قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 24
Like Tree4Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر پیرامون نمایشگر های led

Threaded View

  1. #1
    Retired assistant
    sMohammad آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    سید محمد
    نوشته ها
    289
    تشکر شده 2,024 بار در 241 پست
    sMohammad آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر پیرامون نمایشگر های led

    سلام

    دوستان در این تاپیک میتونید پیرامون مانیتور های led و amoled و 3d بحث و تبادل نظر کنید.

    خواهشی که از دوستان دارم اینه که چهره هیچ برندی رو به هر دلیلی تخریب نکنید.

    با تشکر


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از sMohammad تشکر کرده اند:

    AMIR (9th July 2013),Artemis (6th January 2014),Behnam_2337 (13th April 2013),Blue Rose (13th April 2013),Don_Corleone (13th April 2013),Hamed_Classic (13th April 2013),Mehdi_FXX (13th April 2013),mohammad72 (18th April 2013),morteza.p (15th March 2014),Optimus Prime (14th April 2013),Reza Y (6th January 2014),sapple (3rd May 2013),smrbh (9th July 2013),TERRORIST (13th April 2013),The Joker (13th April 2013)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •