نقل قول نوشته اصلی توسط ErfanDL نمایش پست ها
الان مشکل USB و بایوس حل شده ؟

کار نکردن برخی از کلیدهای کیبورد احتمال نقص در کیبورد را دارد. با این حال این کارها را انجام دهید.
سیستم را یک بار ری استار ت کرده و بسته به نوع منوی بوت خود یکی از دکمه های کنترلی را فشار دهید( Delet,F1,F2F8 ) وببینید به درستی کار می کنند؟ مشاهده کنید که آیا خارج از ویندوز هم این مشکل وجود دارد یا خیر و یا کامپیوتر خود را به سیستم عاملی مانند DOS بوت کنید. اگر این مشکل در آنجا نبود اشکال را در وبندوز بایستی جست.
در محیط ویندوز پنجره Run را باز کنید و در آن عبارت : devmgmt.msc را تایپ کرده، آنگاه کلید Enter را بفشارید. در لیست سخت افزارهای سیستم خود در اواسط آن بر روی فلش مربوط به Keyboard کلیک کرده و ببینید آیا کیبورد شما بدون نقص نصب شده است یا خیر اگر هیچ اخطاری مشاهده نکردید. به معنی شناختن کامل کیبورد توسط سیستم است. برای اطمینان دوبار بر روی آن کلیک کرده و توضیحات آن را بخوانید و مطمئن شوید که درایور آن موجود است و عبارت سازنده کیبورد و یا Standard Keyboard نوشته شده باشد.
اگر مشکل حل نشد تمامی پورتهای یو اس بی و تاچ پد خود را تست کنید و ببینید مشکل نداشته باشد چرا که اختلال در این پورتها نشان از یک اتفاق ناخوشایند در سخت افزار شماست و سیستم را در کمترین زمان ممکن نزد تعمیرکار مجاز ی که دستگاه شما را گارانتی کرده است ببرید.
از کار افتادن برخی از قطعات مانند کیبورد، معمولا بر اثر سرازیر شدن مایعات بر روی کیبورد و نفوذ آن به قطعات کنترلی ممکن است روی دهد، اگر یک دکمه از کار بیفتد ممکن است نشان از فرسودگی اتصال زیر آن باشد. اما از کار افتادن چندین دکمه این فرضیه را باطل می کند. و نشان از نقص در عملکرد چیپ کنترلی آن می باشد.
موفق باشید
بله مشکل usb و بایوس که به لطف شما حل شد

مشکل کیبرد در بایوس وجود داشت
بر روی فلش کیبورد کلیک کردم گزینه keyboard Device Filter داره که دو بار کلیک کردم که نوشته keyboard Device Filter