قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 6 از 6
Like Tree40Likes

موضوع: .: بررسی مادربورد MSI Z87M Gaming جدیدترین عضو سری گیمینگ! :.

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    .: بررسی مادربورد MSI Z87M Gaming جدیدترین عضو سری گیمینگ! :.

    با نام و یاد خدا

    در ادامه بررسی های مجموعه اورکلاکینگ هیروز، این بار به بررسی جدیدترین عضو سری گیمینگ MSI در سایزی کوچک تر خواهیم پرداخت. این مادربورد با توجه به قیمت نهایی کمتر می تواند در سبد خرید بسیاری از کاربران و گیمرها قرار گیرد.


    بررسی مادربورد MSI Z87M Gaming:

    کمپانی MSI در چند سال اخیر از حامیان اصلی ورزش های الکترونیکی و بازی های رایانه ای بوده است که از آن جمله می توان به میزبانی مسابقات مختلف و حمایت یا پشتیبانی کامل از تیم گیمینگ Fnatic اشاره کرد. این تیم حرفه ای تابحال در مسابقات بین المللی متعددی حضور داشته و جزء قهرمانان اصلی رشتهCounter Strike بشمار می آید. بازیکنان این تیم بارها به تمجید و تعریف از نوت بوک های گیمینگ MSI پرداخته و محصولات این کمپانی را به دیگر گیمرهای حرفه ای نیز توصیه می کنند. حمایت کمپانی MSI از تیم گیمینگ Fnatic تنها بخشی از موضوع همکاری دو طرف می باشد، در این بین تیم R&D یا طراحی کمپانی MSI از نظرات گیمرهای حرفه ای این تیم همواره در طراحی و تولید نوت بوک های گیمینگ خود نیز بهره می برد تا نوت بوک های گیمینگ MSI تمامی نیازهای گیمرهای حرفه ای را پاسخ گفته و بدور از هرگونه کم و کاستی باشند! شعار کمپانی MSI نیز این چنین می باشد: طراحی شده توسط گیمرهای حرفه ای برای گیمرهای حرفه ای!

    کمپانی MSI یا Micro-Star International از کمپانی های پیشرو در زمینه تولید مادربورد، کارت گرافیکی، نوت بوک، All in One، تبلت، سرور و ... از سال 1986 میلادی کار خود را با شعار نوآوری و خلاقیت آغاز کرده و اولین مادربورد و نوت بوک با قابلیت اورکلاک در جهان! ساخت این کمپانی خوشنام تایوانی می باشد. کمپانی MSI در سالیان اخیر همواره بر کیفیت ساخت بالا و امکانان منحصربفرد محصولات خود تمرکز داشته است، از این رو محصولات این کمپانی بلطف تیم R&D هوشمندش خصوصا در حوزه مادربورد، کارت گرافیکی و نوت بوک های گیمینگ توانسته اند جایگاه مستحکم و درخور توجهی بین کاربران، گیمرها و اورکلاکرهای حرفه ای کسب کنند و فضای رقابت را بین برندهای مختلف تنگ و تنگ تر کنند! پس از نوت بوک های گیمینگ، کمپانی MSI قدم در راه جدیدی گذاشته و به عرضه مادربوردهای گیمینگ می پردازد. تجربه جدیدی که چالش جدیدی را برای این کمپانی تایوانی در پی خواهد داشت!!


    یک سیستم گیمینگ اصولا چه معیارهایی باید داشته باشد؟ بطور ساده می توان پاسخ داد: صدای خوب، شبکه خوب، اسلات ها یا درگاه های توسعه کافی و کیفیت ساخت بالا...
    تمامی این موارد در مادربوردهای جدید سری Gaming کمپانی MSI با نظارت تیم گیمینگ Fnatic لحاظ شده و تلاش گردیده در هر بخش از بهترین قطعات الکترونیکی و سخت افزاری ممکن استفاده شود. از این رو در مادربوردهای سری گیمینگ نیز همچون نوت بوک های گیمینگ MSI شاهد حضور تراشه شبکه Killer (مختص بازی)، تکنولوژی صوتی Audio Boost و ... می باشیم. از طرفی با وجود امکانات متعدد قیمت تمام شده این سری بدلیل حذف لوازم غیر ضروری! در حد قابل قبولی می باشد که فاکتور Price به Performance این سری را بطور محسوسی بهبود می بخشد. مادربوردی که به بررسی آن خواهیم پرداخت Z87M Gaming نام دارد که بتازگی از سوی کمپانی MSI در سایزی کوچک نسبت به دیگر محصولات مشابه معرفی شده است و انتظار می رود بخوبی این سطح از بازار را پوشش دهد!



    MSI Z87M-Gaming

    Z87M-Gaming جدیدترین عضو سری گیمینگ مبتنی بر چیپست Intel Z87 مادربوردی با سایز نسبتا کوچک mini-ATX یعنی cm x 24.4 cm 24.4 بوده و در رنگ بندی متداول این سری یعنی مشکی و سرخ طراحی شده است! اژدهای معروف کمپانی MSI که سمبل قدرت نوت بوک های گیمینگ این کمپانی می باشد، بروی مادربوردهای سری گیمینگ (هیت سینک چیپست) نیز قابل مشاهده می باشد. کولینگ یا سیستم خنک کننده بخش PWM مادربورد نیز برگرفته از طرح Dragon بوده و وظیفه دفع حرارت اجزای این بخش را بر عهده دارد. برای انتقال حرارت بهتر این بخش نیز به Super Pipe با قطر 8 میلیمتر مجهز شده است. با وجود سایز نسبتا کوچک این مادربورد، هیچ گونه کم و کاستی در پورت ها، درگاه ها و اسلات های آن مشاهده نمی شود و بخوبی جوابگوی یک سیستم گیمینگ حرفه ای ولی ارزان خواهد بود. همانند دیگر محصولات کمپانی MSI در ساخت PCB این مادربورد نیز از بافت های فایبرگلس برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت و الکتریسیته ساکن استفاده شده است و ضمن افزایش تعداد لایه های PCB سیکل های جریان مادربورد نیز تقویت شده است. موضوعی که کمپانی MSI نیز بروی آن تاکید زیادی دارد، یعنی کیفیت و پایداری در این محصول نیز خودنمایی می کند، استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت و با طول عمر بالا تحت استاندارد کلاس نظامیدر نهایت باعث افزایش عمر مفید خود محصول می گردد.



    پردازنده و سیستم توان:

    سوکت تیره رنگ LGA1150 این مادربورد نیز طبق عادت دیرینه کمپانی MSI ساخت کمپانی مشهور Lotes بوده و قابلیت پشتیبانی از تمامی پردازنده های Core™ i7 / Core™ i5 / Core™ i3 / Pentium® / Celeron® نسل چهارم سری Core اینتل با عنوان Haswell (هاسول) را دارا می باشد. وظیفه حیاتی تغذیه پردازنده مرکزی را نیز سیستم توان 8 فاز از نوع PowerPak Mosfet در مقابل سیستم توان 12 فاز مادربورد Z87-GD65 Gaming بر عهده دارد که توانایی مدیریت هوشمند مصرف انرژی را نیز دارا می باشد، دو فاز جداگانه نیز برای تغذیه ماژول های حافظه در نظرگرفته شده است. از این رو در حالت بیکاری سیستم با کاهش پارامترهای مختلف و قرار گرفتن فازهای اضافی سیستم توان مادربورد در حالت آماده به کار باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی سیستم می گردد. از سوی دیگر در صورتی که کاربر علاقه مند به اورکلاک و افزایش فرکانس کاری پردازنده باشد، سیستم توان 8 فاز مادربورد Z87M Gaming بخوبی جوابگوی اورکلاک و فرکانس های بالا خواهد بود. تامین جریان مورد نیاز پردازنده را نیز یک کانکتور 8 پین 12 ولت از نوع E-ATX بر عهده دارد.



    علاوه بر این در بخش PWM مادربورد شاهد خازن های تخت Hi-C با راندمان کاری بالا و مقاومت الکتریکی بسیار پایین می باشیم که طول عمر مفید آنها هشت برابر خازن های جامد متدوال می باشد. موردی که ذکر گردید تنها یکی از مولفه های استاندارد نظامی یا Military Class 4 می باشد که محصولات کمپانی MSI تحت آن تولید می شوند، چوک های با هسته فریت یا SFC با 30% ظرفیت جریان بیشتر، خازن های جامد جدیدی تحت عنوان Dark Solid Cap با مقاومت حرارتی و طول عمر بالاتر، طراحی جدید PCB برای افزایش مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن و رطوبت نیز از دیگر مولفه های استاندارد نظامی می باشد که کارکرد سالم مادربورد را در شرایط سخت کاری تضمین می کند. مواردی که ذکر گردید، تحت عنوان استاندارد نظامی یا Military Class 4 کمپانی MSI شناخته می شوند که کارایی مادربورد را در شرایط سخت کاری تضمین کرده و باعث افزایش عمر مفید آن می گردد. قطعات الکترونیکی تحت استاندارد Military Class 4 بدلیل گذراندن 7 تست دشوار و سخت مربوط به گواهی MIL-STD-810G (استاندارد نظامی کشور ایالات متحده آمریکا) در آزمایشگاه های معتبر و شرایط شبیه سازی شده، گواهینامه مربوط به کیفیت و پایداری (Quality & Stability) را با موفقیت دریافت کرده اند.



    حافظه های DDR3 با فرکانس 3000 مگاهرتز:

    Z87M Gaming از طریق چهار اسلات حافظه قابلیت پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR3 با فرکانس 3000 مگاهرتز (در حالت اورکلاک) را دارا می باشد، چینش کانال های A و B نیز بخوبی کنار اسلات های حافظه مشخص شده است. در سیستم های گیمینگ استفاده از حافظه های سریع با فرکانس بالا نقش مهمی در بارگذاری سریع تر بازی ها و دست یابی به نرخ فریم بالا دارد. این بخش از مادربورد نسبتا پر ازدحام بوده و کانکتور 24 پین 12 ولت جهت تغذیه مادربورد، کلید های روشن/خاموش، ریست، همراه با OC Genie 4 بچشم می خورد. نسل جدید OC Genie 4 که اورکلاکینگ خودکار سیستم می باشد، کارایی کلی سیستم را بهینه سازی کرده و باعث افزایش فریم در بازی ها می گردد که توسط یک DIP سوئیچ دارای دو حالت می باشد.




    چینش های دو گانه SLI و CrossFire:

    در بخش پایین نیز دو اسلات PCI-E X1 برای نصب ابزار های توسعه همراه با دو اسلات PCI-E X16 نسل سوم (Gen 3.0) بروی مادربورد بچشم می خورد که اجازه هرگونه پیکر بندی SLI یا CrossFire را به کاربران و گیمرهای حرفه ای می دهد! در صورت نصب یک کارت گرافیکی اسلات اول در مود X16 و در صورت نصب دو کارت گرافیکی به صورت همزمان اسلات اول و دوم در مورد X8-X8 به فعالیت خواهند پرداخت. قابل ذکر است این محدودیت مسیر به معماری پردازنده های هاسول و تعداد لنز های در نظر گرفته شده برای کارت گرافیکی مربوط بوده و در صورت بهره گیری از چیپ های کمکی هزینه نهایی مادربورد افزایش می یافت. همچنین به لطف ویژگی VGA Boost در صورت نصب کارت گرافیکی MSI از سری گیمینگ بروی این مادربورد و فعال سازی ویژگی VGA Boost، به طور خودکار با افزایش محدودیت پیش فرض Power کارت گرافیکی، کارایی و پرفورمنس کارت گرافیکی از طریق افزایش فرکانس و کلاک ها افزایش می یابد.



    شبکه:

    همان طور که در ابتدا نیز اشاره گردید مادربورد ساخته شده برای گیمرهای حرفه ای باید ویژگی ها و امکانات منحصربفردی نیز داشته باشد! یکی از آن موارد رفع مشکلات متداول سیستم های عادی در بازی های تحت شبکه و آنلاین می باشد. مادربورد MSI Z87M Gaming از کنترولر شبکه مختص بازی Killer E2205 به عنوان جدیدترین تراشه کمپانی Qualcomm Atheros بهره می برد که با سیستم عامل ویندوز 8 و لینوکس سازگاری کامل دارد. از ویژگی های بارز کنترولر شبکه Killer کاهش زمان تاخیر (latency) و افزایش پهنای باند در بازی های آنلاین و تحت شبکه می باشد که لگ های متداول در بازی های تحت شبکه را به طور کامل رفع می کند. همچنین کاربران از طریق نرم افزار مربوطه می توانند به مدیریت پهنای باند مصرفی بپردازند.



    سیستم صوتی:

    از دیگر ارکان اصلی یک سیستم گیمینگ حرفه ای صدای واقعی و القای حس بازی بطور کامل به گیمرها می باشد، از این رو بدیهی است مادربوردهای گیمینگ MSI نیز از این حیث بهینه سازی شده و نیاز به تراشه صوتی قدرتمند نیز احساس گردد. کاربران و گیمرهای بسیاری وجود دارند که تراشه صوتی و تکنولوژی صوتی عادی مادربوردها آنها را متقاعد نکرده و همواره اقدام به خرید کارت صوتی حرفه ای می نمایند. اما این بار سیستم/تکنولوژی صوتی منحصربفرد MSI تحت عنوان Audio Boost کاربران و گیمرهای حرفه ای را از خرید کارت صوتی حرفه ای بی نیاز می سازد!! کنار اسلات های کارت گرافیکی لوگو فلزی Audio Boost خودنمایی می کند که تراشه صوتی Realtek® ALC1150 Codec را در دل خود جای داده و خروجی صوتی با کیفیت 7.1 کاناله را ارائه می کند. این تراشه صوتی از جدید ترین محصولات کمپانی Realtek بوده و کمپانی MSI در جدید ترین محصولات سری گیمینگ خود از آن بهره می برد.

    اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببند که Audio Boost چیست؟
    طبق اظهار نظر کمپانی MSI این ویژگی با ایزوله کردن یا جداسازی چرخه (Circuitry) صوتی از دیگر بخش های مادربورد نویز موجود را تا حد زیادی کاهش داده و با استفاده از خازن های صوتی Nippon Chemi con بهمراه چیپ آمپلی فایر (AmpliFier) با مشخصه Ti OPA1652 ضمن فیلتر کردن مجدد، امواج صوتی را تقویت کرده و باعث افزایش چشم گیر کیفیت، شفافیت و کریستالیزه اصوات می گردد. همچنین برای انتقال هرچه بهتر سیگنال های صوتی از جک های صدای طلا اندود با 30 میکروگرم طلا استفاده شده است. بهره گیری از چیپ آمپلی فایر به کاربران این امکان را فراهم می کند از هدفون ها و سیستم های صوتی حرفه ای بروی این مادربورد نهایت لذت ببرند!! قابل ذکر است یک چیپ آمپلی فایر مشابه نیز برای کانکتور Front Panel در نظر گرفته شده است. همچنین Audio Boost را که تکنولوژی انحصاری کمپانی MSI می باشد، Sound Blaster Cinema نیز همراهی می کند که باعث دو چندان شدن کیفیت اصوات می گردد.



    Storage:

    از ویژگی های چیپست Z87 اینتل پشتیبانی از شش پورت SATA 6Gb/s بصورت پیش فرض می باشد که خبر خوشایندی برای علاقه مندان به استفاده از چندین ابزار ذخیره سازی در حالت Raid می باشد، لذا مادربورد Z87M Gaming نیز از شش پورت SATA 6Gb/s مذکور با قابلیت پشتیبانی از حالت های مختلف Raid 0/1/5/10 همراه با دو پورت eSATA دیگر که توسط چیپ ASMedia ASM1061 مهیا شده است بهره می برد.



    Back Panel I/O Ports:


    پانل پشتی مادبورد Z87M Gaming نیز شامل موارد زیر می باشد:
    - یک پورت کومبو PS/2 برای اتصال ماوس/کیبورد
    - دکمه Clear Cmos
    - دو پورت USB 2.0
    - شش پورت USB 3.0
    - دو پورت eSATA
    - یک پورت شبکه RJ45
    - یک پورت خروجی اپتیکال S/PDIF
    - شش ورودی و خروجی Audio
    - دو خروجی تصویر HDMI v1.4
    - یک خروجی تصویر DisplayPort

    در کنار این موارد می توان به پورت های PS/2 و USB ویژه گیمینگ این مادربورد اشاره کرد که برای ماوس های حرفه ای گیمینگ بهینه سازی شده است. از این رو پاسخ دهی (response) ماوس در بازی ها از 8 میلی ثانیه به 1 میلی ثانیه کاهش یافته و حرکت نرم و بهتر ماوس را بدنبال دارد. همچنین بدلیل استفاده از میزان طلای بیشتر در ساخت آنها از دوام و عمر مفید بالایی برخوردار بوده و استهلاک آنها نیز بشدت کاهش یافته است.
    مادربورد Z87M Gaming قابلیت پشتیبانی از حالت Extend mode(ترکیب همزمان 3 مانیتور) بلطف دو پورت HDMI و یک پورت Display Port را دارا می باشد. بروی مادربورد نیز Header برای اتصال TPM ، چهار پورت USB 2.0 داخلی، دو پورت USB 3.0 داخلی، پورت سر-یال همراه با دو کانکتور چهار پین فن برای پردازنده و دو کانکتور چهار پین فن برای سیستم با قابلیت مدیریت از طریق نرم افزار مربوطه و بایوس لحاظ گردیده است. قابل ذکر است از مجموع هشت پورت USB 3.0 دو پورت آن توسط چیپ RENESAS UPD720202 مهیا شده است.



    پکیج محصول و لوازم آن:

    همان گونه که شاهد یک مادربورد نسبتا کوچک و به اصطلاح جمع و جور بودیم! جعبه مشکی این محصول نیز از سایز کوچکی برخوردار بوده و با شمایل اژدها مزین شده است. داخل پکیج نیز به دو بخش فوقانی و تحتانی جدا شده است که در بخش فوقانی مادربورد و در بخش تحتانی لوازم جانبی و دفترچه های راهنما و درایور و ... قرار گرفته است.




    تصاویر بیشتر از محصول:

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]





    بررسی در حال ویرایش می باشد...
    * تشکر ویژه از پژمان و فرشاد عزیز بابت تصاویر چشم نواز محصول


    با تشکر
    تیم اورکلاکینگ هیروز
    علی کریمخانی


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 25 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Aliover (14th February 2014),AMIR_HA (15th February 2014),Artemis (13th February 2014),atisoc0936 (14th February 2014),Behnam_2337 (15th February 2014),Blue Rose (13th February 2014),CROSSHAIR (14th February 2014),Don_Corleone (13th February 2014),golabettruter (13th February 2014),Hamed_Classic (14th February 2014),hamidparniyan (16th February 2014),iSteve (14th February 2014),magiteq (13th February 2014),Mehdi_FXX (13th February 2014),met (5th May 2014),morteza.p (13th February 2014),Mr. DB (13th February 2014),Reza Y (13th February 2014),sapple (3rd March 2014),SASANOC (13th February 2014),SETIZEN (13th February 2014),smrbh (13th February 2014),TERRORIST (14th February 2014),The Joker (13th February 2014),XoMa (13th February 2014)



  3. #2
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    رزرو برای ارسال نتایج تست


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  4. 19 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Aliover (14th February 2014),Artemis (13th February 2014),atisoc0936 (16th February 2014),Behnam_2337 (15th February 2014),Blue Rose (13th February 2014),Don_Corleone (13th February 2014),golabettruter (14th February 2014),Hamed_Classic (14th February 2014),iSteve (14th February 2014),magiteq (13th February 2014),Mehdi_FXX (13th February 2014),met (5th May 2014),morteza.p (13th February 2014),Mr. DB (13th February 2014),sapple (3rd March 2014),SETIZEN (13th February 2014),smrbh (13th February 2014),The Joker (13th February 2014),XoMa (13th February 2014)



  5. #3
    Retired Moderator
    Mehdi_FXX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نام واقعی
    Mehdi
    سن
    33
    نوشته ها
    795
    تشکر شده 6,928 بار در 599 پست
    Mehdi_FXX آنلاین نیست.
    خسته نباشید علی جان مثل همیشه عالی بود

    این مادربورد درسته سایز مینی هست ولی تمام امکانات یک مادربورد حرفه ای برای گیمینگ رو داره - پشتیبانی از دو کارت گرافیک در حالت SLI/Crossfire , کارایی بالا در گیم ها نسبت به مادربوردهای عادی , تراشه صوتی بسیار با کیفیت , کارت شبکه killer 2200 , دکمه های استارت ری استارت و OC gene با قیمت مناسبش این مادربورد رو تبدیل به یک گزینه ایده آل برای گیم میکنه و اینجاست که میگن فلفل نبین چه ریزه :دی

    واقعا ارزش خرید بالایی داره



    Motherboard : ASUS ROG RAMPAGE III EXTREME Processor : Intel® Xeon L5639 @ 3.6GHz 1.19v
    Main Memory : G.skill TidentX 2x4GB 2666 @ 2000 CL9 Graphics Card : XFX Geforce 6200
    Cooling : Thermalright Archon Power Supply : Green GP680B

  6. 18 کاربر بابت این ارسال مفید از Mehdi_FXX تشکر کرده اند:

    Agent 47 (15th February 2014),Aliover (14th February 2014),Artemis (14th February 2014),atisoc0936 (14th February 2014),Blue Rose (14th February 2014),Don_Corleone (15th February 2014),golabettruter (14th February 2014),Hamed_Classic (14th February 2014),iSteve (14th February 2014),magiteq (14th February 2014),met (5th May 2014),morteza.p (14th February 2014),Mr. DB (14th February 2014),Olesius (14th February 2014),sapple (3rd March 2014),smrbh (15th February 2014),The Joker (14th February 2014),XoMa (14th February 2014)



  7. #4
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    با سلام و خسته نباشید خدمت علی عزیزم، بسیار ممنونم بخاطر شیوا بودن بررسی.
    در میان مادبورد های هم رده با Z87M GAMING از کمپانی MSI ، این مدل از لحاظ زیبایی و کارایی درخشش خاصی دارد ، البته دیگر برند ها هم در این زمینه کمی و کاستی ندارند.
    در بین تمامی خصوصیات این مادربورد زیبا از رنگ قرمز مشکی که با سری گیمینگ کارتهای رافیکی ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد میکند ، Audio Boost هست که واقعا از لحاظ گیمینگ مادربورد را کاملا حرفه ایی جلوه میدهد.

    با تشکر


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (15th February 2014),AMD Radeon (15th February 2014),atisoc0936 (16th February 2014),Blue Rose (15th February 2014),Don_Corleone (15th February 2014),iSteve (15th February 2014),magiteq (15th February 2014),Mehdi_FXX (15th February 2014),Mr. DB (15th February 2014),Olesius (15th February 2014),sapple (3rd March 2014),SETIZEN (15th February 2014),smrbh (15th February 2014)



  9. #5
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehdi_FXX نمایش پست ها
    خسته نباشید علی جان مثل همیشه عالی بود

    این مادربورد درسته سایز مینی هست ولی تمام امکانات یک مادربورد حرفه ای برای گیمینگ رو داره - پشتیبانی از دو کارت گرافیک در حالت SLI/Crossfire , کارایی بالا در گیم ها نسبت به مادربوردهای عادی , تراشه صوتی بسیار با کیفیت , کارت شبکه killer 2200 , دکمه های استارت ری استارت و OC gene با قیمت مناسبش این مادربورد رو تبدیل به یک گزینه ایده آل برای گیم میکنه و اینجاست که میگن فلفل نبین چه ریزه :دی

    واقعا ارزش خرید بالایی داره

    ممنونم مهدی جان

    بله در نتیجه گیری پایانی بررسی اشاره خواهم کردم، نسبت به قیمت نهایی محصول ارزش خرید بالایی دارد و جوابگوی یک سیستم گیم جمع و جور خواهد بود


    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    با سلام و خسته نباشید خدمت علی عزیزم، بسیار ممنونم بخاطر شیوا بودن بررسی.
    در میان مادبورد های هم رده با Z87M GAMING از کمپانی MSI ، این مدل از لحاظ زیبایی و کارایی درخشش خاصی دارد ، البته دیگر برند ها هم در این زمینه کمی و کاستی ندارند.
    در بین تمامی خصوصیات این مادربورد زیبا از رنگ قرمز مشکی که با سری گیمینگ کارتهای رافیکی ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد میکند ، Audio Boost هست که واقعا از لحاظ گیمینگ مادربورد را کاملا حرفه ایی جلوه میدهد.

    با تشکر
    ممنون فرشاد جان

    Audio Boost واقعا از نکات مثبت مادربوردهای گیمینگ هست و صدای هدست واقعی و شیوایی رو ارائه می کنه


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  10. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th February 2014),Aliover (15th February 2014),AMIR_HA (15th February 2014),atisoc0936 (16th February 2014),Blue Rose (15th February 2014),Don_Corleone (16th February 2014),iSteve (15th February 2014),magiteq (15th February 2014),Mehdi_FXX (16th February 2014),overclock990 (16th February 2014),sapple (3rd March 2014),SETIZEN (15th February 2014),smrbh (15th February 2014)



  11. #6
    OCH Member
    hamidparniyan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    esfahan
    سن
    36
    نوشته ها
    142
    تشکر شده 962 بار در 145 پست
    hamidparniyan آنلاین نیست.
    درود علی جان
    واقعا جای تشکرداره ، بررسی واقعا مفیدی هست مخصوصا برای کاربرانی با بودجه متوسط و اهل game

    خسته نباشید


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    CPU : Core i7 4770KMain Board :Z87X-OC EXTREME
    Ram:
    CORSAIR PLATINUM 3000 OC 8G CL10
    VGA :
    GTX 770 3X WINDFORCE OC 4GCooling : COSTUM WATER COOLING XSPC



  12. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از hamidparniyan تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th February 2014),Aliover (16th February 2014),atisoc0936 (16th February 2014),Don_Corleone (16th February 2014),magiteq (16th February 2014),Mehdi_FXX (16th February 2014),Olesius (16th February 2014),smrbh (16th February 2014)



موضوعات مشابه

  1. عرضه نرم افزار جذاب<<Amd Gaming Evolved>>
    توسط magiteq در انجمن نرم افزارهای کاربردی (Utility)
    پاسخ: 15
    آخرين نوشته: 25th May 2016, 07:55 PM
  2. پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 18th November 2013, 01:37 PM
  3. ___نظرسنجی:انتخاب بهترین کارت گرافیک برای gaming نسل بعد___
    توسط magiteq در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 41
    آخرين نوشته: 23rd October 2013, 01:53 PM
  4. پاسخ: 12
    آخرين نوشته: 14th August 2013, 12:24 AM
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 30th July 2013, 12:06 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •