قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 20
Like Tree42Likes

موضوع: .:: تاپیک مرجع بحث و بررسی تکنیک های گرافیکی::.

Threaded View

  1. #9
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    41
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط TERRORIST نمایش پست ها
    بسیار هم عالی ، تشکر از دوستانی که اطلاعات بسیار خوبی رو در این تاپیک قرار دادند، تاپیک بسیار مفیدی هست هم برای بنده که کاربر عادی یا اماتور هستم ودیگر کاربران،

    ولی من از فرشاد جان سوالاتی داشتم :

    1- توضیح بیشتر درباره Shader ها بدن و نحوه محاسبه Shader ها در الگوریتم ، چون شما اشاره کردید به Single Shader ها ،

    2- بعد سوال دیگه ام این هست که فرشاد جان میشه توضیح بدید نحوه محاسبه رنگ Pixel ها رو تو مبحث Shader یا سایه زنی ،
    سلام بهزاد پرسش کننده


    هر دو سوال و با هم جواب میدم امیدوارم درست باشه البته این نمودار مشخص کننده Shader , Texture , Color نسبت به مقدار AA ها میباشد




    وقتی که یک تصویر در خط لوله یا مسیر پیکسل قرار میگیرد رنگ نهایی هر پیکسل بر روی صفحه نمایش با توجه مقدار محاسباتی Shader و همچنین Texture ها و رنگ و عمق Stencil تعیین میشود
    و در کل میتوان گفت که نمونه سایه زن یا همان Shader بسیار سنگین میباشد برای همین توسط AA بصورت برنامه نویسی شده بر روی کارت گرافیک محاسبه میشود.
    حالا بهزاد جان این که کی محاسبه میکنه من اطلاعی ازش ندارم ، محاسبه کرده بعدشم فرار کرده رفته

    بهزاد جان ، شما در کل عشق برنامه نویسی دارید و همچنین نحوه الگوریتم ، اما بنده به شخصه اطلاعاتی ندارم...ممنون میشم سوال خودتون و با رسم نمودار و توضیحات بیشتر بدین..
    (البته مشخص هست خود شما جواب سوال خودتون و میدونید اگر توضیحی خودتون بدین ممنون میشم)



    ویرایش توسط Agent 47 : 23rd September 2013 در ساعت 09:44 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (23rd September 2013),AMIR_HA (23rd September 2013),Artemis (23rd September 2013),Blue Rose (24th September 2013),Hamed_Classic (23rd September 2013),magiteq (23rd September 2013),MAKAN (24th September 2013),mohammad72 (24th September 2013),morteza.p (24th September 2013),Olesius (23rd September 2013),Osuk (24th September 2013),SETIZEN (24th September 2013),smrbh (23rd September 2013),TERRORIST (23rd September 2013),The Joker (23rd September 2013)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •