قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 13
Like Tree15Likes

موضوع: معرفی کارت گرافیک گیگابایت Gigabyte GTX 760 OC

  1. #1
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.

    معرفی کارت گرافیک گیگابایت Gigabyte GTX 760 OC

    به نام خدا

    تراشه گرافیکی GK104-225


    سال گذشته کمپانی انویدیا تراشه گرافیکی GK 104 با اسم رمز کپلر را معرفی نمود. تراشه گرافیکی GK104 در دو مدل معرفی شده است. مدل GK104 225 برای کارتهای گرافیک GTX 760 و مدل GK104 425 برای کارتهای گرافیک GTX 770 مورد استفاده قرار گرفته است. این دو مدل در مشخصات اندکی با یکدیگر متفاوت هستند. در جدول زیر تفاوت های این دو مدل بهمراه مشخصات کارتهای سری 5، 6، 7 و تایتان (انویدیا) و کارتهای سری 5 و 7 کمپانی AMD آمده است:



    مدل GK104-225 دارای 1152 هسته پردازشی کودا، 32 واحد ROP و 8 بخش SMX و 4 واحد Raster و 128 واحد Texture بهمراه اینترفیس حافظه 256 بیتی می باشد. همانطور که مشخص است مدل 425 در ویژگیها قویترین مدل معرفی شده در تراشه GK104 بوده و قیمت آن تقریباً یک سوم بیشتر از برادر کوچکترش یعنی GK104-225 است.
    درخصوص ویژگیهای تراشه گرافیکی GK104 در بررسی های منجمله [Only registered and activated users can see links. ] که توسط دوست عزیزم آقا مهدی تهیه گردیده به حد کافی صحبت شده و ما نیز صرفاً به ذکر برخی خصوصیات اصلی این تراشه بسنده کردیم.


    کارت گرافیکی مدل GV-N760OC-2GD

    تولید کنندگان کارتهای گرافیک به جهت پر کردن خلاء میان 670 و 770، تصمیم به طراحی و تولید یک کارت مید رنج گرفتند. این کارت که GTX 760 نام گرفت توانست تا به عنوان یک کارت میان رده و خوش قیمت مورد استقبال کاربران قرار گیرد. اما بنظر می رسد بتواند پا به پای کارت 680 تستها را پشت سر گذارد.
    کارت گرافیکی که امروز قصد داریم تا نگاهی گذرا به آن داشته باشیم از تولیدات برتر کمپانی گیگابایت است. همگان با این کمپانی بزرگ آشنایی دارند و کم و بیش در جریان تولیدات ایشان چه در بخش مادربرد و چه در بخش کارتهای گرافیک هستند. در ماههای اخیر این شرکت اقدام به طراحی، تولید و عرضه کارت گرافیک GTX 760 با تراشه گرافیکی GK104 کرده است.


    بنظر می رسد کمپانی گیگابایت در ادامه سیاست جدید خود در تغییر رنگ PCB محصولات خود، بعد از تغییر رنگ برد مادربردهای خود از آبی به مشکی، در کارتهای گرافیک خود نیز تغییر رنگ برد اصلی کارت از آبی به مشکی را در دستور کار قرار داده است. این مهم علاوه بر هماهنگی، می تواند در ارائه جاذبه های بصری محصول نیز ارزشمند باشد.

    این کارت در بخش کولینگ به خنک کننده انحصاری WINDFORCE 3X گیگابایت مجهز گردیده است. خنک کننده ای که به عنوان کولینگ کارت GTX 780 این کمپانی نیز مورد استفاده قرار گرفت. خنک کننده کارت مورد بررسی ما در ساختار تفاوت چشمگیری با برادر بزرگتر خود یعنی Gigabyte GTX 780 OC دارد. بارزترین تفاوت، حذف چهار پایپ مسی از خنک کننده کارت GTX 760 OC است و این کارت تنها با دو لوله مسی عمل دفع گرمای تراشه گرافیکی و حافظه ها را انجام می دهد. به علاوه، در این کارت از تماس مستقیم سطح دو لوله مسی با تراشه گرافیکی استفاده شده اما در کارت 780 این کمپانی یک بلاک مسی جهت قرارگیری روی تراشه گرافیکی GK-110 در نظر گرفته شده است.

    خنک کننده کارت گرافیک گیگابایت مدل GTX 780 OC WidForce 3X




    تغییر سوم نیز مربوط به کولینگ مدار VRM کارت است. در کارت مورد بررسی ما، مدار تغذیه تراشه و حافظه ها توسط یک سینک آلومینیومی نسبتاً ضخیم و کاملاً مجزا از سینک اصلی خنک می شوند و این در حالی است که بخش خنک کننده مدار VRM در کارت 780 گیگابایت مجزا نبوده و بر روی خنک کننده اصلی قرار دارد و قطعاً اینگونه طراحی به عملیات کولینگ اجزای کارت کمک شایانی خواهد کرد.

    خنک کننده کارت گرافیک گیگابایت مدل GTX 760 OC WindForce 3X


    به هر حال خنک کننده کارت گرافیکی GTX 760 OC از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول در ارتباط مستقیم با تراشه گرافیکی است. امتداد دو لوله مسی در کنار یکدیگر با سطح مقطع صاف تا انتهای خنک کننده ادامه یافته است. در این بخش، دو لوله مسی بین مستطیل آلومینیومی فیکس شده و تماس با تراشه گرافیکی تقریبا در اواسط این بخش صورت می پذیرد. این بخش دارای 51 فین آلومینیومی است که دو لوله مسی 8 میلیمتری را در ساختمان خود محصور کرده اند.
    بخش دوم یک براکت با چهار سوراخ است که روی بخش اول فیکس شده و فضای مناسب جهت اتصال (پیچ شدن) برد اصلی به خنک کننده و دفع گرمای چیپهای حافظه را ایجاد کرده است. برای دفع گرمای مدار تغذیه ولتاژ نیز گیگابایت از یک خنک کننده مجزای آلومینیومی نسبتاً قطور با 24 فین استفاده کرده که مستقیماً بر روی ماسفتهای مدار تامین ولتاژ قرار می گیرد.




    بخش سوم با ادامه پایپهای مسی و گذشتن از 48 فین آلومینیومی تشکیل شده است. پره های آلومینیومی این قسمت بزگتر از بخش اول است و قطعا این گونه طراحی با توجه به اصول قانون همرفتی گرما صورت پذیرفته است.
    حذف واسط (بلاک) بین پایپهای مسی و سطح تراشه گرافیکی 28 نانومتری با 3 میلیارد و 540 میلیون ترانزیستور باعث گردیده تا انتقال گرمای تراشه GK 104 بصورت مستقیم و بدون واسطه به دو پایپ مسی و فینهای آلومینیومی خنک کننده کارت انتقال یابد که البته اینگونه طراحی معایبی را نیز دارد که در فرصتی مناسب به آن خواهیم پرداخت. استفاده از 3 فن 80 میلیمتری 11 پره با نویز کم و بازدهی مناسب نیز نتیجه کار را رضایت بخشتر کرده است.



    به مدد استفاده از خنک کننده WINDFORCE 3X، دامنه فرکانسی کارت با مقداری افزایش نسبت به کارت مرجع روبرو شده است. ناگفته نماند که این مدل نمونه اورکلاک شده کارت گرافیک 760 رفرنس (با 980 مگاهرتز فرکانس کور) بوده لذا فرکانس تراشه گرافیکی کارت 1085 مگاهرتز است که در حالت Boost به 1150 (در لود کامل تراشه گرافیکی تا 1128) مگاهرتز افزایش می یابد. کارت گرافیک GTX780 OC دارای هشت ماژول 256 مگابایتی حافظه سریع GDDR5 ساخت کمپانی صاحب نام SK Hynix بشماره H5GQ2H24AFR با رابط گرافیکی 256 بیتی است. فرکانس موثر این حافظه ها 6008 مگاهرتز بوده که با توجه به برند و سری ساخت ماژولها، انتظار می رود تا از قدرت اورکلاک پذیری معقولی برخوردار باشند.



    مدار رگولاتور ولتاژ (VRM)

    محصول فوق مجهز به شش فاز مختص به تامین ولتاژ مورد نیاز پردازنده گرافیکی و سه فاز مختص به تامین ولتاژ حافظه ها و PLL است. طراحی این بخش حیاتی متناسب با گروه کاربری کارت انجام پذیرفته است. استفاده از چوکهای تخت با هسته فرّیت (استفاده از این نوع چوک بیشتر در محصولات Slim معمول است)، سه ماسفت (دو فت های و لاو بشماره 4C06N و یک فت راه انداز بشماره 4C10N) بهمراه خازنهای جامد ژاپنی مدار تغذیه تراشه گرافیکی را تشکیل می دهند.




    البته در طراحی مدار VRM این کارت خبری از بکارگیری خازنهای باکیفیت Hi-C ساخته شده از عنصر تانتالوم نیست. (خازنهایی که در کارت گرافیک گیگابایت مدل GTX 780 OC به جای خازنهای Solid ژاپنی بکار رفته است. جهت آشنایی بیشتر با این کارت حرفه ای به مقاله [Only registered and activated users can see links. ] که توسط مهدی عزیز نگاشته شده مراجعه بفرمایید).

    این مدار توسط چیپ کنترلر NCP4208 که در پشت کارت تعبیه شده، مدیریت می گردد. انرژی مورد نیاز کارت توسط دو کانکتور 8 و 6 پین، قدرت تامین 225 وات انرژی جهت بهره مندی کارت از حداکثر کارایی (خصوصاً هنگام استفاده از تکنولوژی Nvidia SLI) را فراهم می کنند. 75 وات توان نیز می تواند از طریق اسلات PCI-E مادربرد در اختیار کارت گرافیک قرار گیرد.



    مادربرد کارت در فرم فاکتور ATX طراحی شده و با توجه به دو اسلاته بودن آن، بنظر می رسد که کاربران هنگام نصب در کیسهای معمولی با مشکل خاصی مواجه نباشند. همچنین کارت گرافیک دارای ابعاد 295*129*43 میلیمتر و وزن تقریبی 830 گرم است و پیشنهاد شده برای استفاده از کارت، از یک منبع تغذیه با قدرت 500 وات استفاده گردد. این محصول از DirectX نسخه 11.1، Shader Model 5.0 و OpenGL نسخه 4.3 پشتیبانی می کند.
    کارت گرافیک GTX 760 از نمایشگرهایی با حداکثر رزولیشن 2048 * 1536 پشتیبانی کرده و جهت سهولت در استفاده و رسیدن به حداکثر کیفیت تصاویر دریافتی از کارت، این محصول به چهار خروجی تصویری مجهز شده است. پورت DVI-I، پورت DVI-D، پورت DisplayPort 1.2 و پورت HDMI خروجیهای این کارت خوش ترکیب را تشکیل می دهند.




    متعلقات بسته بندی
    ، درایور و نرم افزار اورکلاک

    متعلقات داخل بسته بندی این کارت شامل یک پل SLI فلکسیبل، تبدیل چهار پین مولکس پاور به دو مادگی شش پین گرافیک، دفترچه راهنما، DVD حاوی درایور / نرم افزار مورد نیاز و لوگوی آبی رنگ کمپانی گیگابایت است.
    درست است که به همراه هر کارت گرافیک، آخرین درایور نهایی شده متناسب با کارت نیز ارائه می گردد، اما قطعاً تا رسیدن کارت گرافیک به دست مصرف کننده مدت زمانی طول سپری شده و از سوی دیگر در این مدت زمان درایورهای جدیدتر ارائه گردیده اند، لذا توصیه می شود همواره از جدیدترین درایور نهایی شده برای راه اندازی و شناساندن کارت به سیستم عامل استفاده گردد.



    اما یکی از نرم افزارهای کاربردی مختص اورکلاک، نرم افزار OC GURU II است که چندی است در پکیج نرم افزارهای همراه کارتهای گرافیک میدرنج و های اند کمپانی گیگابایت به چشم می خورد. همانطور که در شکل بالا مشخص است این نرم افزار از قابلیتهای متعدد و انعطاف مناسبی برای عملیات اورکلاکینگ برخوردار است (از آنجایی که نرم افزار فقط یک واسطه میان سخت افزار و سیستم عامل است، قدر مسلم اینکه کارایی بی نقص نرم افزار بسته به سخت افزار مرتبط مناسبی است که بر روی کارت گرافیک قرار دارد).
    در نرم افزارهای اورکلاکینگ کارتهای گرافیک (مانند MSI Afterburner)، شاید تب Core Voltage یکی از مهمترین و جذابترین (ریسک بالا !!!) فاکتوری است که همواره مورد توجه اورکلاکرها قرار می گیرد. در این بخش، کاربر می تواند تا سقف 1.2 ولت، نسبت به افزایش ولتاژ هسته گرافیکی کارت خود اقدام نماید. جدای از تبهای مختص به افزایش فرکانسهای کور و حافظه ها، بخشی مربوط به سیستم خنک کننده کارت به چشم می خورد که مدیریت کارایی فنها و نویز را بر عهده دارد.

    گارانتی کارتهای گرافیک با برند گیگابایت توسط گروه شرکتهای آواژنگ با مدت زمان 3 سال ارائه می گردد.
    همچنین کارت گرافیک Gigabyte GTX760 OC در بازارهای داخلی به قیمت حدودی 1,150,000 تومان به خریداران ارائه می گردد.
    موفق باشید.

    عکسهای بیشتر از کارت گرافیک

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]



    نویسنده: بهنام علیمحمدی

    انجمن تخصصی اورکلاکینگ هیروز



    **** کپی برداری از این مقاله بدون ذکر منبع مجاز نیست ****


    ویرایش توسط Behnam_2337 : 23rd November 2013 در ساعت 12:54 PM
    Olesius, Mr. DB, Mehdi_FXX and 9 others like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  2. 23 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (22nd November 2013),Aliover (15th March 2014),AMD Radeon (22nd November 2013),Amin_CaraGT2 (23rd November 2013),AMIR_HA (22nd November 2013),arman_kad (22nd November 2013),Blue Rose (22nd November 2013),Don_Corleone (22nd November 2013),IceFire (22nd November 2013),magiteq (22nd November 2013),masouti (6th June 2014),Mehdi_FXX (23rd November 2013),mohammad72 (15th March 2014),morteza.p (22nd November 2013),Mr. DB (23rd November 2013),Olesius (22nd November 2013),p.X (22nd November 2013),Reza Y (22nd November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (22nd November 2013),smrbh (22nd November 2013),The Joker (22nd November 2013),Turok (22nd November 2013)



  3. #2
    OCH Member
    Turok آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهزاد
    نوشته ها
    127
    تشکر شده 1,577 بار در 127 پست
    Turok آنلاین نیست.
    عالیه بهنام جان
    تشکر میکنم از زحمات شما و وقتی که صرف میکنین
    ...
    Behnam_2337 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    پس کی یه روز خوب میاد؟...

  4. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Turok تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),Amin_CaraGT2 (23rd November 2013),Behnam_2337 (22nd November 2013),Don_Corleone (22nd November 2013),Mehdi_FXX (23rd November 2013),Olesius (22nd November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (22nd November 2013),smrbh (22nd November 2013),The Joker (22nd November 2013)



  5. #3
    OCH Member
    ali_men2004 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    187
    تشکر شده 924 بار در 171 پست
    ali_men2004 آنلاین نیست.
    تشکر بابت بررسی خوبتون فقط میشه بگین این کارت با کارتی تو تایپک آقا فرشاد هست چه فرقی داره.

    [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard : giga z68 Processor : i7 2700k
    Main Memory : 2×4 1600 Graphics Card : giga 3x 760 oc
    Cooling : frio Power Supply : 600eu

  6. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از ali_men2004 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),Behnam_2337 (23rd November 2013),Blue Rose (23rd November 2013),Don_Corleone (23rd November 2013),Mehdi_FXX (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),sapple (1st March 2014),The Joker (23rd November 2013)



  7. #4
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_men2004 نمایش پست ها
    تشکر بابت بررسی خوبتون فقط میشه بگین این کارت با کارتی تو تایپک آقا فرشاد هست چه فرقی داره.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    سلام دوست عزیز تا اونجایی که بنده اطلاع دارم فرقی ندارد....تو بررسی تاپیک بنده بر گرفته شده از سایت GURU3d هست در این تاپیک این کارت توسط آقا بهنام و انجمن تخصصی overclockingheroes مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

    با تشکر
    Behnam_2337 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (23rd November 2013),Behnam_2337 (23rd November 2013),Blue Rose (23rd November 2013),Don_Corleone (23rd November 2013),magiteq (23rd November 2013),Mehdi_FXX (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),Reza Y (23rd November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (23rd November 2013),smrbh (23rd November 2013),The Joker (23rd November 2013)



  9. #5
    OCH Member
    ali_men2004 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    187
    تشکر شده 924 بار در 171 پست
    ali_men2004 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز تا اونجایی که بنده اطلاع دارم فرقی ندارد....تو بررسی تاپیک بنده بر گرفته شده از سایت GURU3d هست در این تاپیک این کارت توسط آقا بهنام و انجمن تخصصی overclockingheroes مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

    با تشکر
    چون هم کولرش فرق کرده هم فاز بندیش عوض شده و رنگ بورد هم تغییر کرده برای همین پرسیدم.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط ali_men2004 : 23rd November 2013 در ساعت 05:42 PM


    Motherboard : giga z68 Processor : i7 2700k
    Main Memory : 2×4 1600 Graphics Card : giga 3x 760 oc
    Cooling : frio Power Supply : 600eu

  10. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از ali_men2004 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),Behnam_2337 (24th November 2013),Blue Rose (23rd November 2013),Mehdi_FXX (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),sapple (1st March 2014),smrbh (23rd November 2013)



  11. #6
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_men2004 نمایش پست ها
    چون هم کولرش فرق کرده هم فاز بندیش عوض شده و رنگ بورد هم تغییر کرده برای همین پرسیدم.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    تصویر و کارت شما از لحاظ ساختار برد ورژن REV1.0 میباشد و برد تست شده در این تاپیک برد ورژن REV 2.0 میباشد عزیزم...



    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (23rd November 2013),Behnam_2337 (24th November 2013),Blue Rose (23rd November 2013),magiteq (23rd November 2013),Mehdi_FXX (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (23rd November 2013),smrbh (23rd November 2013)



  13. #7
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    تفاوت دیگرشون هم در تعداد هیت پایپ ها هستند که در ورژن 2.0 از سه به دو عدد کاهش پیدا کرده اند.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),AMD Radeon (23rd November 2013),Behnam_2337 (24th November 2013),Mehdi_FXX (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (23rd November 2013),smrbh (23rd November 2013)



  15. #8
    Retired Moderator
    Mehdi_FXX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نام واقعی
    Mehdi
    سن
    33
    نوشته ها
    795
    تشکر شده 6,928 بار در 599 پست
    Mehdi_FXX آنلاین نیست.
    بسیار عالی بود آقا بهنام

    در زمینه بررسی کارتهای گرافیک هم تخصص خاصی داریدا



    Motherboard : ASUS ROG RAMPAGE III EXTREME Processor : Intel® Xeon L5639 @ 3.6GHz 1.19v
    Main Memory : G.skill TidentX 2x4GB 2666 @ 2000 CL9 Graphics Card : XFX Geforce 6200
    Cooling : Thermalright Archon Power Supply : Green GP680B

  16. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Mehdi_FXX تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),AMD Radeon (23rd November 2013),Behnam_2337 (24th November 2013),Blue Rose (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (23rd November 2013)



  17. #9
    OCH Member
    ali_men2004 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    187
    تشکر شده 924 بار در 171 پست
    ali_men2004 آنلاین نیست.
    با تشکر از دوستان اونقدر ها هم متوجه هستم. منظورم آیا تو کارایی هم تاثیری هم داشته یا نه.


    Motherboard : giga z68 Processor : i7 2700k
    Main Memory : 2×4 1600 Graphics Card : giga 3x 760 oc
    Cooling : frio Power Supply : 600eu

  18. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از ali_men2004 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),Behnam_2337 (24th November 2013),sapple (1st March 2014)



  19. #10
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_men2004 نمایش پست ها
    با تشکر از دوستان اونقدر ها هم متوجه هستم. منظورم آیا تو کارایی هم تاثیری هم داشته یا نه.
    در کارایی که تفاوتی ندارند،حتی در زمینه دما هم اختلاف خاصی مشاهده نمی شود.
    Agent 47 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd November 2013),ali_men2004 (24th November 2013),Behnam_2337 (24th November 2013),magiteq (23rd November 2013),Olesius (24th November 2013),sapple (1st March 2014),SETIZEN (23rd November 2013)



صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 2nd May 2014, 04:16 PM
  2. پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 18th May 2013, 09:32 PM
  3. تجربه اورکلاک i7 930 با Gigabyte X58A-UD9
    توسط XoMa در انجمن سوکت 1366 (LGA1366)
    پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 20th March 2013, 12:05 AM
  4. ثبت دو رکورد جدید بوسیله تیم اورکلاکینک Gigabyte
    توسط XoMa در انجمن فناوری اطلاعات (IT)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 28th November 2012, 07:21 PM
  5. بررسی کامل Gigabyte z77x-up5 th
    توسط Varand در انجمن Intel
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 4th September 2012, 05:29 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •