سلام به دوست قدیمی
فرشاد عزیز و بزرگوار @};-
عاشق عکسش شدم عالیه
در پست قبلی هنور کامل بازی رو کالبد شکافی نکرده بودم اما اونجا هم تعریف کردم .
اما فرشاد عزیز از نظر من بازی فوق العاده عالی کار شده مخصوصا حرکت لبو دهن افراد حالت صورت احساس ترس خوشحالی کاملا عالی کار شده .
من اصلا فکر نمیکردم این موتور گرافیکی اینقدر قوی باشه خیلی بالاتر از انتظار ظاهر شد فقط بخش گرافیک نیست درجه خشونت بسیار بالاست اون اهنگ حماسی معروف اخر بازی رو هم دوست داشتم
اپدیت جدید 1.03 مثل اینکه برای ساپورت cpu تا سی دو هسته بهینه شده
البته در تکمیل صحبتهام این نکته عرض میکنم که من اصلا قصد قیاس این بازی با عنوان کریسیس 3 به هیچ عنوان ندارم فقط اشاره میکنم که واقعا رو بازی عالی کار کردن
روند بسیار دلچسبی داره .
من بازی رو تموم کردم در مجموع بینظیر بود متشکرم @};-