قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 11 از 13 نخستنخست ... 910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 101 به 110 از 125
Like Tree230Likes

موضوع: نقدو بررسی پیش نمایش بازی Tomb Raider 2013

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقدو بررسی پیش نمایش بازی Tomb Raider 2013




    با سلام و عرض ادب

    نقد و بررسی مختصر از بازی جدیدی که شاید خیلی از دوستان آن را فراموش کرده باشند یعنی Tomb Rider را آماده کرده ام

    شرکت سازنده بازی Crystal Dynamics که نتوانسته بود آنچنان که باید و شاید در نسخه های گذشته موفقیت خوبی را بدست آورد و یک بازی سریالی را منتشر میکرد در E3 سال 2012 پیش نمایشی از بازی جدید Tomb Rider را به همگی معرفی کرد ، شما دوستان را نمیدانم اما به شخصه از معما ها و معابد پیچ در پیچ این بازی لذت میبردم تا زمانی که نسخه جدید این بازی به نمایش در آمد ، تمامی آنچه از لارا گرافت در نسخه های قبلی دیدید باید فراموش کنید! لارا کرافت ما تغییرات چشم گیری را به خود گرفته است دیگر از او سلاح های همیشگی خود دور شده است ، داستان بازی روند جدیدی را طی میکند و همچنین گیم پلی بازی تغییرات چشم گیر و خوبی را بدست آورده است در ادامه نقد به تمامی آنها میپردازیم ، دوستان عزیز و همکاران محترم سایت overclockingheroes.com تیم طراحی Crystal Dynamics از سال 2010 بر روی این پروژه مشغول کار هستند تا بتوانند موفقیت خوبی را در این نسخه بدست بیاورند ، ناشر بازی ، کمپانی بزرگ و نام آشنا Square Enix که توسط جناب آقای Yoichi Wada مدیرت میشود در مورد بازی چنین میگوید

    شما با بزرگترین فرانچایز Tom Rider سال 2013 روبرو خواهید شد


    یک باز مانده متولد شد!!!

    همانطور که دنیا پیشرفت میکند و دنیای مجازی نیز در کنار آن بزرگتر و واقعی تر میشوند در این میان نیز این بازی باید با خود تحولاتی را به همراه داشته باشد در غیر اینصورت در مقابل دیگر بازی های بزرگ 2013 شکست خواهد خورد؛ موتور گرافیکی بازی توسط شرکت سازنده طراحی شده است و نام آن Crystal Engine است کارگردان سری جدید Tomb Rider جناب آقای Cory Barlog به همراه نویسنده این سری از بازی Rhianna Pratchett قصد دارند ما را به کمک لارا کرافت بفرستند تا با محیط نا شناخته درگیر شویم و لارا کرافت را بتوانیم در این عنوان زنده نگه داریم.



    آیا میدانید نام این عنوان چیست!!!؟...به آن اشاره ایی کرده ام A Survivor is Born در تصاویر بالا خواهید دید!!

    در این عنوان تنها راه زنده ماندن ، زنده ماندن است!! هدف اصلی داستانی که توسط خانم Rhianna Pratchett نوشته شده است این مسئله را بصورت کاملا شفاف عنوان میکند وقتی که لارا کرافت کم تجربه ما در این عنوان با یک کشتی به ماجراجویی میپردازد و همیشه باید منتظر یک اتفاق نا به هنگام باشیم کشی وی دچار طوفان سهمگینی میشود و بعد خود را در زیر آوار های کشتی شکسته و همچنین جزیره ایی ناشناخته میابد. همانطور که گفتم این عنوان با نام A Survivor is Born شناخته میشود و این اتفاق پایان کار لارا کرافت ماجراجوی داستان ما نیست ، او در این میان بر خلاف نسخه های قبل باید زنده بماند و برای آنچه میخواهد بدست بیاورد بجنگد و از هر وسیله ایی برای از بین بردن موانع استفاده کند آیا شما هم به نکته دقت کرده اید که چهره پردازی شخصیت اصلی بازی تغییر کرده است!!! درست است تغییرات بوجود آمده نیز کار بسیار دشواری برای تیم طراحی بوده است وقتی گیمر های زیادی با نسخه های قبلی با چهره دیگری روبرو میشدند و هم اکنون این چهره تغییر کرده و همینطور اندام لارا کرافت ، تیم طراحی باید به نوعی این تغییر را بوجود آورد که گیمر ها را راضی نگه دارد زیبایی به همراه قدرت ، سرعت عمل بالا و هوش لارا کرافت در نسخه جدید کمی کار را سخت کرده است و تیم طراحی باید نمونه ایی داشته باشند که بتوانند آن را شبیه سازی کنند به خاطر همین مسئله تیم طراحی شخصیت های زیادی را طراحی کردنند که طرح نهایی همینی هست که شما دوستان در اکثر تریلر های این بازی زیبا مشاهده کرده اید ، ایبار لارا کرافت با اون لباس های شیک و تمام تجهزات نیست او لباس معمولی دارد که برای همه آشنا خواهد بود.



    من هم اولین بار گمان کردم این نسخه از بازی ادامه نسخه های قبلی است ، اما این تفکر اشتباه بود تا زمانی که اطلاعاتی از آن در سایتهای خبری بدست آوردم،شخصیت اصلی بازی ما 21 سال بیشتر سن ندارد ، و همچنین مانند گذشته یک فرد پخته و ماهر نیست ، گیم پلی بازی اینجا خودش را نشان میدهد که لارا کرافت برای پریدن از موانع های بلند دچار مشکل میشود ، و هنوز حرکات هنرمندانه را نیاموخته است و باید تا آن لحظه که حرکات آکروباتیک را فرا میگیرد صبور باشیم حرکات خیره کننده آن در نسخه های قبلی را باید کاملا فراموش کنیم ، در این نسخه تغییرات بسیار زیادی را خواهیم دید. شما جای لارا کرافت باشید و خود را در جزیره ایی بیابید آیا فکر میکنید تنها هستید؟
    (اشاره ایی به بازی FarCry3)
    اما زمانی مشکلات شما در این بازی افزوده میشود که در میابید در این جزیره تنها نیستید ، اما چه کسانی در این جزیره زندگی میکنند!!؟؟



    این جزیره ناشناخته توسط یک سری بومی همان جزیره اشغال شده است که بسیار این افراد خطر آفرین هستند ، تله های آنها مرگبار و بسیار هوشمندانه در سرتاسر جزیره کار گذاشته شده است ، آیا میدانید تفریحات این افراد بومی چیست؟....آنها افرادی که جزوء این جزیره نیستند را حلق آویز میکنند و از این کار لذت میبرند ، لارا کرافت نه تنها باید با این بومی ها مبارزه کند و از آنها دور بماند بلکه باید با افراد اسلحه بدستی که معلوم نیست برای چی پا به این جزیره گذاشتند مبارزه کند ، این افراد خطرناک آیا برای چه چیزی به این جزیره آمده اند؟!! لارا کرافت ما در این نسخه از بازی باید بسیار مراقب سلامتی خود باشد ، اما حس کنجکاوی او برای ماجراجویی پایان نمیابد و تا نداند در این جزیره چه اتفاقاتی افتاده است و چه چیزی افراد غیر بومی را به اینجا کشیده است آرام نمیشود.



    در نسخه های گذشته اگر خاطر دوستان باشد شخصیت هایی وجود داشتند که با آنها آشنا هستیم...شخصیتهایی همچون رالف و دوست دوران کودکی لارا کرافت ، شخصیت جدید که در بازی مشاهده میکنیم که به لارا کمک میکند و لارا نیز به او کمک میکند دکتر Whitman است. آیا شما هم جزوء آن دسته از گیمر هایی هستید که با صدای لار کرافت در نسخه های پیشین لذت میبردید؟؟...باید بگویم لذت پایان یافته است زیرا صداپیشه نسخه های قبلی این بازی که توسط خانم Keeley Hawes انجام میشد در نسخه جدید حضور ندارد و به علت اینکه لارا کرافت ما جوان است باید صدایی داشته باشد که به سن و سالش هماهنگ باشد از این رو Camilla Luddington صداپیشه جدید لارا خواهد بود. نگران نباشید صدای وی هم زیبا و جذاب است آیا شما هم حس کرده اید بازی های جدید همگی کم کم دارند Open World میشوند!!؟؟



    Tomb Rider نیز به جمع بازی های Open World پیوست ، خوب پس خبری از صحنه های فانتزی در بازی نیست ، دنیای واقعی برای ما به نمایش در خواهد آمد ، ماجراجویی، جستجو، مواجهه با پازل های مختلف، نبرد با دشمنان مختلف و از همه مهمتر تلاش برای زنده ماندن از مهمترین المان های این نسخه است که جو تاریکی به خود گرفته و به شدت میل به واقع گرایی نیز دارد؛ در نسخه های قبلی از این بازی سنین پایین هم میتوانستند بازی کنند زیرا صحنه های خشونت آمیز در بازی نبود ، اما این نسخه دارای درجه سنی 17 به بالا نیز هست که نام M را گرفته است که نشان دهنده این است که ما در بازی صحنه های خشن بسیاری را خواهیم دید.



    خاطرم هست در نقد این بازی از کلمه واقع گرایانه استفاده کردم ، خوب این حقیقی بودن در بازی چیست؟ در نسخه جدید که پیش رو داریم لارا کرافت جوان است و گیم پلی بازی بصورتی است که شما نباید انتظار حرکات فوق تصور نسخه قبلی در اوایل بازی داشته باشید، برای زنده ماندن باید به دنبال غذا ، آب ، و پناه گاه باشید ، از دشمنان خطر ناک دور بمانید ، مخفی کاری کنید ، و یک نکته که دیگه از حرکات Slow Motion خبری نیست ، همچنین شنا کردن. اما مواردی که به بازی اضافه شده است بسیار زیبا تر از آن است که تصور کنید.



    قابلیت های لارا که به بازی اضافه شده است ، می توان به فریب کاری هایش اشاره کرد، به نحوی که وی در طول بازی همیشه یکی دو ترفند در آستین خود دارد که بتواند به وسیله آن دشمنان خود را منحرف سازد. همچنین یک قابلیت جالب دیگر هم به این نسخه اضافه شده است؛ می توانید به هنگام پرش مسیر خود را در هر لحظه که خواستید تغییر بدهید. علاوه بر این سازندگان سیستمی را به نام Wall Scramble تعبیه کرده اند که به وسیله آن می توانید از صخره ها و دیوارها بالا بروید. پس جای بسیار امیدواری است که گیم پلی جذابی را پیش رو خواهیم داشت وقتی که در یک بازی Open World تمامی امکانات شاخص را دارید مانند Travel و همچنین قدرت تشخیص مسیر درست در بازی ، شکار حیوانات برای تغذیه و زنده ماندن ، بازی Tomb Rider بسیار زیاد از نسخه های خود فاصله گرفته است مانند بازی AC3.



    دوستان عزیز برای این بازی از موتور بروز شده Crystal Engine استفاده شده است که قبلا به آن اشاره کرده ام، گرافیک بازی اگر آن چیزی باشد که در E3 2012 به نمایش در آمد واقعاً شگفت انگیز است. بافت ها و صحنه های انفجار به خوبی طراحی شده اند و همچنین می توانید به خوبی آثار خونریزی را بر روی لارا ببینید. نکته دیگر جلوه زیبای افکت های مختلف آب و هوایی از جمله وضعیت بارانیست که به خوبی در نمایش گیم پلی این بازی در آخرین رویداد E3 خودنمایی می کرد.





    بازی زیبای TOMB RIDER در 5 مارس سال 2013 بر روی 3 پلتفورم منتشر میشود.

    با تشکر Agent 47

    روش فیکس کردن افکت های از بین رفته زمان فول اسکرین در بازی

    روش فیکس کردن افکت های باران ، نور خورشید و پاشیدن خون بر روی دوربین در بازی که بعد یکی از باگ های بازی است و در زمانی که شما بازی و بصورت فول اسکرین اجرا میکنید این افکت ها از بین میروند....

    روش این کار بسیار ساده میباشد ....

    حرکت اول دانلود کردن این برنامه با حجم 330 کیلوبایت : [Only registered and activated users can see links. ]

    بازی و اجرا کرده و لانچر بازی که تنظیمات گرافیکی هست گزینه های را که در تصویر مشخص کردم را بردارید و بازی را اجرا کنید میبینید که بازی در حالت فول اسکرین اجرا نمیشود!!!



    خوب حالا مرحله دوم ، فایلی که دانلود کردید را یک شکل آیکون مونیتور هست را در پوشه مسیر بازی مانند فعال ساز کپی کنید ، و اجرا کنید ...میبینید که در Try ایکون در گوشه تسکبار میشینه ، حالا بر روی آیکون ایجاد شده در تسکبار کنار ساعت کلیک راست کرده و اولین گزینه که نوشته شده Add Windows F3 رو بزنید ، حالا به بازی برگردید کلید f3 را بزنید میبینید که بوردلس اطراف صفحه بازی از بین رفته و گزینه های کلوز و مینیمایز وجود ندارد اما کار به اینجا ختم نمیشود ، حالا دوباره بر روی برنامه ایی که در تسکبار هست کلیک راست کرده و گزینه Open Game Setting را انتخاب کرده ، و رزولیشن فول اسکرین مونیتور خود را وارد کنید به صورت تصویر زیر:



    و کلید Apply و Save را بزنید ...

    مشکل افکت ها حل خواهد شد و شما در فول اسکرین تمامی افکتهای بازی را دارا خواهید بود.....


    با تشکر از دوستان عزیز


    ویرایش توسط Agent 47 : 7th March 2013 در ساعت 08:38 PM
    Olesius, Rezasam1, benyps and 16 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 41 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (17th December 2012),Aliover (10th March 2013),AMD Radeon (5th March 2013),Armintech (16th December 2012),Artemis (27th February 2013),Behnam_2337 (7th March 2013),benyps (16th December 2012),Blue Rose (16th December 2012),CROSSHAIR (24th January 2014),Don_Corleone (16th December 2012),ErfanDL (16th December 2012),First.Last (16th December 2012),Hamed_Classic (16th December 2012),hamid ac (9th March 2013),Hamidreza (6th March 2013),jalal (7th March 2013),magiteq (9th March 2013),MASTER OC 7 (29th March 2013),Mehdi_FXX (17th December 2012),Meisam.Me-Pc (27th March 2013),mohammad72 (16th December 2012),morteza.p (16th December 2012),NAVID OC (5th March 2013),N_Slayer (16th December 2012),Olesius (16th December 2012),Optimus Prime (1st March 2013),Osuk (16th December 2012),perans (24th March 2013),ramincybran (7th March 2013),Rezasam1 (16th December 2012),ROULY (2nd March 2013),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (5th March 2013),SETIZEN (16th December 2012),sMohammad (7th March 2013),smrbh (1st March 2013),The Joker (16th December 2012),Turok (10th March 2013),VFSDF (1st March 2013),XoMa (16th December 2012),XZ3RO (11th March 2013)



  3. #101
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    خوب دوستان عزیز این بازی هم تموم شد..و بسیار لذت بردم از گرافیک و گیم پلی به همراه نو آوری های بازی و خوشحال از اینکه بازی ادامه دارد...

    با تشکر از دوستان عزیز
    Artemis, magiteq and Se7en like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (14th March 2013),Armintech (14th March 2013),Artemis (14th March 2013),Hamidreza (14th March 2013),magiteq (13th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),ROULY (14th March 2013),smrbh (14th March 2013),The Joker (14th March 2013)



  5. #102
    OCH Member
    Hamidreza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    61
    تشکر شده 287 بار در 57 پست
    Hamidreza آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    خوب دوستان عزیز این بازی هم تموم شد..و بسیار لذت بردم از گرافیک و گیم پلی به همراه نو آوری های بازی و خوشحال از اینکه بازی ادامه دارد... با تشکر از دوستان عزیز
    فرشاد جان پس چرا واسه من انقدر این بازی نچسبه ؟ :دی اصلا میل به بازیشو ندارم ! اینکه تو بازی با تیر و کمون باید پیش بری ! واسه هر حرکتی Q رو بزنی و کلا محیط بازیش از نظر گرافیکی جذاب نیست ! ساده ترین مقایسه اس با FarCry 3 هست دیگه از نظر داستان گیم پلی و ... فارکرای شاهکاره در مقابل این ! امیدی هست جلوتر بازی جذاب تر بشه ؟! رک و راست بگم اصلا جذبم نکرد
    ramincybran likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamidreza تشکر کرده اند:

    Agent 47 (14th March 2013),Artemis (14th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),ramincybran (14th March 2013),ROULY (14th March 2013),ـ☢Devileytion☢ـ (16th March 2013),VFSDF (14th March 2013)



  7. #103
    Retired Moderator
    Artemis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    محمود
    سن
    35
    نوشته ها
    1,055
    تشکر شده 5,913 بار در 685 پست
    Artemis آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamidreza نمایش پست ها
    فرشاد جان پس چرا واسه من انقدر این بازی نچسبه ؟ :دی اصلا میل به بازیشو ندارم ! اینکه تو بازی با تیر و کمون باید پیش بری ! واسه هر حرکتی Q رو بزنی و کلا محیط بازیش از نظر گرافیکی جذاب نیست ! ساده ترین مقایسه اس با FarCry 3 هست دیگه از نظر داستان گیم پلی و ... فارکرای شاهکاره در مقابل این ! امیدی هست جلوتر بازی جذاب تر بشه ؟! رک و راست بگم اصلا جذبم نکرد
    داری برای لذت بردن از بازی، سبک بازی و گرافیکش مقاومت میکنی
    ایمیل بزن پیشنهاد بده به سازنده ها بگو من رنگی رنگی دوست دارم
    VFSDF likes this.


    Motherboard Processor : Intel Core i7 3630QM
    Main Memory : 16GB Graphics Card : AMD Radeon HD 8970M
    Cooling Power Supply

  8. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Artemis تشکر کرده اند:

    Agent 47 (14th March 2013),ahmaden (14th March 2013),AMD Radeon (14th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),ROULY (14th March 2013),The Joker (14th March 2013),VFSDF (14th March 2013)



  9. #104
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamidreza نمایش پست ها
    فرشاد جان پس چرا واسه من انقدر این بازی نچسبه ؟ :دی اصلا میل به بازیشو ندارم ! اینکه تو بازی با تیر و کمون باید پیش بری ! واسه هر حرکتی Q رو بزنی و کلا محیط بازیش از نظر گرافیکی جذاب نیست ! ساده ترین مقایسه اس با FarCry 3 هست دیگه از نظر داستان گیم پلی و ... فارکرای شاهکاره در مقابل این ! امیدی هست جلوتر بازی جذاب تر بشه ؟! رک و راست بگم اصلا جذبم نکرد
    نمی دونم منظورت از اینکه همش تیر و کمان دستت هست وباید q بزنی!!! ...والا یکمی صبوری هم خوبه حمید رضا جان.....توضیح نمیدوم که بازی بی مزه میشه ، ولی بازی FarCry3 هم اوایل بازی همه چی و نداشتی!!! بازی و باید کام انجام بدی و به تمامی مراحل متفرقه بازی اهمیت بدی و همه چی و جمه کنی و اسلحه رو آپدیت کنی تا کم کم در روند بازی هم اسلحه ها با امکانات خوبی در اختیارت خواهد گرفت مانند یه مسلسل که نارجک انداز هم هست و یک وینچستر که بعد گرفتن تمام آپدیت ها ، قدرت خوبی و پیدا میکنه ، تیر و کمان آپدیت میشه و تمامی قدرت هات و باید آپدیت کنی تا برای کشتن دشمنان از روش های جذاب استفاده کنی...اگه بدون اینها بخوای بازی کنی خوب معلوم هست بازی عصاب خورد کن میشه
    VFSDF, Se7en, ramincybran and 1 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (14th March 2013),Armintech (14th March 2013),Artemis (14th March 2013),magiteq (14th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),ramincybran (14th March 2013),smrbh (14th March 2013),The Joker (14th March 2013),VFSDF (14th March 2013)



  11. #105
    OCH Member
    Hamidreza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    61
    تشکر شده 287 بار در 57 پست
    Hamidreza آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط eole نمایش پست ها
    داری برای لذت بردن از بازی، سبک بازی و گرافیکش مقاومت میکنی
    ایمیل بزن پیشنهاد بده به سازنده ها بگو من رنگی رنگی دوست دارم


    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    نمی دونم منظورت از اینکه همش تیر و کمان دستت هست وباید q بزنی!!! ...والا یکمی صبوری هم خوبه حمید رضا جان.....توضیح نمیدوم که بازی بی مزه میشه ، ولی بازی FarCry3 هم اوایل بازی همه چی و نداشتی!!! بازی و باید کام انجام بدی و به تمامی مراحل متفرقه بازی اهمیت بدی و همه چی و جمه کنی و اسلحه رو آپدیت کنی تا کم کم در روند بازی هم اسلحه ها با امکانات خوبی در اختیارت خواهد گرفت مانند یه مسلسل که نارجک انداز هم هست و یک وینچستر که بعد گرفتن تمام آپدیت ها ، قدرت خوبی و پیدا میکنه ، تیر و کمان آپدیت میشه و تمامی قدرت هات و باید آپدیت کنی تا برای کشتن دشمنان از روش های جذاب استفاده کنی...اگه بدون اینها بخوای بازی کنی خوب معلوم هست بازی عصاب خورد کن میشه
    فرشاد جان من الان نسبتا تا حدودی از بازی رو پیش رفتم ! نمیدونم ولی بازیش واسه من به شخصه جذابیت نداره ! من تو فارکرای 3 با یه شروع خیلی خوب و یه فضاسازی دلنشین روبرو شدم ... البته شما حق داری شاید هنوز باید جلوتر برم ! ولی به شخصه به نظر من هر گیم (یا هر فیلمی ) اگه با یه استارت خیلی عالی روبرو بشه مخاطب رو خیلی ترغیب میکنه! چون اولین باری هم هست که Tomb Raider رو بازی میکنم ، یه حس نا ملموسی بهم دست میده که نسبت به بازی هایی مثل AC III و FarCry 3 که امسال خوب عمل کردن این یکی زیاد به چشمم نیومد !

    مرسی فرشاد جان !


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamidreza تشکر کرده اند:

    Agent 47 (14th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),ramincybran (14th March 2013),ROULY (14th March 2013),The Joker (14th March 2013),VFSDF (14th March 2013)



  13. #106
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.
    درود

    دیشب دانلود بازی تموم شد به همراه اپدیت . البته تقصیره Company of Heroes Tales of Valor بود تایم دانلود کمی عقب انداخت
    خدارو شکر مشکلی نداشتم فریم خوبی میگیرم .

    والا من همین اول کار کمی بازی کردم عاشق این بازی شدم ( شاهکاره ) هنوز شروع نکرده از بهارش پیداس خیلی خوبه
    کلا بازی هارو وقتی زحمتشو میکشیم دانلود میکنیم خیلی خوشمزه تر میشه .. مقایسه سبک های مختلف جایز نیست ..از من میشنوید بازی نکنید با بازی زندگی کنید
    بازی بسیار خوبیه از امشب استارتو میزنم

    Sniper Ghost Warrior 2 یحتمل چهار پارتش دانلود شده اینم عنوانی که بسیار منتظرشم

    ممنون
    Artemis, Agent 47 and ramincybran like this.


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  14. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Agent 47 (14th March 2013),AMD Radeon (14th March 2013),Artemis (14th March 2013),Hamidreza (14th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),ramincybran (14th March 2013),ROULY (14th March 2013),smrbh (14th March 2013),The Joker (14th March 2013),Veyron (14th March 2013)



  15. #107
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    272
    تشکر شده 1,534 بار در 261 پست
    ROULY آنلاین نیست.
    شاید چون یه کم رنگ بندی و نورپردازی بازی شارپ و جذاب نیست یه جور رنگ درختهارو میبینی خاکستری به نظر میان واسه همین یه کم نچسب به نظر میاد ولی در کل گیم پلی بازی که عالیه..و دوبله و کاراکتر اصلی بازی هم در نوع خودش حرف نداره حتی نفس کشیدنهاشم به موقعس لامصب..بیشتر جاهایی که توی فضای باز هستش هم توسط کوههای بلند محصور شده و مثل بازی فارکرای نیست که بری و بتونی اون دوردستهارو ببینی


    Motherboard : ASUS Z87 PRO Processor : Intel Core i7- 4770K
    Main Memory : GeiL Evo Potenza 16GB -2666MHZ Graphics Card : Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1 Gaming
    Cooling Power Supply : Green GP1000B-OC

  16. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از ROULY تشکر کرده اند:

    Agent 47 (14th March 2013),Armintech (14th March 2013),Artemis (16th March 2013),Hamidreza (14th March 2013),mohammad72 (14th March 2013),overclock990 (17th March 2013),VFSDF (14th March 2013)



  17. #108
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    بالاخره انویدیا درایور 314.21 برای tomb raider منتشر کرد.....تا امشب که تست کنم ببینم چقدر پرفورمنس بالا رفته است.
    magiteq and Se7en like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Artemis (16th March 2013),Hamed_Classic (16th March 2013),Hamidreza (16th March 2013),magiteq (16th March 2013),mohammad72 (16th March 2013),overclock990 (17th March 2013),rezax2x (16th March 2013),smrbh (16th March 2013),The Joker (16th March 2013)



  19. #109
    OCH Member
    rezax2x آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    19
    تشکر شده 100 بار در 20 پست
    rezax2x آنلاین نیست.
    مثل اینکه هنوز مشکل افت فریم پابرجاست تو همون سکانسهایی که دوربین نزدیک لارا میشه!
    تو تنظیمات هم گزینه الترا برای shadow شد.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از rezax2x تشکر کرده اند:

    Agent 47 (16th March 2013),Artemis (16th March 2013),Hamed_Classic (16th March 2013),mohammad72 (16th March 2013),overclock990 (17th March 2013),The Joker (16th March 2013)



  21. #110
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    البته دوستان بازی Tomb Raider تا چند روز آینده پچ جدیدی و منتشر میکنه که مشکات TressFX کلا حل خواهد شد.
    Artemis and magiteq like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  22. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Artemis (16th March 2013),Hamed_Classic (16th March 2013),magiteq (17th March 2013),mohammad72 (16th March 2013),overclock990 (17th March 2013),rezax2x (16th March 2013),smrbh (17th March 2013),The Joker (16th March 2013)



صفحه 11 از 13 نخستنخست ... 910111213 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. حافظه های پر سرعت DDR4 (Double Data Rate 4) 2013 -2015
    توسط TERRORIST در انجمن حافظه اصلی (RAM)
    پاسخ: 9
    آخرين نوشته: 8th April 2014, 11:03 AM
  2. پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 21st September 2012, 06:05 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •