قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 20
Like Tree31Likes

موضوع: شایعه : عرضه ی کارت گرافیک Gefoce GTX 780 در امسال .

Threaded View

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,072 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    Question شایعه : عرضه ی کارت گرافیک Gefoce GTX 780 در امسال .

    این به خوبی شناخته شده است که nVIDIA در حاله آماده سازی شاخص آینده ی کپلر ، GK 110 ، مبتنی بر GPU برایه استفاده در برنامه های حرفه ایی HPC در کارت تسلا K20 است .
    با این حال شایعات در حاله حاظر آن است که nVIDIA همچنان نیز در حاله آماده سازی گل سر سبد کارت هایه گرافیک Gaming خود یعنی Geforce GTX 780 برایه عرضه در امسال بر اساس همین GPU است .

    توجه : این امکان وجود دارد که nVIDIA اسم محصوله نهایی رو عوض کند .





    در حالی که مشخص نیست نسخه ی GK 110 مورد استفاده در GTX 780 دقیقآ مثل هم باشد ، امید می رود که nVIDIA به منظوره پایین آوردن قیمت کارت برایه مقرون به صرفه بودن چیزه زیادی از کارته 780 کم نکند یا اصلآ چیزی کم نکند ( نسبت به K20) .

    مشخصات پایه GK 110 :
    فرآیند تولید 28 نانو متری GPU .
    7.1 بیلیون ترانزیستور به کار رفته در GPU .
    رابط حافظه 384 بیتی .
    15 واحد SMX با 192 هسته ی کودا به کار رفته در هر کدام که که جمعآ می شود 2880 هسته ی کودا .

    نیازی به گفتن نیست که انتظار می رود امتیازات که توسط محصول در تست ها و بنچمارک ها کسب می شود ممکن است فوق العاده باشد و ممکن است که دوباره عنوان بهترین و قویترین کارته گرافیک تک هسته ایی دنیا را از آن خود کند .










    منبع :
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط The Joker : 31st August 2012 در ساعت 08:32 PM


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  2. 24 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (3rd September 2012),arman_kad (21st September 2012),Behnam_2337 (5th January 2013),Don_Corleone (31st August 2012),First.Last (2nd January 2013),Hamed_Classic (31st August 2012),MAKAN (2nd January 2013),MASTER Oc (31st August 2012),Mehdi_FXX (2nd January 2013),Mohammad 1985 (1st January 2013),mohammad72 (1st January 2013),NAVID OC (21st September 2012),Obka (31st August 2012),Olesius (21st September 2012),Optimus Prime (2nd January 2013),p.X (2nd January 2013),Reza Y (2nd January 2013),smrbh (6th September 2012),Subzero7111 (31st August 2012),TheDarkness (21st April 2013),TRIDENT (22nd September 2012),VFSDF (3rd January 2013),XoMa (31st August 2012),zeus (31st August 2012)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •