نوشته اصلی توسط Agent 47 با تشکر از محمد جواد عزیزم.....بسیار عالی و کامل ( عطا جان گزینه V-sync همیشه باعث پارگی تصویر نمیشود...) عید مبارک فرشاد جان منظور ات اینکه غیر فعال کردن اش همیشه باعث پارگی تصویر نمیشه؟
Aliover (31st March 2014),atisoc0936 (31st March 2014),Don_Corleone (31st March 2014),smrbh (1st April 2014),The Joker (31st March 2014),TRIDENT (31st March 2014)
نمایش برچسبها
مشاهده قوانین انجمن