یک مرحله هستم،خوشبختانه در نسخه سوم بازی خبری از محیط تکراری نخواهد بود...
    تا جایی که حضور ذهن دارم،کرایسس 2 با هیچ گرافیک تکی 60 فریم نمیداد.برای گرفتن 60 فریم در تنظیمات DX11 و High Res Pack باید حداقل از GTX570 SLI یا GTX580 SLI استفاده کنید،که مورد دومی به راحتی تا 80 الی 90 فریم میده...
    ویرایش توسط Blue Rose : 19th October 2012 در ساعت 12:13 PM
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Agent 47 (19th October 2012),Artemis (27th February 2013),atisoc0936 (3rd December 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),Olesius (19th October 2012),smrbh (20th October 2012),TRIDENT (19th October 2012),XoMa (19th October 2012)



  21. #20
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SWORD-MASTER نمایش پست ها
    در کرایسس 2 یکم محیط بازی تکراری جلوه میداد و از اول تا آخر بازی همش احساس می کردم در یک مرحله هستم،خوشبختانه در نسخه سوم بازی خبری از محیط تکراری نخواهد بود...
    تا جایی که حضور ذهن دارم،کرایسس 2 با هیچ گرافیک تکی 60 فریم نمیداد.برای گرفتن 60 فریم در تنظیمات DX11 و High Res Pack باید حداقل از GTX570 SLI یا GTX580 SLI استفاده کنید،که مورد دومی به راحتی تا 80 الی 90 فریم میده...
    دقیقا همینطور هست ...من خودم Crysis 2 در DX9 بازی کردم با تک کارت 570 تا 100 و 110 فریم هم گرفتم...اما بعد از اینکه DX11 و HRP منتشر شد فریم بازی من بین 45 تا 55 بود....اما بعدا یه 570 دیگه گرفتم و SLI کردم به فریم 95 تا 105 هم رسیدم....

    شاید خیلی از دوستان Crysis 2 در نسخه DX11 با HRP بازی نکردند ، محیط گرافیکی خیلی خوبی و به نمایش میذاشت ، البته که محیط تکراری جلوه میکرد چون همش توی شهر بودیم اما CRysis 3 محیط های متفاوتی داره و تا اونجایی که میدونم 4 یا 5 محیط متفاوت و در بازی خواهیم دید.
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Artemis (27th February 2013),atisoc0936 (3rd December 2012),Blue Rose (19th October 2012),Hamed_Classic (19th October 2012),Olesius (19th October 2012),Osuk (20th October 2012),smrbh (20th October 2012),TRIDENT (19th October 2012),XoMa (19th October 2012)



صفحه 2 از 37 نخستنخست 123412 ... آخرینآخرین

LinkBacks (?)


کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •