قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: بهترین Media Player

رأی دهندگان
38. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • KMPlayer

    21 55.26%
  • GOMPlayer

    2 5.26%
  • VLC Media Player

    5 13.16%
  • Windows Media Player

    10 26.32%
  • Media Player Classic

    8 21.05%
  • Pot Player

    5 13.16%
  • SPlayer

    0 0%
  • UMPlayer

    0 0%
  • Winamp

    5 13.16%
  • Foobar

    0 0%
  • Music BEE

    0 0%
  • Media Monkey

    0 0%
  • iTunes

    1 2.63%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 43
Like Tree61Likes

موضوع: بهترین Media برای پخش فایلهای صوتی و تصویری

Threaded View

  1. #6
    Retired Moderator
    SETIZEN آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    اصفهان
    نام واقعی
    حسین
    نوشته ها
    1,128
    تشکر شده 5,033 بار در 886 پست
    SETIZEN آنلاین نیست.
    با تشکر از محمد جواد عزیز

    این جد بزرگ جا موند با اجازه من اصافش کنم


    MPlayer



    MPlayer یک نرم‌افزار پخش‌کننده چندرسانه‌ای آزاد و متن‌باز است که برای بیشتر سیستم‌عامل‌های موجود مانند لینوکس و دیگر سیستم‌عامل‌های شبه‌یونیکس، مایکروسافت ویندوز، مک اواس و غیره در دسترس و قابل استفاده است. MPlayer از فرمتهای بسیار گوناگونی پشتیبانی می‌کند.


    برنامهٔ دیگری که در تعامل با MPlayer است، MEncoder نام دارد که می‌تواند جریان داده یا فایل ورودی را به فرمت‌های مختلف دیگری تبدیل کند.


    MPlayer یک برنامهٔ خط فرمانی است که البته برای آن واسط‌های گرافیکی مختلفی نوشته شده است. واسط‌های گرافیکی‌ای که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند gMplayer نوشته شده توسط کتابخانهٔ +GTK، واسط KMPlayer نوشته شده توسط کتابخانه Qt، واسط

    MPlayer OS X Extended
    (برای Mac OS X) و MPUI-hcb (برای ویندوز) هستند. واسط‌های گرافیکی چندسکویی نیز موجود است، مانند SMPlayer (برای لینوکس و ویندوز).



    iSteve and SaeedSYS like this.


    Motherboard : MSI Big Bang Marshal - B3 Processor : Intel Core i7 2600k
    Main Memory : G.SKILL Trident X Series 16GB (2 x 8GB) :D Graphics Card : MSI N580 GTX Lightning
    Cooling : Cooler Master V8 Power Supply : Thermaltake toughpowe 1350w
    <a href=http://och.boxup.ir/images/10685481067149458153.jpg target=_blank rel=nofollow>http://och.boxup.ir/images/10685481067149458153.jpg</a>

  2. 17 کاربر بابت این ارسال مفید از SETIZEN تشکر کرده اند:

    Artemis (16th October 2013),Blue Rose (17th October 2013),Don_Corleone (16th October 2013),ErfanDL (16th October 2013),Hamed_Classic (16th October 2013),iSteve (16th October 2013),magiteq (16th October 2013),Mehdi_FXX (17th October 2013),mohammad72 (16th October 2013),Olesius (16th October 2013),Reza Y (16th October 2013),SaeedSYS (16th October 2013),smrbh (16th October 2013),TERRORIST (16th October 2013),The Joker (16th October 2013),XoMa (17th October 2013),ZeNer (16th October 2013)



موضوعات مشابه

  1. درایور Intel Graphics Media Accelerator
    توسط VFSDF در انجمن راه انداز ها (Drivers)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 7th November 2012, 11:26 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •