با سلام خدمت دوستان.
می خواستم بدونم کسی هست که بتونه این نانو سوت های این بازی رو توضیح بده؟
بعضی هاشو اصلا نمی دونم چه تاثیری دارن.
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام خدمت دوستان.
می خواستم بدونم کسی هست که بتونه این نانو سوت های این بازی رو توضیح بده؟
بعضی هاشو اصلا نمی دونم چه تاثیری دارن.
بچه ها حتما به لینک زیر سر بزنید
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
.............
راستی یادم رفت بپرسم کسی اون قورباقرو پیدا کرد؟ :x
اي بابا:( پس واسه همين بوده اينقدر امتياز هاي پايين گرفته :( اخه يادش بخير كرايسيس ١ كلي طولاني بود حال ميكرديم - كرايسيس ٢ هم بد نبودنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
پس اين اينطوريه :|
براش تله میذارم میگیرمش برات پستش میکنم...خوبه سالار جان.....بنچمارک و دیدم عزیز ، این بازی قسمت بنچمارک نداره ، و فایل EXE برای بنچارک گیری هم نداره مثل فار کرای!!!نقل قول:
و میشه راحت به این موضوع پی برد که نمیشه به بنچمارک ها اعتماد کرد ......
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
توی این بنچمارک که تنظیمات Very High هست و FXAA در رزولیشن 1600x1200 کارت 660 و 7870 با فاصله 1 فریم با هم تفاوت دارند و کارت 480 و 580 که از لحاظ قدرت با هم خیلی متفاوت هستند تفاوت 2 فریم!!!
حالا در رزولیشن بعدی 1920x1200
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
کارت گرافیک 660 و 7870 افت فریم 5 و 6 تایی داشتند و به فریم برابر 30 رسیدن!!!! ( قابل قبول نیست فاصله روزلیشن 1600x1200 با 1920x1200 ) فقط افت فریم 5 تایی!!!
حالا کارت 480 و 580 در این روزلیشن باز هم با هم تفاوت 2 فریم و دارند!!!! و از 33 فریم برای کارت 580 به 29 فریم رسیده یعنی افت فریم 4 تایی و همینطور 480!!!
این هم قابل قبول نیست. و جالت تر اینه که 680 و 590 در هر دو تست با هم برابر هستند و افت فریم برابری هم دارند!!! عجیبه نه؟؟؟؟
سلام سالارنقل قول:
قورباغه؟ :d
من یکی دیدم هرکاری کردم نشد شات درست بگیرم ازش
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
فکر کنم شما درجه سختی بازی رو بالا گذاشتیدنقل قول:
نوشته اصلی توسط amir311 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
اینم یه قورباغه مخصوص سالار جان البته جنسیتشو خودت تشخیص بده :d
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
تصاویر دیگر از این قورباغه : دی
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
کمتر بازی و دیدم که به Scope اسلحه انقدر اهمیت بدن و این Crysis3 خیلی زیبا این حرکت و انجام داده
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
و در نهایت دو تصویر دیگر که دوستانی که بازی نکردن حتما نگاه کنند و عمق گرافیک بازی و لمس کنند
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
پایین ترین حد گرافیکی :dهمه چی Low ..ولی بازم خوبه با این سیستم اجرا شد!فریم هم بین 20 تا 30 !
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام
من تازه بازی رو دانلود و نصب کردم واقعا حرف نداره!
من با 6790 و Intel Core2 duo E7500 OC to 3.94 در تنظیمات AA off و AF 16x و Very High و 1360x768 بین 16 تا 25 میگیرم.کارت بنده خدا داره سکته می کنه!:-p
در تنظیمات پیشرفته گزینه Shading و High بذاری تاثیر بهتری روی فریم میذاره ولی از گرافیک بازی چیز چشم گیری کم نمیشه ، حتی سایه رو هم میتونی high بذاری....@};-نقل قول:
نوشته اصلی توسط AMD Radeon [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]