سلام
دوستان در این تاپیک میتونید پیرامون مانیتور های led و amoled و 3d بحث و تبادل نظر کنید.
خواهشی که از دوستان دارم اینه که چهره هیچ برندی رو به هر دلیلی تخریب نکنید.
با تشکر![]()
سلام
دوستان در این تاپیک میتونید پیرامون مانیتور های led و amoled و 3d بحث و تبادل نظر کنید.
خواهشی که از دوستان دارم اینه که چهره هیچ برندی رو به هر دلیلی تخریب نکنید.
با تشکر![]()
|
|||||||
AMIR (9th July 2013),Artemis (6th January 2014),Behnam_2337 (13th April 2013),Blue Rose (13th April 2013),Don_Corleone (13th April 2013),Hamed_Classic (13th April 2013),Mehdi_FXX (13th April 2013),mohammad72 (18th April 2013),morteza.p (15th March 2014),Optimus Prime (14th April 2013),Reza Y (6th January 2014),sapple (3rd May 2013),smrbh (9th July 2013),TERRORIST (13th April 2013),The Joker (13th April 2013)