قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 1 از 38 12311 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 378
Like Tree301Likes

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Watch Dogs

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Watch Dogs



    کمپانی Ubisoft در سال جاری بازی های بسیاری را در نمایش E3 برای گیمر ها به نمایش در آورد ، همچون بازی زیبای
    Far Cray 3 و Watch Dogs که این دو از مشهور ترین و پر سرو صدا ترین آنها است بازی دیگری هم هست که بعدها در مورد آن برای دوستان عزیزم در سایت OverclockingHeroes عنوان خواهم کرد.



    دوستان عزیز اگر تریلر بازی را در E3 دیده باشید ، شروع داستان و صحبتهایی که در مورد داستان بازی صورت میگیره نشان از اتفاقی در سال 2003 هست که با قطع برق براي 55 ميليون آمريکايي، موجي از وحشت در بين مردم حاکم شد. ثمره اين تاريکي کشته شدن 11 نفر از شهروندان نيويورکي بود است ، داستان بازی پیچیده تر از این است که شما خوانندگان گرامی سایت OverClokingHeroes می اندیشید ، فردی به نام ريموند کِني،کارمند ناراضي، ويروسي را منتشر کرد و متواري شد. چهار ساعت بعد سيستم هاي خطوط انتقال برق به علت بار اضافي دچار اختلال شدند و از کار افتادند ، ده سال بعد، سيستم هاي نرم افزاري بسيار پيشرفته تر شدند، حال سيستم عاملي به نام ctOS خطوط مترو، چراغ هاي ترافيکي، دوربين هاي نظارتي و خطوط انتقال برق را کنترل مي کند. شاید در آینده چنین اتفاقی در دنیای واقعی ما بوجود بیاید.






    ده سال بعد، سيستم هاي نرم افزاري بسيار پيشرفته تر شدند، حال سيستم عاملي به نام ctOS خطوط مترو، چراغ هاي ترافيکي، دوربين هاي نظارتي و خطوط انتقال برق را کنترل مي کند.
    حالا کامپيوترها شهرهاي بزرگ را کنترل مي کنند، اما چه کسي کامپيوترها را کنترل مي کند؟! پاسخ اين پرسش اين است که شرکت خصوصي تمامي اطلاعات شهروندان را جمع آوري ميکند و از آنها بانک بزرگ اطلاعاتي را تشکيل مي دهد. اين اطلاعات شامل نسخه هاي درمان پزشکي، عادت هاي مطالعاتي و ... است. اما اين فقط قسمت کمي از اطلاعاتي است که ctOS جمع آوري ميکند. نرم افزارهاي قوي اطلاعاتي اين سيستم عامل در هر لحظه شما را مورد پردازش قرار مي دهند تا بفهمند شما به چه چيزي فکر مي کنيد؟ و به چه چيزي اعتقاد داريد؟ اين اطلاعات ميتواند عليه شما استفاده شود. نه فقط براي اينکه به شما کالاي مورد علاقه تان را بفروشند، بلکه نگرش شما را به جهان پيرامون تان تغيير دهند.




    ctOS به تمامي اشياء فيزيکي که با آنها سر و کار داريد، متصل است و از اطلاعات لپ تاپ شخصي شما، اتومبيل و ... با خبر مي شود. ctOS پردازش کاملي از ايميل هاي شما، عکس هاي مايه شرمساري، خريدهاي آنلاين تا استفاده از سرويس هاي اورژانسي را شامل مي شود. ده سال پيش، يک مرد تمامي برق قسمت شمال آمريکا را از کار انداخت اما امروزه هر اتفاقي ممکن است. هيچ کسي نميداند که چه قسمتي از سيستم مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت.اما اکثر افراد معتقدند که اتفاق بعدي، چيزي بيشتر از خاموش شدن روشنايي خواهد بود.


    بازی زیبای Watch Dogs را میتوان یک بازی بسیار پیچیده و با گرافیک و گیم پلی زیبایی دانست که نفس کارت گرافیک شما را در خواهد آورد ، سنگینی بازی و همچنین گرافیک بازی بیشتر بخاطر قدرت Open World بودن بازی هست و همچنین موتور گرافیکی بهینه شده و شکل گرفته UN3



    (اما خوب بازی و گیم پلی از کجا شروع میشود ، اگر دوستان گیم پلی بازی را تماشا کرده باشند اطمینان دارم تمامی صحبتهای بنده را تایید خواهند کرد)

    گیم پلی بازی با صدای فردی شروع میشود که گویا شخصیت اصلی بازی باشد ، کلماتی که به زبان می آورد : تو روی خط هستی ، من میدونم حقیقت چیه ، من میدونم به چی فکر میکنی ، من میبینم و میدونم پشت افکارت چی پنهان شده ، به همه دروغ بگو!!!! نمیتونی از من پنهون بمونی ، من دارم میام برای پیدا کردنت.



    شروع بازی با حرکت شخصیت اصلی بازی که شما کنترل آن را به دست دارید شروع میشود ، تاریکی هوا نشان دهنده این است که ساعات اوایل شب است شخصیت به آهستگی از عرض خیابان عبور میکند ، حرکت پالتویی که به تن دارد ، چشم نواز است و همچنین حرکت قوطی های نوشابه و گرد و خاک با صدای بسیار طبیعی بر روی زمین به رخ کشیدن موتور گرافیکی را نشان میدهد ، شخصیت بازی به نوعی راه میرود گویا مورد تعقیب است ، و یا فردی فراریست ، اما نوع لباس پوشیدنش نشان از شخصیتی خطر ناک برای د..و...ل....ت میباشد.



    بافت گرافیکی محیط بازی بسیار خیره کننده است ، حرکت لباس شخصیت بازی ، نوع راه رفتنش نشان از آن دارد که طراحان بسیار دقیق بر روی شخصیت بازی کار کرده اند ، دیگر عابران کنار خیابان به طرز مشکوکی به شخصیت بازی نگاهی میکنند ، در همین حال دست خود را درون بارونی خود میکند و تلفن همراه خود را بیرون می آورد ، و شما با خطوطی مواجه میشید که به افراد نزدیکش برخورد دارد ، این همان تکنولوژی است که با آن میتوانید دشمنان ، دوستان ، و کسانی که در روند بازی به شما کمک میکنند را شناسایی کنید.



    حرکت ماشین ها ، متروی هوایی ، انسانهای پراکنده در خیابان که با هوش مصنوعی بالایی در حرکت و صحبت کردن با هم هستند ، بسیار خیره کننده است ، شهری شلوغ و مرموزی در شیکاگو را به نمایش میگذارد ، شخصیت اصلی بازی وقتی بی حرکت می ایستد هر دو دست خود را درون جیب بارونی خود میکند ، از عرض خیابان به سرعت میدود ، این لحظه ایست که شما حرکت متفاوتی از کاراکتر اصلی بازی میبینید ، دویدن او بسیار طبیعی است و حرکت بارونی به همراه بند آویزانش در هوا بیننده را به خود جلب میکند.



    کاراکتر اصلی بازی به سمت ماموریت خود حرکت میکند و هدف او داخل یک جمع مهمانی که در مورد Dot Connection برگزاد میشود قرار دارد ، اما برای ورد احتیاج به کارت دعوت دارد ، اما با همان گوشی موبایل خود بر روی تلفن فرد سیاه پوستی که جلوی درب ورودی قرار دارد ، پارازیتی ایجاد میکند و او برای اینکه بتواند آنتن از دست رفته را بدست بیاورد ، محل خود را چندین قدمی دور میکند ، و راه را برای ورد کاراکتر باز میکند ، جالب اینجاست که افرادی که در صف هستند شروع به اع..ت..ر..ا..ض میکنند ، ام ادیگر دیر شده ، او وارد مهمانی میشود.



    کاراکتر بازی وقتی وارد مهمانی میشود ، تمام افراد نزدیکش را زیر نظر دارد ، و چرخی در مهمانی میزند ، و به محل اصلی قرارش میرسد ، فردی با چهره شرقی که شبیه به چینی ها هست با او ملاقاتی میکند و از کار خطرناکی شخصیت بازی دست به آن خواهد زد صحبت میکند ، و میخواهد او را قانع کند ، و همچنین اطلاعاتی را در اختیار او میگذارد.



    کاراکتر اصلی بازی به دنبال مردی میگردد ، که گویا فردی پر نفوذ و خطرناک است او کاراکتر مونثی اشاره میکند که به عنوان یک ه..ک..ر در بازی میشناسید ، اما فرد چینی ما اشاره به این دارد که مارکو را نمیتواند در این محل پیدا کند ، و شاید ه..ک..ر بتواند کاری برای او انجام دهد ، و شخصیت بازی ما برای ارتباط با ه..ک..ر شروع به ادامه بازی میکند ، او خیلی راحت میتواند با تلفن همراه خود تمام مشخصات انسانهای اطرافش را همچون اسم ، سن ، محل سکونت ، و همچنین اطلاعات دیگری را دریافت کند وقتی شخصی با تلفن خود صحبت میکند شما میتوانید به صحبتش گوش کنید.



    همچنان که دارد به حرفهای هدف مورد نظر گوش میکند ، متوجه میشود ، که ه..ک..ر از وجود او با خبر است و سریع گزارش میدهد و کاراکتر بازی ما دچار مشکل میشود و باید هر چه سریع محل را ترک کند ، از درب پشتی محل مهمانی قصد خروج دارد ، اما نگهبان که از وجود او با خبر است ، هشدار میدهد ، سر جایش بایستد ، اما شما با ضرباتی که با باتوم برقی خود به او وارد میکنید ، او را از سر راه بر میدارید.



    وقتی از مهمانی خارج میشوید ، هوا بارانی هست ، کیفیت گرافیکی صدا گذاری در هنگام بارندگی و همچنین خیس شدن بارونی کاراکتر مرموز ما بسیار زیبا کار شده است ، تازه قسمت اصلی نمایش گرافیک بازی شروع میشود ، و همچنین گیم پلی زیبای بازی ، بر سر چهار راه شما با بوجود آوردن ، اختلال در چارغ راهنما باعث تصادف میشوید و منطقه را شلوغ میکنید برای عملیات خود در ضمن وقتی شما میخواهید اسلحه بدست شوید ماسک سیاه رنگی بر روی صورت خود میزنید ، که شناسایی نشوید ،




    اینجا دقیقا جایست که گیم پلی بازی به نمایش در می آید ، تر اندازی ، کاور گیری ، حرکتهای سریع کاراکتر بازی شباهت زیادی به Max Payne دارد ، اما نه کاملا شهر آرام و مرموز شیکاگو لحظه ایی به جهنم تبدیل میشود ، در هنگام تیر اندازی و کاور گیری باید بسیار سریع باشید زیرا دشمنان شما خیلی سریع و حرفه ایی هستند ، و شما در این صحنه باید فردی را به قتل برسانید.



    بعد از تصادف شما شاهد این هستید که مردم کنار خیابان سریع به کمک افراد داخل اتوموبیل ها میروند ، و شما به آرامی وارد صحنه تصادف میشوید و اسلحه را به صورت بسیار زیبا در پشت خود نگه میدارید ، اما در یک آن تر اندازی های از سمت بادیگاردهای فرد مورد نظر شما میشود ، اینجاست که میتوان تقلید زمان شلیک در بازی Max Payne را مشاهده کنید ، صحنه آهسته میشود و صدا گذاری حرفه ایی بازی به طرز عجیبی شما را محو خود میکند لگد کلت و پراکندگی پوکه ها ، آتش خوروج گلوله بسیار بسیار زیبا طراحی شده اند ،



    کاراکتر پشت کنار یک ماشین کاور میگیرد تا موقیت خود را بدست بیاورد ، شما شاهد این هستید که مردی داخل ماشین هست که دارد به زنش کمک میکند از ماشین خارج شود در حالی که او مرده است ، شخصیت بازی درب ماشین را باز میکند ، و مرد را خارج میکند ، تا در هنگام تیر اندازی صدمه نبیند ، ( تمام این عملیات را خود شما باید انجام دهید) ، تر اندازی شدید تر میشود ، کاراکتر بازی ما با یک حرکت سریع از روی کاپوت یک اتومبیل به طرف دیگری خیز بر میدارد و با یک حرکت آهسته از روی کاپوت دیگری لیز میخورد و دشمن را هدف قرار میدهد.



    اسلحه را از دشمن بر زمین افتاده گرفته و دست به رگبار بستن میکنید ، در همین حال پمپ بنزین نزدیک شما در یک لحظه به انفجار در می آید ، ( هر چی از صدا گذاری بازی بگم کم گفتم )
    صدای سوت بعد از انفجار گوش شما را میخراشد ، تکه تکه های آهن به این طرف و آن طرف پخش میشود ، دوباره پشت یک اتومبیل دیگر کاور میگیرید ، و همچنان به هدفتان نرسیدید اما دشمنان زیادی را از پای در آورده اید ،



    بالاخره به هدف میرسید کاراکتر بازی مرد مورد نظر را از شیشه ماشین به بیرون میکشد و بی رحمانه به او ضرباتی وارد میکنید ، فرد مورد نظر با صورتی خونی بر روی زمین ، نام شخصیت بازی را میگوید ، Aiden Pearce کاراکتر ما دارای اسم شد ، Aiden به حرفهایی که هدفش میگوید گوش میدهد ، او تهدید میکند که جون سالم از این آشوب به در نمیبرد ، اما Aiden اصلا گوشش به این حرف ها بده کار نیست خیلی راحت دستش را بر روی ماشه میگذارد ، و با شلیک سهمگین کلت همیشگیش ، او را به قتل میرساند.



    دوستان عزیزم ، این بازی میتواند یکی از بهترین های سال 2013 باشد ، تاریخ انتشارش نا معلوم در سال 2013 است ، و گرافیکی فوق العاده را به همراه دارد ، پس بهتر است هرچه سریع تر در این وضعیت گ..ر..ا..ن ی فکر به حال سیستم خود بکنید.

    با تشکر (فرشاد Fusion)


    ویرایش توسط Agent 47 : 26th February 2013 در ساعت 11:33 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 44 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    3adegh (25th May 2014),ABS92 (6th June 2014),ahmaden (7th October 2012),Aliover (25th May 2014),AMD Radeon (26th February 2013),Amin_CaraGT2 (6th October 2012),Artemis (26th February 2013),atisoc0936 (11th June 2014),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),CROSSHAIR (5th October 2012),Don_Corleone (5th October 2012),Emir (3rd July 2013),First.Last (26th February 2013),fly (6th October 2012),Goodman (2nd August 2013),Hamed_Classic (5th October 2012),jalal (24th March 2013),magiteq (5th October 2012),mahdi8063 (25th May 2014),masoudps3 (15th July 2014),Mehdi_FXX (14th September 2013),mmb2014 (27th May 2014),mohammad72 (26th February 2013),NAVID OC (18th August 2014),Olesius (5th October 2012),Optimus Prime (6th October 2012),overclock990 (24th March 2013),rezaya (6th October 2012),ROULY (4th February 2015),saeed0c (5th October 2012),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (5th March 2013),SETIZEN (1st July 2013),sMohammad (1st July 2013),smrbh (27th February 2013),TERRORIST (5th October 2012),The Joker (26th February 2013),TRIDENT (6th October 2012),Varand (30th May 2014),VFSDF (28th February 2013),XoMa (6th October 2012),XZ3RO (26th February 2013),zeus (2nd March 2013)



  3. #2
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.
    فرشاد جان ...
    بسیار زیبا و خواندنی...
    عالی ...
    دست گلت درد نکنه ...
    بازم گل کاشتی ...
    بازی زیبا بود ... با پیش نمایشت زیباتر شد ...
    بسیار ممنون ...

  4. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    Agent 47 (5th October 2012),Amin_CaraGT2 (6th October 2012),Artemis (26th February 2013),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),Don_Corleone (5th October 2012),First.Last (26th February 2013),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (5th October 2012),overclock990 (24th March 2013),rezaya (6th October 2012),TERRORIST (5th October 2012),The Joker (26th February 2013),TRIDENT (6th October 2012),XoMa (6th October 2012)



  5. #3
    OCH Member
    rezaya آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    36
    تشکر شده 200 بار در 53 پست
    rezaya آنلاین نیست.
    واقعاخوب بودمرسی استفاده کردیم
    بلی گه واقعاان طورحیرت انگیزباشه میتونه یکی ازبهترین هباشه
    Agent 47 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از rezaya تشکر کرده اند:

    Agent 47 (6th October 2012),Amin_CaraGT2 (6th October 2012),Artemis (26th February 2013),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),First.Last (26th February 2013),Hamed_Classic (6th October 2012),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (26th February 2013),overclock990 (24th March 2013),The Joker (26th February 2013)



  7. #4
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    واقعا منتظر این بازی هستم.

    عالی بود فرشاد.
    Agent 47 likes this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  8. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Agent 47 (6th October 2012),ahmaden (7th October 2012),Amin_CaraGT2 (6th October 2012),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),First.Last (26th February 2013),Hamed_Classic (6th October 2012),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (26th February 2013),overclock990 (24th March 2013),The Joker (26th February 2013),TRIDENT (6th October 2012),XoMa (6th October 2012)



  9. #5
    Overclocker
    Amin_CaraGT2 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    278
    تشکر شده 4,026 بار در 287 پست
    Amin_CaraGT2 آنلاین نیست.
    با این پیش نمایش فوق العاده و روایت زیبای فرشاد جان پیرامون بازی کاملا تو محیط بازی قرار گرفتیم
    ضمن تشکر از فرشاد عزیز به محض انتشار حتما تهیه اش میکنم
    Agent 47 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Amin_CaraGT2 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (6th October 2012),ahmaden (7th October 2012),Artemis (26th February 2013),Behnam_2337 (6th October 2012),Blue Rose (6th October 2012),First.Last (26th February 2013),Hamed_Classic (6th October 2012),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (26th February 2013),overclock990 (24th March 2013),The Joker (26th February 2013),TRIDENT (6th October 2012),XoMa (6th October 2012)



  11. #6
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    عالی بود فرشاد عزیز


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Agent 47 (6th October 2012),Artemis (26th February 2013),First.Last (26th February 2013),Hamed_Classic (6th October 2012),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (26th February 2013),overclock990 (24th March 2013),The Joker (26th February 2013)



  13. #7
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    ممنونم از همه دوستان ، امیدوارم بتونم بیشتر از این مطالب بذارم.
    rezax2x likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (7th October 2012),arman_kad (28th February 2013),Artemis (26th February 2013),First.Last (26th February 2013),Hamed_Classic (6th October 2012),magiteq (26th February 2013),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (26th February 2013),overclock990 (24th March 2013),The Joker (26th February 2013)



  15. #8
    Retired Moderator
    Hamed_Classic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه
    نام واقعی
    حامد
    نوشته ها
    558
    تشکر شده 4,837 بار در 473 پست
    Hamed_Classic آنلاین نیست.
    Watch Dogs


    طبق اخبار جدیدی که از بازی زیبای Watch Dogs منتشر شده است شرکت Ubisoft اعلام کرده
    که استدیوی بازی سازی این شرکت (Ubisoft Montreal) کاربازیسازی خود را بر پایه انجینی به غیر
    از انجین آنویل (AnvilNext) انجام میدهد .

    بر اساس این خبر این بازی با موتور استفاده شده در عنوان Assassin’s Creed ساخته نمیشود بلکه
    موتوری با نام Disrupt شکل دهنده ی گرافیک این بازی چشم نواز میباشد .

    چیزی که کاملا مشخص است گرافیک بسیار بالا و فیزیک قابل قبول مشاهده شده در تریلرهای این
    عنوان است . قطعا Ubisoft Montreal انجین خاص دیگری را برای عناوین آینده خود دست و پا کرده است .
    بازی Watch Dogs آی پی قابل توجه Ubisoft با سبک دنیای باز اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرمهای
    اصلی و همچنین PS4 منتشر خواهد شد .

  16. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از Hamed_Classic تشکر کرده اند:

    Agent 47 (26th February 2013),AMIR_HA (26th February 2013),arman_kad (28th February 2013),Artemis (26th February 2013),Blue Rose (26th February 2013),First.Last (26th February 2013),jalal (28th February 2013),magiteq (26th February 2013),mohammad72 (26th February 2013),Olesius (26th February 2013),overclock990 (24th March 2013),smrbh (27th February 2013),The Joker (26th February 2013),XZ3RO (26th February 2013),zeus (2nd March 2013)



  17. #9
    Assistant
    mohammad72 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    کرج
    نام واقعی
    محمد
    سن
    30
    نوشته ها
    1,145
    تشکر شده 8,383 بار در 1,253 پست
    mohammad72 آنلاین نیست.
    حامد جان..خلی ممنون بابت خبر


    آقا فرشاد عزیز
    من این پیش نمایش رو ندیده بودم! خیلی عالی بود! معلومه وقت زیادی گذاشتید.

    این هم Box Art رسمی بازی

    [Only registered and activated users can see links. ]
    Artemis and Agent 47 like this.


    Motherboard : MSI A75A-G35 Processor : AMD Athlon II X4 631 @ 2.8
    Main Memory : Kingston Hyper Blue 2x4GB Dual-Channel @ 1730 Graphics Card : AMD Radeon 6790 XFX Edition @ 890/1140
    Cooling : GREEN Power Supply : Green GP530A-EU
    Metal Pro Clan

  18. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad72 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (26th February 2013),arman_kad (28th February 2013),Artemis (27th February 2013),CROSSHAIR (27th February 2013),First.Last (28th February 2013),Hamed_Classic (27th February 2013),overclock990 (24th March 2013),smrbh (27th February 2013),The Joker (26th February 2013),zeus (28th February 2013)



  19. #10
    OCH Member
    zeus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    538
    تشکر شده 3,597 بار در 527 پست
    zeus آنلاین نیست.
    از نظر من بازی که میتونه gta موفق تر باشه (حالا باید بیادو دید )
    یه تریلر دیگه از گیم پلی نسخه ps4 دیدم تو این مدت خیلی روش کار کردند یادمه تریلر اول تو e3 لباسش از پاهاش رد میشد حرکتم طبیعی نمیزد ظاهرا این همه وقت خیلی روش کار کردند
    تو همون تریلر اولی خیلی باک دیدم امیدوارم تا انتشار بازی بتونند کلشو برطرف کنند
    مثلا همین قسمت فرشاد جان اسکرینشو گذاشتند

    مرد سمت چپ ببینید چه طور به تصادف واکنش نشون میده ! من فکر میکنم نقطه اوج این بازی نه گرافیک بلکه هوش مصنوعی ان هست
    اینو خوندم خیلی جالب بود برام
    ر نسخه نمایشی بازی و زمانی که می بینید آیدن قطار را هک می کند ، ۴۰ نفر در قطار وجود دارد و همه ی آن ها نسبت به ابن توقف قطار واکنشی متفاوت نشان می دهند و همچنین فیزیک بدن آن ها نیز نسبت به این توقف اضطرای متفاوت می باشد. سپس فردی با تلفن همراه خود با پلیس تماس می گیرد. این تنها یکی از موارد بسیاری است
    موتور بازی Disrupt نام داره اولین باره که از این موتور استفاده شده به طور کلی این موتور انحصاری Ubisoft Montreal هست تا قبل از این فکر میکردند از انجین Assassin’s Creed استفاده شده که اشتباه در اومد
    ویرایش توسط zeus : 28th February 2013 در ساعت 06:52 PM
    Agent 47 and mohammad72 like this.


    Motherboard : GA-EP45T-DS3R Processor : Intel E8400
    Main Memory : Corsair Vengeance 8GB Graphics Card : ASUS 780 Ti DirectCU II
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme Power Supply : Corsair RM850

  20. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از zeus تشکر کرده اند:

    Agent 47 (28th February 2013),arman_kad (28th February 2013),Blue Rose (28th February 2013),First.Last (28th February 2013),Hamidreza (1st March 2013),mohammad72 (28th February 2013),overclock990 (24th March 2013),smrbh (1st March 2013)



صفحه 1 از 38 12311 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. ضعف شدید کارتهای گرافیکی انویدیا در بازی Sleeping Dogs
    توسط VFSDF در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 11
    آخرين نوشته: 8th September 2012, 02:24 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •