با سلام.من کل تنظیمات انودیا کنترل پانل رو روی اخرین کیفیت ممکن قرار میدم همیشه.و بازی رو هم اینبار روی very high و txaa 4xt1 و فیلتر x16 قرار دادم با دو کارت 680 msi که به بایوس oc اپدیت شدن با فرکانس 1176 و پهنای باند pci ex3 193gb و اورکلاک 4800 پردازنده 3930k و رم 2400 بیشتر از 70 فریم نگرفتم و اغلب ر. 59 تا 61 فریم بازی کامل رون اجرا میشه.ولی بنظرم به دو کارت 680 دیگه برای رسیدن به 120 فریم مطلوب بنده احتیاج هست ونشون داد با این سیستم هم کرایسیس یه چیز دیگه هست ولی واقعا دونه دونه تنظیمات تاثیر گذاره روی شرایط گرافیکی بازی و حیفه از تنظیمات این بازی کاسته بشه .بخاطر ضعف سیستم .بنظر بنده با معرفی کنسول ها تعداد 4 گرافیک 680 یا دو titan تازه میشه چنین بازی هایی رو روی بالای 60 اجرا کرد والا باید کم کم اماده بشیم از تنظیمات گرافیکی بکاهیم.باز هم کرایتک نشون داد یک ورژن جلو تره بازی واقعا در نهایت ممکن گرافیک در دنیای امروزیه با جزییات جذاب وفراوان که بنظر من الان سیستم بنده مورد استفاده قرار میگیره نه قبلا.وشاید برای عالی بودن دو کارت 680 هم کم داره.@};-
