قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


صفحه 14 از 37 نخستنخست ... 4121314151624 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 131 به 140 از 365
Like Tree586Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Crysis 3

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Crysis 3



    EA که یکی از بزرگترین ناشران بازی های رایانه ایی است ، و تا اکنون بازی های بسیار زیبایی را منتشر کرده است برای سال 2013 نقشه بزرگی را به کمک Crytek سازنده بازی Crysis3 در زمینه شوتر و یا همان FSP در سر دارد ، از آنجا که خبرهای فراوانی در مورد بازی Crysis 3 در سراسر وب سایت های خبری است ، میتوان به این نتیجه رسید که EA و Crytek قصد دارند شوتری متفاوت از تمام شوتر ها بسازند و گویا در بازی Crysis 3 ما شاهد 7 جلوه ای جدید گرافیکی خواهیم بود که شبیه آن در هیچ بازی نبوده است. (در همایش E3 گیمری که بازی Crysis 3 را اجرا میکرد انقدر آماتور این کارو به پایان رسانید که خیلی از قدرت های بازی را از جا انداخت اما برای دوستان عزیز overclockingheroes.com با اطلاعاتی که از سایتهای متفاوتی دریافت کردم ، میتوانم Crysis 3 را اینگونه شرح بدهم.



    گیم پلی بازی مقدار اندکی تغییرات داشته است شما در نسخه های پیشین کاور میگرفتید ، نامرئی میشدید ، سریع میدویدید و قدرت بالایی داشتید که تمامی آنها به کمک نانو سوئیت امکان پذیر بود ، در نسخه جدید سری Crysis شما با نانو سوئیت پیشرفته تری روبرو میشوید و امکانات سلاحی پیشرفته تر ، اما فقط همین تفاوتها بین نسخه 2 و 3 هست !!!...خیر دوستان در نسخه 3 شما با وسعت محیط Crysis نسخه 1 با گرافیک و جلوه های ویژه گرافیکی نسخه 2 روبرو میشوید و بازی ادغامی از نسخه 1 و 2 است ، و همچنین موتور بهینه شده CryEngine 3 که میخواهد آخرین فناوری های خود را در نسخه سوم بازی خود به نمایش بگذارد.

    (اما از گیم پلی بازی و هر آنچه که سازندگان بازی در مورد بازی خود گفته اند )



    کرایسیس 3 یک بازی هیجان انگیز و پر سر و صدا است ؟!! نه اینبار نمیتوان گفت که بازی کاملا اکشن یا مخفی کاری دارد بلکه تلفیقی از هر دو در Crysis 3 دیده میشود ، در نسخه دوم بازی خیلی به ندرت پیش می آمد که شما بتوانید یک مرحله را بصورت کاملا مخفی و بی صدا به پایان برسانید ، نهایتا مخفی میشدید و از پشت سر یک دشمن به آرامی رد میشدید و یا او را از پشت خفه میکردید ، اما در نسخه سوم از بازی شما در نقش یک شکارچی عمل میکنید ، و آزادی عمل و تاکتیک حمله شما به هوش خودتان بستگی دارد ، و همچنین ابزار هایی که در اختیار دارید ، خوب یک شکارچی باید بدون ایجاد سر و صدا عملیات خود را انجام دهد در غیر این صورت پرنده از قفس میپرد!!

    ابزار جدید در بازی Crysis 3



    تیر و کمان مخصوص پروفیت که در زمینه مخفی کاری بسیار کمک شما میکند یا به نوعی باید فقط در زمینه مخفی کاری ازش استفاده کنید ، چون معلوم نیست محمات تیر و کمان را در بازی چگونه تهیه خواهید کرد ، پس بیهوده تیر را از کمان رها نکنید ، شلیک تیر آغشته به زهر و کشنده ، تیر آماده انفجار ، تیری با قابلیت ایجاد الکتریسته ، لیزر هدف گیر و امکانات بسیاری در تیر و کمان شما وجود دارد ، که همچنین در آپگریت های بازی بدست خواهید آورد. راه های بسیار زیادی برای حملا حجومی وجود دارد ، و همان طور چگونگی استفاده از تیر و کمان در مراحلی که شما باید بدون صدا عملیات را انجام دهید ، در غیر اینصورت شما لو رفته ایید و اوضاع بهم میریزد.



    در Crysis 3 مراحل مخفی کاری بسیاری را شاهد خواهید بود ، و این مراحل را نمیتوانید به سادگی پشت سر بگذارید ، همانطور که شما قدرتمند تر شدید دشمنان شما هم قدرت بیشتری را دارند ، در مراحل بازی و محیط اطراف بازی شرایطی بوجود می اید که حتی در حالت نامرئی بودن هم شما را لو میدهید ، پس باید بسیار حساب شده قدم بردارید ، اگر حوصله شما سر برود و یک تنه به دل دشمن حمله کنید امکان شکست شما 100 درصد میشود.



    Crysis 3 دارای خصوصیات جدید و ویژه ایی میباشد ، از لحاظ گرافیکی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه 1 و 2 داشته است ، و آیا باز هم مشکلی که در نسخه 2 بوجود آمد و هواداران Crysis را در نسخه PC نا امید کرد پدید می آید یا خیر ، Crytek در این زمینه گفته است که Crysis 3 نسخه DX11 برای PC دارد و گرافیک آن بر روی PC چندین برابر زیباتر جلوه میکند ، اما موتور گرافیکی CryEngine 3 در مورد کنسول ها هم فکری کرده است و نسخه های Xbox و Ps3 دارای ویژگی های گرافیکی خاص خود خواهند بود که از بازی چیزی کم نمیکند. ترکیب محیط نسخه 1 و 2 با هم میتواند بسیار در سنگینی گرافیک بازی افزایش دهد ، اما موتور بهینه شده CryEngine3 سبکتر از نسخه های قبلی جلوه های گرافیکی را به نمایش میگذارد.



    بازی Crysis 3 در سال 2013 عرضه میشود برای هر سه پلتفورم و برای هر کدام ویژگی های گرافیکی و کد نویسی های خاص خود را دارند ، تا همه علاقه مندان بتوانند از این بازی لذت ببرند در ضمن شرکت سازنده Cryteck UK بر روی نسخه جدیدی از بازی HomeFront در حال فعالیت است.



    با تشکر فراوان از شما دوستان عزیز(Fusion)
    Olesius, Mehdi_FXX, XoMa and 21 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 54 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (6th December 2012),Aliover (28th February 2013),AMD Radeon (16th October 2012),Amin_CaraGT2 (12th October 2012),AMIR (13th October 2012),Artemis (30th January 2013),aryancoe (12th December 2012),atisoc0936 (13th October 2012),Behnam_2337 (5th February 2013),Blue Rose (12th October 2012),CROSSHAIR (19th October 2012),Don_Corleone (13th October 2012),ErfanDL (23rd February 2013),First.Last (4th December 2012),fly (12th October 2012),golabettruter (15th April 2013),H a M e D (19th October 2012),Hamedy12 (3rd June 2013),Hamed_Classic (12th October 2012),Hamidreza (6th December 2012),jalal (25th February 2013),JIRJIRAK (13th October 2012),KaMi (6th March 2013),mad4tex (12th October 2012),MAKAN (2nd February 2013),mamad67 (13th December 2012),MASTER OC 7 (1st February 2013),Mehdi_FXX (5th December 2012),Meisam.Me-Pc (8th March 2013),mohammad72 (17th November 2012),NAVID OC (19th October 2012),Nemesis6 (12th October 2012),Olesius (13th October 2012),Optimus Prime (8th April 2013),Osuk (17th October 2012),overclock990 (2nd February 2013),ramincybran (19th October 2012),Reza Y (20th December 2012),ROULY (31st January 2013),saeid72 (6th December 2012),sapple (12th January 2013),SETIZEN (3rd December 2012),sMohammad (2nd February 2013),smrbh (20th February 2013),stopre (15th February 2014),Subzero7111 (14th October 2012),TERRORIST (12th October 2012),The Joker (12th October 2012),TheDarkness (15th April 2013),TRIDENT (12th October 2012),Turok (2nd March 2013),Unborned (23rd February 2013),vandelin (27th February 2013),XoMa (12th October 2012)



  3. #131
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط zeus نمایش پست ها
    یکی از انتقادهایی که به کرسیس 2 میشد نبود اسلحه های پیشرفته بود چون بازی تخیلی بود
    به خاطر داستان نمیشد سلاهای جور واجور برا انسانها تاریف کرد
    کاری که کردند تو این نسخه می تونی اسلحه فضایارو ور داری

    شاید همه موقع نمرات نباید در نظر گرفت ولی نمیدونم این کارو کردی فرشاد جان وسطای بازی هستی یا تموم کردی میشینی نقداشو میخونی چه اونا که نمره خوب دادند چه اونا نمره بد دارند
    بهرحال دلایلش تو نقد نوشته شده نقاط ضعف و قوت بازی تو نقد هست شاید چیزایی که تو طول بازی دقت نکردی چون خودم انگلیسی خوب نیست میشینم نقدم سایتای خودمونو یا مجله هارو میخونم
    ولی بودند چنتاشون نمره خوب دادند
    من نقد بازی و کامل از سایت های خارجی خوندم چه تو فیس***پوک و خیلی از فروم های خارجی.....اما من نقد شخصی خودم و دارم ، کاری به کار اونور آبی ها ندارم ، در نسخه جدید داستان بازی و سینماتیک بودن دموهای انیمشنی بازی بسیار زیبا هست ...مخصوصا هوش مصنوعی دشمنان...( انیشتین شدن کصافطا : دی )


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Artemis (23rd February 2013),Behnam_2337 (24th February 2013),ErfanDL (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamed_Classic (24th February 2013),Hamidreza (24th February 2013),MAKAN (24th February 2013),mohammad72 (23rd February 2013),smrbh (23rd February 2013),The Joker (23rd February 2013),VFSDF (24th February 2013),zeus (23rd February 2013)



  5. #132
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    Crysis 3

    سلام

    دوستان عزیزم من تو تمام دوران زندگیم هرگز همچین گرافیکی ندیده بودم


    واقعا نمیدونم چی بگم .. بهت زده شدم کارت گرافیک 480 gtx من واقعا جلوی این ابر گیم زانو زد در حالت Very High MSAA HIGH 8X که سنگین ترین حالت ممکنه .. GPU من گریه نمیکرد داشت سکته میکرد
    تا 6 فریم هم رسید MY GOD

    دوستان خواهش میکنم عکسهارو ببینید ( تغییر فرمت از BMP به JPGE با فتوشاپ انجام دادم تا دقیقا با کیفیت اصلی مو نزنه )

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    رامین این سه عکسو دادا با دقت کامل نگاه کن

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    موس من اصلا بسختی تکون میخوره .. البته اینو هم بگم وقتی رو حالت FXAA قرار میدم تا 30 الی 35 فریم تو 1080P فیکس میشه
    نه تنها 1200 مگابایت بلکه برای من تا مرز 1500 مگابایت فضای حجم رم کارت گرافیک پر شد راحت میتونم بگم این گیم در بهترین حالت ممکن 3 گیگ رم کارت گرافیک احتیاج داره

    کیلزون 4 جلوی این ابر گیم جوکی بیش نیست .
    رامین من TITAN میخوام


    من بازی رو هارد SSD نصب نکردم شاید بهتر بود اینکارو میکردم اما لودینگ ها نسبت به نسخه قبلی خیلی عالی شدن . گیم پلی و داستان بازی هم حرف نداره بینظیره .

    حرکت علف زارها برگ درختان در باد اینقدر زیبا کار شده که دوست دارید ساعتها تو فضای بینظیر بازی منظره هارو نگاه کنید قدم بزنید میشه گفت DX11 چشمتونو نوازش میده
    . در کنار تمام این فاکتورها زمان حمله دشمن مخصوصا در لحظه وقوع انفجار فریم ریت به حداقل ممکن میرسه .


    نمره من به بازی 10/10

    شاهکاره


    باز هم عکسهای دیگری برای دوستان عزیزم قرار میدم
    ویرایش توسط VFSDF : 24th February 2013 در ساعت 06:10 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  6. 18 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Agent 47 (24th February 2013),ahmaden (24th February 2013),Aliover (28th February 2013),AMD Radeon (24th February 2013),Artemis (24th February 2013),Behnam_2337 (24th February 2013),ErfanDL (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamed_Classic (24th February 2013),Hamidreza (24th February 2013),magiteq (24th February 2013),MAKAN (24th February 2013),MASTER OC 7 (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),ramincybran (24th February 2013),rezax2x (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),The Joker (24th February 2013)



  7. #133
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    يه هتل دور افتاده- huste.l hotel
    نام واقعی
    مرد چاق
    نوشته ها
    91
    تشکر شده 1,156 بار در 94 پست
    ramincybran آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط VFSDF نمایش پست ها
    Crysis 3

    سلام

    دوستان عزیزم من تو تمام دوران زندگیم هرگز همچین گرافیکی ندیده بودم


    واقعا نمیدونم چی بگم .. بهت زده شدم کارت گرافیک 480 gtx من واقعا جلوی این ابر گیم زانو زد در حالت Very High MSAA HIGH 8X که سنگین ترین حالت ممکنه .. GPU من گریه نمیکرد داشت سکته میکرد
    تا 6 فریم هم رسید MY GOD

    دوستان خواهش میکنم عکسهارو ببینید ( تغییر فرمت از BMP به JPGE با فتوشاپ انجام دادم تا دقیقا با کیفیت اصلی مو نزنه )

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    رامین این سه عکسو دادا با دقت کامل نگاه کن

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    موس من اصلا بسختی تکون میخوره .. البته اینو هم بگم وقتی رو حالت FXAA قرار میدم تا 30 الی 35 فریم تو 1080P فیکس میشه
    نه تنها 1200 مگابایت بلکه برای من تا مرز 1500 مگابایت فضای حجم رم کارت گرافیک پر شد راحت میتونم بگم این گیم در بهترین حالت ممکن 3 گیگ رم کارت گرافیک احتیاج داره

    کیلزون 3 جلوی این ابر گیم جوکی بیش نیست .
    رامین من TITAN میخوام


    من بازی رو هارد SSD نصب نکردم شاید بهتر بود اینکارو میکردم اما لودینگ ها نسبت به نسخه قبلی خیلی عالی شدن . گیم پلی و داستان بازی هم حرف نداره بینظیره .

    حرکت علف زارها برگ درختان در باد اینقدر زیبا کار شده که دوست دارید ساعتها تو فضای بینظیر بازی منظره هارو نگاه کنید قدم بزنید میشه گفت DX11 چشمتونو نوازش میده
    . در کنار تمام این فاکتورها زمان حمله دشمن مخصوصا در لحظه وقوع انفجار فریم ریت به حداقل ممکن میرسه .


    نمره من به بازی 10/10

    شاهکاره


    باز هم عکسهای دیگری برای دوستان عزیزم قرار میدم

    اگه بتوني وحيد جان عكس هاي 2x TXAA بگيري بسيار عالي ميشه اخه 8xaa msaa خيلي سنگينه - عكس هاي txaa توي همين مرحله بگير هم بازي سبكتر ميشه هم عادلانه :D

    تكنيك msaa فكر كنم شيرين تا 6GB هم رم اشغال كنه :دي

    من به اين عكس كه گرفتي ميگم life like. - photo realstic. - جدا كف و خون قاطي ميكنه ادم

    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط Agent 47 : 24th February 2013 در ساعت 10:11 AM دلیل: حجم عکس
    VFSDF, smrbh, Subzero7111 and 3 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از ramincybran تشکر کرده اند:

    Agent 47 (24th February 2013),ahmaden (24th February 2013),AMD Radeon (19th March 2013),Behnam_2337 (24th February 2013),ErfanDL (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamed_Classic (24th February 2013),Hamidreza (24th February 2013),MAKAN (24th February 2013),MASTER OC 7 (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),Subzero7111 (24th February 2013),VFSDF (24th February 2013)



  9. #134
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.
    واقعا لذت بردم از عکسایی که میزارین ...
    ممنون از همگی

    [Only registered and activated users can see links. ]

    واقعا نورپردازی بی نظیری داره .... چه شدرایی داره این بازی ....
    راستی وحید جان شعله اون کارتتو کمتر کن داشم ...

    و اینکه وحید جان گلوگاه دارین شما نه ؟
    مموری کارت لیمیتر شده براتون فک کنم ؟

  10. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    Agent 47 (24th February 2013),ahmaden (24th February 2013),Artemis (24th February 2013),Behnam_2337 (24th February 2013),ErfanDL (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamidreza (24th February 2013),MAKAN (24th February 2013),MASTER OC 7 (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),rezax2x (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),VFSDF (24th February 2013)



  11. #135
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamed_Classic نمایش پست ها
    واقعا لذت بردم از عکسایی که میزارین ...
    ممنون از همگی

    [Only registered and activated users can see links. ]

    واقعا نورپردازی بی نظیری داره .... چه شدرایی داره این بازی ....
    راستی وحید جان شعله اون کارتتو کمتر کن داشم ...

    و اینکه وحید جان گلوگاه دارین شما نه ؟
    مموری کارت لیمیتر شده براتون فک کنم ؟
    البته وحید جان یه گلوگاه داره اونم CPU هست که تاثیر اون فقط چند فریم هست ....ولی کارت ایشون به حد کافی از رم استفاده کرده برای کارت منم حامد جان تا 1240 تا پر میشه 40 دیگه پر بشه که دیگه کارت میترکه : دی

    فوق العاده این بازی به کارت فشار میاره به 480 حق میدم این دما رو داره تحمل میکنه....البته 8x MSAA گذاشته وحید جان اگر FXAA بذاره فشار به کارتش کمتر میشه و حرارت پایینتر میاد..

    کارت منم به 88 درجه رسیده البته با اورکلاک شدن کارت در غیر اینصورت 81 درجه نهایت حرارت بوده....


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (28th February 2013),AMD Radeon (24th February 2013),Artemis (24th February 2013),Behnam_2337 (24th February 2013),ErfanDL (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamed_Classic (24th February 2013),Hamidreza (24th February 2013),magiteq (24th February 2013),MAKAN (24th February 2013),MASTER OC 7 (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),VFSDF (24th February 2013)



  13. #136
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    با تشکر از دوستان گلم بابت نقد و بررسی و ارائه عکسها.

    نمی دونم چی باید بگم. واقعاً بینظیره. ریزترین جزییات در عکسها به خوبی نمایان هست.

    بنظر میرسه صنعت گیم در آینده ای نه چندان دور با تحولی بنیادین روبرو خواهد شد.
    MASTER OC 7, VFSDF and Agent 47 like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  14. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (24th February 2013),ahmaden (24th February 2013),AMD Radeon (24th February 2013),Artemis (24th February 2013),ErfanDL (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamed_Classic (24th February 2013),MAKAN (24th February 2013),MASTER OC 7 (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),VFSDF (24th February 2013)



  15. #137
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,399 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط vfsdf نمایش پست ها
    crysis 3

    سلام

    دوستان عزیزم من تو تمام دوران زندگیم هرگز همچین گرافیکی ندیده بودم :-o:-o:-o


    واقعا نمیدونم چی بگم .. بهت زده شدم کارت گرافیک 480 gtx من واقعا جلوی این ابر گیم زانو زد در حالت very high msaa high 8x که سنگین ترین حالت ممکنه .. Gpu من گریه نمیکرد داشت سکته میکرد
    تا 6 فریم هم رسید :-o my god

    دوستان خواهش میکنم عکسهارو ببینید ( تغییر فرمت از bmp به jpge با فتوشاپ انجام دادم تا دقیقا با کیفیت اصلی مو نزنه )

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    رامین این سه عکسو دادا با دقت کامل نگاه کن :-o:-o:-o

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    موس من اصلا بسختی تکون میخوره .. البته اینو هم بگم وقتی رو حالت fxaa قرار میدم تا 30 الی 35 فریم تو 1080p فیکس میشه
    نه تنها 1200 مگابایت بلکه برای من تا مرز 1500 مگابایت فضای حجم رم کارت گرافیک پر شد راحت میتونم بگم این گیم در بهترین حالت ممکن 3 گیگ رم کارت گرافیک احتیاج داره

    کیلزون 3 جلوی این ابر گیم جوکی بیش نیست .
    رامین من titan میخوام


    من بازی رو هارد ssd نصب نکردم شاید بهتر بود اینکارو میکردم اما لودینگ ها نسبت به نسخه قبلی خیلی عالی شدن . گیم پلی و داستان بازی هم حرف نداره بینظیره .

    حرکت علف زارها برگ درختان در باد اینقدر زیبا کار شده که دوست دارید ساعتها تو فضای بینظیر بازی منظره هارو نگاه کنید قدم بزنید میشه گفت dx11 چشمتونو نوازش میده
    . در کنار تمام این فاکتورها زمان حمله دشمن مخصوصا در لحظه وقوع انفجار فریم ریت به حداقل ممکن میرسه .


    نمره من به بازی 10/10

    شاهکاره


    باز هم عکسهای دیگری برای دوستان عزیزم قرار میدم
    ممنون از وحید عزیز بابت عکس ها
    وحید جان رم های شما به نظرم برای این بازی خیلی ضعیف هست ! چون یادمه میگفتی ddr2 هست و 800 مگاهرتز واقعا کمه برای این بازی 100% گلوگاه میشه
    MASTER OC 7 and VFSDF like this.


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده اند:

    Hamed_Classic (24th February 2013),MASTER OC 7 (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),VFSDF (24th February 2013)



  17. #138
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    جنوب
    نام واقعی
    آریان
    نوشته ها
    121
    تشکر شده 438 بار در 113 پست
    aryancoe آنلاین نیست.
    با توجه به اینکه ک**ر**ک***ش اومده ، به نظرتون الان تو بازار هست بریم سراغش؟!
    ویرایش توسط Agent 47 : 24th February 2013 در ساعت 12:51 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از aryancoe تشکر کرده است:

    mohammad72 (24th February 2013)



  19. #139
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    سن
    52
    نوشته ها
    73
    تشکر شده 271 بار در 52 پست
    amir311 آنلاین نیست.
    این فایل objects.pack چیه مال من نداره ارور میده اگه دارین وکم حجمه لطفا اپلود کنین وبگید تو کدوم فولدر بریزم
    ویرایش توسط amir311 : 24th February 2013 در ساعت 07:33 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از amir311 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (24th February 2013),Artemis (24th February 2013),Blue Rose (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013)



  21. #140
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir311 نمایش پست ها
    این فایل project.pack چیه مال من نداره ارور میده اگه دارین وکم حجمه لطفا اپلود کنین وبگید تو کدوم فولدر بریزم
    اگر دوستان دیگر الان براشون مقدرو هست این فایل و برای دوست عزیزمون پیدا کنن در فایل بازی ، من محل کارم هستم دسترسی ندارم به بازی...
    اگر تا غروب از دوستان کسی این فایل و آپلود کرد و قرار داد که چه خوب اگر نه ، بنده غروب ببینم حجم فایل چقدری هست آپلود میکنم براتون

    بازی اگر ارور میده عکس از ارور بازی قرار بدین بهتر است...

    با تشکر
    VFSDF, Artemis and rezax2x like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    amir311 (24th February 2013),Artemis (24th February 2013),Blue Rose (24th February 2013),First.Last (24th February 2013),Hamed_Classic (24th February 2013),mohammad72 (24th February 2013),rezax2x (24th February 2013),smrbh (24th February 2013),VFSDF (24th February 2013)



صفحه 14 از 37 نخستنخست ... 4121314151624 ... آخرینآخرین

LinkBacks (?)


کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •