
نوشته اصلی توسط
golabettruter

نوشته اصلی توسط
TERRORIST
چون پاسکال برای اجرای ACEs مانند MAXWELL هستش ولی با سرعت بیشتر و پردازش سریعتر Task ها انجام میده در عمل بهش میگن Serialization .
عملا PASCAL مثل مرغ رنگ شده MAXWELL هستش .

نوشته اصلی توسط
SYNCMASTER
واقعا برام عجیبه وجای سئوال داره که الان چرا جناب 1080عزیزبا دایکرت11 فریم بیشتری گرفته نسبت به دایرکت12
ودومین سئوال هم اینکه چرا با فعال کردن قابلیت asyncهیچ اتفاقی وتغییری درفریم جناب 1080دیده نمیشه؟


برای نتیجه گیری زود هست و مبنای عملکرد Preemption نباید براساس بازی هایی که برای معماری GCN و واحدهای ACE بهینه شدند در نظر گرفته بشه، دو تا بازی Async Compute بوده هر دو عنوان هم مشخص هست AMD با پرفورمنس کارت های رقیب چیکار کرده!
اما با این حال اون رقم نهایی برای کاربر مهم هست و اون مقدار افزایش حتی در بازی هایی تا خرخره بهینه شده برای AMD ملاک قرار میگیره.
بازی های آینده که زیر پرچم سبز قرار بگیرند مشخص میکنه انویدیا دروغ گفته یا شرکت رقیب سیستم هایپ و بلند پروازی در پیش گرفته..
با توجه به پهنای باندی که FuryX به واسطه HBM داره در وضوح 4K نباید با یه دید با کارت های دیگه مقایسه بشه چون در تمام بنچمارک های 4K خودشو میکشه بالا

تست بازی Ash در وضوح 1080 و افزایش 24 فریم برای کارت گرافیک GTX 1080 در DX12

تست بازی Ash در وضوح 4K و افزایش تقریبی تنها 2 فریم برای کارت گرافیک GTX 1080 در DX12 که این مقدار برای FuryX تنها 1 فریم بوده!
بعید میدونم افزایش دو برابری پرفورمنس در بازی هایی مثله Hitman و Ash ارتباطی به Preemption داشته باشه و GTX 1080 با توانایی Brute Force خارق العاده ای که داره تمام محصولات پرچمدار رو کنار زده باید منتظر بازی های آینده بهینه شده برای Preemption باشیم.
در حال حاضر DX12 جزء ضرر هیچی برای دنیای PC Gaming نداشته، کافیه یه بازی مثله DOOM که با Vulkan ساخته شده با بقیه عناوین DX12 مثله Quantum Break مقایسه کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید، البته مقصر اصلی این جریان هیچ کسی نیست جزء مایکروسافت که از DX12 فقط به عنوان یه ابزار تبلیغاتی برای محصولاتش استفاده کرده، قبلا صحبت از جمع شدن حافظه های کارت های Multi-GPU در DX12 بود چی شد؟ الان SLI و Cross هم مشکل داره و تک کارت گرافیک به سختی جواب میده...