اگه 4 هسته ای بگیرین میشه روش حساب کرد ولی 2 هسته ای هرچی باشه کم هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط ghafoori [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
و ارزش تغییر رو نداره
نمایش نسخه قابل چاپ
اگه 4 هسته ای بگیرین میشه روش حساب کرد ولی 2 هسته ای هرچی باشه کم هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط ghafoori [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
و ارزش تغییر رو نداره
این سی پی یو که گفتم خیلی پرقدرته!!6مگ کش داره!!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط atisoc0936 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
4هسته چی پیشنهاد میدین که برای بازی خوب باشه و ارزون باشه؟؟
به نظرتون با سی پی یو مشکل لگ داشتن بازی حل میشه؟؟
crysis جزو سنگین ترین بازیهایه حال حاظر هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط ghafoori [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
اینو بگم زمانی که اومد هنوز تازه کرات هایه 680 اومده بود تو بازار اون کارت ها هم نمیتونستند در بالاترین جزئیات 30 فریم رو ثابت بگیرن
6 مگ کش داشتنش تقریبا دیگه بدرد نمیخوره چون طراحی این سیپیو خیلی قدیمیه و به سای 2007 2006 برمیگرده و راندمان کاری بالایی نداره
پیشنهاد من به شما خرید یه سیتم با کانفیگ تا 700 هست مین سیپیو ورم (H81 + I3 4130 + 4 gb رم میشه 700 )
اگه میخاین واسه سیستمتون مشاوره بگیرید برین به تایپیک مربوطه و این بحث رو دیگه این جا ادامه ندین
اتفاقا این بازی رو سیستمم راحتتر از Assassin's Creed IV Black Flag اجرا میشه,فقط یک خورده CPU کم میاره(97 درصد)که فکر کنم اگه CPU رو قویتر کنم این مشکل هم حل بشه به هرحال ممنون از راهنماییتون به خصوص برای بازی که باعکس گذاشت خیلی کمک کردین@};-
این گرافیک برای اجرای بازیهایی مثل کرایسس3 روی high خوبه؟؟؟؟
قبل اور:
ر:
بعد اورکلاک:
سلام دوست عزیزم ، کرایسیس 3 ، بسته به رزولیشن ، و فاکتور های AA مشخص کننده توانایی یک کارت گرافیک هستند.نقل قول:
نوشته اصلی توسط ghafoori [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
TEXTURE ها در بازی بسیار سنگین هستند ، کارت گرافیکی GTX680 در تنظمیات HIGH هم فریم قابل قبولی نمیگیرد چه برسد به 5450
با تشکر@};-
به نظرتون مشکل از گرافیکه یا cpu e6550 کدوم ارتقا بدم که برای بازی بهتر باشه؟؟؟؟(میخام e8500 بگیرم یا بهتره که NVIDIA GeForce 8800GTX 512 بگیرم؟؟؟)نقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
دوست عزیز.هر دو ضعیف هستن.نقل قول:
نوشته اصلی توسط ghafoori [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
و خرج کردن برا این سیستم ... .
در این بازی مانند بازی BF4 هم پردازنده رو زیر لود میبره و هم کارت رو.
اگر براتون مقدوره هر دو رو ارتقا بدید.
اینم اضافه کنم که برای تمام بازی ها اول گرافیک و رم نیازه تا پردازنده.(البته به نسبت)
البته کارت 8800 هم چندان خوب نیست.
پردازنده ای که انتخاب کردید بدک نیست.
ولی چرا 8800؟
میتونید از کارت های روز استفاده کنید که هم مصرف کمی دارند و هم اینکه بازده بیشتری دارن.
این نکته رو هم اضافه کنم که خرید کارت های قدیمی برای بازی های روز جواب گو نیست.
برای این بازی حداقل باید کارت دارای DX11 باشه.
مثل کارت های سری AMD زیر :
5XXX 6XXX 7XXX R7 R9
کارت های انویدیا :
4XX 5XX 6XX 7XX
کارت هایی مثل سری 8800 یا سری بعد اون سری 9XXX و سری 2XX فاقد DX11 هستن.
و دراین جور کارت ها بازی کرایسیس 3 اجرا نخواهد شد.
اگر هم براتون مقدور هست کل پلتفرم رو تعویض کنید.
پردازنده حداقلcpu i3 3240 انتخاب بشه.
کارت هم حداقل660 یا 7790
ضمن اینکه لطفا ادامه بحث رو در تاپیک های مربوطه(مشاوره) ادامه دهید.
با تشکر@};-
دوست عزیزم ، این تاپیک مربوط به بازی کرایسیس هست اگر شما قصد ارتقاء سیستم دارید در بخش مشاوره اقدام به کمک گیری برای خرید کنید...
از این پست به بعد اگر بحث مشاوره خرید ایجاد بشود ( حذف خواهد شد)
با تشکر@};-
سلام من تو یه مرحله گیر کردم نمیدونم چندتا غول داره ولی من با اولین غول(بیگانه) روبرو شدم هر چی میزنمش نمی میره!!!!!!!!!!!1b-)