قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 12 از 13 نخستنخست ... 210111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 111 به 120 از 125
Like Tree230Likes

موضوع: نقدو بررسی پیش نمایش بازی Tomb Raider 2013

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقدو بررسی پیش نمایش بازی Tomb Raider 2013




    با سلام و عرض ادب

    نقد و بررسی مختصر از بازی جدیدی که شاید خیلی از دوستان آن را فراموش کرده باشند یعنی Tomb Rider را آماده کرده ام

    شرکت سازنده بازی Crystal Dynamics که نتوانسته بود آنچنان که باید و شاید در نسخه های گذشته موفقیت خوبی را بدست آورد و یک بازی سریالی را منتشر میکرد در E3 سال 2012 پیش نمایشی از بازی جدید Tomb Rider را به همگی معرفی کرد ، شما دوستان را نمیدانم اما به شخصه از معما ها و معابد پیچ در پیچ این بازی لذت میبردم تا زمانی که نسخه جدید این بازی به نمایش در آمد ، تمامی آنچه از لارا گرافت در نسخه های قبلی دیدید باید فراموش کنید! لارا کرافت ما تغییرات چشم گیری را به خود گرفته است دیگر از او سلاح های همیشگی خود دور شده است ، داستان بازی روند جدیدی را طی میکند و همچنین گیم پلی بازی تغییرات چشم گیر و خوبی را بدست آورده است در ادامه نقد به تمامی آنها میپردازیم ، دوستان عزیز و همکاران محترم سایت overclockingheroes.com تیم طراحی Crystal Dynamics از سال 2010 بر روی این پروژه مشغول کار هستند تا بتوانند موفقیت خوبی را در این نسخه بدست بیاورند ، ناشر بازی ، کمپانی بزرگ و نام آشنا Square Enix که توسط جناب آقای Yoichi Wada مدیرت میشود در مورد بازی چنین میگوید

    شما با بزرگترین فرانچایز Tom Rider سال 2013 روبرو خواهید شد


    یک باز مانده متولد شد!!!

    همانطور که دنیا پیشرفت میکند و دنیای مجازی نیز در کنار آن بزرگتر و واقعی تر میشوند در این میان نیز این بازی باید با خود تحولاتی را به همراه داشته باشد در غیر اینصورت در مقابل دیگر بازی های بزرگ 2013 شکست خواهد خورد؛ موتور گرافیکی بازی توسط شرکت سازنده طراحی شده است و نام آن Crystal Engine است کارگردان سری جدید Tomb Rider جناب آقای Cory Barlog به همراه نویسنده این سری از بازی Rhianna Pratchett قصد دارند ما را به کمک لارا کرافت بفرستند تا با محیط نا شناخته درگیر شویم و لارا کرافت را بتوانیم در این عنوان زنده نگه داریم.



    آیا میدانید نام این عنوان چیست!!!؟...به آن اشاره ایی کرده ام A Survivor is Born در تصاویر بالا خواهید دید!!

    در این عنوان تنها راه زنده ماندن ، زنده ماندن است!! هدف اصلی داستانی که توسط خانم Rhianna Pratchett نوشته شده است این مسئله را بصورت کاملا شفاف عنوان میکند وقتی که لارا کرافت کم تجربه ما در این عنوان با یک کشتی به ماجراجویی میپردازد و همیشه باید منتظر یک اتفاق نا به هنگام باشیم کشی وی دچار طوفان سهمگینی میشود و بعد خود را در زیر آوار های کشتی شکسته و همچنین جزیره ایی ناشناخته میابد. همانطور که گفتم این عنوان با نام A Survivor is Born شناخته میشود و این اتفاق پایان کار لارا کرافت ماجراجوی داستان ما نیست ، او در این میان بر خلاف نسخه های قبل باید زنده بماند و برای آنچه میخواهد بدست بیاورد بجنگد و از هر وسیله ایی برای از بین بردن موانع استفاده کند آیا شما هم به نکته دقت کرده اید که چهره پردازی شخصیت اصلی بازی تغییر کرده است!!! درست است تغییرات بوجود آمده نیز کار بسیار دشواری برای تیم طراحی بوده است وقتی گیمر های زیادی با نسخه های قبلی با چهره دیگری روبرو میشدند و هم اکنون این چهره تغییر کرده و همینطور اندام لارا کرافت ، تیم طراحی باید به نوعی این تغییر را بوجود آورد که گیمر ها را راضی نگه دارد زیبایی به همراه قدرت ، سرعت عمل بالا و هوش لارا کرافت در نسخه جدید کمی کار را سخت کرده است و تیم طراحی باید نمونه ایی داشته باشند که بتوانند آن را شبیه سازی کنند به خاطر همین مسئله تیم طراحی شخصیت های زیادی را طراحی کردنند که طرح نهایی همینی هست که شما دوستان در اکثر تریلر های این بازی زیبا مشاهده کرده اید ، ایبار لارا کرافت با اون لباس های شیک و تمام تجهزات نیست او لباس معمولی دارد که برای همه آشنا خواهد بود.



    من هم اولین بار گمان کردم این نسخه از بازی ادامه نسخه های قبلی است ، اما این تفکر اشتباه بود تا زمانی که اطلاعاتی از آن در سایتهای خبری بدست آوردم،شخصیت اصلی بازی ما 21 سال بیشتر سن ندارد ، و همچنین مانند گذشته یک فرد پخته و ماهر نیست ، گیم پلی بازی اینجا خودش را نشان میدهد که لارا کرافت برای پریدن از موانع های بلند دچار مشکل میشود ، و هنوز حرکات هنرمندانه را نیاموخته است و باید تا آن لحظه که حرکات آکروباتیک را فرا میگیرد صبور باشیم حرکات خیره کننده آن در نسخه های قبلی را باید کاملا فراموش کنیم ، در این نسخه تغییرات بسیار زیادی را خواهیم دید. شما جای لارا کرافت باشید و خود را در جزیره ایی بیابید آیا فکر میکنید تنها هستید؟
    (اشاره ایی به بازی FarCry3)
    اما زمانی مشکلات شما در این بازی افزوده میشود که در میابید در این جزیره تنها نیستید ، اما چه کسانی در این جزیره زندگی میکنند!!؟؟



    این جزیره ناشناخته توسط یک سری بومی همان جزیره اشغال شده است که بسیار این افراد خطر آفرین هستند ، تله های آنها مرگبار و بسیار هوشمندانه در سرتاسر جزیره کار گذاشته شده است ، آیا میدانید تفریحات این افراد بومی چیست؟....آنها افرادی که جزوء این جزیره نیستند را حلق آویز میکنند و از این کار لذت میبرند ، لارا کرافت نه تنها باید با این بومی ها مبارزه کند و از آنها دور بماند بلکه باید با افراد اسلحه بدستی که معلوم نیست برای چی پا به این جزیره گذاشتند مبارزه کند ، این افراد خطرناک آیا برای چه چیزی به این جزیره آمده اند؟!! لارا کرافت ما در این نسخه از بازی باید بسیار مراقب سلامتی خود باشد ، اما حس کنجکاوی او برای ماجراجویی پایان نمیابد و تا نداند در این جزیره چه اتفاقاتی افتاده است و چه چیزی افراد غیر بومی را به اینجا کشیده است آرام نمیشود.



    در نسخه های گذشته اگر خاطر دوستان باشد شخصیت هایی وجود داشتند که با آنها آشنا هستیم...شخصیتهایی همچون رالف و دوست دوران کودکی لارا کرافت ، شخصیت جدید که در بازی مشاهده میکنیم که به لارا کمک میکند و لارا نیز به او کمک میکند دکتر Whitman است. آیا شما هم جزوء آن دسته از گیمر هایی هستید که با صدای لار کرافت در نسخه های پیشین لذت میبردید؟؟...باید بگویم لذت پایان یافته است زیرا صداپیشه نسخه های قبلی این بازی که توسط خانم Keeley Hawes انجام میشد در نسخه جدید حضور ندارد و به علت اینکه لارا کرافت ما جوان است باید صدایی داشته باشد که به سن و سالش هماهنگ باشد از این رو Camilla Luddington صداپیشه جدید لارا خواهد بود. نگران نباشید صدای وی هم زیبا و جذاب است آیا شما هم حس کرده اید بازی های جدید همگی کم کم دارند Open World میشوند!!؟؟



    Tomb Rider نیز به جمع بازی های Open World پیوست ، خوب پس خبری از صحنه های فانتزی در بازی نیست ، دنیای واقعی برای ما به نمایش در خواهد آمد ، ماجراجویی، جستجو، مواجهه با پازل های مختلف، نبرد با دشمنان مختلف و از همه مهمتر تلاش برای زنده ماندن از مهمترین المان های این نسخه است که جو تاریکی به خود گرفته و به شدت میل به واقع گرایی نیز دارد؛ در نسخه های قبلی از این بازی سنین پایین هم میتوانستند بازی کنند زیرا صحنه های خشونت آمیز در بازی نبود ، اما این نسخه دارای درجه سنی 17 به بالا نیز هست که نام M را گرفته است که نشان دهنده این است که ما در بازی صحنه های خشن بسیاری را خواهیم دید.



    خاطرم هست در نقد این بازی از کلمه واقع گرایانه استفاده کردم ، خوب این حقیقی بودن در بازی چیست؟ در نسخه جدید که پیش رو داریم لارا کرافت جوان است و گیم پلی بازی بصورتی است که شما نباید انتظار حرکات فوق تصور نسخه قبلی در اوایل بازی داشته باشید، برای زنده ماندن باید به دنبال غذا ، آب ، و پناه گاه باشید ، از دشمنان خطر ناک دور بمانید ، مخفی کاری کنید ، و یک نکته که دیگه از حرکات Slow Motion خبری نیست ، همچنین شنا کردن. اما مواردی که به بازی اضافه شده است بسیار زیبا تر از آن است که تصور کنید.



    قابلیت های لارا که به بازی اضافه شده است ، می توان به فریب کاری هایش اشاره کرد، به نحوی که وی در طول بازی همیشه یکی دو ترفند در آستین خود دارد که بتواند به وسیله آن دشمنان خود را منحرف سازد. همچنین یک قابلیت جالب دیگر هم به این نسخه اضافه شده است؛ می توانید به هنگام پرش مسیر خود را در هر لحظه که خواستید تغییر بدهید. علاوه بر این سازندگان سیستمی را به نام Wall Scramble تعبیه کرده اند که به وسیله آن می توانید از صخره ها و دیوارها بالا بروید. پس جای بسیار امیدواری است که گیم پلی جذابی را پیش رو خواهیم داشت وقتی که در یک بازی Open World تمامی امکانات شاخص را دارید مانند Travel و همچنین قدرت تشخیص مسیر درست در بازی ، شکار حیوانات برای تغذیه و زنده ماندن ، بازی Tomb Rider بسیار زیاد از نسخه های خود فاصله گرفته است مانند بازی AC3.



    دوستان عزیز برای این بازی از موتور بروز شده Crystal Engine استفاده شده است که قبلا به آن اشاره کرده ام، گرافیک بازی اگر آن چیزی باشد که در E3 2012 به نمایش در آمد واقعاً شگفت انگیز است. بافت ها و صحنه های انفجار به خوبی طراحی شده اند و همچنین می توانید به خوبی آثار خونریزی را بر روی لارا ببینید. نکته دیگر جلوه زیبای افکت های مختلف آب و هوایی از جمله وضعیت بارانیست که به خوبی در نمایش گیم پلی این بازی در آخرین رویداد E3 خودنمایی می کرد.





    بازی زیبای TOMB RIDER در 5 مارس سال 2013 بر روی 3 پلتفورم منتشر میشود.

    با تشکر Agent 47

    روش فیکس کردن افکت های از بین رفته زمان فول اسکرین در بازی

    روش فیکس کردن افکت های باران ، نور خورشید و پاشیدن خون بر روی دوربین در بازی که بعد یکی از باگ های بازی است و در زمانی که شما بازی و بصورت فول اسکرین اجرا میکنید این افکت ها از بین میروند....

    روش این کار بسیار ساده میباشد ....

    حرکت اول دانلود کردن این برنامه با حجم 330 کیلوبایت : [Only registered and activated users can see links. ]

    بازی و اجرا کرده و لانچر بازی که تنظیمات گرافیکی هست گزینه های را که در تصویر مشخص کردم را بردارید و بازی را اجرا کنید میبینید که بازی در حالت فول اسکرین اجرا نمیشود!!!



    خوب حالا مرحله دوم ، فایلی که دانلود کردید را یک شکل آیکون مونیتور هست را در پوشه مسیر بازی مانند فعال ساز کپی کنید ، و اجرا کنید ...میبینید که در Try ایکون در گوشه تسکبار میشینه ، حالا بر روی آیکون ایجاد شده در تسکبار کنار ساعت کلیک راست کرده و اولین گزینه که نوشته شده Add Windows F3 رو بزنید ، حالا به بازی برگردید کلید f3 را بزنید میبینید که بوردلس اطراف صفحه بازی از بین رفته و گزینه های کلوز و مینیمایز وجود ندارد اما کار به اینجا ختم نمیشود ، حالا دوباره بر روی برنامه ایی که در تسکبار هست کلیک راست کرده و گزینه Open Game Setting را انتخاب کرده ، و رزولیشن فول اسکرین مونیتور خود را وارد کنید به صورت تصویر زیر:



    و کلید Apply و Save را بزنید ...

    مشکل افکت ها حل خواهد شد و شما در فول اسکرین تمامی افکتهای بازی را دارا خواهید بود.....


    با تشکر از دوستان عزیز


    ویرایش توسط Agent 47 : 7th March 2013 در ساعت 08:38 PM
    Olesius, Rezasam1, benyps and 16 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 41 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (17th December 2012),Aliover (10th March 2013),AMD Radeon (5th March 2013),Armintech (16th December 2012),Artemis (27th February 2013),Behnam_2337 (7th March 2013),benyps (16th December 2012),Blue Rose (16th December 2012),CROSSHAIR (24th January 2014),Don_Corleone (16th December 2012),ErfanDL (16th December 2012),First.Last (16th December 2012),Hamed_Classic (16th December 2012),hamid ac (9th March 2013),Hamidreza (6th March 2013),jalal (7th March 2013),magiteq (9th March 2013),MASTER OC 7 (29th March 2013),Mehdi_FXX (17th December 2012),Meisam.Me-Pc (27th March 2013),mohammad72 (16th December 2012),morteza.p (16th December 2012),NAVID OC (5th March 2013),N_Slayer (16th December 2012),Olesius (16th December 2012),Optimus Prime (1st March 2013),Osuk (16th December 2012),perans (24th March 2013),ramincybran (7th March 2013),Rezasam1 (16th December 2012),ROULY (2nd March 2013),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (5th March 2013),SETIZEN (16th December 2012),sMohammad (7th March 2013),smrbh (1st March 2013),The Joker (16th December 2012),Turok (10th March 2013),VFSDF (1st March 2013),XoMa (16th December 2012),XZ3RO (11th March 2013)



  3. #111
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    خوب دوستانی که میگن افت فریم پا برجا هست بنده عکس از بنچمارکی که در رزولیشن 1920x1200 گرفته بودم و در گالری آپلود سنتر عکس داشتم و قرار میدم دوباره ( این بنچمارک قبل از ارائه پچ و درایور انویدیا)



    این بنچمارک با پچ جدید و درایور 314.21 بتا



    21 مینیموم فریم قبل از پچ و درایور 36 فریم بعد از پچ و درایور در مورد Average فریم هم 41 فریم بدون پچ و درایور 50 فریم با پچ و درایور جدید ماکسیموم فریم هم مشخص هست حدود 20 فریم افزایش داشته است.

    نزدیک به 30 تا 40 درصد افزایش کارایی با درایور جدید به همراه پچ مشاهده میشه


    برای بهتر لمس کردن افزایش پرفورمنس فریم دهی در بازی

    در تصاویر زیر فریم قبل از فیکسر بازی و درایور به 25 و زیر 25 فریم میرسید در حالت FXAA اما در تصاویر زیر فریم به خوبی معلوم هست چقدر افزایش داشه است.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط Agent 47 : 17th March 2013 در ساعت 12:53 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (17th March 2013),Artemis (17th March 2013),Behnam_2337 (18th March 2013),First.Last (17th March 2013),Hamed_Classic (17th March 2013),hamid ac (17th March 2013),magiteq (17th March 2013),mohammad72 (17th March 2013),Olesius (17th March 2013),overclock990 (17th March 2013),rezax2x (17th March 2013),smrbh (17th March 2013),The Joker (17th March 2013),Veyron (17th March 2013),zeus (17th March 2013)



  5. #112
    OCH Member
    Se7en آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    37
    تشکر شده 139 بار در 34 پست
    Se7en آنلاین نیست.
    من دیروز این بازیو گرفتم فقط میتونم بگم این بازی فوق العادست ویه شاهکاره که ارزش چند بار بازی کردنو داره. شدیدا منتظر پچ هستم که این مشکل Tressfx حل بشه.
    Agent 47 likes this.


    Motherboard : ASUS M5A87 Processor : AMD PHENOM2 X4 945
    Main Memory : Kingston HyperX Blu. 8GB(2X4GB) 1600 Graphics Card : EVGA GTX 560TI Superclocked
    Cooling : GREEN Core Contact Freezer 120 Power Supply : Thermaltake TR2 800W

  6. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Se7en تشکر کرده اند:

    Agent 47 (17th March 2013),mohammad72 (17th March 2013),overclock990 (17th March 2013)



  7. #113
    OCH Member
    hamid ac آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    سن
    34
    نوشته ها
    34
    تشکر شده 138 بار در 33 پست
    hamid ac آنلاین نیست.
    سلام آقا فرشاد منظور شما از پچ همون آپدیت 1.00.722.3 یا چیز دیگری هست؟
    Agent 47 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از hamid ac تشکر کرده اند:

    Agent 47 (17th March 2013),mohammad72 (17th March 2013),overclock990 (18th March 2013)



  9. #114
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid ac نمایش پست ها
    سلام آقا فرشاد منظور شما از پچ همون آپدیت 1.00.722.3 یا چیز دیگری هست؟
    نه دوست عزیزم آپدیت 1.00.718.4 ..اپدیتی که شما میفرمایید باید جدیدتر باشه که من هنوز 1.00.722.3 نصب نکردم ، در حال دانلود هست با حجم 160 مگابایت البته بیشترین مشکل ورژن 1.00.718.4 حل کرده

    با تشکر از شما دوست عزیزم
    Se7en likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Artemis (17th March 2013),Behnam_2337 (18th March 2013),Hamed_Classic (17th March 2013),hamid ac (17th March 2013),mohammad72 (17th March 2013),overclock990 (18th March 2013),The Joker (17th March 2013)



  11. #115
    OCH Member
    hamid ac آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    سن
    34
    نوشته ها
    34
    تشکر شده 138 بار در 33 پست
    hamid ac آنلاین نیست.
    آپدیت خوبیه ولی بعضی وقت از بازی می پره بیرون می خوام درایور جدید انویدیا رونصب کنم ببینم چه قدر تو روند بازی تاثیر میذاره؟ مخصوصا مشکل عام Tress FX....


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از hamid ac تشکر کرده اند:

    Agent 47 (17th March 2013),Behnam_2337 (18th March 2013),Hamed_Classic (17th March 2013),mohammad72 (17th March 2013),overclock990 (18th March 2013)



  13. #116
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid ac نمایش پست ها
    آپدیت خوبیه ولی بعضی وقت از بازی می پره بیرون می خوام درایور جدید انویدیا رونصب کنم ببینم چه قدر تو روند بازی تاثیر میذاره؟ مخصوصا مشکل عام Tress FX....
    خوب حمید جان ، بعد از ارائه آپدیت درایور انویدیا رو هم که برای بازی Tomb Raider منتشر شد و باید داشته باشی....

    اینم بنچمارک با آخرین آپدیت تا به الان




    خوب تا اینجای کار 2 فریم در مینیموم فریم افزایش پیدا کرده و ماکسیموم فریم هم افزایش داشته و همینطور معدل فریم از 50 به 51 افزایش داشته...

    با تشکر از آپدیت ها : دی


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Behnam_2337 (18th March 2013),Hamed_Classic (18th March 2013),hamid ac (19th March 2013),mohammad72 (17th March 2013),overclock990 (18th March 2013),The Joker (17th March 2013)



  15. #117
    OCH Member
    Se7en آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    37
    تشکر شده 139 بار در 34 پست
    Se7en آنلاین نیست.
    فرشاد جان میشه لینک دانلود این پچ جدیدو بدی منم دانلودش کنم .مرسی


    Motherboard : ASUS M5A87 Processor : AMD PHENOM2 X4 945
    Main Memory : Kingston HyperX Blu. 8GB(2X4GB) 1600 Graphics Card : EVGA GTX 560TI Superclocked
    Cooling : GREEN Core Contact Freezer 120 Power Supply : Thermaltake TR2 800W

  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Se7en تشکر کرده اند:

    Agent 47 (18th March 2013),Behnam_2337 (18th March 2013),mohammad72 (18th March 2013),overclock990 (18th March 2013),The Joker (18th March 2013)



  17. #118
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    آپدیت 1.3 یا به عبارتی 1.00.722.3

    [Only registered and activated users can see links. ]
    zeus, Artemis and Se7en like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (18th March 2013),Armintech (24th March 2013),Artemis (18th March 2013),Behnam_2337 (18th March 2013),Hamed_Classic (18th March 2013),overclock990 (20th March 2013),The Joker (18th March 2013),zeus (20th March 2013)



  19. #119
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    برنامه SweetFX تنظیم شده برای بازی Tomb Raider ( فقط نسخه DX11)

    1-شارپ شدن محیط بازی و افزایش تسلیشن ( بدون افت فریم)
    2-ایجاد MSAA در بهترین حالت ( بدون افت فریم)
    3- افزایش PostProcessing در محیط بازی ( افزایش رنگ محیط بازی که جذابیت بازی را بیشتر میکند)

    فقط کافیست فایل ها را از حالت RAR خارج کنید و مانند فعال ساز در مسیر بازی که فایل EXE اجرایی بازی هست کپی کنید

    خاطرتان باشد فقط بر روی DX11 جواب میدهد و باید آپدیت های بازی را داشته باشید ( احتمال کرش کردن بدون آپدیت هست)

    [Only registered and activated users can see links. ]
    Artemis, rezax2x, magiteq and 1 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (19th March 2013),Artemis (19th March 2013),Hamed_Classic (19th March 2013),hamid ac (19th March 2013),Hamidreza (19th March 2013),magiteq (19th March 2013),mohammad72 (19th March 2013),overclock990 (20th March 2013),perans (24th March 2013),rezax2x (19th March 2013),The Joker (19th March 2013)



  21. #120
    OCH Member
    zeus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    538
    تشکر شده 3,597 بار در 527 پست
    zeus آنلاین نیست.

    اینو دیدم از خنده ترکیدم
    Artemis, Agent 47 and SETIZEN like this.


    Motherboard : GA-EP45T-DS3R Processor : Intel E8400
    Main Memory : Corsair Vengeance 8GB Graphics Card : ASUS 780 Ti DirectCU II
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme Power Supply : Corsair RM850

  22. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از zeus تشکر کرده اند:

    Agent 47 (30th March 2013),Armintech (26th March 2013),Artemis (26th March 2013),Hamed_Classic (26th March 2013),mohammad72 (27th March 2013),SETIZEN (28th March 2013),smrbh (26th March 2013),The Joker (26th March 2013)



صفحه 12 از 13 نخستنخست ... 210111213 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. حافظه های پر سرعت DDR4 (Double Data Rate 4) 2013 -2015
    توسط TERRORIST در انجمن حافظه اصلی (RAM)
    پاسخ: 9
    آخرين نوشته: 8th April 2014, 11:03 AM
  2. پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 21st September 2012, 06:05 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •