مشکل حل شد! اونجا باید یه مرحله رو بدون اسلحه رد میکردم..بعد از رد کردن ، اسلحه هام برگشتن..نقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نمایش نسخه قابل چاپ
مشکل حل شد! اونجا باید یه مرحله رو بدون اسلحه رد میکردم..بعد از رد کردن ، اسلحه هام برگشتن..نقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
واقعا عالیه این بازی!حرف نداره!=d>
یه سوال:این گل و گیاه ها که در طول بازی جمع می کنیم به چه دردی می خورن؟طرز استفاده از اونها چه طوریه؟
@};-
هر گل و گیاهی رو که میکَنی ، وقتی Craft میکنی ، میریزه تو آمپول ..وقتی جونت داره به آخر میرسه،Q رو میزنی ، استقاده میکنه..:xنقل قول:
نوشته اصلی توسط AMD Radeon [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
خوب کرفت رو چه طوری باید انجام بدیم؟
آمپول رو که از اسلحه فروشی میخریم؟...
ESC که میزنی ، میری قسمت Crafting بعد اولین گزینه همین آمپولاست.. روش کلیک میکنی ، بعد اگه گیاه مورد نظر رو چیده باشی ، روی امپول کلیک میکنی ، پایین صفحه Craft میاد > کلیک>.. بعد یه منو میاد ، که جهتها رو نشون میده ، یکی رو انتخاب کن..@};-نقل قول:
نوشته اصلی توسط AMD Radeon [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
آپدیت نسخه 1.04 بازی FarCry3 نیز منتشر و توسط Reloaded فعال شده است.
در مورد قسمت مولتی بازی توضیحاتی داده شده برای Fix شدن یک سری از مشکلات و Bug ها ...
اما در مورد قسمت تک نفره یا همون سینگل پلیر ، شما در نسخه آپدیت 1.04 شاهد تغییرات و گرفتن باگهایی هستید که برخی از آنها بیشتر برای کاربرانی مورد استفاده قرار میگیرد که بازی و ارجینال تهیه کرده اند ....
اما تغییرات حاصل شده در سینگل پلیر را میتوان به سرعت بیشتر Travel در بازی اشاره کرد و همچنین اسلحه هایی که در Safe House ها قرار دارند ، لگد زدن اصلحه ها بهتر شده است و طبیعی تر جلوه میکند ، و همچنین چندید باگ دیده شده موقع آزاد کردن و گرفتن کمپ هایی که توسط Vass دیده شده است بر طرف شده ، اما در مورد پرفورمنس گرافیکی بازی چیزی در این نسخه آپدیت نیست.
با تشکر و احترام@};-
Fixed issue when accessing the camera and when throwing rocks
Fixed issue with accessing weapons. The user weapon inventory will be restored as soon as entering inside a safe house or when fast travelling
Users that have missed the Relic located in Dr. Earnhardt cave will have the relic recover
Fixed the bug with the weapon models staying on screen
The objective is now properly updated during Kicking The Hornets Nest mission
New options to hide the HUD are now available in the option menu
Fixed the issue when the user became invincible after failing the Black Gold mission numerous times
Fixed game crashes that occurred when the user reconnects to Ubisoft servers using an account that has unlocked any MP item
Fixed the issue where Sam was no longer in the jeep's turret, after placing two bombs and being killed several times in the Black Gold' mission
سلام
من یه سوالی دارم..تمام این مشکلاتی که توی این آپدیت ها حل میشه،به علت ک...ر..ک شدن بازی هست؟ یا خود شرکت سازنده،باگ ها رو برطرف میکنه و گروه های مختلف باز اونها رو ک.....ر.ک میکنند؟
@};-
محمد جان شما به نکته خوبی اشاره کردی عزیزم ، باید خدمتون عرض کنم که اگر از آپدیت ها استفاده کرده باشید تا به حال ، متوجه این مسئله میشید که تمام exe ست آپ دارند و لوگوی بازی هم به عنوان Icon بر روی آن میدرخشد ، خوب این مسئله به کنار ، آپدیت ها از سمت خود Ubisoft ارائه میشه ، و توسط تیم Reloaded فعال میشه تا بازی نسخه آپدیت جدید و شناسایی کنه...شما اگر آپدیت 1.04 در بازی نصب کنید و فعال ساز نسخه 1.03 Reloaded را به عنوان ک**ر**ک استفاده کنید در منوی بازی شما ورژن 1.03 را نشان خواهد داد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط mohammad72 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
خوب از این رو نتیجه میگیرم که فعال ساز ها با ورژن های آپدیت جدید ارائه میشن تا بازی شما آپدیت جدید را شناسایی کند.
امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه
با تشکر و احترام@};-
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ببخشید یه سوال دیگه:تنظیمات گرافیکی تا آخرین حد قرار دارند البته با رزولیشن 1360x768 ولی فریم گاهی اوقات زیر 30 میاد مثلا به 28 فریم بر ثانیه میرسه.(حداکثر 48FPS و میانگین 32FPs )وقتی که از بازی خارج میشم میانگین استفاده از GPU در برنامه GPUz معمولا 80٪ هستش و minimum برابر با 42٪ و maximum برابر با 88٪ هستش.پس پس چرا با اینکه فریم گاهی اوقات به 28 میرسه ولی درصد استفاده از GPU صددرصد نیست؟:(
در صد استفده از CPU هم حدود 80 درصده.
@};-
دوست عزیزم هیچ وقت مقدار استفاده از GPU به صددرصد نخواهد رسید اونقوت سیستم شما هنگ خواهد کرد ، نهایت لود 99 یا 98 درصد در بازی هست ، برای بنده که اینطور هست ، شما چون در رزولیشن 1360x768 بازی میکنید مقدار لود GPU پایین میاد ، هرچقدر هم تنظیمات در آخرین حد Ultra باشد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط AMD Radeon [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با تشکر@};-