قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 14
Like Tree19Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش Wolfenstein The New Order

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش Wolfenstein The New Order




    با سلام و درود خدمت عزیزان


    مطمئنآ همه ی ما نام Wolfenstein را شنیده ایم ، بازی ایی که در آن نازی کشی را به حد اعلای خود رسانده است .
    نسخه ی اول از فرانچایز Wolfenstein در سال 1984 به نام Castle Wolfenstein برای پلتفرم های آتاری و ... عرضه شد و 3 سال بعد نسخه ی دیگری به نام Beyond Castle Wolfenstein عرضه شد .

    زمانی که سبک نو ظهوری به نام First Person Shooter وارد عرصه ی بازی های کامپیوتری شده بود ، بازی هایی نظیر Doom و Quack و همین Wolfenstein پدران سبک FPS بودند ، در سال 1992 شرکتی به نام Id Software نسخه ایی سه بعدی از بازی را به نام Wolfenstein 3D عرضه کرد که توانست لقب پدر FPS را نیز از آن خود کند و همانند Quack به موفقیتی وصف نشدنی دست پیدا کند ( Doom بعد از ولفنشتاین عرضه شد ) ، اما نسخه ایی از بازی که توانست نام Wolfenstein را زنده کند و برای همیشه به یک بازی خاطره انگیز و فراموش نشدنی تبدیل شود چیزی نبود جز Return To Castle Wolfenstein ، بازی سراسر نوآوری و خلاقت ، داستانی غنی در کناری گرافیکی خیره کننده و موزیک های فوقالعاده و ده ها ویژگی های دیگر نام Wolfenstein را برای همیشه به نامی فراموش نشدنی تبدیل کرد .



    به همین روال در سال های بعد نسخه های دیگری از بازی عرضه شدند و در سال 2009 نسخه ایی از بازی با نام فقط Wolfenstein عرضه شد که محیط بازی Open World بود و شاید آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت .

    اکنون Bethesda حقوق فرانچایز Wolfenstein را از Activision خریداری کرده است و با یک بازی دیگر بازگشته است تا دوباره نام Wolfenstein را بر سر زبان ها بیندازد .



    داستان Wolfenstein The New Order از زمان اروپای سال 1946 شروع می شود ، زمانی که آتش جنگ جهانی دوم سراسر اروپا را می سوزاند .
    زمانی که نیروهای متفقین در نبرد علیه نیروهای آلمانی به پیروزی های پی در پی دست می یافتند ، نازی ها برای پیروزی در جنگ با تکنولوجی های فوق پیشرفته و ربات های عظیم الجثه و موجودات جهش یافته ی فردی به نام General Wilhelm که به او لقب Deathshed را داده بودند بازگشتند و ورق را به سمت خودشان دوباره بازگرداندند .
    زمانی که موج نهایی حمله ی نیروهای متفقین علیه نیروهای Deathshed با شکست مواجه شد ، امید نیروهای متفقین در جنگ و پیروزی علیه نازی ها نیز از بین رفت .

    اروپا در سال 1960 : جنگ پایان یافته است و نازی ها پیروز میدان شدند .



    استفاده از نیروی های فوق پیشرفته و بی رحم نازی ها را به قدرت مطلق در سراسر جهان تبدیل کرده است و حتی قدرتمند ترین کشور ها نیز توان رویایی با آلمانی ها را نداشتند ، رژیم نازی ها اکنون قدرت برتر در سراسر جهان هستند .

    قهرمان اصلی بازی سربازی آمریکایی به نام B.J Blazkowicz است که باید وارد این دنیای تاریک شود و ماموریتی فوق خطرناک و غیرممکن را علیه نیروهای نازی آغاز کند ، تنها شما هستید که می توانید علیه نیروی های نازی استادگی کنید ، تنها شما هستید که می توانید Deathshed را نابود کنید ، تنها شما هستید که می توانید تاریخ را دوباره بنویسید .

    Blazkowicz 3 سال بعد از حادثه ایی که در یکی از ماموریت های فوق محرمانه اش می افتد دچار فراموشی می شود و در یک تیمارستان بستری می شود و 14 سال از زندگی خود را در آنجا سپری می کند ، وقتی که از آنجا فرار می کند می بیند که دنیا در دست ربات های پیشرفته ی نازی ها قرار دارد ، دشمنی قدیمی برای Blazkowicz تا انتقام خودش را بگیرد .



    TNO توسط استودیو MachineGames که اعضای سابق استودیو Starbreeze هستند و ساخت بازی Syndicate را در کارنامه ی خود دارند در حال ساخت است و شرکت معظم Bethesda وظیفه ی نشر آن را بر عهده گرفته است .

    وقتی که صحبت از یک بازی FPS می شود معمولآ اولین چیزی که در ذهن بازیکن نقش می بنده گرفتن یک اسلحه در دست و کشتن و جلو رفتن و ترکوندن همه چیز هست و بعدشم بازی تمام ، اما TNO از این قاعده کاملا مستثنی هستش و وقتی که Bethesda دست روی چیزی بگذارد ، جز شاهکار چیزی تحویل نمی دهد ، این رو می توان از بازی هایی نظیر Rage و Skyrim و Fallout و ... و.... که همه بهترین بازی های سال شدند فهمید .



    در بازی انواع و اقسام سلاح های سبک و سنگین وجود دارد ، از کلت معروف آلمانی ها و مسلسل MP40 گرفته تا سلاح های عجیب و قریب لیزری و برقی و Particle Beam و ... ، طبق گفته ی سازندگان سیستم سلاح ها در بازی محدودیتی ندارد و فقط چند نوع سلاح خطم نمی شود ، بلکه انواع و اقسام سلاح ها و مسلسل ها و ... در بازی وجود دارد.

    قابلیت Dual Wielding نیز در بازی گنجانده شده است ، این قابلیت به این معنی است که می توانید 2 اسلحه را همزمان در 2 دست خود بگیرید و به کشتن دشمن های خود بپردازید ، این 2 تا اسلحه هم فقط شامل کلت نمی شود و حتی می توانید دو مسلسل و یا تیربار را در دست خود بگیرید .



    سیستم کاور گیری نیز در بازی قرار داده شده است و می توانید از پشت موانع و میز و دیوار و ... به کشتن دشمن های خود بپردازید ، همانند بازی های نظیر Far Cry 3 و Syndicate و ... که همین مورد خود به زیبایی بازی دو صد چندان افزوده است ، زیرا در نسخه های قبلی این قابلیت وجود نداشت .

    همچنین کاراکتر اصلی بازی توانایی لیز خوردن روی زمین را نیز دارد و در همین حین نیز می تواند تیر اندازی کند و دشمنان خود را نابود کند .
    همچنین قابلیت بالا رفتن از روبات های غول پیکر نازی ها و سپس به دست گرفتن کنترل آنها نیز در بازی گنجانده شده است ، مطمئنآ کشتن دشمنان خود از درون یک روبات چند متری نسبت زمانی که پیاده هستید از هیجان بیشتری برخورداره .

    سیستم مخفی کاری در بازی به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است ، می توانید آروم و با ملایمت از پشت به دشمن خود برسید و سپس با یک حرکت سینمایی و بسیار زیبا دشمن خود از پای در بیاورید ، همچنین قابلیت پرتاب چاقو نیز در بازی وجود دارد .



    AI یا همان هوش مصنوعی بازی نیز بسیار قوی است و فقط کافی است که یک حرکت اشتباه کنید و یا یک صدای اظافی از خودتون در بیاورید تا تمام نیروی های آلمانی از در و دیوار به سر شما بریزند .

    در قسمت سیستم Health یا همان سیستم سلامتی کاراکتر اصلی ، سنت شکنی صورت نگرفته و همانند بازی های دیگر که اگر صد تا تیر بخورید ، فقط کافی است 5 ثانیه صبر کنید تا سلامتی شما به میزان صد در صد بر گردد عمل نشده است ، بلکه نوار سلامتی کاراکتر اصلی به چندین قسمت تقسیم شده است که هر قسمت اگر کاملآ خالی شود ، بازیکن باید برای بازگرداندن سلامتی کاراکتر از بسته های کمک های اولیه یا بسته های سلامتی استفاده کند .

    در دموی قابل بازی ایی که در نمایشگاه Gamescom از بازی به نمایش در آمد ، مرحله ی اولیه بازی قابل بازی کردن بود ، در ابتدا بازی از درون یک هواپیمای متفقین شروع می شود که شما می توانید درون هواپیما بچرخید ، سپس هواپیماهای آلمانی ها به شما حمله می کنند و شما باید موقعیت آنها را از روی رادار پیدا کنید و سپس پشت اسلحه ها بنشینید و به ترکاندن هواپیما های دشمن مشغول شوید ، سر انجام تعدا هواپیما های دشمن خیلی زیاد می شوند و شما و خلبان که هواپیما Fergus نام دارد ، چاره ایی ندارید جز اینکه هواپیما را ترک کنید .

    شما و Fergus وارد یک نفر بر که درون هواپیما قرار دارد می شوید و سپس با نفر بر از درون هواپیما به پاین می پرید و صحنه ی بازی تمام می شود .



    یکی دیگر از ویژگی های بسیار زیبای بازی خطی نبودن مراحل آن است ، خطی بودن به این معنی است که شما باید حتمآ از راه تعیین شده بروید و مرحله همش به یک صورت به پایان می رسد .
    مراحل مختلف TNO خطی نیست و شما می توانید انواع راه های مختلف را برای به پایان رساندن مرحله انتخاب کنید .

    در همان دموی به نمایش در آمده ، در صحنه ایی دیگر بازیکن باید وارد آشیانه ی هواپیما های دشمن شود که درون آشیانه پر است از نیروی های نازی که می توانید به صورت مخفیانه دشمنان خود را از پا در بیاورد که در هر صورت ممکن است شناسایی شوید و اونوقت در جهنم به روی شما باز شود .

    اما راه دومی که بازیکن می تواند انتخاب کند این است ، در کنار همان آشیانه ایی که باید وارد آن شوید یک انبار پر از مهمات و مواد انفجاری قرار دارد ، اگر فقط یک نارنجک کوچک به درون انبار مهمات بیندازید ، کل آشیانه با تمام نازی های درون آن در یک چشم به هم زدن به هوا می روند و یک راه دیگر برای بازیکن باز می شود .

    خوب ، اکنون اگر اینجا توقفی کنیم و نگاهی به چندین خط گذشته و توضیحات داده شده بیندازیم میبینیم که با گیم پلی خشک و بی روح که فقط به چکاندن ماشه و کشتن و جلو رفتن هست رو به رو نیستیم ، بلکه با گیم پلی بسیار زیبا طرف هستیم که با امکات و ویژگی های مختلفی که در بازی گنجانده شده اند این زیبایی دو صد چندان شده است .

    داستان بازی هم قبلآ توضیحاتی راجع به آن داده شد ، بازی در زمان جنگ جهانی دوم جریان داره و TNO از داستان غنی ایی برخورداره .

    در قسمت موسیقی نیز این مورد به زیبایی کار شده است و موسیقی های بسیار زیبایی که کاملآ با حال و هوای جنگ جهانی دوم سازگاری دارند در بازی قرار داده شده اند ، در قسمت صداگذاری نیز ، صداگذاری ها نیز به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و ضبط شده اند ، از صدا های مختلف محیط گرفته تا کارکتر ها و دیالوگ ها و ... و ... .
    زمانی که یک نازی را هد شات می کنید ، صدای گلوله را که جمجمه ی او را می شکافت و از میان مغزش رد میشه کاملآ شنیده می شود .



    خوب از همه ی این ویژگی ها و گیم پلی بازی بگذریم و نگاهی به گرافیک بازی بیندازیم .

    بازی توسط موتور گرافیکی id Tech 5 در حال ساخت است که قبلآ بازی هایی نظیر Rage توسط این موتور ساخته شده اند ، این یعنی گیم پلی کاملا روان و سرعتی در کنار گرافیکی خیره کننده بدون افت فریم و پرفورمنس و ... .

    موتور هایی گرافیکی نظیر همین id Tech 5 و Chrome Engine و ... معمولآ نام آنها کمتر به گوش خورده است و بنابر این وقتی به کسی میگی فلان بازی با فلان موتور در حال ساخته شدن است اولین چیزی که از طرف می شنویم اینه که پس گرافیک بازی خیلی بده و موتور حتمآ باید Frostbite و ... باشه تا گرافیک بازی خیلی زیبا باشه ، در این مورد باید گفت که The New Order از گرافیک بسیار زیبا و چشم نوازی برخورداره و این مورد رو می توان به سادگی از روی تصاویر منتشر شده از گیم پلی و محیط بازی فهمید ، بازی توسط نسخه ایی بهینه شده از id Tech 5 در حال ساخت است .



    نورپردازی بازی نیز به زیبایی تمام کار شده اند که به لطف تکنیک های گرافیکی مختلف نظیر Bloom و ... زیبایی نورپردازی بسیار بیشتر شده است .

    در قسمت فیزیک بازی نیز باید گفت که بازی از فیزیک بسیار زیبایی برخوردار است ، فیزیک مربوط به تخریب پذیری محیط و ربات ها و ... به صورت بسیار چشم نوازی در بازی شبیه سازی شده اند و شاهد انیمیشن های از پیش رندر شده و ... نیستیم ، بلکه فیزیک به صورت ریل تایم رندر و شبیه سازی می شود.




    Wolfenstein The New Order در تاریخ 20 MAY امسال برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و صد البته پلتفرم معظم PC عرضه می شود .

    در کلام آخر باید گفت که TNO بازی ای بسیار زیبا است ، بازگشت به ریشه های Wolfenstein و ویژگی ها مختلف گیم پلی و ... نوید یک بازی فراموش نشدنی را می دهند ، پس اگر دلتان برای یک بازی سراسر خشونت و نازی کشی لک زده است ، این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید .

    با تشکر


    Olesius, VFSDF, Varand and 14 others like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  2. 28 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    Agent 47 (6th April 2014),Aliover (6th April 2014),AMD Radeon (7th April 2014),Artemis (6th April 2014),benyps (7th April 2014),Blue Rose (28th May 2014),Don_Corleone (6th April 2014),Emir (29th May 2014),ErfanDL (6th April 2014),Hamed2G (6th April 2014),Hamidreza (6th April 2014),kral2008 (6th April 2014),magiteq (6th April 2014),masoudps3 (18th July 2014),mohammad72 (29th May 2014),morteza.p (29th May 2014),Olesius (3rd June 2014),overclock990 (7th April 2014),Reza Y (3rd June 2014),SaeedSYS (17th April 2014),sapple (24th February 2015),SETIZEN (6th April 2014),smrbh (7th April 2014),TERRORIST (6th April 2014),TRIDENT (6th April 2014),Varand (30th May 2014),VFSDF (29th May 2014),XoMa (4th June 2014)



  3. #2
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    با تشکر از محمد جواد عزیز بخاطر نقد بسیار زیبای بازی Wolfenstein

    چندین اسکرین شات از محیط بازی ( که پایه اصلی اون OPENGL هست ) و تکنیک AA نداره و بطور آتوماتیک SSAA و SMAA را دارد.

    پرفرومنس گرافیکی خوبی را با تنظمیات ULTRA گرفتم.
    هیچ گونه دیر لود شدن TEXTURE در بازی وجود ندارد ، اما با تصاویری که از بازی و تریلر ها قبل از عرضه دیده بودم انتظار بیشتر دارم ، اما در کل خوبه!!

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]




    Aliover and Se7en like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 20 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (29th May 2014),AMD Radeon (28th May 2014),Artemis (28th May 2014),Blue Rose (28th May 2014),Emir (29th May 2014),JIRJIRAK (29th May 2014),magiteq (28th May 2014),mahdi8063 (28th May 2014),masoudps3 (15th July 2014),mmb2014 (28th May 2014),morteza.p (29th May 2014),Olesius (3rd June 2014),Optimus Prime (29th May 2014),Reza Y (3rd June 2014),SaeedSYS (29th May 2014),SETIZEN (28th May 2014),smrbh (28th May 2014),The Joker (28th May 2014),VFSDF (3rd June 2014),XoMa (4th June 2014)



  5. #3
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    این بازی چرا اینقدر حجمشه؟
    42 گیگ؟
    Seriously؟
    رکورد مکس پین شکسته شد!


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Agent 47 (29th May 2014),Aliover (3rd June 2014),Blue Rose (3rd June 2014),morteza.p (29th May 2014),The Joker (3rd June 2014)



  7. #4
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    درود

    دیروز 43 گیگ دانلود این بازی بالاخره تموم شد رکورد دانلود زدم

    واقعا حقیقت داره میگن نباید به نظر دیگران توجه کرد

    جالبه برخی کاربرا نظرشونو میخوندم با 670 هم نمیتونستن فریم خوب بگیرن مدام گلایه داشتن

    واقعا بازیه خوبیه همین الان بازی شروع کردم چه گیم پلی خوبی هم داره اصلا مشکل دیر لود شدن تکسچر ندارم

    api ogl هست aa باید از درایو انویدیا فعال کرد

    درکل خیلی هایپ شدم برای ادامه بازی
    ویرایش توسط VFSDF : 3rd June 2014 در ساعت 08:52 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  8. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    A1C1E (4th June 2014),Agent 47 (3rd June 2014),Aliover (3rd June 2014),AMD Radeon (3rd June 2014),Blue Rose (3rd June 2014),magiteq (3rd June 2014),SaeedSYS (4th June 2014),SETIZEN (4th June 2014),The Joker (3rd June 2014),Veyron (3rd June 2014)



  9. #5
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    این idtech 5 شدیدا رو
    ogl مانور داده
    [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  10. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (3rd June 2014),Aliover (3rd June 2014),AMD Radeon (3rd June 2014),SaeedSYS (4th June 2014),The Joker (3rd June 2014),Veyron (3rd June 2014),VFSDF (3rd June 2014)



  11. #6
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    این idtech 5 شدیدا رو
    ogl مانور داده
    [Only registered and activated users can see links. ]
    میشه گفت از یه لحاظی خیلی هم خوب عمل کرده....
    Open GL مانور بهتری در اجرای بازی داره تا DX ، اما خوب خیلی از امکانات DX نداره ولی به هر حال OGL سریع تر فریم گیری میکنه تا DX البته در ویندوز
    وحید جان از داخل کنترل پنل انویدیا تغییری حاصل نخواهد شد ، علت اون هم اینه که AA هایی که اعمال میشه با ساختار OGL هماهنگی ندارد ، در غیر اینصورت خود طراحان این AA داخل بازی اجرا میکردن.
    اما در کل بازی خیلی خوب و روان ی هست ، گرافیک خوبی هم داره ، و همچنین CPU را هم خوب درگیر میکنه. و کاملا هم بهینه تر از نسخه های قبلی OGL از این کمپانی هست.
    تنها بدی که گرافیک بازی داره ، نمیتونن با OGL چهره هارو درست طراحی کنن....حس کارتونی بودن صورت خیلی واضخ هست در بازی....
    ویرایش توسط Agent 47 : 3rd June 2014 در ساعت 09:43 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (3rd June 2014),AMD Radeon (3rd June 2014),magiteq (3rd June 2014),The Joker (3rd June 2014),Veyron (3rd June 2014),VFSDF (3rd June 2014)



  13. #7
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    وحید جان از داخل کنترل پنل انویدیا تغییری حاصل نخواهد شد ، علت اون هم اینه که AA هایی که اعمال میشه با ساختار OGL هماهنگی ندارد ، در غیر اینصورت خود طراحان این AA داخل بازی اجرا میکردن.
    درود
    چرا فرشاد جان از کنترل پنل اعمال کنید AA میخوره الان عکس گرفتم



    باز تو خود بازی بهتر مشخصه . رو HIGH بین 30_58 فریم متغیر تجربه میکنم . عمق نماهای دور بازی واقعا خوب کار شده . گیم پلی از نظر من واقعا عالیه دیر لود شدن تکسچر اصلا تجربه نکردم

    کات سین های بازی حرف نداره . اینقدر این کاربرا از این بازی بد گفتن افسرده شده بودم ولی واقعا تا اینجای کار بازی خیلی خوبی بوده
    ویرایش توسط VFSDF : 3rd June 2014 در ساعت 11:28 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  14. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Agent 47 (4th June 2014),Aliover (4th June 2014),ali_men2004 (3rd June 2014),AMD Radeon (3rd June 2014),magiteq (3rd June 2014),SETIZEN (4th June 2014),smrbh (4th June 2014),The Joker (4th June 2014)



  15. #8
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط VFSDF نمایش پست ها
    درود
    چرا فرشاد جان از کنترل پنل اعمال کنید AA میخوره الان عکس گرفتم



    باز تو خود بازی بهتر مشخصه . رو HIGH بین 30_58 فریم متغیر تجربه میکنم . عمق نماهای دور بازی واقعا خوب کار شده . گیم پلی از نظر من واقعا عالیه دیر لود شدن تکسچر اصلا تجربه نکردم

    کات سین های بازی حرف نداره . اینقدر این کاربرا از این بازی بد گفتن افسرده شده بودم ولی واقعا تا اینجای کار بازی خیلی خوبی بوده
    سلامی دوباره وحید جان والا از این تنظیمات در کنترل پنل و این تنظیمات در بازی چیزی بیشتر پیدا نکردم



    اما تنظیمات بازی



    بدونه AA


    با AA




    اما راه بهتر این گزینه هست تغییر در فایل CFG بازی

    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط Agent 47 : 4th June 2014 در ساعت 02:10 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2014),AMD Radeon (5th June 2014),magiteq (4th June 2014),mmb2014 (4th June 2014),SETIZEN (4th June 2014),smrbh (4th June 2014),The Joker (4th June 2014),VFSDF (4th June 2014)



  17. #9
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    درود

    دوستان بنده بعد از مدتها میشه یعنی به اندازه سن حضرت نوح وقت پیدا کردم بیشینم این Wolfenstein رو بازی کنم . وقتی بروی فایل .exe بازی کلیک میکنم وارد میشه دمو ها سازنده ها میاد و بعد این که می خواد گزینه ها نمایش داده بشه از بازی می پره بیرون . بلافاصله بعد از تمام شدن دمو ابتداء بازی حتی به گزینه ها Single یا options هم نمیرسه.

    به نظرتون مشکل از چی هستش


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  18. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2014),AMD Radeon (5th June 2014),magiteq (4th June 2014),The Joker (5th June 2014)



  19. #10
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TERRORIST نمایش پست ها
    درود

    دوستان بنده بعد از مدتها میشه یعنی به اندازه سن حضرت نوح وقت پیدا کردم بیشینم این Wolfenstein رو بازی کنم . وقتی بروی فایل .exe بازی کلیک میکنم وارد میشه دمو ها سازنده ها میاد و بعد این که می خواد گزینه ها نمایش داده بشه از بازی می پره بیرون . بلافاصله بعد از تمام شدن دمو ابتداء بازی حتی به گزینه ها Single یا options هم نمیرسه.

    به نظرتون مشکل از چی هستش
    بروی فایل اجرایی بازی یعنی فایل WolfNewOrder_x64.exe در محل نصب بازی کلیک راست کنید و به تب compatibility بروید و گزینه Run this Program in compatibility mode را بزنید و از منوی کشویی زیر آن Windows 7 را انتخاب نمایید و در پایین ترین قسمت پنجره هم گزینه Run this Program as an Administrator را بزنید ، task manager را باز کنید و به تب Details در آن بروید و بروی فایل اجرایی بازی Wolfenstein The New Order ( از روی آیکونش مشخص است) کلیک راست کنید و گزینه set affinity را بزنید و تیک یکی از هسته ها را بردارید . بعد از آن دوباره روی فایل اجرایی بازی کلیک راست کنید و گزینه priority را بزنید و حالت آن را روی high قرار دهید.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (4th June 2014),AMD Radeon (5th June 2014),magiteq (4th June 2014),SETIZEN (5th June 2014),smrbh (5th June 2014),TERRORIST (5th June 2014),The Joker (5th June 2014),Veyron (5th June 2014)



صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •