تشکر فراوان از محمد جواد عزیز
من فکر میکنم stutter وقتی بوجود میاد که فریم ثابت نباشه.. خوب یادمه تو بازی far cry3 نه 60 فریم کامل میگرفتم و در ضمن فریمم هم زیر 45 هم نمی اومد برا همین از اونجایی که sli بسته بودم فریم دائما بین 60 تا 45 افت و خیز داشت..برا همین با afterburner فریم رو روی 50 قفل میکردم مشکل تا حد زیادی مرتفع میشد
حالا به قول نویسنده مطلب اگر سخت افرار خوبی دارید برای برطرف کردن مشکل sttuter باید v-synce فعال باشه



33Likes
LinkBack URL
About LinkBacks





پاسخ با نقل قول
