در بحث اورکلاک این برنامه بنچمارک از قلم افتاده بود...با اجازه مدیران ، بنده این تاپیک و ایجاد میکنم.
1-تست گرفته شده همراه با عکس از GPU-Z باشد تا مشخص شود کارت در حالت نرمال بوده و یا اورکلاک شده ( ترجیحا همراه با اورکلاک تست بگیرید تا کارت گرافیک خوب محک زده بشه)
2-در مورد ورژن درایور هم توضیحی داده بشود(لطفا)
3-بحث و بررسی در مورد بهترین درایور برای تست با این برنامه هم میشود در این تاپیک گنجاند.
4-تست ها حتما باید با برنامه ایی که HWBOT برای صحت تست ها ارائه کرده است گرفته شود.
لینک دانلود برنامه HWBOT (شما میتوانید لینک 1.8 مگابایتی را دانلود و نصب کنید و مسیر نصب نسخه Heaven DX11 Benchmark خود را داده تا با این برنامه اجرا شود)
[Only registered and activated users can see links. ]
ویرایش توسط Agent 47 : 11th December 2013 در ساعت 12:35 PM
لازم نیست دادا براشون مدرک بیاری
وقتی دیگه هیچی پیدا نمیکنند واسه dx 12 به درد نخور اشغال تبلیغاتی رو میارن به تسلیشن dx11 (فک کنم رو شون نمیشه وگر نه همین یونیجین رو تستهای کارت 5870 رو میزارن و با 1080 مقایسش میکنن )
وقتی هم مدرک رو میکنی واسشون دردناکه عکسهایی از سایتهای در پیتی که اگر احیانا و خدای ناکرده همون سایت درپیتی در اون انودیا ضعیف عمل کنه (که خودشون اون موقع قبولش نمی کنن از رویه ناچاری )به زور برای amd قرارش میدن
امیدوارم هر کی کارت سری 900 داره نسوزه چون قراره همون بلایی که انودیا با درایور سر سری 700 اورد به سر سری 900 هم بیاره
باز دوست مهندس من اومد.
عزیزم شما که انقدر ناراحتی و طرفدار ای ام دی میشه توضیح منطقی بیاری چرا AMD باز هم اشاره میکنم AMD با پشتیبانی کامل از ACE در همین چارتی که شما ازش تعریف میکنی فقط افزایش 4 فریم را داشته و کارت 1080 با نداشتن این پشتیبانی کاهش یک فریم و 980 تی آی بخت برگشته فقط 2 فریم افت کرده؟
اصلا متوجه منظور من میشی؟ مگه شما نمیگی که AMD از ACE پشتیبانی خفن انگیزی داره؟ فقط چهار فریم؟ یعنی تمامی احتیاج دنیای pc به همین چهار فریم amd بوده؟ چند ماه میشه نقل مجلس کردین این داستان ACE در دایرکت ایکس 12 خوب شما جواب بده چرا توی OPENGL این amd خوشگل شما انقدر افتضاح ظاهر شده؟
باز دوست مهندس من اومد.
عزیزم شما که انقدر ناراحتی و طرفدار ای ام دی میشه توضیح منطقی بیاری چرا AMD باز هم اشاره میکنم AMD با پشتیبانی کامل از ACE در همین چارتی که شما ازش تعریف میکنی فقط افزایش 4 فریم را داشته و کارت 1080 با نداشتن این پشتیبانی کاهش یک فریم و 980 تی آی بخت برگشته فقط 2 فریم افت کرده؟
اصلا متوجه منظور من میشی؟ مگه شما نمیگی که AMD از ACE پشتیبانی خفن انگیزی داره؟ فقط چهار فریم؟ یعنی تمامی احتیاج دنیای pc به همین چهار فریم amd بوده؟ چند ماه میشه نقل مجلس کردین این داستان ACE در دایرکت ایکس 12 خوب شما جواب بده چرا توی OPENGL این amd خوشگل شما انقدر افتضاح ظاهر شده؟
خوب برادر من حداقلش اینه که کارت amd افزایش دادشته حالا 4 فریم (اون چارت میانگین بنچمارک هست و در کل 4 فریم حساب کرده ) یا هر چی ولی معماری نوین 1080 که تازه نفسه درجا زده همون پرفورمنس dx11 رو داده تازه برعکس هم داره میره !!!
ولی مگه کارت amd کارتی با معماری 4 سال پیش نیست ؟؟؟ این معماری از کارت 7970 تا الان نسل به نسل با بهبودهای جزئی جلو اومده معماری نوینی مثل پاسکال که نیست بعد هم وقتی قبل از سری پاسکال گفته شده که کارتی amd سری 7000 تا فیوری و انودیا سری 500 تا 900 هیچکدوم به صورت کامل از dx 12 پشتیبانی نمیکنن چه انتظاری داری ؟؟
معماری پاسکال جدیده باید الان تمام و کمال به صورت سخت افزاری از تمام فیچر لولهای dx 12 پشتیبانی کنه
تازه مقایسه معماری فیوری x و کارت 1080 کجاش الان عادلانس ؟؟؟ ها؟؟؟
قراره به مقایسه باشه باید صبر کرد کارتهای همرده هم بیان اون موقع باید قضاوت کرد الان زوده
Open GL ???? اینم شد همون قضیه DX 11 با تسلیشن عهد بوقی یونیجین وجدانا چند بازی میتونی اسم ببری که با OPEN GL ساخته شدن یعنی DX 12 ارزشش از OPEN GL کمتره ؟؟؟!!! خواهشا برام لیستش رو بنویس
تازه چرا سازنده DOOM پچ دستکاری شده والکان رو نمیده ؟؟؟ چرا همون اول بازی رو بر اساس والکان بیرون نداد ؟؟؟؟ حتما باز هم با انودیا ریختن رو هم !!!! مثل تامب رایدر بعد 6 ماه یه پچ 200 مگی میده بیرون میگه اره بازی ما والکان ساپورته ؟؟؟ در ضمن میدونی چرا AMD خودشو در OPEN GL بالا نمیکشه؟؟
دلیلش اینه OPEN GL خودش به صورت لایه نازکی هست بین درایور و سیستم عامل بنا بر این بازیسازی که بازی خودشو با این API توسعه میده همه زحمتها رو میندازه رویه دوش درایور نویسای سخت افزاری ... انودیا هم خوب میدونه میتونه با یه درایور خودشو بالا بکشه ...AMD هم میدونه چون 99 درصد بازیسازها سمت OPEN GL نمیرن وقتش رو نمیزاره برای اینکه درایورهاش رو برای OPEN GL اپتیمایز کنه
یعنی استقبال از OPEN GL اونقدر زیاده که تعداد بازیسازهایی که سمتش رفتن به تعداد انگشتهای دست هم نمیرسه ؟؟؟
خوب شما هم بگو چرا معماری نوین انودیا در کار با OPEN CL بعضی جاها حتی از معماری نسل اول GCN یعنی سری 7000 هم کمتره ؟؟؟؟ بعد یه چیز دیگه ایا کاربرد OPEN GL بیشتره الان یا OPEN CL ( کاری به موقعیت کاربرد این دوتا ندارم فقط اندازه سطح کاربرد این دوتا رو میگم )
حاجی همه رو مثل خودت میبینی عزیزم من چیزی دست چین نکردم فدات بشم چرا جوش میاری
بجای چهار تا کلام درست حسابی بزن بجای اعداد ارقام این چارت دیگه نقل هر مجلسی هست که مورچه چیه که کله پاچش چی باشه!
نمیدونم در جریان هستی که HARDOCP با هیچ جا و هیچ کمپانی شوخی نداره!!
[Only registered and activated users can see links. ]
البته سوال اصلی من اینه که amd با معماری بهینه ACE چرا فقط چهار فریم افزایش داشته!!! انویدیا با نداشتن تکنیک ace در معماریش 2 فریم افت کرده!! حالا یا AMD خیلی کم کاری کرده که با وجود این بهینگی افزایش چشم گیری نداشه یا انویدیا هم انقدر بد عمل نکرده.
شما هم دوست خوبم انقدر هیاپ نشو برای قلبت ضرر داره
اولا که 4 فریم افزایش نیست و 7 فریم هست که اگه درصد بگیریم به نسبت 39 فریم دایرکس 11 میشه 16 درصد افزایش کارایی و از طرف انویدیا کاهش 1 فریم نیست و 3 فریم که میشه حدود 8 درصد افت کارایی که اگه این دو نتیجه با هم مقایسه بشن میشه 24 درصد تفاوت کارایی بین کارت AMD با انویدیا در دایرکس 12 که خیلی هم خوبه(شما رو نمیدونم ولی به شخصه همین مقدار هم بنظرم منطقی میاد مگر اینکه شما توقع ماورای اینا داشته باشی)
ثانیا این بازی اولین تجربه ساخت بر اساس دایرکس 12 بوده و به قول مهندسین طول میکشه تا به کد نویسی براش عادت و بتونن مهارتها رو به طور کامل پیاده سازی کنن
ثالثا دایرکس 12 در ازای پرفرمنسی که میگیره تصویری شارپتر و با تکنیک های اضافه تر ارائه میده ، شما حتی مقایسه بین تصویر با دایرکس 11 و 12 بازی ها که با پایه دایرکس 11 ساخته شده و نمی تونن توانایی دایرکس 12 رو نشون بدن ببینی متوجه میشی
رابعا به قول دوستمون هرچند معماری AMD کارایی بهتری در دایرکس 12 داره ولی معماری قدیمی و برا دایرکس 12 اوپتمایز نشده و باید صبر کرد تا معماری بعدی هماهنگ با دایرکس 12 رونمایی بشه ولی قضیه برا انویدیا فرق میکنه چون معماری تازه نفس و حتی با ادعای پشتیبانی سطح بالاتری نسبت به رقیب وارد گود شده
خامسا موتورهای بازی سازی تازه داره با پایه دایرکس 12 میشه و چند وقت پیش تازه نسل جدید از موتور آنریل و کرای انجین با پایه دایرکس 12 رونمایی شدن
سادسا در مورد Doom هم که گفتی، opengl مقصد بازی سازی ها نیست و خیلی کم بازی سازی با opengl کار کنه چون اصلا کارایی خوبی نداره و دایرکس خیلی بهتره مگر اینکه بازی برا پلی استیشن ساخته بشه نسل بعد opengl هم که ولکان هست که اونم جولانگاه AMD هست ولی با وجود همین حتی ولکان هم کلی فاصله با دایرکس داره و هنوز ضعیف عمل میکنه
دیگه فکر کنم همین بس باشه و دیگه حال نوشتن بیشتر ندارم و کار هم دارم باید برم
شما رو همین ها فکر کن
اولا که 4 فریم افزایش نیست و 7 فریم هست که اگه درصد بگیریم به نسبت 39 فریم دایرکس 11 میشه 16 درصد افزایش کارایی و از طرف انویدیا کاهش 1 فریم نیست و 3 فریم که میشه حدود 8 درصد افت کارایی که اگه این دو نتیجه با هم مقایسه بشن میشه 24 درصد تفاوت کارایی بین کارت AMD با انویدیا در دایرکس 12 که خیلی هم خوبه(شما رو نمیدونم ولی به شخصه همین مقدار هم بنظرم منطقی میاد مگر اینکه شما توقع ماورای اینا داشته باشی)
ثانیا این بازی اولین تجربه ساخت بر اساس دایرکس 12 بوده و به قول مهندسین طول میکشه تا به کد نویسی براش عادت و بتونن مهارتها رو به طور کامل پیاده سازی کنن
ثالثا دایرکس 12 در ازای پرفرمنسی که میگیره تصویری شارپتر و با تکنیک های اضافه تر ارائه میده ، شما حتی مقایسه بین تصویر با دایرکس 11 و 12 بازی ها که با پایه دایرکس 11 ساخته شده و نمی تونن توانایی دایرکس 12 رو نشون بدن ببینی متوجه میشی
رابعا به قول دوستمون هرچند معماری AMD کارایی بهتری در دایرکس 12 داره ولی معماری قدیمی و برا دایرکس 12 اوپتمایز نشده و باید صبر کرد تا معماری بعدی هماهنگ با دایرکس 12 رونمایی بشه ولی قضیه برا انویدیا فرق میکنه چون معماری تازه نفس و حتی با ادعای پشتیبانی سطح بالاتری نسبت به رقیب وارد گود شده
خامسا موتورهای بازی سازی تازه داره با پایه دایرکس 12 میشه و چند وقت پیش تازه نسل جدید از موتور آنریل و کرای انجین با پایه دایرکس 12 رونمایی شدن
سادسا در مورد Doom هم که گفتی، opengl مقصد بازی سازی ها نیست و خیلی کم بازی سازی با opengl کار کنه چون اصلا کارایی خوبی نداره و دایرکس خیلی بهتره مگر اینکه بازی برا پلی استیشن ساخته بشه نسل بعد opengl هم که ولکان هست که اونم جولانگاه AMD هست ولی با وجود همین حتی ولکان هم کلی فاصله با دایرکس داره و هنوز ضعیف عمل میکنه
دیگه فکر کنم همین بس باشه و دیگه حال نوشتن بیشتر ندارم و کار هم دارم باید برم
شما رو همین ها فکر کن
همش شد دایرکت ایکس دوازده!! چند تا عنوان بر پایه این رابط برنامه نویسی ساخته شده که ارزش خریداری داشته باشه که نیاز به کارت AMD باشه شما دیگه خیلی جو گرفتت عزیزم. اگر مبحث حرفت کارایی DX12 برای AMD باشه که هنوز تکنیک های گفته شده بصری در هیچ عنوانی مشاهده نشده نمیدونم شما از چی صحبت می کنی فدات شم.
مقصد بازی ها opengl نیست اما doom بازی با متای 85 هست که در سال 2016 عرضه شده و گرافیک گیم پلی و پرفرومنس خوبی داره چون OPENGL هست بخت برگشته های AMD باید بگن ای وای دایرکت ایکس دوازده داریم دیگه کی دووم بازی میکنه!! بازی که متای 85 دارد.
دیگه فضای برای AMD نمونده که جولان بده عزیزم عنوان BF که خیلی بهش افتخار میکردید منتل ساپرت هم هست که رفت زیر پرچم انویدیا به کدامین بازی PC افتخار دارید؟
در ضمن این سیستم عامل ویندوز هست که بخاطر DX انحصاری بازی های بسیار دارد شما سیستم عامل های دیگری را مشاهده کنید متوجه می شید بالا 100 عنوان بر پایه همین رابط برنامه نویسی هست و اگر این OPENGL برای AMD و شما مهم نیست چرا با عجله درایور داد سوتی 390x رفع کنه؟ [Only registered and activated users can see links. ]
شما دنبال لیست بازی های ساخته شده هم بگیری عناورین خیلی خوب و زیادی با این رابط برنامه نویسی منتشر شده اند؛ سوال من از شما دو دوست عزیز فن AMD این هست کارت گرافیکی که در چند عنوان تا خرخره بهینه شده بندل AMD فریم میگیره! اما رابط برنامه نویسی ساده بازی DOOM 2016 نمیتونه فریم بگیره؟!! چرا ؟ مگه اونایی که AMD دارن DOOM بازی نمی کنن؟ شاید شما اصلا گیم بازی نکنید اما بازی هیتمن و میشه DX11 اجرا کرد اگر انویدیا داران نتونن DX12 راحت اجرا کنن !! در آپشن DX12 در این بازی چیزی وجود نداره که تفاوت ایجاد کنه فقط کارت های AMD ته جدول و میاره بالای جدول! و شما هم نمیدونید که من شخصا نه AMD فن هستم نه انویدیا !! عرضه به تقاضا رو توی همین چند فروم معروف ایرانی بگردی متوجه میشی که مثل نقل و نبات همه دارن 980 تی آی و 970 خرید و فروش می کنن کی رفته FURY گرفته؟
عنوان های دیگه غیر از کوانتوم بریک و فورزا موتور که کلا از بیخ و بن DX12 هستن، و افتضاح کوانتوم بریک و سوتی های مایکروسافت هم که یکی پس از دیگری.
خوب بازی تومبریدر هم از این رابط استفاده کرد چرا AMD پرفورمنس افتظاح داره؟ تازه اون عنوان از لحاظ تنظیمات گرافیکی از حجم بازی ASH و هیتمن هم بیشتر بود!!
مگه کوانتوم بریک با اون امتیاز عالی در XO گیم نیست چرا AMD اینطوری شده؟ چرا تنظیمات گرافیکی میره بالا AMD عرق میکنه؟
[Only registered and activated users can see links. ]
این کارت مجهز به شیلنگ که زیر 10 فریم هم اومده!! البته هر چی شما دوستان بگید درسته AMD فن ها همیشه یه چیزی بلدن بگن الان میرن توی چهار تا وب سایت دیگه چند تا تست میارن میگن اینه!!
!! آینده !! چندین سال میگید آینده از سهم بازار معلومه آینده از آن کیست. خوش باشید عزیزان دل و جان
تمامی سایت ها و گیمر ها بخاطر مشکلات همین رابط DX12 شاکی هستن شما خوشحالی بخاطر چهار تا دونه فریم اضافه شده من که رفتم واقعا این انجمن تعریفی نبود که دوستان کردن!! و سعی کنید انقدر DX12 نکنید دو روز دیگه ورق برمیگرده قیافه ها عوض میشه.
همش شد دایرکت ایکس دوازده!! چند تا عنوان بر پایه این رابط برنامه نویسی ساخته شده که ارزش خریداری داشته باشه که نیاز به کارت AMD باشه شما دیگه خیلی جو گرفتت عزیزم. اگر مبحث حرفت کارایی DX12 برای AMD باشه که هنوز تکنیک های گفته شده بصری در هیچ عنوانی مشاهده نشده نمیدونم شما از چی صحبت می کنی فدات شم.
مقصد بازی ها opengl نیست اما doom بازی با متای 85 هست که در سال 2016 عرضه شده و گرافیک گیم پلی و پرفرومنس خوبی داره چون OPENGL هست بخت برگشته های AMD باید بگن ای وای دایرکت ایکس دوازده داریم دیگه کی دووم بازی میکنه!! بازی که متای 85 دارد.
دیگه فضای برای AMD نمونده که جولان بده عزیزم عنوان BF که خیلی بهش افتخار میکردید منتل ساپرت هم هست که رفت زیر پرچم انویدیا به کدامین بازی PC افتخار دارید؟
در ضمن این سیستم عامل ویندوز هست که بخاطر DX انحصاری بازی های بسیار دارد شما سیستم عامل های دیگری را مشاهده کنید متوجه می شید بالا 100 عنوان بر پایه همین رابط برنامه نویسی هست و اگر این OPENGL برای AMD و شما مهم نیست چرا با عجله درایور داد سوتی 390x رفع کنه؟ [Only registered and activated users can see links. ]
شما دنبال لیست بازی های ساخته شده هم بگیری عناورین خیلی خوب و زیادی با این رابط برنامه نویسی منتشر شده اند؛ سوال من از شما دو دوست عزیز فن AMD این هست کارت گرافیکی که در چند عنوان تا خرخره بهینه شده بندل AMD فریم میگیره! اما رابط برنامه نویسی ساده بازی DOOM 2016 نمیتونه فریم بگیره؟!! چرا ؟ مگه اونایی که AMD دارن DOOM بازی نمی کنن؟ شاید شما اصلا گیم بازی نکنید اما بازی هیتمن و میشه DX11 اجرا کرد اگر انویدیا داران نتونن DX12 راحت اجرا کنن !! در آپشن DX12 در این بازی چیزی وجود نداره که تفاوت ایجاد کنه فقط کارت های AMD ته جدول و میاره بالای جدول! و شما هم نمیدونید که من شخصا نه AMD فن هستم نه انویدیا !! عرضه به تقاضا رو توی همین چند فروم معروف ایرانی بگردی متوجه میشی که مثل نقل و نبات همه دارن 980 تی آی و 970 خرید و فروش می کنن کی رفته FURY گرفته؟
عنوان های دیگه غیر از کوانتوم بریک و فورزا موتور که کلا از بیخ و بن DX12 هستن، و افتضاح کوانتوم بریک و سوتی های مایکروسافت هم که یکی پس از دیگری.
خوب بازی تومبریدر هم از این رابط استفاده کرد چرا AMD پرفورمنس افتظاح داره؟ تازه اون عنوان از لحاظ تنظیمات گرافیکی از حجم بازی ASH و هیتمن هم بیشتر بود!!
مگه کوانتوم بریک با اون امتیاز عالی در XO گیم نیست چرا AMD اینطوری شده؟ چرا تنظیمات گرافیکی میره بالا AMD عرق میکنه؟
[Only registered and activated users can see links. ]
این کارت مجهز به شیلنگ که زیر 10 فریم هم اومده!! البته هر چی شما دوستان بگید درسته AMD فن ها همیشه یه چیزی بلدن بگن الان میرن توی چهار تا وب سایت دیگه چند تا تست میارن میگن اینه!!
!! آینده !! چندین سال میگید آینده از سهم بازار معلومه آینده از آن کیست. خوش باشید عزیزان دل و جان
تمامی سایت ها و گیمر ها بخاطر مشکلات همین رابط DX12 شاکی هستن شما خوشحالی بخاطر چهار تا دونه فریم اضافه شده من که رفتم واقعا این انجمن تعریفی نبود که دوستان کردن!! و سعی کنید انقدر DX12 نکنید دو روز دیگه ورق برمیگرده قیافه ها عوض میشه.
بله همش میشه DX 12 ???? چون تمامی بازیسازها دارن رو میارن به این API دلیلشم میدونی چیه چون اگه خواسته باشن بازیهاشون رو رویه سیستم عامل ویندوز توسعه بدن و مایکروسافت هم ازشون حمایت کنه مجبورن از DX 12 و ویندوز 10 استفاده کنن
چند تا عنوان ؟؟؟؟ عزیزم این API مگه چند وقته معرفی شده با ویندوز 10 ؟؟؟ هنوز تابستون بیاد میشه تازه یک سال !!! تو همین یک سال نزدیک 6 هفت عنوان با DX 12 منتشر شده؟؟!!! (میخوای اسم ببرم ) حالا OPEN GL از زمان کنسول PS3 معرفی شده (چون برنامه نویسی این کنسول هم میشد با OPEN GL انجامش داد ) حالا نزدیک 9 ساله از عمر این API محبوب شما گذشته هنوز تعداد بازیهایی که با OPEN GL ساخته شده به تعداد انگشتهای دست هم نمیرسه !!!!! حتی گفته شده خیلی از بازیسازها به علت سختی بیش از اندازه برنامه نویسی با OPEN GL که میخواستن برای PS3 توسعه بدن بازیهاشون رو کنسل کردن و نساختن !!!! یه سرچ بزن متوجه میشی ....
عنوان BF که خیلی بهش افتخار میکردید منتل ساپرت هم هست که رفت زیر پرچم انویدیا به کدامین بازی PC افتخار دارید؟
از کجا همچین چیزی رو اوردی که بتلفیلد رفته زیر پرچم انودیا ؟!!!!!!!سوتی ؟؟؟؟ نمیدونم دلیلش رو چند بار توضیح باید بدم که AMD وقت تیم درایور نویسش رو برای OPEN GL نمیزاره وقتی 99 درصد بازیها DX ساپورته ؟؟!!!!
زمانی منتل اومد میگفتید منتل API یی نیست بخواد با DX 12 در بیفته API مایکروسافت پیروزه برای برندتون خوشحال بودید حالا که به قول خودت برند مورد علاقتون عرق کرده زیرش چسبیدی به OPEN GL ??!!! متا ؟؟!! اگه به متا باشه که هیتمن هم متاش 86 هست که !!!
خوب بازی تومبریدر هم از این رابط استفاده کرد چرا AMD پرفورمنس افتظاح داره؟ تازه اون عنوان از لحاظ تنظیمات گرافیکی از حجم بازی ASH و هیتمن هم بیشتر بود!! بازی تامب رایدر اخوی جان ریشه برنامه نویسیش با DX 11 انجام شد و هیچ گونه پشتیبانی از ASYNC COMPUTE درش نیست این بازی فقط با یک پچ 150 مگی شد DX 12 !!!! واقعا شما همچین چیزی رو میخواید با کوانتوم بریک یا فورزا که ریششون DX12 هست مقایسه کنی !!!! حجم ؟؟؟؟ از کی تا حالا حجم بازی تویه کارایی تاثیر داشته ما نمیدونستیم ؟؟!!! پس کال اف بلک اوپس 3 هم با اون حجم زیادش مزخرف ترین بازی سال بود از لحاظ شما چون حجمش زیاده عالی بود دیگه درسته ؟؟؟!!!
اگر این OPENGL برای AMD و شما مهم نیست چرا با عجله درایور داد سوتی 390x رفع کنه؟ سوتی ؟؟؟! عزیز گرفتی مارو ؟؟؟؟ انودیا هر موقع درایور میده WHQL بهش میچسبونه ولی AMD فقط درایور بتا میده بیرون !!! درایور بتا میدونی چیه ؟؟؟! فرق درایورWHQL با BETA رو میدونی ؟؟؟ وقتی میگه درایور بتا زیرش هم مینویسه ممکنه در بازیهای یک سری مشکلات مشاهده بشه !! خوب مگه چی شد با یک به روز رسانی دیگه درست شد .. حالا خوبه این بروز رسانیهای پی در پی رو انودیا یه چند ماهی بود پشت سر هم انجام میداد و شما با تعریف و تمجید میگفتید پشتیبانی نرم افزاریش چون عالیه این کار رو میکنه !! حالا چون AMDاین کار رو کرده شده سوتی ؟؟!!!
سیستم عامل های دیگری را مشاهده کنید متوجه می شید بالا 100 عنوان بر پایه همین رابط برنامه نویسی هست
بالای 100 عنوان ؟؟؟ شما پس اگر این طوره چرا خودت همین الان داری از ویندوز وDX استفاده میکنی مگه نمیگی بالای 100 عنوان بازی OPEN GL هست چرا ویندوز پس ؟؟!! از این به بعد سعی کنید برید بازیهاتون رو بر رویه لینوکس بازی کنید نه ویندوز !!!
اینهم کوانتوم بریک با اپدیت جدید سازنده بازی از سایتهای محبوب قلبهاتون که هر موقع انودیا کم میاره سریعا به اینها رجوع میکنید :
970 با 960 مینیمم فریم 11 به 11 :چقدر با هم دوستن این دوتا کارت
کارت 3.5 گیگی تون هم که به پای 380 افتاده جالبه هر سایتی که از این کارت بنچ میگیره میزنه 3.5+0.5 گیگ
ای وای چی شد کارت 1000 اوشلاریتون اومده زیر دست و پای شیلنگای ما
بازم کارت 3.5 +0.5 گیگی تون اومده ور دست 380X ما
اینجا هم کارت 3.5 گیگیتون داره میاد ور دست 370 ما کارت 980 تون هم که رفته زیر دست و پای 380X ما
جالبه طرف DX 12 رو میاد با OPEN GL عصر قَجَر مقایسه میکنه بعد میگه چرا AMD تون توش عرق کرده و قراره ورق به نفع OPEN GL برگرده همین الان خیلی از بازیسازها حاضرن بر اساس DX 9 بازی بنویسن ولی با OPEN GL ننویسن
OPEN GL هم شد بهانه برای طرفداران انودیا بچه ها مواظب باشید فردا سیستم عامل لینوکس میاد و جای ویندوز 10 با DX 12 رو میگیره اماده کوچ باشید
راستی نزدیک یک ساله از معرفی DX12 میگزره و این بازیها اومده با DX 12 : گیرز اف وار التیمت - هیتمن - ASHES - کوانتوم بریک - فورا اپکس - تامب رایدر (البته این بازی با پچ شده DX 12 پایه و اساس بازی همون DX 11 هست )
بازیهایی هم قراره بیاد : DEUS EX جدید - واچ داگز 2 (که شده تایتل AMD ) به احتمال 99 درصد بتلفیلد 1 - و... خیلی بازیهای معرفی نشده که با شروه E3 2016 معرفی میشن
شما هم 100 عنوانتو بنویس همینجا متشکرم
ویرایش توسط golabettruter : 24th May 2016 در ساعت 10:41 AM
بله همش میشه DX 12 ???? چون تمامی بازیسازها دارن رو میارن به این API دلیلشم میدونی چیه چون اگه خواسته باشن بازیهاشون رو رویه سیستم عامل ویندوز توسعه بدن و مایکروسافت هم ازشون حمایت کنه مجبورن از DX 12 و ویندوز 10 استفاده کنن
چند تا عنوان ؟؟؟؟ عزیزم این API مگه چند وقته معرفی شده با ویندوز 10 ؟؟؟ هنوز تابستون بیاد میشه تازه یک سال !!! تو همین یک سال نزدیک 6 هفت عنوان با DX 12 منتشر شده؟؟!!! (میخوای اسم ببرم ) حالا OPEN GL از زمان کنسول PS3 معرفی شده (چون برنامه نویسی این کنسول هم میشد با OPEN GL انجامش داد ) حالا نزدیک 9 ساله از عمر این API محبوب شما گذشته هنوز تعداد بازیهایی که با OPEN GL ساخته شده به تعداد انگشتهای دست هم نمیرسه !!!!! حتی گفته شده خیلی از بازیسازها به علت سختی بیش از اندازه برنامه نویسی با OPEN GL که میخواستن برای PS3 توسعه بدن بازیهاشون رو کنسل کردن و نساختن !!!! یه سرچ بزن متوجه میشی ....
خوب بازی تومبریدر هم از این رابط استفاده کرد چرا AMD پرفورمنس افتظاح داره؟ تازه اون عنوان از لحاظ تنظیمات گرافیکی از حجم بازی ASH و هیتمن هم بیشتر بود!! بازی تامب رایدر اخوی جان ریشه برنامه نویسیش با DX 11 انجام شد و هیچ گونه پشتیبانی از ASYNC COMPUTE درش نیست این بازی فقط با یک پچ 150 مگی شد DX 12 !!!! واقعا شما همچین چیزی رو میخواید با کوانتوم بریک یا فورزا که ریششون DX12 هست مقایسه کنی !!!! حجم ؟؟؟؟ از کی تا حالا حجم بازی تویه کارایی تاثیر داشته ما نمیدونستیم ؟؟!!! پس کال اف بلک اوپس 3 هم با اون حجم زیادش مزخرف ترین بازی سال بود از لحاظ شما چون حجمش زیاده عالی بود دیگه درسته ؟؟؟!!!
به سلام عزیزه دل و جان
باقی چیزای که نوشتی زیاد بود خودتو خسته کردی
1- بازی هیتمن فکر کردی چطور DX12 شد؟ هنوزم داره بچ و آپدیت میده بلکه مشکلات گرافیکی رفع کنه، نمیدونم شما شخصا بازی و تهیه کردی یا خیر
2- نکته جالب که خودت عنوان کردی ASYNC COMPUTE درش نیست!! خوب این پردازنده مبارک AMD شما بدون این در DX12 زاییده در واقع؟ یعنی کل تراشه های AMD الان متصل هستن به ASYNC COMPUTE که الان شما خوشحالش هستی باز هم به گفته خودت ASYNC COMPUTE در بازی به کار نرفته باشه AMD زرشک...! 3- شما از جانب خودت صحبت کن نه بنده، پس Call of duty با اون حجم و این حرفا مزخرفترین بوده و خیلی وقته از MW3 این عنوان مرده کی از حجم حرف زده شما یه نگاه به سربرگ تنظیمات گرافیکی بازی تومبریدر بنداز یه نگاهی هم به هیتمن کن متوجه منظور من میشی، الان افتاد؟
اون دلخوشی های که میگی برای بنده نبوده چند بار بهت بگم من هیچ کدوم از این دو کمپانی و قبول ندارم اما اگر قرار باشه طرفدار یکشون باشه انویدیا رو ترجیح میدم.
اصلا هیچ عنوانی با OGl ساخته نشده و شما AMD ها خیلی خوبید باز هم میگم اون سن خودتو از 31 به 13 تغییر بده اورکلاکش کردی
عزیزم چند وقتی با این ASYNC COMPUTE خوش باشید، اندکی صبر سحر نزدیک هست
در مورد بتلفیلد هم در جریان هستی که باندل انویدیا شده عزیزه دلم اینارو یادت باشه چند وقت دیگه قیافتو میبینم.
و شاید AMD از لحاظ پردازشی عالی باشه اما فقط بدرد همون میخوره، دیگه این و همه میدونن برای اجرای بازی های PC فقط نیاز به تراشه های انویدیا هست
به سلام عزیزه دل و جان
باقی چیزای که نوشتی زیاد بود خودتو خسته کردی
1- بازی هیتمن فکر کردی چطور DX12 شد؟ هنوزم داره بچ و آپدیت میده بلکه مشکلات گرافیکی رفع کنه، نمیدونم شما شخصا بازی و تهیه کردی یا خیر
2- نکته جالب که خودت عنوان کردی ASYNC COMPUTE درش نیست!! خوب این پردازنده مبارک AMD شما بدون این در DX12 زاییده در واقع؟ یعنی کل تراشه های AMD الان متصل هستن به ASYNC COMPUTE که الان شما خوشحالش هستی باز هم به گفته خودت ASYNC COMPUTE در بازی به کار نرفته باشه AMD زرشک...! 3- شما از جانب خودت صحبت کن نه بنده، پس Call of duty با اون حجم و این حرفا مزخرفترین بوده و خیلی وقته از MW3 این عنوان مرده کی از حجم حرف زده شما یه نگاه به سربرگ تنظیمات گرافیکی بازی تومبریدر بنداز یه نگاهی هم به هیتمن کن متوجه منظور من میشی، الان افتاد؟
اون دلخوشی های که میگی برای بنده نبوده چند بار بهت بگم من هیچ کدوم از این دو کمپانی و قبول ندارم اما اگر قرار باشه طرفدار یکشون باشه انویدیا رو ترجیح میدم.
اصلا هیچ عنوانی با OGl ساخته نشده و شما AMD ها خیلی خوبید باز هم میگم اون سن خودتو از 31 به 13 تغییر بده اورکلاکش کردی
عزیزم چند وقتی با این ASYNC COMPUTE خوش باشید، اندکی صبر سحر نزدیک هست
در مورد بتلفیلد هم در جریان هستی که باندل انویدیا شده عزیزه دلم اینارو یادت باشه چند وقت دیگه قیافتو میبینم.
و شاید AMD از لحاظ پردازشی عالی باشه اما فقط بدرد همون میخوره، دیگه این و همه میدونن برای اجرای بازی های PC فقط نیاز به تراشه های انویدیا هست
اره خودم فهمیدم خودمو خسته کردم از قدیم گفتن : نرود میخ اهنی در سنگ
async compute جزئ ارکان اصلی برای استفاده از DX 12 هست اخوی جان این چیزی بوده که انودیا هم خودش شعار میداد باهاش نمی دونم چرا طرفداری انودیا خودشون رو به اون راه میزنن ؟؟؟!!!
این ASYNC COMPUTE اینقدر مهمه که تمامی تکنیکهایی که به قول شما برای زیبایی هر چه بیشتر بازیها استفاده میشه در اون وجود داره و نیازی به اشغالای انودیا و انحصار اونها نداره نمیدونم چرا مدیر انجمن برای من یک امتیاز تخلف صادر میکنه ولی این یارو در هر پستش هر جور دلش میخواد حرف میزنه
برادر بهزاد رسیدگی کن لطفا!!!!!
اگر مغزت کشش داشت اینها رو هم بخون [Only registered and activated users can see links. ]
دوستان برای اخرین بار هستش می گم، لطفا این گونه بحث ها تموم کنید اگر بحثی هستش با احترام متقابل و نه این که قصد داشته باشید به یکدیگر بی احترامی کنید .
@[Only registered and activated users can see links. ] گرامی لطفا اگر صحبتی هستش لطفا با احترام و سعی کنید با ارامش و بحث های علمی و مناسبی به کار ببرید.
همگی داریم صحبت می کنیم ولی قصدمون توهین نیستش و این که این بحث ها در باره تکنولوژی های به کار رفته چه به صورت مولفه های (نرم افزاری و سخت افزاری) برای بیان نکات مثبت و منفی خوب هستش و از یک حدی عبور کنید و قوانین زیر پا بذارید اصلا مناسب نیستش.
اره خودم فهمیدم خودمو خسته کردم از قدیم گفتن : نرود میخ اهنی در سنگ
async compute جزئ ارکان اصلی برای استفاده از DX 12 هست اخوی جان این چیزی بوده که انودیا هم خودش شعار میداد باهاش نمی دونم چرا طرفداری انودیا خودشون رو به اون راه میزنن ؟؟؟!!!
این ASYNC COMPUTE اینقدر مهمه که تمامی تکنیکهایی که به قول شما برای زیبایی هر چه بیشتر بازیها استفاده میشه در اون وجود داره و نیازی به اشغالای انودیا و انحصار اونها نداره نمیدونم چرا مدیر انجمن برای من یک امتیاز تخلف صادر میکنه ولی این یارو در هر پستش هر جور دلش میخواد حرف میزنه
برادر بهزاد رسیدگی کن لطفا!!!!!
اگر مغزت کشش داشت اینها رو هم بخون [Only registered and activated users can see links. ]
اقای محترم دفعه قبلی پرم به پرت گرفت ایدفعه نخواستم حرف درشت بهت بزنم احترام خودتو نگه دار این چارت ها رو هم توی سیستم خودت بکگراند بذار
این حرف های نا منسبی که میزنی خیلی بهتر بلدم بهت بزنم، شما هنوز متوجه نیستی همه عالم و آدم میدونن که انویدیا در بخش ASYNC COMPUTE مشکل داره کسی هم غیر از این و نگفت، اما این رکن اصلی که شما میگی به درد پردازنده های ای ام دی میخوره و کارت های گرافیکی AMD که از ته جدول بیان بالا، انویدیا که در DX11 رقیب و به خاک زده، در DX12 هم حرف همه بازی ها ثابت میکنه که این API هنوز به تکامل نرسیده.
بازی هیتمن هم از لحاظ تکنیک فنی و گرافیکی هیچ حرفی برای گفتن نداره و نسخه های قبلی DX11 اون هم در سالهای پیش برای انویدیا درد سر ساز شده بود اگر خاطرت باشه و سنت جوابگو باشه در کلمات قرمز برات روشن میکنم چقدر آدم بی ادبی هستی. واقعا چه آدم های پیدا میشن.
دوستان برای اخرین بار هستش می گم، لطفا این گونه بحث ها تموم کنید اگر بحثی هستش با احترام متقابل و نه این که قصد داشته باشید به یکدیگر بی احترامی کنید .
@[Only registered and activated users can see links. ] گرامی لطفا اگر صحبتی هستش لطفا با احترام و سعی کنید با ارامش و بحث های علمی و مناسبی به کار ببرید.
همگی داریم صحبت می کنیم ولی قصدمون توهین نیستش و این که این بحث ها در باره تکنولوژی های به کار رفته چه به صورت مولفه های (نرم افزاری و سخت افزاری) برای بیان نکات مثبت و منفی خوب هستش و از یک حدی عبور کنید و قوانین زیر پا بذارید اصلا مناسب نیستش.
دوست عزیزم محبت می کنی در چند پست اخیر اشاره کنی که من بی احترامی کردم به ایشون خوشحال میشم
کدوم بحث علمی آقای محترم ایشون توی آخرین پست هفت هشت تا عکس گذاشته دو خط نوشته اونم تازه بی احترامی میکنه این و شما میگی بحث فنی؟