قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree3Likes

موضوع: ویندوز 8.1 به صورت آپدیت عرضه میشه امروز ساعت 14:30

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    ویندوز 8.1 به صورت آپدیت عرضه میشه امروز ساعت 14:30




    ویندوز ۸.۱ که در تیر ماه معرفی شد ، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز پنج شنبه به صورت یک آپدیت برای دستگاه های برخوردار از ویندوز ۸ عرضه خواهد شد و از جمعه نیز با قیمت ۱۲۰ د.لا.ر به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

    مایکروسافت این نسخه از سیستم عامل خود را یک آپدیت نامیده و نه آپگرید، بنابراین انتظار زیر و رو شدن ویندوز ۸ را نداشته باشید. در عوض، دکمه استارت و شخصی سازی ها و بهینه سازی های زیادی از راه خواهند رسید.


    افرادی که هم اکنون ویندوز ۸ را روی دستگاه خود نصب کرده اند، ویندوز ۸.۱ را به صورت یک آپدیت اختیاری مشاهده خواهند کرد و کسانی هم که از قبل نسخه پیش نمایش ویندوز ۸.۱ را نصب کرده اند، همین طور. نسخه جدید سیستم عامل به صورت یک آپدیت در ویندوز استور به نمایش در خواهد آمد.

    برای آن دسته از افرادی که هم اکنون نسخه ی Windows 8.1 Preview را بر روی سیستم خود دارند امکان آپدیت به نسخه ی نهایی ویندوز 8.1 به صورت رایگان وجود دارد ، اما تمامی app ها که بر روی سیستم وجود دارند از بین می روند و باید دوباره نصب شوند ، تنها اطلاعات موجود بر روی سیستم دست نخورده باقی می مانند و تمایی app های ویندوز استور و اطلاعات دسکتاپ از بین خواهند رفت .

    برای آن دسته از افرادی که Windows 8 یا Windows RT را روی سیستم خود دارند ، امکان آپدیت به نسخه ی نهایی ویندوز 8.1 بدون از دست دادن اطلاعات یا app ها وجود دارد .

    برای آن دسته از افرادی که ویندوز 7 را بر روی سیستم خود دارند نیز امکان آپدیت به نسخه ی نهایی ویندوز 8.1 وجود دارد ، اما تمامی نرم افزار ها از بین خواهند رفت و باید دوباره نصب شوند ، تنها اطلاعات شخصی دست نخورده باقی می مانند .

    برای آن دسته از افرادی هم ویندوز ویستا و ویندوز xp را بر روی سیستم خود دارند امکان آپدیت به نسخه ی نهایی ویندوز 8.1 وجود ندارد و تنها امکان نصب ویندوز از روی DVD امکان پذیر می باشد .

    همچنین اعلام شده است که هنگامی که ویندوز خود را به نسخه ی نهایی 8.1 آپدیت کردید ، امکان بازگشت به ویندوز 8 را نخواهید داشت .

    مسئله ی دیگر این است که بعد از آپدیت به نسخه ی نهایی 8.1 ممکن است برای کسانی که ویندوز خود را به صورت غیر مجاز اکتیو کردن امکان فعال سازی مجدد وجود نداشته باشد .



    منبع : [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط The Joker : 17th October 2013 در ساعت 02:43 PM


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •