زمانی که در محیط بازی قرار بگیرید دوست عزیز متوجه میشید که FXAA توی این بازی بهتر عمل میکنه نسبت به MSAAx4 در مورد X8 چیزی نمیگم چون خیلی خیلی بازی سنگین میشه ( مزخرف)نقل قول:
نوشته اصلی توسط saeid72 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
